Eğitim Bilgileri
2004 - 2010
2004 - 2010Doktora
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Kavram ve genelleme yapısının doğrudan öğretiminin ve örtük olarak öğrenilmesinin sınıflama ve açıklama davranışına, sınıflama ve açıklama davranışının kalıcılığına ve transfere etkisi.
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
2004
2004Yüksek Lisans
Eğitimde toplam kalite yönetim anlayışına göre hizmet içi eğitime katılan öğretmen ve yöneticilerin iş motivasyonuna ilişkin görüşlerinin araştırılması.
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2014
2014Meta Analiz Atölyesi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Bahçeşehir Üniversitesi Araştırma Yöntemleri Okulu
2013
2013Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: NVİVO 10 programı
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık
2010
2010Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Pegem AKADEMİ
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1993 - 2002
1993 - 2002Hemşirelik
SAĞLIK BAKANLIĞI, Hemşirelik
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf EBOB-EKOK konusuyla ilgili öğretilen bilgiden özümsenen bilgiye dönüşümün ekolojik bağlamda incelenmesi
Taş M. (Danışman)
E.YAŞAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının akademik çalışmalarındaki bilgi kirliliğine ve bilgi kirliliği ile baş etme stratejilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Taş M. (Danışman)
M.CAĞLI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişim kavramları ile ilgili sınıflama davranışlarının incelenmesi
Taş M. (Danışman)
S.İŞTEMEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına, kalıcılığa ve transfere etkisi
Taş M. (Danışman)
D.SEZGİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin vatandaş kavramına ilişkin örtük ve açık bilgilerinin incelenmesi
Taş M. (Danışman)
S.KESİK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Fen bilimleri dersindeki kavramların öğretiminde kullanılan öğrenme nesnelerinin içerik düzenlemesine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Taş M. (Danışman)
E.ÇOPUROĞLU(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. Improving student classroom teacher's content organization skills through practicum
Taş M., Karabay A.
Participatory Educational Research , cilt.10, sa.1, ss.42-66, 2023 (Scopus)
2022
20222. An Investigation of Curriculum Adaptation Efforts of Teachers Working in Disadvantaged Secondary Schools
Tas M.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.12, sa.1, ss.10-24, 2022 (ESCI, Scopus)
2021
20213. Student teachers’ implicit knowledge and cognitive complexity of perspectives on being a citizen
Taş M., Sanberk İ.
Journal of Social Science Education , cilt.20, sa.3, ss.1-28, 2021 (Scopus)
2021
20214. Zarf Kavramının Öğretiminde Örnek Ayrıntılama Stratejisinin Kavram Öğrenmeye, Kalıcılığa ve Transfere Etkisi
Nergiz D., Taş M.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.232-252, 2021 (TRDizin)
2020
20205. Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi
TAŞ M., KARABAY A.
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.35, sa.3, ss.594-612, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
20206. An Investigation of Secondary School Seventh Grade Students' Implicit and Explicit Knowledge about the Concept of Citizen
Kesik S., Tas M.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.45, sa.203, ss.91-121, 2020 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
20177. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ KAVRAMI İLEİLGİLİ SINIFLAMA DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Taş M., Karataş Coşkun M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.16, sa.61, ss.428-447, 2017 (TRDizin)
2017
20178. AN ANALYSIS OF THE STUDIES ON MISCONCEPTIONS IN TURKEY IN TERMS OF THE CONCEPT COMPONENTS (TÜRKİYE?DEKİ KAVRAM YANILGILARI İLE İLGİLİ ARAŞTIRMALARIN KAVRAMIN İÇERİK ÖGELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ)
TAŞ M.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.13, sa.1, ss.111-143, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Developing Teaching Skills through the School Practicum in Turkey A Metasynthesis Study
TAŞ M., KARABAY A.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, sa.11, ss.887-99, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201510. Hizmet öncesi öğretmen eğitiminde model arayışı Search for a new model in pre service teacher education
DOĞANAY A., TAŞ M., YEŞİLPINAR UYAR M., YOLCU E., TURHAN TÜRKKAN B., SARI M., et al.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , 2015 (TRDizin)
2014
201411. The Effect of Explicit Teaching and Implicit Learning of Concept and Generalization Structure on The Acquisition of Explicit Knowledge of Concept and Generalization Structure.
Taş M., Karataş Coşkun M.
ALGORITHMICA , cilt.43, ss.19-38, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2012
201212. Öğretim hedefleri ünitesindeki bilişsel alanda davranışsal amaç kavramının öğretiminde sunulan örneklerin çeşitliliğinin değerlendirilmesi.
TAŞ M., Karataş Coşkun M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.541-583, 2012 (TRDizin)
2011
201113. An Evaluation of the Instruction of Generalization in Elementary School Social Studies Program.(İlköğretim sosyal bilgiler dersinde genelleme öğretiminin değerlendirilmesi)
TAŞ M., Demir Ö.
Journal of Social Studies Education Research , cilt.2, ss.60-95, 2011 (Scopus)
2007
200714. Üniversite Öğrencilerinin Bir Güncel Tartışmalı Konu Bağlamında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A., TAŞ M., ERDEN Ş.
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ , cilt.13, sa.52, ss.511-546, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanının Eleştirel Düşünme Standartları Açısından İncelenmesi
Taş M.
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.114-116, (Özet Bildiri)
2023
20232. Okul Yöneticilerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışları Ölçeği-Öğretmen Formunun Geliştirilmesi
Taş M.
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.413-414, (Özet Bildiri)
2022
20223. Sekizinci Sınıf EBOB-EKOK Konusunda Öğretilen Bilgiden Özümsenen Bilgiye Dönüşümün Ekolojik Bağlamda İncelenmesi
Taş M.
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.806-810, (Özet Bildiri)
2021
20214. 10. sınıf öğrencilerinin örnek ayrıntılama becerilerinin bilişsel farkındalık düzeyleri açısından incelenmesi.
Taş M.
VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1376-1379, (Özet Bildiri)
2019
20195. Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişim kavramları ile ilgili sınıflama davranışlarının incelenmesi.
Taş M.
Uluslararası EYFOR-X Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.349-350, (Özet Bildiri)
2019
20196. Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi.
Taş M.
VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2448-2450, (Özet Bildiri)
2018
20187. Dezavantajlı Okullarda Görev Yapan Ortaokul Öğretmenlerinin Program Uyarlama Çabaları
TAŞ M.
6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRİCULUM AND INSTRUCTION:Curriculum Studies in Secondary Education,, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1030-1033, (Özet Bildiri)
2018
20188. Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğretimin İçeriğini Düzenleme Becerilerinin Geliştirlmesi
KARABAY A., TAŞ M.
VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Classroom teaching pre-service teacher’xxs views about the instractional content organization skills in the teaching practice course.
Karabay A., Taş M.
International Conference on new horizons in education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2017
201710. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Vatandaş Kavramına İlişkin Örtük ve Açık Bilgilerinin İncelenmesi
TAŞ M., Kesik S.
5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRİCULUM AND INSTRUCTION, 26-28 OCTOBER 2017, MUĞLA, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.356-357, (Özet Bildiri)
2017
201711. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerindeki Öğretimsel Açıklamaları
GÜNAY BİLALOĞLU R., TAŞ M., KARABAY A.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.41-42, (Özet Bildiri)
2017
201712. 7.sınıf Öğrencilerinin Vatandaş Kavramına İlişkin Örtük Ve Açık Bilgilerinin İncelenmesi
KESİK S., TAŞ M.
5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI 2017), 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
201613. Fen Bilimleri Dersindeki Kavramların Öğretiminde Kullanılan Öğrenme Nesnelerinin İçerik Düzenlemesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
TAŞ M., Çopuroğlu E.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (4th International Conference on Curriculum and Instruction), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.191-193, (Özet Bildiri)
2016
201614. A CASE STUDY REGARDING ABILITIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO ORGANIZE CONTENT OF TEACHING
KARABAY A., TAŞ M.
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.180-190, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Alandaki Hedefleri Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi
TAŞ M., KARABAY A.
XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.243, (Özet Bildiri)
2015
201516. The Place of Implicit Knowledge and Implicit Learning in the Construction of Expertise in Pre-Service Teacher Education
TAŞ M.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.240-256, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. Türkiyedeki Okul Uygulaması Araştırmalarında Öğretim Becerileri Bir MetaSentez Çalışması
TAŞ M., KARABAY A.
EJER 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201418. Türkiye de kavram yanılgıları ile ilgili çalışmaların incelenmesi
TAŞ M.
III.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
2013
201319. An Analysis of the Conclusion and Recommendations Sections of the Studies on Misconceptions Conducted in Turkey in terms of the Concept
TAŞ M.
European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.39-40, (Özet Bildiri)
2012
201220. Kavram ve genelleme yapısının doğrudan öğretimi ve örtük olarak öğrenilmesinin sınıflama ve açıklama davranışına etkisi
TAŞ M., Mahinur K. C.
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2011
201121. Üniversite öğrencilerinin demokrasi kavramı ile ilgili sınıflama davranışlarının değerlendirilmesi.
TAŞ M., Karataş Coşkun M.
I. International Congress on Curriculum and Instruction (I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.579-580, (Özet Bildiri)
2008
200822. Üniversite öğrencilerinin bazı kavramlara ilişkin örtük ve açık bilgilerinin değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma.
TAŞ M., Karataş Coşkun M.
(ICES 08) International Conference on Educational Sciences., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.3, ss.1867-1881, (Tam Metin Bildiri)
2005
200523. Newton ve kuantum felsefelerinin eğitim programlarına etkisi
TAŞ M.
Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, ss.405-416, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2014
20141. Program
TAŞ M.
Eğitim Bilimine Giriş, Aybek B., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.103-138, 2014
2014
20142. Curriculum (Program);Conclusion: education – a contested enterprise (Sonuç:Eğitim-Çekişmeli bir girişim)
TAŞ M.
Introduction to Education Studies Eğitim Bilimine Giriş, Birsel AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.91-131, 2014
2014
20143. Yapılandırmacılık
TAŞ M.
Eğitim Psikolojisi El Kitabı, Eroğlu Çeçen R., Yurtal, F., Editör, Mentis Yayıncılık, Ankara, ss.553-581, 2014
Desteklenen Projeler
2020 - 2025
2020 - 2025FARKLI MATEMATİKSEL ÜST BİLİŞ ALGILARINA SAHİP ÖĞRENCİLERİN CEBİRDE TOPLAMA VE ÇARPMA İLKELERİNİ DOĞRUDAN VE ÖRTÜK ÖĞRENMESİNİN, İŞLEMSEL, TEMSİLSEL AKICILIK VE MATEMATİKSEL AÇIKLAMAYA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
TAŞ M. (Yürütücü), Çevik İ.
2021 - 2022
2021 - 2022Sekizinci Sınıf EBOBEKOK Konusuyla İlgili Öğretilen Bilgiden Özümsenen Bilgiye Dönüşümün Ekolojik Bağlamda İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
TAŞ M. (Yürütücü), Yaşar E.
2017 - 2021
2017 - 2021Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretimin İçeriğini Düzenleme Becerilerinin Okul uygulaması Yoluyla Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TAŞ M. (Yürütücü), KARABAY A.
2017 - 2019
2017 - 2019Türkçe Dersinde Zarf Kavramının Öğretiminde Örnek Ayrıntılama Stratejisinin Kavram Öğrenme Başarısına Kalıcılığa Ve Transfere Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
TAŞ M. (Yürütücü), SEZGİN D.
2016 - 2016
2016 - 2016A CASE STUDY REGARDING ABILITIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO ORGANIZE CONTENT OF TEACHING
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARABAY TURAN A. (Yürütücü), TAŞ M.
2016 - 2016
2016 - 2016Fen Bilimleri Dersindeki Kavramların Öğretiminde Kullanılan Öğrenme Nesnelerinin İçerik Düzenlemesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
TAŞ M. (Yürütücü), ÇOPUROĞLU E.
2016 - 2016
2016 - 2016Öğretmen Adaylarının Bilişsel Alandaki Hedefleri Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TAŞ M. (Yürütücü), KARABAY A.
2015 - 2015
2015 - 2015Türkiyedeki Okul Uygulaması Araştırmalarında Öğretim Becerileri Bir MetaSentez Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARABAY TURAN A. (Yürütücü), TAŞ M.
2013 - 2015
2013 - 2015Türkiyede Yapılan Kavram Yanılgıları ile İlgili Araştırmaların İncelenmesi; Bir meta-analiz Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TAŞ M. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2017
Kasım 2017Educational Sciences: Theory & Practice
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017Eğitim Programları ve Öğretim Dergisi/ International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS)
Diğer Dergiler
Mart 2017
Mart 2017Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2016
Temmuz 2016Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2016
Temmuz 2016Eğitim Programları ve Öğretim Dergisi/ International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS)
Diğer Dergiler
Haziran 2016
Haziran 2016Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019
01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞİM KAVRAMLARI İLE İLGİLİ SINIFLAMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019
01 Haziran 2019 - 01 Haziran 2019Türkçe Dersinde Zarf Kavramının Öğretiminde Örnek Ayrıntılama Stratejisinin Kavram Öğrenme Başarısına Kalıcılığa ve Transfere Etkisi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğretimin İçeriğini Düzenleme Becerilerinin Geliştirlmesi
Katılımcı
Rome-İtalya
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi?
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 20175th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI 2017)
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Aralık 2016 - 01 Aralık 2016
01 Aralık 2016 - 01 Aralık 2016Öğretim Tasarımı Çalıştayı
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Mart 2016 - 01 Mart 2016
01 Mart 2016 - 01 Mart 2016EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ALANINDA TERİM BİRLİĞİ ÇALIŞTAYI
Katılımcı
Gazimagusa-Kıbrıs (Kktc)
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 20153rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015)
Katılımcı
-Türkiye
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015II nd International Eurasian Educational Research Congress (II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi)
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı:Diploma mı, Sertifika mı?çalıştayı
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014III.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Katılımcı
Gaziantep-Türkiye
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013European Conference on Curriculum Studies
Katılımcı
Braga-Portekiz
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,
Katılımcı
Bolu-Türkiye
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,
Katılımcı
Bolu-Türkiye
01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011
01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 20101. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Katılımcı
Balıkesir-Türkiye
01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009
01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009I. Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu
Katılımcı
Uşak-Türkiye
01 Mayıs 2005 - 01 Mayıs 2005
01 Mayıs 2005 - 01 Mayıs 2005