Duyurular & Dokümanlar
Ders Dökümanları
Eğitim Bilgileri
2004 - 2010
2004 - 2010Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
MOBİL HİZMET İNOVASYONLARININ KABULÜ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama
2004
2004Yüksek Lisans
EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE ANLIK ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİ PLANLI TÜKETİCİLERDEN AYIRAN ÖZELLİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2015 - 2021
2015 - 2021Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2013 - 2015
2013 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2010 - 2013
2010 - 2013Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2002 - 2010
2002 - 2010Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bil. Fak., İşletme
2013 - 2016
2013 - 2016Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
Akademi Dışı Deneyim
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam Ediyorİntibak Komisyonu Başkanı
Diğer, Çukurova Üniversitesi, İşletme
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
START-UP İŞLETMELERİNDE GİRİŞİMCİ PAZARLAMA: ÇUKUROVA TEKNOKENT ÖRNEĞİ
Zeren D. (Danışman)
Ö.GEÇGEL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Dijital Pazarlama Araçlarından Sosyal Medya Kullanımı: Türkiye Örneği
Zeren D. (Danışman)
Ş.Merve(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ULUSLARARASILAŞMA DERECESİ, PAZAR, İNOVASYON VE GİRİŞİMCİ YÖNLÜLÜĞÜN KOBİ’LERİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Zeren D. (Danışman)
H.Can(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Reklama yönelik tutum ve marka hatırlanırlığının satın alma niyetine etkisinin ikna bilgi modeli ile incelenmesi
Zeren D. (Danışman)
N.KAPUKAYA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Marka Mirasının Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ZEREN D.
A.Kalkan(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
ZEREN D.
M.Çelenk(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Tutundurma Aracı Olarak Fuarlar: İşletmelerin Fuar Performansına Etki Eden Faktörler
ZEREN D.
T.Bükülmez(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Consumer Etnocentrism: Comparing Findings From Turkey and Colombia
ZEREN D.
A.ARANGO(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Tüketicilerin Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tutumlarına Etki Eden Faktörler
ZEREN D.
M.Elhan(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
TÜRK SİNEMASINDA ÜRÜN YERLEŞTİRMEUYGULAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ZEREN D.
Ö.ZİYA(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Understanding mobile users' information adoption behaviour: an extension of the information adoption model
Elwalda A., Erkan İ., Mushfiqur R., Zeren D.
JOURNAL OF ENTERPRISE INFORMATION MANAGEMENT , cilt.35, sa.6, ss.1789-1811, 2022 (SSCI)
2021
2021Effects of Brand Heritage on Intentions to Buy of Airline Services: The Mediating Roles of Brand Trust and Brand Loyalty
ZEREN D., Kara A.
SUSTAINABILITY , cilt.13, sa.1, 2021 (SCI-Expanded)
2019
2019PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ
Zeren D., Keşlikli İ.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.28, sa.2, ss.312-326, 2019 (SCI-Expanded)
2011
2011Acceptance of mobile service innovations
ÇABUK S., ZEREN D.
IKTISAT ISLETME VE FINANS , cilt.26, sa.309, ss.51-82, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024METAVERSE: ULUSAL YAZININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Güler G., Zeren D.
Akademik Hassasiyetler , cilt.11, sa.24, ss.599-623, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Tüketicilerin Sanal Asistanları Kullanma Niyetinde Etkili Faktörlerin Araştırılması
Arık A., Zeren D.
Alanya Akademik Bakış , cilt.7, sa.1, ss.27-49, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022The relationship between the Net Promoter Score (NPS) and students’ college experiences at a state university
Kara A., Zeren D.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING , ss.1-17, 2022 (ESCI)
2021
2021Adana İli Hane Halkı Tüketim Davranışları Üzerine Boylamsal Bir Araştırma
Çabuk S., Zeren D., Doğan Südaş H., Nakıboğlu M. A. B., Köksal Araç S., Arık A.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.30, sa.3, ss.10-27, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Whose Voice Is Louder? Influencer and Celebrity Endorsement
Zeren D., Kapukaya N.
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.1038-1050, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020COVID-19 SÜRECİNDE BEŞERİ İLAÇ SEKTÖRÜNÜNSEKTÖR YÖNETİCİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ VE PANDEMİ SONRASINA YÖNELİK PROJEKSİYONLAR
Zeren D., Boynukısa M.
Journal of Management Theory and Practices Research , cilt.1, sa.1, ss.26-44, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Dijital Pazarlama: Ulusal Yazının Bibliyometrik Analizi
Zeren D., Kaya N.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.35-52, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Zeren D.
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.24, sa.1, ss.91-110, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Consumer Ethnocentrism and Willingness to Buy Foreign Products in Emerging Markets: Evidence from Turkey and Colombia
ZEREN D., Kara A., Arango Gil A.
Latin American Business Review , cilt.21, sa.2, ss.145-172, 2020 (Scopus)
2019
2019MARKA MİRASININ SATIN ALMA NİYETİ, MARKA İMAJI, MARKAYA GÜVEN, MARKA SADAKATİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNE ETKİSİ
ZEREN D., Kalkan A.
Business Management Studies: An International Journal , cilt.7, sa.5, ss.2891-2909, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Tutundurma Aracı Olarak Fuarlar ve İşletmelerin Fuar Performansına Etki Eden Faktörler
ZEREN D., Bükülmez T.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.16, sa.2, ss.20-34, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019E-Kitap Kabulü: Çukurova Üniversitesi İşletme Bölümü Öğrencileri Örneği
ZEREN D., ÇABUK S., Töge B.
Gençlik Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.19, ss.147-162, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKLE İLGİLİ BİR PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK INSTAGRAM: EN DEĞERLİ 25 MARKA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ZEREN D., GÖKDAĞLI N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.28, sa.3, ss.91-108, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.26, sa.3, ss.140-154, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler
ZEREN D., ELHAN M.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.26, sa.2, ss.144-159, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017SATIN ALMA MOTİVASYONLARI: TÜKETİCİLERİN SANAL KOMPÜLSİF DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ZEREN D., Gökdağlı N.
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , ss.41-58, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
ZEREN D., GÖKDAĞLI N.
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , cilt.5, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ZEREN D., GÖKDAĞLI N.
İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ , 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Hizmetlerde Yeniden Satın Alma Niyetinin Araştırılması
İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.20, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Hizmet Sektöründe Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.20, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016BİLGİSAYAR OYUNLARINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME PRO EVOLUTION SOCCER PES 2015 ÖRNEĞİ
ZEREN D., Paylar Ö. Z.
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri , cilt.7, sa.24, ss.51-68, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016PRODUCT PLACEMENT IN COMPUTER GAMES: PRO EVOLUTION SOCCER (PES) 2015 SAMPLE
ZEREN D., Paylar Ö. Z.
Online Academic Journal of Information Technology , cilt.7, sa.24, ss.51-68, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sahip Olmak Yerine Paylaşmak: Tüketicilerin Paylaşma Davranışlarının Unsurlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., ZEREN D.
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.151-168, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014DUYGUSAL BAĞ: TÜRKİYE OLGUN TÜKETİCİ PAZARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ZEREN D.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.23, sa.2, ss.269-284, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013The influence of customized offers on purchase likelihood
ZEREN D., ÖZGÜR GÜLER E.
Far East Journal of Psychology and Business , cilt.11, sa.2, ss.3-14, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
2011Business Students Attitudes towards consumerism government regulations A comparative study of poland and turkey
DEMİRCİ OREL F., ZEREN D.
International Journal of Business and Social Sciences , cilt.2, sa.19, ss.99-109, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Business Students' Attitudes towards Consumerism, Marketing Practices and GovernmentRegulations: A Acomparative Study of Poland and Turkey
DEMİRCİ OREL F., ZEREN D.
International Journal of Business and Social Science , cilt.2, sa.19, ss.99-109, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011International Journal of Business and Social Sciences
DEMİRCİ OREL F., ZEREN D.
International Journal of Business and Social Sciences , cilt.2, sa.19, ss.99-109, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
2009Sürdürülebilir Ürün Tasarımında Tanım Ve Yöntemler
ZEREN D., NAKIBOĞLU B. G.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.18, sa.2, ss.458-480, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma
Demirci Orel F., Zeren D.
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , sa.536, ss.61-73, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Emlak Pazarında Satış Etiği
ÇABUK S., ZEREN D.
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , cilt.8, sa.31, ss.1-8, 2009 (Hakemli Dergi)
2006
2006Sanatsal Ürün ve Hizmetlerin Pazarlaması
ÇABUK S., ZEREN D.
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.5, sa.16, ss.24-30, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
2005Anlık Alışveriş
ÇABUK S., ZEREN D.
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.2, ss.15-19, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili
ÇABUK S., ZEREN D.
Pazarlama Dünyası , sa.2, ss.24-29, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2022
2022Insights into Students’ College Experiences at a State University in Turkey using the Ultimate Question: A Net Promoter Score Analysis
Kara A., Zeren D.
2022 American Marketing Association Summer Academic Conference, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 14 Ağustos 2022
2021
2021Üniversite Öğrencilerinin Sanal Asistanları Benimseme Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Arık A., Zeren D.
International Congress on Business and Marketing 2021, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2021, ss.1-10
2021
2021Ürünleri Görmek İçin Linke Tıkla: Fenomenlerle Pazarlamanın Satın Alma Niyetine Etkisi
Zeren D., Güler G.
ASC 2021-2, 22 - 24 Ekim 2021
2021
2021Gamification: Bibliometric Analysis of Marketing Literature / Oyunlaştırma: Pazarlama Alanyazını Bibliyometrik Analizi
Zeren D., Güler G.
International Conference on Identity Crisis: World at a Cross Road, 4 - 05 Aralık 2021
2019
2019TEKNOLOJİLERİN KABULÜ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI SAATLERE YÖNELİK TUTUMU VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Zeren D., Gökdağlı N.
AL FARABI 6th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Adana, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.106-124
2020
2020ÜLKE İTİBARININ ULUS MARKA DEĞERİ VE ÜLKE İMAJINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA A RESEARCH ON EFFECT OF COUNTRY REPUTATION ON NATIONAL BRAND VALUE AND COUNTRY IMAGE
ZEREN D., Çelenk M.
ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 3 - 05 Ocak 2020, ss.71
2019
2019Brand Heritage
ZEREN D., Kalkan A.
Business Organization and Research International Conference, 4 - 06 Eylül 2019, ss.285-286
2019
2019Ulus Markalama ve Yardimsever Ulus Marka Kimliği
ZEREN D., Çelenk M.
2nd International Congress on “People, Power and Politics”, 26 - 28 Eylül 2019
2019
2019Does Product Category Matter? Influencer and celebrity Endorsement on Instagram
ZEREN D., Gökdağlı N.
Mor_Marketing and Organization Research Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019
2019
2019Ulus Markalama ve Yardımsever Ulus Marka Kimliği
ZEREN D., Çelenk M.
International Congress on People, Power & Politics, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019
2019
2019Marka Mirası*Brand Heritage
Zeren D., Kalkan A.
Business and Organization Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.285-286
2019
2019Programmatic Advertising
ZEREN D., Keşlikli İ.
International Conference on Empirical Economics Social Sciences, 20 - 22 Haziran 2019, ss.324-325
2019
2019Influencer vs Celebrity Endorser Performance on Instagram
ZEREN D., GÖKDAĞLI N.
International Conferenceon Strategic Innovative Marketing and Tourism, 17 - 21 Temmuz 2019
2019
2019Programmatic Advertising/Programatik Reklamcılık
Zeren D., Keşlikli İ.
ICEESS, Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, ss.320-321
2018
2018Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojileri Kabulü
ZEREN D., Gökdağlı N.
II. International Congress on Mulidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.939
2017
2017E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
2017
2017E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
2016
2016Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi
ZEREN D., Gökdağlı N.
Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı, 14 Ekim 2016
2016
2016Tüketicilerin Sanal Kompülsif Satın Alma DavranışlarınınAraştırılması
ZEREN D., Gökdağlı N.
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
2016
2016Factors Influencing Repurchase Intensions of Services
İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016
2016
2016FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES
İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8
2015
2015Bilgisayar Oyunlarında Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tutum: Pro Evolution Soccer (PES) 2015 Örneği
ZEREN D., Paylar Ö. Z.
20.Ulusal Pazarlama Kogresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015
2014
2014Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
2014
2014Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
2013
2013Why Do Older Consumers Prefer Older Brands? Evidence from Turkey
ZEREN D.
9th EBES Conference, Roma, İtalya, 11 - 13 Ocak 2013
2012
2012Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012
2012
2012Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012
2012
2012Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları
DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647
2011
2011Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011
2011
2011Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011
2011
2011Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising
DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.
9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93
2009
2009Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions
İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.
Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009
2009
2009Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions
İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.
Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009
2008
2008Çevreci Ürün Tasarımı
NAKIBOĞLU B. G., ZEREN D.
13.Ulusal Pazarlama Kogresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008
2008
2008Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers
ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.
International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1
2008
2008Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers
ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.
International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1
2005
2005Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey
İNAN H., ZEREN D.
International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005
2005
2005Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey
İNAN H., ZEREN D.
International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022Sports Marketing and Social Media Strategies: A Literature Review and Research Agenda
Zeren D., Erkan İ., Acikgoz F.
Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives, Ruth M. Crabtree,James J. Zhang, Editör, Rutledge Hill Press , Georgia, ss.1-23, 2022
2021
2021Takıntılı Tüketim
Gökdağlı N., Zeren D.
Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.119-138, 2021
2021
2021Aile İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımı
Zeren D., Güler G.
Aile işletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, Osman Yılmaz,Özgür Çark,Saadet Sağtaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.183-206, 2021
2021
2021Aile İşletmelerinde Nesnelerin İnterneti
Zeren D., Gökdağlı N.
Aile İşletmelerinde Dijital Teknolojiler, Osman Yılmaz,Özgür Çark, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.89-109, 2021
2021
2021Kullanımlar ve Doyumlar Teorisi
Zeren D.
Pazarlama Teorileri II, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.213-234, 2021
2021
2021Using Theory of Reasoned Action to explain consumer behavior during Covid-19 Pandemic
Zeren D.
Understanding the Consumer Behaviour During COVID-19 Pandemic, Murat Gülmez, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.69-82, 2021
2020
2020COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA
Zeren D. (Editör), Yılmaz O. (Editör)
Gazi Kitabevi, Ankara, 2020
2020
2020Satın Alma Sonrası Tüketici Davranışları
Zeren D.
Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer,Sezen Bozyiğit, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.342-358, 2020
2020
2020COVID-19 VE ÜRÜN STRATEJİLERİNE ETKİSİNİN ÜRÜN YAŞAM DÖNGÜSÜYLE İNCELENMESİ
Zeren D., Güler G.
COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, Deniz Zeren,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.43-66, 2020
2020
2020COVID-19 Sürecinde Marka Logolarındaki Değişimler
Zeren D., Erkan İ.
COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, Deniz Zeren,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-166, 2020
2020
2020COVID-19 ve Beşeri İlaç Sektörü
Zeren D., Boynukısa M.
COVID-19 Pandemisinde Yönetim ve Ekonomi, Erdal Şen,Duygu Hıdıroğlu,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.387-402, 2020
2020
2020COVID-19 ve Otomotiv Sektörü
Zeren D., Tetik H.
COVID-19 Pandemisinde Yönetim ve Ekonomi, Erdal Şen,Duygu Hıdıroğlu,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.425-438, 2020
2020
2020Influencer Versus Celebrity Endorser Performance on Instagram
Zeren D., Gökdağlı N.
Strategic Innovative Marketing and Tourism, Kavoura A.,Kefallonitis E.,Theodoridis, Editör, Springer, London/Berlin , Zürich, ss.695-704, 2020
2019
2019Mobil Pazarlamada İzin ve Etik
ZEREN D.
A?dan Z?ye Mobil Pazarlama, Cop, R. Ve Eru, O., Editör, Beta, İstanbul, ss.153-169, 2019
2019
2019Mobil Pazarlamada İzin ve Etik
ZEREN D.
A’ dan Z’ ye Mobil Pazarlama, Cop, Ruziye Eru, Oya, Editör, BETA BASIM YAYIM, İstanbul, ss.127-135, 2019
2015
2015Büyüyen Yerel Markaların Pazarlama Uygulamaları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
2015
2015Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması
ZEREN D.
Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.38-67, 2015
2015
2015Örneklem Seçimi
ZEREN D.
Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.208-235, 2015
2014
2014Ürün Yerleştirme: Milenyum İtibarıyla Türk Sinemasındaki Durum
ZEREN D., Paylar Ö. Z.
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2014
2014
2014Teknoloji Kabul Modeli
ZEREN D.
Pazarlama Teorileri, Yağcı, M. İ. ve Çabuk, S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.171-186, 2014
2013
2013Adana Tüketim Analizi
ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., KÖKSAL ARAÇ S.
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2013
2012
2012Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Çabuk S., Nakıboğlu M. A. B., Zeren D., Doğan Südaş H., Köksal Araç S.
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012
2012
2012Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012
2012
2012Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
New Perspectives of Contemporary Marketing, Edgar Centeno, Cleopatra Veloutsou, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.279-291, 2012
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.
2016 - 2018
2016 - 2018Marka Prestijinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ZEREN D. (Yürütücü), Gökdağlı N.
2017 - 2017
2017 - 2017Tüketicilerin Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ZEREN D. (Yürütücü), Elhan M.
2015 - 2017
2015 - 2017Hizmet Sektöründe Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İNAN H. (Yürütücü), DOĞAN SÜDAŞ H., ZEREN D.
2015 - 2016
2015 - 2016Hizmetlerde Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerinde Etkili Faktörler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ZEREN D. (Yürütücü), İNAN H.
2014 - 2016
2014 - 2016Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalrına Yönelik Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ZEREN D. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015Yaşlı Tüketiciler Yaşlı Markaları mı Tercih Eder ?
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ZEREN D. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorÇukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorÇukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Hakemlikler
Haziran 2018
Haziran 2018Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018Business and Economics Research Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2017
Ağustos 2017İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2016
Kasım 2016İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2016
Temmuz 2016Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2015
Eylül 2015Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2014
Temmuz 2014Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016
01 Ocak 2016 - 01 Ocak 201618th EBES Conference
Katılımcı
Dubayy-Birleşik Arap Emirlikleri
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 201520. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 201419. Ulusal Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Gaziantep-Türkiye
01 Ocak 2013 - 01 Ocak 2013
01 Ocak 2013 - 01 Ocak 20139th EBES Conference
Katılımcı
Roma-İtalya
01 Haziran 2008 - 01 Haziran 2008
01 Haziran 2008 - 01 Haziran 2008HDMI
Davetli Konuşmacı
Adana-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma Jürisi - Mersin Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yl tez savunması jürisi - Çukurova Üniversitesi
Şubat-2015
Şubat 2015