Prof. Dr. DENİZ ZEREN


İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler (Soc), İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: dzeren@cu.edu.tr
Web: https://avesis.cu.edu.tr//dzeren
Ofis: İİBF 2. Blok Kat:1 No:112

Metrikler

Yayın

109

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

15

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2010

2004 - 2010

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

MOBİL HİZMET İNOVASYONLARININ KABULÜ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama

2004

2004

Yüksek Lisans

EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE ANLIK ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİ PLANLI TÜKETİCİLERDEN AYIRAN ÖZELLİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2015 - 2021

2015 - 2021

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2013 - 2015

2013 - 2015

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2010 - 2013

2010 - 2013

Öğretim Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2002 - 2010

2002 - 2010

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bil. Fak., İşletme

2013 - 2016

2013 - 2016

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Akademi Dışı Deneyim

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

İntibak Komisyonu Başkanı

Diğer, Çukurova Üniversitesi, İşletme, İntibak Komisyonu Başkanı

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Stratejik Pazarlama

Pazarlama ve İnovasyon Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama

Hizmet Pazarlaması

Reklam

Uluslararası Pazarlama ve Dış Ticaret

Tüketici Davranışları

Uluslararası Pazarlama Tezsiz

Reklam Tezsiz

Reklam (Tezsiz)

Pazarlamada Güncel Konular

Reklam UE

Reklam

Stratejik Pazarlama Planlaması

Pazarlama Yönetimi

Reklam

Lisans

Lisans

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Yönetimi

Marketing Management

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Araştırması

Pazarlama Yönetimi II.öğr.

Principles of Marketing

Pazarlama

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (17)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Insights into Students’ College Experiences at a State University in Turkey using the Ultimate Question: A Net Promoter Score Analysis

Kara A., Zeren D.

2022 American Marketing Association Summer Academic Conference, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 14 Ağustos 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. Üniversite Öğrencilerinin Sanal Asistanları Benimseme Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Arık A., Zeren D.

International Congress on Business and Marketing 2021, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2021, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

4. Gamification: Bibliometric Analysis of Marketing Literature / Oyunlaştırma: Pazarlama Alanyazını Bibliyometrik Analizi

Zeren D., Güler G.

International Conference on Identity Crisis: World at a Cross Road, 4 - 05 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

5. Markaların Sürdürülebilirliği

Zeren D.

ASC 2021-2, 22 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

2019

2019

6. TEKNOLOJİLERİN KABULÜ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI SAATLERE YÖNELİK TUTUMU VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Zeren D., Gökdağlı N.

AL FARABI 6th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Adana, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.106-124, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Brand Heritage

ZEREN D., Kalkan A.

Business Organization and Research International Conference, 4 - 06 Eylül 2019, ss.285-286, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. Ulus Markalama ve Yardimsever Ulus Marka Kimliği

ZEREN D., Çelenk M.

2nd International Congress on “People, Power and Politics”, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. Does Product Category Matter? Influencer and celebrity Endorsement on Instagram

ZEREN D., Gökdağlı N.

Mor_Marketing and Organization Research Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

11. Ulus Markalama ve Yardımsever Ulus Marka Kimliği

ZEREN D., Çelenk M.

International Congress on People, Power & Politics, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. Marka Mirası*Brand Heritage

Zeren D., Kalkan A.

Business and Organization Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.285-286, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

13. Programmatic Advertising

ZEREN D., Keşlikli İ.

International Conference on Empirical Economics Social Sciences, 20 - 22 Haziran 2019, ss.324-325, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Influencer vs Celebrity Endorser Performance on Instagram

ZEREN D., GÖKDAĞLI N.

International Conferenceon Strategic Innovative Marketing and Tourism, 17 - 21 Temmuz 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Programmatic Advertising/Programatik Reklamcılık

Zeren D., Keşlikli İ.

ICEESS, Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, ss.320-321, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojileri Kabulü

ZEREN D., Gökdağlı N.

II. International Congress on Mulidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.939, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi

ZEREN D., Gökdağlı N.

Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı, 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Tüketicilerin Sanal Kompülsif Satın Alma DavranışlarınınAraştırılması

ZEREN D., Gökdağlı N.

21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Factors Influencing Repurchase Intensions of Services

İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES

İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8, (Özet Bildiri)

2015

2015

23. Bilgisayar Oyunlarında Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tutum: Pro Evolution Soccer (PES) 2015 Örneği

ZEREN D., Paylar Ö. Z.

20.Ulusal Pazarlama Kogresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

24. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

25. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

26. Why Do Older Consumers Prefer Older Brands? Evidence from Turkey

ZEREN D.

9th EBES Conference, Roma, İtalya, 11 - 13 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

27. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

28. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

29. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647, (Özet Bildiri)

2011

2011

30. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

31. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

32. Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising

DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.

9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93, (Özet Bildiri)

2009

2009

33. Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

34. Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

35. Çevreci Ürün Tasarımı

NAKIBOĞLU B. G., ZEREN D.

13.Ulusal Pazarlama Kogresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, (Özet Bildiri)

2008

2008

36. Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

37. Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2005

2005

38. Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H., ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

39. Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H., ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Sports Marketing and Social Media Strategies: A Literature Review and Research Agenda

Zeren D., Erkan İ., Acikgoz F.

Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives, Ruth M. Crabtree,James J. Zhang, Editör, Rutledge Hill Press , Georgia, ss.1-23, 2022

2021

2021

2. Takıntılı Tüketim

Gökdağlı N., Zeren D.

Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.119-138, 2021

2021

2021

3. Aile İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımı

Zeren D., Güler G.

Aile işletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, Osman Yılmaz,Özgür Çark,Saadet Sağtaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.183-206, 2021

2021

2021

4. Aile İşletmelerinde Nesnelerin İnterneti

Zeren D., Gökdağlı N.

Aile İşletmelerinde Dijital Teknolojiler, Osman Yılmaz,Özgür Çark, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.89-109, 2021

2021

2021

5. Kullanımlar ve Doyumlar Teorisi

Zeren D.

Pazarlama Teorileri II, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.213-234, 2021

2021

2021

6. Using Theory of Reasoned Action to explain consumer behavior during Covid-19 Pandemic

Zeren D.

Understanding the Consumer Behaviour During COVID-19 Pandemic, Murat Gülmez, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.69-82, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

9. Satın Alma Sonrası Tüketici Davranışları

Zeren D.

Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer,Sezen Bozyiğit, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.342-358, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

10. COVID-19 VE ÜRÜN STRATEJİLERİNE ETKİSİNİN ÜRÜN YAŞAM DÖNGÜSÜYLE İNCELENMESİ

Zeren D., Güler G.

COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, Deniz Zeren,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.43-66, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

11. COVID-19 Sürecinde Marka Logolarındaki Değişimler

Zeren D., Erkan İ.

COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, Deniz Zeren,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-166, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

12. COVID-19 ve Beşeri İlaç Sektörü

Zeren D., Boynukısa M.

COVID-19 Pandemisinde Yönetim ve Ekonomi, Erdal Şen,Duygu Hıdıroğlu,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.387-402, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

13. COVID-19 ve Otomotiv Sektörü

Zeren D., Tetik H.

COVID-19 Pandemisinde Yönetim ve Ekonomi, Erdal Şen,Duygu Hıdıroğlu,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.425-438, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

14. Influencer Versus Celebrity Endorser Performance on Instagram

Zeren D., Gökdağlı N.

Strategic Innovative Marketing and Tourism, Kavoura A.,Kefallonitis E.,Theodoridis, Editör, Springer, London/Berlin , Zürich, ss.695-704, 2020

2019

2019

15. Mobil Pazarlamada İzin ve Etik

ZEREN D.

A?dan Z?ye Mobil Pazarlama, Cop, R. Ve Eru, O., Editör, Beta, İstanbul, ss.153-169, 2019

2019

2019

16. Mobil Pazarlamada İzin ve Etik

ZEREN D.

A’ dan Z’ ye Mobil Pazarlama, Cop, Ruziye Eru, Oya, Editör, BETA BASIM YAYIM, İstanbul, ss.127-135, 2019

2015

2015

18. Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması

ZEREN D.

Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.38-67, 2015

2015

2015

19. Örneklem Seçimi

ZEREN D.

Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.208-235, 2015

2014

2014

21. Teknoloji Kabul Modeli

ZEREN D.

Pazarlama Teorileri, Yağcı, M. İ. ve Çabuk, S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.171-186, 2014

2012

2012

24. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012

2012

2012

25. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

New Perspectives of Contemporary Marketing, Edgar Centeno, Cleopatra Veloutsou, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.279-291, 2012

Desteklenen Projeler

2020 - 2021

2020 - 2021

Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.

2016 - 2018

2016 - 2018

Marka Prestijinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ZEREN D. (Yürütücü), Gökdağlı N.

2017 - 2017

2017 - 2017

Tüketicilerin Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

ZEREN D. (Yürütücü), Elhan M.

2015 - 2017

2015 - 2017

Hizmet Sektöründe Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

İNAN H. (Yürütücü), DOĞAN SÜDAŞ H., ZEREN D.

2015 - 2016

2015 - 2016

Hizmetlerde Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerinde Etkili Faktörler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ZEREN D. (Yürütücü), İNAN H.

2014 - 2016

2014 - 2016

Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalrına Yönelik Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

ZEREN D. (Yürütücü)

2012 - 2015

2012 - 2015

Yaşlı Tüketiciler Yaşlı Markaları mı Tercih Eder ?

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ZEREN D. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Haziran 2018

Haziran 2018

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Business and Economics Research Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2016

Temmuz 2016

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2015

Eylül 2015

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2014

Temmuz 2014

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016

01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016

18th EBES Conference

Katılımcı

Dubayy-Birleşik Arap Emirlikleri

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

20. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Eskişehir-Türkiye

01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014

01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014

19. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Gaziantep-Türkiye

01 Ocak 2013 - 01 Ocak 2013

01 Ocak 2013 - 01 Ocak 2013

9th EBES Conference

Katılımcı

Roma-İtalya

01 Haziran 2008 - 01 Haziran 2008

01 Haziran 2008 - 01 Haziran 2008

HDMI

Davetli Konuşmacı

Adana-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Ağustos-2025

Ağustos 2025

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Çukurova Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Mersin Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Çukurova Üniversitesi

Şubat-2015

Şubat 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ