Prof.Dr. DENİZ ZEREN


İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Pazarlama


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: dzeren@cu.edu.tr
Web: https://avesis.cu.edu.tr//dzeren
Ofis: İİBF 2. Blok Kat:1 No:112

Metrikler

Yayın

105

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

15

Tez Danışmanlığı

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2010

2004 - 2010

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İibf, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

MOBİL HİZMET İNOVASYONLARININ KABULÜ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama

2004

2004

Yüksek Lisans

EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE ANLIK ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİ PLANLI TÜKETİCİLERDEN AYIRAN ÖZELLİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme/ Pazarlama

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof.Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2015 - 2021

2015 - 2021

Doç.Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2013 - 2015

2013 - 2015

Yrd.Doç.Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2010 - 2013

2010 - 2013

Öğretim Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

2002 - 2010

2002 - 2010

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bil. Fak., İşletme

2013 - 2016

2013 - 2016

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Akademi Dışı Deneyim

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

İntibak Komisyonu Başkanı

Diğer, Çukurova Üniversitesi, İşletme

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Pazarlama İlkeleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama

Doktora

Doktora

Stratejik Pazarlama

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Hizmet Pazarlaması

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam

Lisans

Lisans

Marketing Management

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama ve Dış Ticaret

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tüketici Davranışları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama Tezsiz

Lisans

Lisans

Pazarlama Araştırması

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam Tezsiz

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam (Tezsiz)

Lisans

Lisans

Pazarlama Yönetimi II.öğr.

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlamada Güncel Konular

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam UE

Doktora

Doktora

Pazarlama ve İnovasyon Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Stratejik Pazarlama Planlaması

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Yönetimi

Lisans

Lisans

Principles of Marketing

Lisans

Lisans

Pazarlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2022

2022

Insights into Students’ College Experiences at a State University in Turkey using the Ultimate Question: A Net Promoter Score Analysis

Kara A., Zeren D.

2022 American Marketing Association Summer Academic Conference, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 14 Ağustos 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Üniversite Öğrencilerinin Sanal Asistanları Benimseme Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Arık A., Zeren D.

International Congress on Business and Marketing 2021, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2021, ss.1-10

2021

2021

Gamification: Bibliometric Analysis of Marketing Literature / Oyunlaştırma: Pazarlama Alanyazını Bibliyometrik Analizi

Zeren D., Güler G.

International Conference on Identity Crisis: World at a Cross Road, 4 - 05 Aralık 2021

2021

2021

Markaların Sürdürülebilirliği

Zeren D.

ASC 2021-2, 22 Ekim 2021

2019

2019

TEKNOLOJİLERİN KABULÜ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI SAATLERE YÖNELİK TUTUMU VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Zeren D., Gökdağlı N.

AL FARABI 6th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Adana, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.106-124

2019

2019

Brand Heritage

ZEREN D., Kalkan A.

Business Organization and Research International Conference, 4 - 06 Eylül 2019, ss.285-286

2019

2019

Ulus Markalama ve Yardimsever Ulus Marka Kimliği

ZEREN D., Çelenk M.

2nd International Congress on “People, Power and Politics”, 26 - 28 Eylül 2019

2019

2019

Does Product Category Matter? Influencer and celebrity Endorsement on Instagram

ZEREN D., Gökdağlı N.

Mor_Marketing and Organization Research Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019

2019

2019

Ulus Markalama ve Yardımsever Ulus Marka Kimliği

ZEREN D., Çelenk M.

International Congress on People, Power & Politics, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019

2019

2019

Marka Mirası*Brand Heritage

Zeren D., Kalkan A.

Business and Organization Research, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.285-286 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Programmatic Advertising

ZEREN D., Keşlikli İ.

International Conference on Empirical Economics Social Sciences, 20 - 22 Haziran 2019, ss.324-325

2019

2019

Influencer vs Celebrity Endorser Performance on Instagram

ZEREN D., GÖKDAĞLI N.

International Conferenceon Strategic Innovative Marketing and Tourism, 17 - 21 Temmuz 2019

2019

2019

Programmatic Advertising/Programatik Reklamcılık

Zeren D., Keşlikli İ.

ICEESS, Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, ss.320-321

2018

2018

Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojileri Kabulü

ZEREN D., Gökdağlı N.

II. International Congress on Mulidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.939

2017

2017

E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

2017

2017

E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

2016

2016

Tüketicilerin Sanal Kompülsif Satın Alma DavranışlarınınAraştırılması

ZEREN D., Gökdağlı N.

21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

2016

2016

Factors Influencing Repurchase Intensions of Services

İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016

2016

2016

FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES

İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8

2014

2014

Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

2014

2014

Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

2013

2013

Why Do Older Consumers Prefer Older Brands? Evidence from Turkey

ZEREN D.

9th EBES Conference, Roma, İtalya, 11 - 13 Ocak 2013

2012

2012

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012

2012

2012

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012

2012

2012

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647

2011

2011

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011

2011

2011

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011

2011

2011

Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising

DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.

9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93

2009

2009

Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

Çevreci Ürün Tasarımı

NAKIBOĞLU B. G., ZEREN D.

13.Ulusal Pazarlama Kogresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008

2008

2008

Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1

2008

2008

Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1

2005

2005

Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H., ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005

2005

2005

Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H., ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

2022

2022

Sports Marketing and Social Media Strategies: A Literature Review and Research Agenda

Zeren D., Erkan İ., Acikgoz F.

Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives, Ruth M. Crabtree,James J. Zhang, Editör, Rutledge Hill Press , Georgia, ss.1-23, 2022

2021

2021

Takıntılı Tüketim

Gökdağlı N., Zeren D.

Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.119-138, 2021

2021

2021

Aile İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımı

Zeren D., Güler G.

Aile işletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, Osman Yılmaz,Özgür Çark,Saadet Sağtaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.183-206, 2021

2021

2021

Aile İşletmelerinde Nesnelerin İnterneti

Zeren D., Gökdağlı N.

Aile İşletmelerinde Dijital Teknolojiler, Osman Yılmaz,Özgür Çark, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.89-109, 2021

2021

2021

Kullanımlar ve Doyumlar Teorisi

Zeren D.

Pazarlama Teorileri II, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.213-234, 2021

2021

2021

Using Theory of Reasoned Action to explain consumer behavior during Covid-19 Pandemic

Zeren D.

Understanding the Consumer Behaviour During COVID-19 Pandemic, Murat Gülmez, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.69-82, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Satın Alma Sonrası Tüketici Davranışları

Zeren D.

Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer,Sezen Bozyiğit, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.342-358, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

COVID-19 VE ÜRÜN STRATEJİLERİNE ETKİSİNİN ÜRÜN YAŞAM DÖNGÜSÜYLE İNCELENMESİ

Zeren D., Güler G.

COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, Deniz Zeren,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.43-66, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

COVID-19 Sürecinde Marka Logolarındaki Değişimler

Zeren D., Erkan İ.

COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, Deniz Zeren,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-166, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

COVID-19 ve Beşeri İlaç Sektörü

Zeren D., Boynukısa M.

COVID-19 Pandemisinde Yönetim ve Ekonomi, Erdal Şen,Duygu Hıdıroğlu,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.387-402, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

COVID-19 ve Otomotiv Sektörü

Zeren D., Tetik H.

COVID-19 Pandemisinde Yönetim ve Ekonomi, Erdal Şen,Duygu Hıdıroğlu,Osman Yılmaz, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.425-438, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Influencer Versus Celebrity Endorser Performance on Instagram

Zeren D., Gökdağlı N.

Strategic Innovative Marketing and Tourism, Kavoura A.,Kefallonitis E.,Theodoridis, Editör, Springer, London/Berlin , Zürich, ss.695-704, 2020

2019

2019

Mobil Pazarlamada İzin ve Etik

ZEREN D.

A?dan Z?ye Mobil Pazarlama, Cop, R. Ve Eru, O., Editör, Beta, İstanbul, ss.153-169, 2019

2019

2019

Mobil Pazarlamada İzin ve Etik

ZEREN D.

A’ dan Z’ ye Mobil Pazarlama, Cop, Ruziye Eru, Oya, Editör, BETA BASIM YAYIM, İstanbul, ss.127-135, 2019

2015

2015

Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması

ZEREN D.

Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.38-67, 2015

2015

2015

Örneklem Seçimi

ZEREN D.

Pazarlama Araştırması, Prof. Dr. Fatma Demirci Orel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.208-235, 2015

2014

2014

Teknoloji Kabul Modeli

ZEREN D.

Pazarlama Teorileri, Yağcı, M. İ. ve Çabuk, S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.171-186, 2014

2012

2012

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012

2012

2012

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

New Perspectives of Contemporary Marketing, Edgar Centeno, Cleopatra Veloutsou, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.279-291, 2012

Desteklenen Projeler

2020 - 2021

2020 - 2021

Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.

2016 - 2018

2016 - 2018

Marka Prestijinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ZEREN D. (Yürütücü), Gökdağlı N.

2017 - 2017

2017 - 2017

Tüketicilerin Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ZEREN D. (Yürütücü), Elhan M.

2015 - 2016

2015 - 2016

Hizmetlerde Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerinde Etkili Faktörler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ZEREN D. (Yürütücü), İNAN H.

2014 - 2016

2014 - 2016

Türk Sinemasında Ürün Yerleştirme Uygulamalrına Yönelik Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ZEREN D. (Yürütücü)

2012 - 2015

2012 - 2015

Yaşlı Tüketiciler Yaşlı Markaları mı Tercih Eder ?

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ZEREN D. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Hakemlikler

Haziran 2018

Haziran 2018

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Business and Economics Research Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

İşletme İktisat Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2016

Temmuz 2016

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2016

Haziran 2016

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2015

Eylül 2015

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2014

Temmuz 2014

Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016

01 Ocak 2016 - 01 Ocak 2016

18th EBES Conference

Katılımcı

Dubayy-Birleşik Arap Emirlikleri

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

20. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Eskişehir-Türkiye

01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014

01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014

19. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Gaziantep-Türkiye

01 Ocak 2013 - 01 Ocak 2013

01 Ocak 2013 - 01 Ocak 2013

9th EBES Conference

Katılımcı

Roma-İtalya

01 Haziran 2008 - 01 Haziran 2008

01 Haziran 2008 - 01 Haziran 2008

HDMI

Davetli Konuşmacı

Adana-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma Jürisi - Mersin Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Yl tez savunması jürisi - Çukurova Üniversitesi

Şubat-2015

Şubat 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

YÜKSEK LİSANS TEZ SAVUNMA JÜRİSİ - ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ