Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Adenauer Heykeli Problemi

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Okulda Zaman Problemi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Dönemi için Bir Model Oluşturma Etkinliği Tasarlama ve Uygulama Çalışması

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Awareness of Pre-Service Elementary School Teachers’ Regarding Mathematical Modeling

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.223-224, (Özet Bildiri)

5. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.291-296, (Tam Metin Bildiri)

6. Matematik Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

7. Fen Bilimleri Öğretiminin Yaratıcı Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik ve Tutumları

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

8. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.801-803, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

11. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

ÇUKUROVA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. ÇOCUKLARIN TOPLUMSAL CİNSİYETE YÖNELİK KALIP YARGILARININ İNCELENMESİ

II. Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.751-754, (Özet Bildiri)

15. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

16. Preservice Preschool Teachers? Verbal Problem Posing Skills

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. An Examination of Gifted Students' Perceptions of Self-Efficacy in Mathematics Literacy and Mathematical Literacy Achievements

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.127, (Özet Bildiri)

20. ÇOCUK HİKÂYE KİTAPLARINDA RESİM: ÇOCUK BAKIŞ AÇISI

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.188-189, (Tam Metin Bildiri)

21. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Tam Metin Bildiri)

22. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Muğla, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Özet Bildiri)

23. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Matematik Dersinde Beceri Öğretimi

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında İlkokulda Beceri Temelli Eğitim, SEVER RAMAZAN, KARALI YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.267-294, 2025

2. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı

Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.488-522, 2022

4. İlkokulda Matematiksel Modelleme

MATEMATİKSEL MODELLEME Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL - Doç. Dr. Muhammed Fatih DOĞAN - Dr. Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-228, 2021

5. Matematik Okuryazarlığı

Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, ss.457-496, 2019

6. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics

Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA, Sofija, ss.99-113, 2017
Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları