Desteklenen Projeler
-
2019 - 2021 Öğrenci Merkezli Strateji Yöntem ve Tekniklerin İlkokul Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi Sistematik Derleme ve MetaAnaliz
-
2018 - 2021 İlkokula Devam Eden Suriyeli Öğrencilerin Saldırganlık Davranış Düzeyleri ve Nedenlerine İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi
-
2016 - 2018 Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Ait Olma ve Algıladıkları Öğretim Elemanlarının Mesleki Yeterliliklerinin Akademik Motivasyonlarını Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
-
2017 - 2017 Classroom Teacher Student Evaluation of Burnout and Alienation Level
-
2016 - 2017 Velilerin Okulda Eğitime Katılım Düzeyleri Katılım Türleri Okuldan Beklentileri ve Beklentilerinin Karşılanma Düzeylerinin İncelenmesi
-
2016 - 2016 The Problems and Needs of Teachers Working in The Field of Special Education
-
2015 - 2016 Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Kendini Engelleme Davranışları ve Demografik Özelliklerinin Okula Yabancılaşmayı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
-
2013 - 2016 Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Amaçları, Yabancılaşma ve Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
-
2015 - 2015 The Relationship Between Locus of Control and Burnout of Primary School Teachers
-
2014 - 2015 INVESTIGATING THE CORRELATION BETWEEN BURNOUT AND OCCUPATIONAL COMMITMENT AMONG PRIMARY SCHOOL TEACHERS
-
2013 - 2015 İlkokul yöneticilerinin yeterliliklerine ve iletişim becerilerine ilişkin yönetici ve öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi
-
2012 - 2014 Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Bağlılık , İşten Ayrılma Niyeti ve Sosyo Demografik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılığı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi