Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Engellilere yönelik duyarlılık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.278-283 Sürdürülebilir Kalkınma

An evaluation of distance postgrade education: Students' views

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.329-330

An Evaluation of Distance Postgraduate Education: Students’ Views

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.322-323

A research on applied studio courses in the pandemia process: Online and face-to-face education comparison

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.369-370 Sürdürülebilir Kalkınma

Pre-Service Teachers’ Views on Introduction to Education Course

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

A Case Study on Gender Equality Education

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362 Sürdürülebilir Kalkınma

Problem kurma çalışmalarına ilişkin bir içerik analizi çalışması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2398-2399

Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407

Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407

Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1

Eğitim programları ve öğretim doktora programına yönelik bir inceleme

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.41

Yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel araştırma ve akademik çalışmalar yapmaya yönelik ihtiyaçları

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.42

Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46

Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: öğretmen adaylarına bakış

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.273-275

Eğitim bilimleri alanında eylem araştırması içeren doktora tezlerinin incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.441-443

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234

Perceptions of preservice mathematics teachers towards the concept of justice, social justice and equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.172-182

Fine Arts Preservice Teachers' Opinions on Learning Critical Pedagogy Subjects

VI. International Conference on Critical Education, Londra, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.142

The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94

Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Ders Önerisi: Eğitime Farklı Bakış

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.296

Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91

The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277

The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277

Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220

Reflections from Women Doctoral Students? Lives Regarding Gender Roles

5th International Conference on Critical Education, Wroclaw, Polonya, 15 - 18 Haziran 2015, ss.218 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707

Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İşlemlere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1175-1176

Determining General Professional Competencies of An Elementary Maths Teacher: A Case Study

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.452-462 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmenler Odasına Yönelik Görüşleri

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.105

İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Geliştirme ve İhtiyaçlar

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Curriculum Development and Needs, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.123-172, 2020

Kapsayıcı eğitim yaklaşım ve uygulamaları

Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-162, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Mikro öğretimin tarihçesi (Geçmişten günümüze mikro öğretim)

Kuramdan uygulamaya mikro öğretim, Hasan Hüseyin ŞAHAN, Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.44-85, 2019

Nitel araştırmaların desenlenmesi

Nitel araştırma ve değerlendirme yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, Pegem Akademi, ss.209-258, 2018

Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: Öğretmen adaylarına bakış

Küreselleşen dünyada eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.763-778, 2017

Metrikler

Yayın

85

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları