Doç. Dr. BUKET TURHAN TÜRKKAN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Proğramı ve Öğretimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği

E-posta: bturhan@cu.edu.tr
İş Telefonu: +90 322 338 6733 Dahili: 2772
Web: https://avesis.cu.edu.tr//bturhan
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Sarıçam/ADANA

Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2017

2012 - 2017

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri / Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri/Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/Matematik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Sosyomatematiksel Konularla Bütünleştirilmiş Matematik Öğretimi: Sosyal Adalet ve Eşitlik Değerlerine İlişkin Farkındalık ile Problem Kurma Becerisi Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretim

2011

2011

Yüksek Lisans

Problem kurma yaklaşımı ile gerçekleştirilen matematik öğretiminin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme başarıları, problem kurma becerileri ve matematiğe yönelik görüşlerine etkisininin incelenmesi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri / Eğitim Programları Ve Öğretim

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2012 - 2017

2012 - 2017

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Eğitim Koordinatörlüğü Üyeliği

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim

2009 - 2012

2009 - 2012

Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı

2009 - 2012

2009 - 2012

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Kapsayıcı Eğitim

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitime Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Makaleler

Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Yapay Zeka Aracılığıyla Öğrenmek: Öğretmen Adayları Öğrenme Süreçlerinde Yapay Zekayı Neden ve Nasıl Kullanıyor?

Arslan Namlı N., Turhan Türkkan B.

5th International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ağustos 2025, ss.2, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. Sınıf Yönetimi Dersinde Dijital Öykülerin Kullanılması: Öğretmen Adayları Ne Düşünüyor?

Turhan Türkkan B., Arslan Namlı N.

5th International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ağustos 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Kapsayıcı Eğitim Temelinde Oluşturulan Siber Zorbalığa İlişkin Farkındalık Eğitimine Yönelik Bir Tasarı

Solak Ş., Turhan Türkkan B.

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

4. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Eğitime Yönelik Mevcut Durumlarının İncelenmesi

Arslan Namlı N., Turhan Türkkan B.

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu ile uzaktan eğitime yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Arslan Namlı N., Yolcu E., Turhan Türkkan B.

Uluslararası Esep Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. Eğitim fakültesinin sürdürülebilirlik karnesi: Akdemik yayınlara ilişkin bir inceleme

Yolcu E., Turhan Türkkan B.

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

7. Engellilere yönelik duyarlılık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

Turhan Türkkan B., Yolcu E.

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.278-283, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

8. An evaluation of distance postgrade education: Students' views

Karakuş M., Turhan Türkkan B.

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.329-330, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. A research on applied studio courses in the pandemia process: Online and face-to-face education comparison

Narin H., Turhan Türkkan B.

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.369-370, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

0

0

10. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

TURHAN B., YEŞİLPINAR M.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.496, (Özet Bildiri)

2019

2019

11. Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Sorunların Belirlenmesi: Bir Doküman İncelemesi Çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M.

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. Pre-Service Teachers’ Views on Introduction to Education Course

TURHAN TÜRKKAN B., KARADUMAN B.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. A Case Study on Gender Equality Education

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B., KARAKUŞ M.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

14. Eğitim Bilimleri Alanında Bilimsel Araştırmaya Yönelik Eğilim ve İhtiyaçların Belirlenmesi: Araştırma Görevlilerinden Yansımalar

TURHAN TÜRKKAN B., ETİ İ., KARADUMAN B.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.182-185, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B.

6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

19. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.

27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Problem kurma çalışmalarına ilişkin bir içerik analizi çalışması

TURHAN TÜRKKAN B.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2398-2399, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Alanla ilişkilendirilmiş ve teknoloji destekli ölçme ve değerlendirme dersine yönelik öğrenci görüşleri

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.239-240, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Eğitim programları ve öğretim doktora programına yönelik bir inceleme

YOLCU E., KARATAŞ T., TURHAN TÜRKKAN B.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel araştırma ve akademik çalışmalar yapmaya yönelik ihtiyaçları

KARATAŞ T., TURHAN TÜRKKAN B., YOLCU E.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.42, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Eğitim bilimleri alanında eylem araştırması içeren doktora tezlerinin incelenmesi

TURHAN TÜRKKAN B., KARATAŞ T., YOLCU E.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.441-443, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: öğretmen adaylarına bakış

YOLCU E., KARATAŞ T., TURHAN TÜRKKAN B.

26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.273-275, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. 6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., KARAKOÇ ÖZTÜRK B.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Perceptions of preservice mathematics teachers towards the concept of justice, social justice and equality

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.172-182, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues

KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Fine Arts Preservice Teachers' Opinions on Learning Critical Pedagogy Subjects

TURHAN TÜRKKAN B., BORAN B.

VI. International Conference on Critical Education, Londra, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.142, (Özet Bildiri)

2016

2016

40. Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Ders Önerisi: Eğitime Farklı Bakış

DOĞANAY A., TURHAN B.

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.296, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

KARAKUŞ M., TURHAN B.

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

42. Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması

KARAKUŞ M., TURHAN B.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91, (Özet Bildiri)

2015

2015

43. The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education

TURHAN B., YEŞİLPINAR M., YOLCU E.

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)

2015

2015

44. The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education

TURHAN TÜRKKAN B., YEŞİLPINAR UYAR M., YOLCU E.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)

2015

2015

45. Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality

KARAKUŞ M., TURHAN B.

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220, (Özet Bildiri)

2015

2015

46. Reflections from Women Doctoral Students? Lives Regarding Gender Roles

YOLCU E., TURHAN B., SARI M.

5th International Conference on Critical Education, Wroclaw, Polonya, 15 - 18 Haziran 2015, ss.218, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

47. Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KARAKUŞ M., TURHAN B.

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708, (Özet Bildiri)

2015

2015

48. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi

KARAKUŞ M., TURHAN B., KANATLI F.

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707, (Özet Bildiri)

2014

2014

49. Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İşlemlere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

TURHAN B.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1175-1176, (Özet Bildiri)

2014

2014

50. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Program Tasarımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

KARAKUŞ M., TURHAN B., KARAKUŞ F.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.98, (Özet Bildiri)

2013

2013

51. Determining General Professional Competencies of An Elementary Maths Teacher: A Case Study

KARAKUŞ M., Turhan B.

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.452-462, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

52. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmenler Odasına Yönelik Görüşleri

TURHAN B., Kaptan A., Kahveci H.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.105, (Özet Bildiri)

2012

2012

54. İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

TURHAN B., YEŞİLPINAR M.

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Değerler eğitiminde dijital hikayeler

Turhan Türkkan B., Arslan Namlı N.

Karakter ve değerler eğitimi güncel yaklaşımlar, Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.254-279, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

2. Program Geliştirme ve İhtiyaçlar

Sarı M., Turhan Türkkan B.

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Curriculum Development and Needs, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.123-172, 2020

2019

2019

3. Kapsayıcı eğitim yaklaşım ve uygulamaları

SARI M., TURHAN TÜRKKAN B.

Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, Pervin Oya TANERİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-162, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

4. Mikro öğretimin tarihçesi (Geçmişten günümüze mikro öğretim)

YOLCU E., TURHAN TÜRKKAN B.

Kuramdan uygulamaya mikro öğretim, Hasan Hüseyin ŞAHAN, Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.44-85, 2019

2018

2018

5. Nitel araştırmaların desenlenmesi

ETİ İ., TURHAN TÜRKKAN B.

Nitel araştırma ve değerlendirme yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, Pegem Akademi, ss.209-258, 2018

2017

2017

6. Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: Öğretmen adaylarına bakış

YOLCU E., KARATAŞ T., TURHAN TÜRKKAN B.

Küreselleşen dünyada eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.763-778, 2017

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi: Bir Program Geliştirme ÇalışmasıSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

TURHAN TÜRKKAN B. (Yürütücü), KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N., KARAKUŞ M.

2017 - 2018

2017 - 2018

Alanla İlişkilendirilmiş Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Bir Program Geliştirme Çalışması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARAKUŞ M. (Yürütücü), TURHAN TÜRKKAN B.

2016 - 2016

2016 - 2016

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİNDE PROBLEM KURMA BECERİSİ KAZANDIRMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARAKUŞ M. (Yürütücü), TURHAN B.

2013 - 2015

2013 - 2015

Bir İlköğretim Matematik Öğretmeninin Genel Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARAKUŞ M. (Yürütücü), TURHAN B.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2017

Aralık 2017

Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 11

h-indeksi (WOS): 2