Doç.Dr.

DENİZ ZEREN


İktisadi ve İdari Bil. Fak.

İşletme

Pazarlama

Eğitim Bilgileri

2004 - 2010

2004 - 2010

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

MOBİL HİZMET İNOVASYONLARININ KABULÜ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama

2004

2004

Yüksek Lisans

EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE ANLIK ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİ PLANLI TÜKETİCİLERDEN AYIRAN ÖZELLİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Doç.Dr.

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme

2013 - 2015

2013 - 2015

Yrd.Doç.Dr.

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme

2010 - 2013

2010 - 2013

Öğretim Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme

2002 - 2010

2002 - 2010

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme

Yönetimsel Görevler

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam

Lisans

Lisans

Marketing Management

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama ve Dış Ticaret

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tüketici Davranışları

Lisans

Lisans

Pazarlama İlkeleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama Tezsiz

Lisans

Lisans

Pazarlama Araştırması

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam Tezsiz

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam (Tezsiz)

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi II.öğr.

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlamada Güncel Konular

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam UE

Doktora

Doktora

Pazarlama ve İnovasyon Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Hizmet Pazarlaması

Doktora

Doktora

Stratejik Pazarlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Stratejik Pazarlama Planlaması

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Yönetimi

Lisans

Lisans

Principles of Marketing

Lisans

Lisans

Pazarlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2011

2011

Acceptance of mobile service innovations

ÇABUK S. , ZEREN D.

IKTISAT ISLETME VE FINANS, cilt.26, ss.51-82, 2011 (SSCI İndekslerine Giren Dergi) identifier

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2020

2020

Consumer Ethnocentrism and Willingness to Buy Foreign Products in Emerging Markets: Evidence from Turkey and Colombia

ZEREN D. , Kara A., Arango Gil A.

Latin American Business Review, cilt.21, ss.145-172, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) identifier

2019

2019

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKLE İLGİLİ PAZARLAMA İLETİŞİM ARACI OLARAK INSTAGRAM: EN DEĞERLİ 25 MARKA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ZEREN D. , Gökdağlı N.

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.28, ss.91-108, 2019 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2019

2019

Tutundurma Aracı Olarak Fuarlar ve İşletmelerin Fuar Performansına Etki Eden Faktörler

ZEREN D. , Bükülmez T.

DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, cilt.16, ss.20-34, 2019 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2019

2019

PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ

ZEREN D. , Keşlikli İ.

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.28, ss.312-326, 2019 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2017

2017

E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S. , ZEREN D. , Gökdağlı N.

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.26, ss.140-154, 2017 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2017

2017

SATIN ALMA MOTİVASYONLARI: TÜKETİCİLERİN SANAL KOMPÜLSİF DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ZEREN D. , Gökdağlı N.

DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, ss.41-58, 2017 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2016

2016

Hizmet Sektöründe Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma

İNAN H. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi, cilt.20, 2016 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2016

2016

PRODUCT PLACEMENT IN COMPUTER GAMES: PRO EVOLUTION SOCCER (PES) 2015 SAMPLE

ZEREN D. , Paylar Ö. Z.

Online Academic Journal of Information Technology, cilt.7, ss.51-68, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2015

2015

Sahip Olmak Yerine Paylaşmak: Tüketicilerin Paylaşma Davranışlarının Unsurlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

ÇABUK S. , DOĞAN SÜDAŞ H. , ZEREN D.

Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.6, ss.151-168, 2015 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2014

2014

DUYGUSAL BAĞ: TÜRKİYE OLGUN TÜKETİCİ PAZARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ZEREN D.

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, cilt.23, no.2, ss.269-284, 2014 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2013

2013

The influence of customized offers on purchase likelihood

ZEREN D. , ÖZGÜR GÜLER E.

Far East Journal of Psychology and Business, cilt.11, ss.3-14, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2011

2011

Business Students' Attitudes towards Consumerism, Marketing Practices and GovernmentRegulations: A Acomparative Study of Poland and Turkey

DEMİRCİ OREL F. , ZEREN D.

International Journal of Business and Social Science, cilt.2, ss.99-109, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2009

2009

Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma

DEMİRCİ OREL F. , ZEREN D.

Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi, ss.61-73, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2009

2009

Sürdürülebilir Ürün Tasarımında Tanım Ve Yöntemler

ZEREN D. , NAKIBOĞLU B. G.

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.18, no.2, ss.458-480, 2009 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2009

2009

SÜRDÜRÜLEBiLiR ÜRÜN TASARIMINDA TANIM VE YÖNTEMLER

ZEREN D. , NAKIBOĞLU B. G.

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.18, no.2, ss.458-480, 2009 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2009

2009

Emlak Pazarında Satış Etiği

ÇABUK S. , ZEREN D.

ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi, cilt.8, ss.1-8, 2009 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2006

2006

Sanatsal Ürün ve Hizmetlerin Pazarlaması

ÇABUK S. , ZEREN D.

Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, cilt.5, ss.24-30, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2005

2005

Anlık Alışveriş

ÇABUK S. , ZEREN D.

Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, cilt.2, ss.15-19, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2005

2005

Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili

ÇABUK S. , ZEREN D.

Pazarlama Dünyası, ss.24-29, 2005 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2019

2019

Does Product Category Matter? Influencer and celebrity Endorsement on Instagram

ZEREN D. , Gökdağlı N.

Mor_Marketing and Organization Research Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019

2019

2019

Ulus Markalama ve Yardımsever Ulus Marka Kimliği

ZEREN D. , Çelenk M.

International Congress on People, Power & Politics, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019

2019

2019

Influencer vs Celebrity Endorser Performans on Instagram

ZEREN D. , gökdağlı n.

ICSIMAT, Chios Adası, Yunanistan, 17 - 21 Temmuz 2019

2019

2019

Programmatic Advertising/Programatik Reklamcılık

ZEREN D. , Keşlikli İ.

ICEESS, Bandırma, Turks Ve Caicos Adaları, 20 - 22 Haziran 2019, ss.320-321

2018

2018

Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojileri Kabulü

ZEREN D. , Gökdağlı N.

II. International Congress on Mulidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.939

2017

2017

E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S. , ZEREN D. , Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

2017

2017

E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S. , ZEREN D. , Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

2016

2016

FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES

İNAN H. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8

2014

2014

Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

2014

2014

Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

2013

2013

Why Do Older Consumers Prefer Older Brands? Evidence from Turkey

ZEREN D.

9th EBES Conference, Roma, İtalya, 11 - 13 Ocak 2013

2012

2012

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

DOĞAN SÜDAŞ H. , ÇABUK S. , ZEREN D.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647

2012

2012

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012

2012

2012

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012

2011

2011

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H. , ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011

2011

2011

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H. , ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011

2011

2011

Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising

DOĞAN SÜDAŞ H. , ÇABUK S. , ZEREN D.

9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93

2009

2009

Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H. , ÇABUK S. , ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009

2009

2009

Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H. , ÇABUK S. , ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009

2008

2008

Çevreci Ürün Tasarımı

NAKIBOĞLU B. G. , ZEREN D.

13.Ulusal Pazarlama Kogresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008

2008

2008

Çevreci Ürün Tasarımı

NAKIBOĞLU B. G. , ZEREN D.

13.Ulusal Pazarlama Kogresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008

2008

2008

Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E. , ÇABUK S. , ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1

2008

2008

Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E. , ÇABUK S. , ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1

2005

2005

Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H. , ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005

2005

2005

Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H. , ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

2019

2019

Mobil Pazarlamada İzin ve Etik

ZEREN D.

A?dan Z?ye Mobil Pazarlama, Cop, R. Ve Eru, O., Editör, Beta, İstanbul, ss.153-169, 2019

2015

2015

Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması

ZEREN D.

Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.38-67, 2015

2015

2015

Örneklem Seçimi

ZEREN D.

Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.208-235, 2015

2014

2014

Teknoloji Kabul Modeli

ZEREN D.

Pazarlama Teorileri, Yağcı, M. İ. ve Çabuk, S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.171-186, 2014

2012

2012

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ÇABUK S. , ZEREN D. , DOĞAN SÜDAŞ H.

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yardımcı Editör

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Hakemlikler

Haziran 2018

Haziran 2018

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Business and Economics Research Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2016

Temmuz 2016

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2015

Eylül 2015

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2014

Temmuz 2014

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Davetli Kongre ve Sempozyum Faaliyetleri

2016

2016

18th EBES Conference

Katılımcı

Dubayy-Birleşik Arap Emirlikleri

2015

2015

20. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Eskişehir-Türkiye

2014

2014

19. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Gaziantep-Türkiye

2013

2013

9th EBES Conference

Katılımcı

Roma-İtalya

2008

2008

HDMI

Davetli Konuşmacı

Adana-Türkiye

Jüri Üyelikleri

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma Jürisi - Mersin Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yl tez savunması jürisi - Çukurova Üniversitesi

Şubat-2015

Şubat 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

YÜKSEK LİSANS TEZ SAVUNMA JÜRİSİ - ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ