Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 54

1. Yapay Zeka Aracılığıyla Öğrenmek: Öğretmen Adayları Öğrenme Süreçlerinde Yapay Zekayı Neden ve Nasıl Kullanıyor?

5th International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ağustos 2025, ss.2, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Yönetimi Dersinde Dijital Öykülerin Kullanılması: Öğretmen Adayları Ne Düşünüyor?

5th International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ağustos 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Kapsayıcı Eğitim Temelinde Oluşturulan Siber Zorbalığa İlişkin Farkındalık Eğitimine Yönelik Bir Tasarı

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Eğitime Yönelik Mevcut Durumlarının İncelenmesi

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

6. Eğitim fakültesinin sürdürülebilirlik karnesi: Akdemik yayınlara ilişkin bir inceleme

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Engellilere yönelik duyarlılık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.278-283, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. An evaluation of distance postgrade education: Students' views

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.329-330, (Özet Bildiri)

9. A research on applied studio courses in the pandemia process: Online and face-to-face education comparison

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.369-370, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.496, (Özet Bildiri)

11. Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Sorunların Belirlenmesi: Bir Doküman İncelemesi Çalışması

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

12. Pre-Service Teachers’ Views on Introduction to Education Course

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

13. A Case Study on Gender Equality Education

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Eğitim Bilimleri Alanında Bilimsel Araştırmaya Yönelik Eğilim ve İhtiyaçların Belirlenmesi: Araştırma Görevlilerinden Yansımalar

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.182-185, (Özet Bildiri)

19. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

20. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması

27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

21. Problem kurma çalışmalarına ilişkin bir içerik analizi çalışması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2398-2399, (Özet Bildiri)

23. Alanla ilişkilendirilmiş ve teknoloji destekli ölçme ve değerlendirme dersine yönelik öğrenci görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.239-240, (Özet Bildiri)

24. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)

26. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)

27. Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

28. Eğitim programları ve öğretim doktora programına yönelik bir inceleme

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

29. Yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel araştırma ve akademik çalışmalar yapmaya yönelik ihtiyaçları

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.42, (Özet Bildiri)

30. Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46, (Özet Bildiri)

31. Eğitim bilimleri alanında eylem araştırması içeren doktora tezlerinin incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.441-443, (Özet Bildiri)

32. Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: öğretmen adaylarına bakış

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.273-275, (Özet Bildiri)

34. 6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363, (Özet Bildiri)

35. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)

36. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)

37. Perceptions of preservice mathematics teachers towards the concept of justice, social justice and equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.172-182, (Tam Metin Bildiri)

38. The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94, (Özet Bildiri)

39. Fine Arts Preservice Teachers' Opinions on Learning Critical Pedagogy Subjects

VI. International Conference on Critical Education, Londra, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.142, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Ders Önerisi: Eğitime Farklı Bakış

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.296, (Özet Bildiri)

41. Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91, (Özet Bildiri)

43. The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)

44. The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)

45. Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220, (Özet Bildiri)

46. Reflections from Women Doctoral Students? Lives Regarding Gender Roles

5th International Conference on Critical Education, Wroclaw, Polonya, 15 - 18 Haziran 2015, ss.218, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

47. Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708, (Özet Bildiri)

48. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707, (Özet Bildiri)

49. Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İşlemlere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1175-1176, (Özet Bildiri)

50. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Program Tasarımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.98, (Özet Bildiri)

51. Determining General Professional Competencies of An Elementary Maths Teacher: A Case Study

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.452-462, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmenler Odasına Yönelik Görüşleri

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.105, (Özet Bildiri)

54. İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Değerler eğitiminde dijital hikayeler

Karakter ve değerler eğitimi güncel yaklaşımlar, Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.254-279, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Program Geliştirme ve İhtiyaçlar

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Curriculum Development and Needs, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.123-172, 2020

3. Kapsayıcı eğitim yaklaşım ve uygulamaları

Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-162, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Mikro öğretimin tarihçesi (Geçmişten günümüze mikro öğretim)

Kuramdan uygulamaya mikro öğretim, Hasan Hüseyin ŞAHAN, Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.44-85, 2019

5. Nitel araştırmaların desenlenmesi

Nitel araştırma ve değerlendirme yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, Pegem Akademi, ss.209-258, 2018

6. Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: Öğretmen adaylarına bakış

Küreselleşen dünyada eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.763-778, 2017
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları