PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ
Atıf İçin Kopyala
Zeren D., Keşlikli İ.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.28, sa.2, ss.312-326, 2019 (SCI-Expanded)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
28
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2019
-
Dergi Adı:
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.312-326
-
Çukurova Üniversitesi Adresli:
Evet