SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Needs Analysis Study on Interdisciplinary Gender Equality Education: Turkish Context
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.1, ss.100-116, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Ders Önerisi: Eğitime Farklı Bakış
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.127-159, 2023 (Hakemli Dergi)
Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji Konularını Öğrenmeye Yönelik Görüşleri
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.471-485, 2021 (Hakemli Dergi)
Alanla İlişkilendirilmiş ve Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Bir Değerlendirme
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.1, ss.192-206, 2021 (Hakemli Dergi)
The opinions of primary school teachers on gaining problem posing skill in mathematics course
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.1935-1960, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkiye?de Eğitim Bilimleri Alanında Eylem Araştırması İçeren Doktora Tezlerinin İncelenmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.28, ss.501-524, 2019 (Hakemli Dergi)
Reflections from Women Doctoral Students Lives Regarding Gender Roles
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.7, sa.1, ss.50-58, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İşlemlere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.374-390, 2018 (Hakemli Dergi)
The Opinions of Middle School Mathematics Teachers on the Integration of Mathematics Course and Social Issues
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.397-406, 2018 (Scopus)
Pedagojik formasyon öğrencilerinin ’pedagojik formasyon’ kavramına yönelik metaforik algılarının incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.41-60, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.2, ss.509-524, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigating the needs for measurement and evaluation course: a case study on English language teaching program
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.4, ss.227-239, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of Social Studies Curriculum and Course Books in the Context of Global Citizenship
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.472-487, 2017 (Scopus)
Examination of social studies curriculum and course boks in the context of global citizenship
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.472-487, 2017 (Scopus)
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmenler Odasına Yönelik Görüşleri
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.3, ss.993-1008, 2015 (Hakemli Dergi)
Problem Kurma Yaklaşımıyla Gerçekleştirilen Matematik Öğretiminin Problem Çözme Başarısı, Problem Kurma Becerisi Ve Matematiğe Yönelik Görüşlere Etkisi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.43, sa.2, ss.217-234, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kapsayıcı Eğitim Temelinde Oluşturulan Siber Zorbalığa İlişkin Farkındalık Eğitimine Yönelik Bir Tasarı
XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.1
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Eğitime Yönelik Mevcut Durumlarının İncelenmesi
International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.1
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu ile uzaktan eğitime yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uluslararası Esep Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023
Eğitim fakültesinin sürdürülebilirlik karnesi: Akdemik yayınlara ilişkin bir inceleme
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.496
Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Sorunların Belirlenmesi: Bir Doküman İncelemesi Çalışması
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019
A Case Study on Gender Equality Education
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362
Pre-Service Teachers’ Views on Introduction to Education Course
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019
Eğitim Bilimleri Alanında Bilimsel Araştırmaya Yönelik Eğilim ve İhtiyaçların Belirlenmesi: Araştırma Görevlilerinden Yansımalar
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.182-185
Ortaokul Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi: Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.98-101
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018
Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Farkındalığı Ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018
Problem kurma çalışmalarına ilişkin bir içerik analizi çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2398-2399
Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması
27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726
Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726
Alanla ilişkilendirilmiş ve teknoloji destekli ölçme ve değerlendirme dersine yönelik öğrenci görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.239-240
Sosyomatematiksel Konularla Bütünleştirilmiş Matematik Öğretimi: Sosyal Adalet ve Eşitlik Değerlerine İlişkin Farkındalık ile Problem Kurma Becerisi Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.368-369
Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407
Alanla İlişkilendirilmiş ve Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Öğrencilerin Ders Başarısı ve Derse Yönelik Metaforik Algılarına Etkisi
International Conference on New Horizons in Education 2017, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017
Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407
Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1
Eğitim programları ve öğretim doktora programına yönelik bir inceleme
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.41
Yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel araştırma ve akademik çalışmalar yapmaya yönelik ihtiyaçları
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.42
Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46
Okullarda eşitliğe ve sosyal adalete yönelik yaşanan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm önerileri: ortaokul öğretmenlerinden yansımalar
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.434-436
Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: öğretmen adaylarına bakış
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.273-275
Eğitim bilimleri alanında eylem araştırması içeren doktora tezlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.441-443
6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234
Fine Arts Preservice Teachers' Opinions on Learning Critical Pedagogy Subjects
VI. International Conference on Critical Education, Londra, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.142
The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues
VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94
Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116
Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Ders Önerisi: Eğitime Farklı Bakış
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.296
Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91
The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277
Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220
The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277
Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmenler Odasına Yönelik Görüşleri
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.105
İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496
Kitap & Kitap Bölümleri
Değerler eğitiminde dijital hikayeler
Karakter ve değerler eğitimi güncel yaklaşımlar, Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.254-279, 2023
Kapsayıcı eğitim yaklaşım ve uygulamaları
Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-162, 2019
Mikro öğretimin tarihçesi (Geçmişten günümüze mikro öğretim)
Kuramdan uygulamaya mikro öğretim, Hasan Hüseyin ŞAHAN, Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.44-85, 2019
Nitel araştırmaların desenlenmesi
Nitel araştırma ve değerlendirme yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, Pegem Akademi, ss.209-258, 2018