Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretimde e-değerlendirme araçlarının kullanımı üzerine Bir meta-sentez çalışması

International Education Congress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.376-380

Barriers to technology integration in foreign language teaching

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.6

Investigation of the behaviors of individuals while using video-based learning environments in terms of informal learning

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.8

ARCS Modeline göre tasarlanan materyallerin dikkat faktörü üzerindeki etkisi

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.452-456

Eğitim teknolojisi araştırmalarında yanlış kullanılan değişkenler

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.448-451

Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.39-42

Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi ilişkisinin incelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.43-46

Are data collection tools for TPACK suitable?

International Conference on Information and Education Innovations, Seoul, Güney Kore, 01 Haziran 2019, ss.44-46

Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224

Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.616-619

Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228

Users’ preferences ın designing video libraries as a new information source.

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.135-137

Barriers to technology integration in education: Technology literacy in teacher education

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.141-142 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital oyun temelli öğretime/öğrenmeye karşı ortaokul öğretmenlerinin ve öğrencilerinin görüşlerİ

The 5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.646-647

The relationship between pupils and parents’ ICT competency

The 17th International Conference on Teaching, Education Learning, Balvi, Letonya, 12 - 13 Haziran 2017, ss.29

FATİH Projesi’nden STEM uygulamalarına geçiş süreci: Artı ve eksiler

The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.180

İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerinde teknolojiyi kullanma düzeyleri

The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.181

Assessing computer literacy of secondary school

6th International Conference on Education, Humanities and Social Sciences Studies, Singapore, Singapur, 27 - 28 Nisan 2017, ss.56 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlilikleri Ölçeği

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2017, ss.179-181

Assessment system on e learning

13th National e-Learning Conference 2016, Manila, Filipinler, 15 - 16 Eylül 2016

Üniversite uyum problemi yaşayan üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım amaçlarının belirlenmesi

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1689-1690

Assessing the computer literacy of university graduates

The Third International Conference on Open and Flexible Education, Kowloon, Hong Kong, 6 - 08 Haziran 2016, ss.294-303 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilgisayar okuryazarlığı kavramı üzerine eleştirel bir bakış

The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.288

Evaluation of language and speech materials for language and speech disorders A study of meta synthesis

The 16th International Educational Technology Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, cilt.1, ss.315-320

Bilişim ve teknolojileri derslerinin sınıf yönetimi açısından incelenmesi

10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.280

Common mistakes in the process of academic publishing A guide on the process of academic publishing

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.12

Türkiye de öğretim teknolojileri: Nerede yanlış yapıyoruz ?

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.373-379

A discussion on e-examinatıon system

Pedagogia 2015, Habana, Küba, 26 - 29 Ocak 2015, cilt.1, sa.10, ss.1-9

Readability and French language teaching texts: An analysis of French language teaching websites and textbooks

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.256-259 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Fatih Projesi hakkında öğretim elemanlarının görüşleri

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

Açık kaynak kodlu 3D oyun motorları

Akademik Bilişim 2012, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2012

Examination of the place of cognitive coaching approach in computer assisted instruction in terms of student opinions

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5453-5457 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

A study of the relationship between pupils and parents' computer literacy level and use

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.484-489 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

İlköğretim okullarında bilgisayar destekli eğitim uygulamaları ve öğretmenlerin bilgisayar destekli eğitim hakkındaki görüşleri

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.694-698

Computer education and instructional technology department students failure reasons

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.358-363

Bilgisayar destekli eğitim ve uzaktan eğitime genel bir bakış

Akademik Bilişim 2006, Denizli, Türkiye, 9 - 11 Şubat 2006, ss.65-68
Kitap & Kitap Bölümleri

Bilgi ve iletişim teknolojileri okur-yazarlığı ve eğitimde teknoloji entegrasyonu

Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı Ümmühan,Çepni Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.111-120, 2021

Öğretimde teknoloji entegrasyonu ve pandemi süreci

Covid-19 pandemisi ve eğitim, Doğan Levent,Ilgaz Gökhan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.125-134, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim teknolojileri

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020

Öğretim teknolojilerinde değişkenler

Öğretim teknolojileri, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-172, 2020

Değişen dünyada eğitim

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018

Meta analize giriş

Anı Yayıncılık, Ankara, 2013
Metrikler

Yayın

89

Atıf (WoS)

87

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

150

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

2378

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

172

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

11

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları