Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Curriculum Content Proposal for Integration of Technology in Education
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, vol.12, no.2, pp.399-412, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.21, no.2, pp.887-907, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Content analysis in scientific research: Meta-analysis, meta-synthesis, and descriptive content analysis
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.1, pp.176-190, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar destekli öğretim yazılımlarında eğitsel arayüz kullanımının bilgisayar destekli öğretimi değerlendirmeye ve ders ilgisine etkisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.1, pp.317-366, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ve ölçme–değerlendirme araçlarının yapısı
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, vol.16, no.3, pp.1329-1342, 2017 (Scopus)
Eğitsel Arayüz Değerlendirme Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.3, pp.647-674, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de fizik eğitimi öğretimi ile ilgili yapılan çalışmaların eğilimi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.25, no.2, pp.57-70, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The impact of pedagogical agent on learners motivation and academic success
Practice and Theory in Systems of Education
, vol.10, no.4, pp.329-348, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.21, no.1, pp.25-80, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Erasmus exchange program on cross and multi cultural education
The Malopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection
, vol.25, no.2, pp.63-69, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim öğrencilerinin eğitsel yazılım kullanırken sergiledikleri davranışlar Bir durum çalışması
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, no.3, pp.1323-1336, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin Internet kullanımlarının sosyal yaşamları üzerine etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.1, pp.145-157, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının uygulama dersleri ile ilgili yapılan akademik çalışmalarının içerik analizi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.12, no.2, pp.281-294, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi eğitiminde bilgisayar destekli simülasyon kullanımının etkililiği ve yeni yönelimler Bir meta analiz çalışması
International Journal of Human Sciences
, vol.10, pp.49-66, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitsel ajan kullanımının öğrenci başarısına etkisi: Bir meta analiz çalışması
International Journal of Human Sciences
, vol.10, pp.35-48, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Geleneksel sınıfların uzaktan eğitim platformuna dönüştürülmesi Bir model çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, vol.5, no.1, pp.13-17, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversitelerde e sınav sistemi uygulama modeli
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.2, no.32, pp.242-244, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Enformatik laboratuvarlarının güvenliğini sağlama ve performanslarını artırmaya yönelik bir çalışma
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.2, no.30, pp.108-113, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ARCS Modeline göre tasarlanan materyallerin dikkat faktörü üzerindeki etkisi
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019, pp.452-456
Eğitim teknolojisi araştırmalarında yanlış kullanılan değişkenler
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019, pp.448-451
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi ilişkisinin incelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.43-46
Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.39-42
Are data collection tools for TPACK suitable?
International Conference on Information and Education Innovations, Seul, South Korea, 01 June 2019, pp.44-46
Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.616-619
Yabancı dil öğretmeni yetiştiren kurumların öğretim programında bilgi ve teknolojileri içerikli derslerin gerekliliği
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.134-137
Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.221-224
Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.225-228
Barriers to technology integration in education: Technology literacy in teacher education
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, vol.1, pp.141-142
Dijital oyun temelli öğretime/öğrenmeye karşı ortaokul öğretmenlerinin ve öğrencilerinin görüşlerİ
The 5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.646-647
The relationship between pupils and parents’ ICT competency
The 17th International Conference on Teaching, Education Learning, Balvi, Latvia, 12 - 13 June 2017, pp.29
FATİH Projesi’nden STEM uygulamalarına geçiş süreci: Artı ve eksiler
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 17 - 19 May 2017, pp.180
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerinde teknolojiyi kullanma düzeyleri
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 17 - 19 May 2017, pp.181
Assessing computer literacy of secondary school
6th International Conference on Education, Humanities and Social Sciences Studies, Singapore, 27 - 28 April 2017, pp.56
Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlilikleri Ölçeği
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 25 - 28 April 2017, pp.179-181
Assessment system on e learning
13th National e-Learning Conference 2016, Baguio City, Philippines, 15 - 16 September 2016
Bilgisayar okuryazarlığı kavramı üzerine eleştirel bir bakış
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016, pp.288
Bilişim ve teknolojileri derslerinin sınıf yönetimi açısından incelenmesi
10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016, pp.280
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi nde yayımlanan çalışmaların alan ve yöntemlerine göre incelenmesi 2011 2015
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016, pp.78-79
Books & Book Chapters
Bilgi ve iletişim teknolojileri okur-yazarlığı ve eğitimde teknoloji entegrasyonu
in: Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı Ümmühan, Çepni Salih, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Maralik, pp.111-120, 2021
Öğretimde teknoloji entegrasyonu ve pandemi süreci
in: Covid-19 pandemisi ve eğitim, Doğan Levent, Ilgaz Gökhan, Editor, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, pp.125-134, 2021
Öğretim teknolojilerinde değişkenler
in: Öğretim teknolojileri, Serkan Dinçer, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.163-172, 2020
Değişen dünyada eğitim
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
Akademik yazım ve araştırmacılara öneriler
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Eğitim bilimlerinde uygulamalı meta analiz
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2014
Meta analize giriş
Anı Yayıncılık, Ankara, 2013