Makaleler
91
Tümü (91)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (4)
Scopus (19)
TRDizin (46)
Diğer Yayınlar (36)
1. ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN UNSURLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Scientific Educational Studies
, cilt.9, sa.1, ss.1-27, 2025 (Hakemli Dergi)
5. Sınıf öğretmenlerinin örgütsel mutluluk ve tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.141-162, 2024 (Hakemli Dergi)
6. İlkokul Yöneticilerinin İşle Bütünleşme, Tükenmişlik ve Girişimcilik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.15, sa.30, ss.337-360, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Algıladıkları Uyumsal Performansları ve Okul Kültürü Arasındaki İlişkisinin İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.15, sa.3, ss.2597-2620, 2024 (Hakemli Dergi)
9. The effect of digital stories prepared according to realistic mathematics education on students' mathematical achievements, anxiety and attitudes
International Journal of Educational Spectrum
, cilt.6, sa.1, ss.120-146, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yenilikçilik Eğilimlerinin İncelenm
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.21, sa.1, ss.72-94, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Investigation of the relationship between professional commitment levels of classroom teachers and career satisfaction
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.12, sa.1, ss.1-14, 2024 (Hakemli Dergi)
13. MATEMATİK VE FEN EĞİTİMİNDE MOBİL UYGULAMA KULLANIM EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.1-19, 2023 (Hakemli Dergi)
23. İLKOKUL EĞİTİMİNDE AİLE KATILIMINA VE ENGELLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.155-169, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Suriyeli Ebeveynlerin İlkokulda Aile Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Dergisi-International Journal of Society Researches
, cilt.18, sa.39, ss.348-381, 2021 (Hakemli Dergi)
25. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik ve Bazı Demografik Özelliklerinin Aile Katılımı Öz-yeterliklerini Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.139-158, 2021 (Hakemli Dergi)
26. İLKOKUL DÖNEMİ ÇOCUKLARIN BABALARININ AİLE KATILIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.269-294, 2021 (Scopus)
27. Using Online Photovoice (OPV) to Understand Youths’ Perceptions of Distance Education during COVID-19
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.45-60, 2021 (Hakemli Dergi)
29. SURİYELİ AİLELERİN AİLE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.29, sa.3, ss.368-386, 2020 (Hakemli Dergi)
31. TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASINDA AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.853-868, 2020 (Hakemli Dergi)
33. Cheating in the exams attitudes, opinions and self- esteem of classroom teachers’ students
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.6, sa.2, ss.15-34, 2019 (Hakemli Dergi)
34. ÖĞRENCİLERİN ALGILADIKLARI AİT OLMA VE ÖĞRETİM ELEMANLARI MESLEKİ YETERLİLİKLERİNİN AKADEMİK MOTİVASYONLARINI YORDAMA DÜZEYİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.241-256, 2019 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.1103-1121, 2019 (Hakemli Dergi)
36. VELİLERİN OKULDA EĞİTİME KATILIM TÜRLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.83-98, 2017 (Hakemli Dergi)
37. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Bağlılık, İşten Ayrılma Niyeti ve Bazı Sosyo-Demografik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılığı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.16, sa.3, ss.1262-1274, 2017 (Hakemli Dergi)
38. İLKOKUL YÖNETİCİLERİNİN YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.242-253, 2017 (Hakemli Dergi)
39. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.747-771, 2017 (Hakemli Dergi)
40. The Adaptation of Antisocial Beliefs and Attitudes Scales: Case from Turkish Perspective
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.7, ss.1614-1628, 2016 (Scopus)
41. The Adaptation of Antisocial Beliefs and Attitudes Scales: Case from Turkish Perspective
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.7, ss.1-15, 2016 (Scopus)
42. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.251-268, 2016 (SCI-Expanded)
43. Tükenmişliğin Mesleğe Bağlılıkla İlişkisi: Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.272-289, 2016 (SCI-Expanded)
44. İlkokul yöneticilerinin iletişim becerilerine ilişkin yönetici ve öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.243-258, 2016 (SCI-Expanded)
46. Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ilkogretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.412-424, 2014 (Hakemli Dergi)
47. Öğretim Elemanlarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.243-256, 2013 (SCI-Expanded)
50. Öğretim elemanlarının evlilik uyumu ve yaşam doyumlarının iş değişkenleri ile ilişkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.13, sa.1, ss.223-238, 2012 (Hakemli Dergi)
51. LİSE ÖĞRENCİLERİNDE BOYUN EĞİCİ DAVRANIŞLAR, OTOMATİK DÜŞÜNCELER, UMUTSUZLUK VE YAŞAM DOYUMUNUN İNCELENMESİ
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.77-94, 2011 (Hakemli Dergi)
53. Kişilerarası problem çözme envanterinin yetişkin örnekleminde geçerlik ve güvenirlik çalışması.
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1703-1724, 2011 (Hakemli Dergi)
54. Sınıf öğretmenlerinin iletişim ve kişilerarası problem çözme becerilerinin incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.2, ss.493-511, 2011 (Hakemli Dergi)
55. Lise öğrencilerinde boyun eğici davranışlar otomatik düşünceler umutsuzluk ve yaşam doyumunun incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.77-94, 2011 (Hakemli Dergi)
56. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin iletişim becerileri ile öğretmenlik tutumlarının incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.49-62, 2011 (Hakemli Dergi)
57. Fen bilimleri öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve öğrenme stillerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.12, sa.3, ss.215-234, 2011 (Hakemli Dergi)
58. ERGENLERİN KİŞİLERARASI İLİŞKİLERİNİ ETKİLEYEN SOSYALYAŞANTI DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.24, ss.163-177, 2010 (Hakemli Dergi)
59. Yoksul ailelerden gelen ergenlerde psiko sosyal bir olgu olarak umutsuzluk ve boyun eğici davranışların incelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.970-984, 2010 (Hakemli Dergi)
60. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin düşünme ihtiyacına göre problem çözme becerilerinin incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1, ss.346-360, 2010 (Hakemli Dergi)
61. Sınıf öğretmenliği son sınıf öğretmen adaylarının tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.468-481, 2010 (Hakemli Dergi)
62. Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.938-946, 2010 (Hakemli Dergi)
64. Tükenmişlik ölçeği kısa versiyonu nun Türkçe ye uyarlama geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.387-398, 2009 (Hakemli Dergi)
65. Üniversite Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Sosyo Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
66. Duygusal Zeka Mizah tarzı ve Yaşam Doyumu Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.3, sa.30, ss.1-18, 2008 (Hakemli Dergi)
67. Duygusal zekâ mizah tarzı ve yaşam doyumu: üniversite öğretim elemanları üzerine bir araştırma
PDR Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.1-18, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
68. Üniversite Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Sosyo-Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
70. Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin sosyo demografik özellikler açısından incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
71. Kişilerarası Problem Çözme Envanteri Lise Öğrencileri Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-17, 2008 (Hakemli Dergi)
72. An Investigation of Students' Life Satisfaction and Loneliness Level in a Sample of Turkish Students
International Journal of Human Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.1-15, 2008 (Hakemli Dergi)
75. Öğretmen Adaylarının Güdülenme Düzeyleri ile Drama Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.61-73, 2008 (Hakemli Dergi)
78. Kişilerarası Problem Çözme Envanteri nin KPÇE Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.3, sa.28, ss.95-111, 2007 (Hakemli Dergi)
80. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.313-326, 2006 (SCI-Expanded)
81. Öğretim Elemanlarının Mizah Tarzları ve Mizahı Yordayıcı Değişkenler.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.23, sa.23, ss.200-208, 2006 (Hakemli Dergi)
82. İş Ortamı ve Mizah Yoluyla Başa Çıkmanın Öğretim Elemanlarındaki Tükenmişlikle İlişkisi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.6, sa.3, ss.889-921, 2006 (Hakemli Dergi)
83. Üniversite Öğrencilerinde Kişilerarası Problem Çözme
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.119-132, 2006 (Hakemli Dergi)
85. Ailesi Yanında ve Yetiştirme Yurdunda Kalan Ergenlerin Umutsuzluk Durumlarının Karşılaştırılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.445-459, 2005 (Hakemli Dergi)
86. Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim
, cilt.11, sa.44, ss.549-568, 2005 (Hakemli Dergi)
87. Engelli Çocukların Ailelerine Yönelik Psikolojik Danışma Hizmetleri Gereksinimi
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.95-102, 2001 (Hakemli Dergi)
90. İlkokul öğretmenlerindeki denetim odağı ve tükenmişlikle ilişkisi
PAÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, 2000 (Hakemli Dergi)
91. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ve Kullandıkları Başa Çıkma Davranışları
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.2, sa.15, ss.29-40, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
1. Z KUŞAĞININ ETİK DURUM YARGILARI VE TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.68-93, (Tam Metin Bildiri)
2. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE ETİK DEĞERLERE YATKINLIK VE YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.94-104, (Tam Metin Bildiri)
3. BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİ
SELÇUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, ss.7-18, (Tam Metin Bildiri)
4. ÇOCUKLARIN DUYGU VE DÜŞÜNCELERE SAYGI İLE HOŞGÖRÜ TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
WORLD CHILDREN CONFERENCE-III-2022 , Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.128-136, (Tam Metin Bildiri)
5. ÇOCUKLARIN OKUL TEMELLİ YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
WORLD CHILDREN CONFERENCE-III-2022, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)
7. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Tutumlarının İncelenmesi
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.621-628, (Tam Metin Bildiri)
8. Türkçe öğreticilerinin temel benlik değerlendirmeleri, iş tatmini ve örgütsel bağlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
II Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.663-670, (Tam Metin Bildiri)
9. The Effect of Strategy Methods and Techniques Used to Increase Mathematics Achievement of Primary School Students: A Systematic Rewiev
6th Education Culture Society International Conferance, 11 - 13 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
10. TÜRKÇE ÖĞRETİCİLERİNDE ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞIN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI İLE ÖĞRETMENLİK MESLEK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL TECHNICAL SCIENCES - V, Türkiye, 24 - 27 Ocak 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ TANIMA YETERLİLİKLERİ
INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL TECHNICAL SCIENCES - V, Türkiye, 24 - 27 Ocak 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. ZEKA OYUNLARININ 4. SINIF ÖĞRENCİLERİ ZİHİNSEL BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Class Teacher Candidates' Views on Training Programs
5th International Congress on Vocational and Technical Sciences, Cairo, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019, ss.35-44, (Tam Metin Bildiri)
16. İlkokul çocuklarının yabancılaşma düzeylerinin incelenmesi
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. Çukurova Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Tükenmişlik Düzeyleri
II. International Scientific and Vocational Studies Congress – Social and Human Sciences, 5 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğretmen ve Öğrencilerin Sosyal Beceri Algılarına Etki Eden Faktörler
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
20. Suriyeli İlkokul öğrencilerininarkadaş olarak seçilme durumlarının incelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
21. Özel eğitim öğretmenlerinin sorunlarına ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
22. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ETKİN VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)
23. Velilerinin Okulda Eğitime Katılım Türlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1586-1587, (Özet Bildiri)
24. CLASSROOM TEACHER STUDENT EVALUATION OF BURNOUT AND ALIENATION LEVEL
International Teacher Educational Conferance, 16 - 18 Ağustos 2017, ss.257, (Özet Bildiri)
25. Investigation of Communication Skills and Attitude to Teaching of the Students of Primary School Teaching
International Teacher Educational Conferance, 16 - 18 Ağustos 2017, ss.890, (Özet Bildiri)
26. AN INVESTIGATION OF DEPRESSION SYMPTOMS OF TEACHERS AND PUPILS IN ELEMENTARY IN SCHOOLS
INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.324, (Özet Bildiri)
27. COMPARING THE HOPELESSNESS LEVELS OF THE ADOLESCENT LIVING WITH THEIR FAMILIES AND AT THE ORPHANAGES
INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.697, (Özet Bildiri)
28. Velilerin Okuldan Beklentileri ve Beklentilerinin Karşılanma Düzeylerinin İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1588-1590, (Özet Bildiri)
29. The Problems and Needs of Teachers Working in The Field of Special Education
2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
30. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin ait olma ve algıladıkları öğretim elemanlarının mesleki yeterliliklerinin akademik motivasyonlarını yordama düzeylerinin incelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumuna (USOS 2016), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
32. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK BECERİ DÜZEYLERİNİN SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE VE TERCİH EDİLEN DİSİPLİN TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
II. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
33. Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.124, (Özet Bildiri)
34. Lise Öğrencilerinde Boyun Eğici Davranışlar Otomatik Düşünceler Umutsuzluk ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
36. Kişilerarası Problem Çözme Envanteri?nin Yetişkin Örnekleminde Geçerlik Güvenirlik Çalışması
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.210, (Özet Bildiri)
37. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
38. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
39. University Students' Critical Thinking Dispositions And Emotional Intelligence As A Predictor Variable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to. Congreso Internacional De Educación Superior, Küba, Küba, 10 - 15 Şubat 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
40. Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-Sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
Ulslararası Yoksulluk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
41. Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-Sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
Uluslararası Yoksulluk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
42. Duygusal Zeka Mizah Tarzı ve Yaşam Doyumu : Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
IX.ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.264, (Özet Bildiri)
43. An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills
Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16, (Özet Bildiri)
44. An Investigation of Students’Life Satisfaction and Loneliness Levels in a Sample of Turkish Students
9th International Conferance on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 31 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
46. KPSS'ye Girecek Mezun ve Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk ve Durumluluk-Sürekli Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.1, (Özet Bildiri)
47. Kötü Muamele ve Etkileri
1.Şiddet ve Okul: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BAĞLILIK VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler I, Şehriban Koca,Mehmet Şaban Akgül, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.267-284, 2021
3. Sosyal etkenler, cinsiyet, etnik köken ve başarı
Eğitim Bilimine Giriş, Aybek, Birsel, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.253-286, 2014
4. Okul öncesi eğitim döneminde ailenin rolü ve önemi
Erken Çocukluk Eğitimi, Tümkaya S., Gülaçtı F., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.336-367, 2012
5. Dil Gelişimi
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Deniz M. E., Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.28-54, 2008
Diğer Yayınlar
1
1. Engelli Çocukların Ailelerine Yönelik Psikolojik Danışma Hizmetleri Gereksinimi
Diğer, ss.95-102, 2001