Desteklenen Projeler
-
2020 - Devam Ediyor Yansıtıcı Okuma ve Tartışma Yoluyla İngilizce Okutmanlarının Sınıf İçi Değerlendirme Bilişlerinin Gelişimi Development of EFL Instructors' Cognitions About Classroom Assessment Through Reflective Reading and Discussion
-
2021 - 2024 To Digitally Include Teachers and Students
-
2020 - 2023 UP2B - Boosting Up School Education towards European Citizenship and Labour Market Inclusion
-
2019 - 2023 Tartışma Bağlamı Yaratmak için Diyalojik Yaklaşım : Üniversite Düzeyinde Yabancı Dil Sınıfında Argümantasyonun Desteklenmesi
-
2020 - 2022 ACTION RESEARCH AS A TOOL FOR CHANGE: EFL INSTRUCTORS? PERCEPTIONS OF TEACHER AGENCY AND CONCEPTUALIZATION OF AN EFFECTIVE TEACHER DEĞİŞİM İÇİN BİR ARAÇ OLARAK EYLEM ARAŞTIRMASI: İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETEN ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETMEN ETMENLİĞİYLE İLGİLİ ALGILARI VE ETKİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
-
2019 - 2022 E-Learning Course on Mobile Robotics for Adult Education: The Fourth Industrial Revolution
-
2018 - 2021 E-Tutoring - Tools and Web Resources for Study and Career
-
2018 - 2021 Gaming in Action - Engaging Adult Learners with Games and Gamification
-
2017 - 2020 New Life - Reshaping Life in a Generous Country
-
2015 - 2018 Better e-Learning for All
-
2014 - 2018 LEADER - LEarning And Decision making Resources
-
2016 - 2017 Systematic Selfassessment to enhance ELT Sophomores Assessment Literacy and Autonomy
-
2015 - 2017 Micro Enterprise and Social Action
-
2013 - 2017 Getting Inside the Mental Lives of Students: Learned Helplessness, Problem Solving Skills, Lifelong Learning Tendencey in EFLContext (Öğrencilerin Zihinsel Yaşantılarının İncelenmesi: İngilizcenin Yabancı Dil Olarak Öğretildiği Ortamlarda Öğrenilmiş Çaresizlik, Problem Çözme Becerileri ve Hayat Boyu Öğrenme Eğilimi)
-
2013 - 2016 E-Portfolio System as a Source for Employment of Prospective VET Graduates
-
2012 - 2014 ESP-English for Specific Purpose in Tourism Sector, e-learning