Yayınlar & Eserler

Makaleler 91
Tümü (91)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (4)
Scopus (19)
TRDizin (46)
Diğer Yayınlar (36)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. Z KUŞAĞININ ETİK DURUM YARGILARI VE TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.68-93, (Tam Metin Bildiri)

3. BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİ

SELÇUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, ss.7-18, (Tam Metin Bildiri)

4. ÇOCUKLARIN DUYGU VE DÜŞÜNCELERE SAYGI İLE HOŞGÖRÜ TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

WORLD CHILDREN CONFERENCE-III-2022 , Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.128-136, (Tam Metin Bildiri)

5. ÇOCUKLARIN OKUL TEMELLİ YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

WORLD CHILDREN CONFERENCE-III-2022, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)

6. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Uluslararası VII. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Tutumlarının İncelenmesi

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.621-628, (Tam Metin Bildiri)

8. Türkçe öğreticilerinin temel benlik değerlendirmeleri, iş tatmini ve örgütsel bağlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

II Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.663-670, (Tam Metin Bildiri)

10. TÜRKÇE ÖĞRETİCİLERİNDE ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞIN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI İLE ÖĞRETMENLİK MESLEK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL TECHNICAL SCIENCES - V, Türkiye, 24 - 27 Ocak 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ TANIMA YETERLİLİKLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL TECHNICAL SCIENCES - V, Türkiye, 24 - 27 Ocak 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. ZEKA OYUNLARININ 4. SINIF ÖĞRENCİLERİ ZİHİNSEL BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Class Teacher Candidates' Views on Training Programs

5th International Congress on Vocational and Technical Sciences, Cairo, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019, ss.35-44, (Tam Metin Bildiri)

16. İlkokul çocuklarının yabancılaşma düzeylerinin incelenmesi

5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Çukurova Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Tükenmişlik Düzeyleri

II. International Scientific and Vocational Studies Congress – Social and Human Sciences, 5 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretmen ve Öğrencilerin Sosyal Beceri Algılarına Etki Eden Faktörler

5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Suriyeli İlkokul öğrencilerininarkadaş olarak seçilme durumlarının incelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Özel eğitim öğretmenlerinin sorunlarına ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ETKİN VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)

23. Velilerinin Okulda Eğitime Katılım Türlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1586-1587, (Özet Bildiri)

24. CLASSROOM TEACHER STUDENT EVALUATION OF BURNOUT AND ALIENATION LEVEL

International Teacher Educational Conferance, 16 - 18 Ağustos 2017, ss.257, (Özet Bildiri)

25. Investigation of Communication Skills and Attitude to Teaching of the Students of Primary School Teaching

International Teacher Educational Conferance, 16 - 18 Ağustos 2017, ss.890, (Özet Bildiri)

26. AN INVESTIGATION OF DEPRESSION SYMPTOMS OF TEACHERS AND PUPILS IN ELEMENTARY IN SCHOOLS

INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.324, (Özet Bildiri)

27. COMPARING THE HOPELESSNESS LEVELS OF THE ADOLESCENT LIVING WITH THEIR FAMILIES AND AT THE ORPHANAGES

INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.697, (Özet Bildiri)

28. Velilerin Okuldan Beklentileri ve Beklentilerinin Karşılanma Düzeylerinin İncelenmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1588-1590, (Özet Bildiri)

29. The Problems and Needs of Teachers Working in The Field of Special Education

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

31. The Relationship Between Locus of Control and Burnout of Primary School Teachers

VII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 11 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.124, (Özet Bildiri)

34. Lise Öğrencilerinde Boyun Eğici Davranışlar Otomatik Düşünceler Umutsuzluk ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Öğretim Elemanlarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri

19. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, cilt.22, sa.1, ss.243-256, (Tam Metin Bildiri)

36. Kişilerarası Problem Çözme Envanteri?nin Yetişkin Örnekleminde Geçerlik Güvenirlik Çalışması

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.210, (Özet Bildiri)

37. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

38. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

39. University Students' Critical Thinking Dispositions And Emotional Intelligence As A Predictor Variable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to. Congreso Internacional De Educación Superior, Küba, Küba, 10 - 15 Şubat 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

42. Duygusal Zeka Mizah Tarzı ve Yaşam Doyumu : Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma

IX.ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.264, (Özet Bildiri)

43. An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills

Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16, (Özet Bildiri)

44. An Investigation of Students’Life Satisfaction and Loneliness Levels in a Sample of Turkish Students

9th International Conferance on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 31 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

45. Çukurova Üniversitesi Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.15, sa.2, ss.313-326, (Tam Metin Bildiri)

47. Kötü Muamele ve Etkileri

1.Şiddet ve Okul: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BAĞLILIK VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler I, Şehriban Koca,Mehmet Şaban Akgül, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.267-284, 2021

2. YABANCI UYRUKLU ÇOCUKLARIN EĞİTİM VE OKUL GÜVENLİĞİ SORUNLARI

Güvenli Okul, İsmail Demircioğlu,Zakir Avşar,Ebru Demircioğlu,Can Ozan Tuncer, Editör, PEGEM, Ankara, ss.111-146, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Sosyal etkenler, cinsiyet, etnik köken ve başarı

Eğitim Bilimine Giriş, Aybek, Birsel, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.253-286, 2014

4. Okul öncesi eğitim döneminde ailenin rolü ve önemi

Erken Çocukluk Eğitimi, Tümkaya S., Gülaçtı F., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.336-367, 2012

5. Dil Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Deniz M. E., Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.28-54, 2008

6. Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Örgüt ve Personel

Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Uzman E., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.255-280, 2005
Metrikler

Yayın

150

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

91

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

215

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Diğer Toplam)

311

Toplam Atıf Sayısı

4682

Proje

41

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları