Prof. Dr. SEDAT UÇAR


Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi, Fizik Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

E-posta: sucar@cu.edu.tr
İş Telefonu: +90 322 338 6076 Dahili: 19
Web: https://avesis.cu.edu.tr//sucar
Ofis: Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Bölümü Fen Bilgisi Anabilim Dalı Sarıçam-Adana

Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

118

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

157

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

11

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2007

2003 - 2007

Doktora

Ohio State University, Eğitim Fakültesi, Fen Eğitimi, Amerika Birleşik Devletleri

2002 - 2003

2002 - 2003

Yüksek Lisans

University of Missouri-Columbia, Eğitim Fakültesi, Fen Eğitimi, Amerika Birleşik Devletleri

1989 - 1994

1989 - 1994

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fizik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Doktora

Using inquiry-based instruction with Web-based data archives to facilitate conceptual change about tides among preservice teachers

Ohio State University, Collage Of Education, Teaching And Learning

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği

Fen Bilimleri Eğitimi

Fizik Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2012 - 2018

2012 - 2018

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2009 - 2012

2009 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2007 - 2009

2007 - 2009

Öğretim Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2005 - 2007

2005 - 2007

Araştırma Görevlisi

Ohio State University, Education, Teaching And Learning

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Toplumsal Katkı Koordinasyon Kurulu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Araştırma Stratejileri Koordinasyon Kurulu-Sosyal Bilimler Alanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Uluslararasılaşma Stratejisi Geliştirme Komisyonu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Alan Dışı Seçmeli Dersler Komisyonu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

BAP Alt Komisyon Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2020 - 2022

2020 - 2022

Senato Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2020 - 2022

2020 - 2022

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2020 - 2022

2020 - 2022

Dekan

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2020 - 2021

2020 - 2021

Etik Kurul Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2019 - 2021

2019 - 2021

Eğitim Fakültesi Akreditasyon Koordinatörü

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2016 - 2021

2016 - 2021

Senato İnceleme Komisyon Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2008 - 2021

2008 - 2021

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2017 - 2020

2017 - 2020

Fakülte Akademik Kurul Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2014 - 2017

2014 - 2017

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2014 - 2017

2014 - 2017

Fakülte Kurulu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2012 - 2014

2012 - 2014

Dekan Yardımcısı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2005 - 2007

2005 - 2007

Graduare Research Assistant

Ohio State University, Graduare Research Assistant

1998 - 1999

1998 - 1999

Fen Bilgisi Öğretmeni

Korkorlu İlköğretim Okulu-Akçakent-Kırşehir, Fen Bilgisi Öğretmeni

1994 - 1998

1994 - 1998

Fen Bilgisi Öğretmeni

Atatürk İlköğretim Okulu-Kabataş-Ordu, Fen Bilgisi Öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Fen ve Girişimcilik Öğretimi

Bilimin Doğası

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri II

Girişimcilik Eğitimi

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri I

Fen Eğit.Güncel Konular-Bu Konu.Yap.Arş.Giriş

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması

Fen Ve Teknoloji Programı Ve Planlaması

Özel Öğretim Yöntemleri I

Ölçme Ve Değerlendirme

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

İstatistik

Özel Öğretim Yöntemleri II

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (2)
Scopus (15)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Cross-National Legal Frameworks Relating to School Bullying and Migration: An Empirical Analysis of Six European Countries.

Stoen J., Gutzwiller-Helfenfinger E., UÇAR S., Bozic A., Resuli V., Mocanu A., et al.

MIGREL (Migration, Religion & Intercultural Relationship) International Conference, Stavanger, Norveç, 14 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. How do National Antibullying Programs Target Migrant Children and Youths: An Empirical Analysis of Five European Countries

Bozic A., Gutzwiller-Helfenfinger E., Stoen J., UÇAR S., Resuli V., Mocanu A.

MIGREL (Migration, Religion & Intercultural Relationship) International Conference, Stavanger, Norveç, 14 - 16 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Investigation of Entrepreneurship Teaching Approaches in the Curriculum of OECD Countries and Equivalent Countries in the top of the List According to PISA Results

TEKKUŞ Ç., UYANIK Z. F., UÇAR S.

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 Aralık - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Investigation of Entrepreneurship Education Approaches of Countries, Which Have Equivalent Scores with Turkey from PISA Science Domain.

UYANIK Z. F., TEKKUŞ Ç., UÇAR S.

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Determination of Comprehension Levels of Hearing Impaired Students about Moon Phasesand The Reasons of Phases

UÇAR S., Karadağ E.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Entrepreneurship Education Policies and Examples from International Applications

UÇAR S.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.486, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

7. A MODEL OF TEACHING TIDES

UÇAR S.

TEACHING SCIENCES IN SCHOOLS WITH CREATIVITY AND INNOVATION: TRANSFORMING THE THEORY INTO PRACTICE, 06 Aralık 2017 - 11 Aralık 2027, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. THE CONNECTION BETWEEN THE STEM AND ENTREPRENEURSHIP EDUCATION

UÇAR S.

TEACHING SCIENCES IN SCHOOLS WITH CREATIVITY AND INNOVATION: TRANSFORMING THE THEORY INTO PRACTICE, 6 - 11 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Beyond the teacher training: Professional Developments of Teachers

UÇAR S.

TEACHING SCIENCES IN SCHOOLS WITH CREATIVITY AND INNOVATION: TRANSFORMING THE THEORY INTO PRACTICE, 6 - 11 Aralık 2017

2017

2017

10. How does the preservice teachers’ entrepreneurial belief changes during the science teacher training program.

UÇAR S.

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1431, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM FELSEFELERİ VE PROGRAM YÖNELİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

KARADUMAN B., UÇAR S.

5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI ? 2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.223-224, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. The human rights and science teachers in the changing world

UÇAR S.

Mediterranean Sea Connect Us: Multiple Dimensions in Science Education, 1 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. Change of Preservice Teachers Entrepreneurial Tendency throughout the Teacher Training Program

UÇAR S.

5th World Conference on Science and Technology Education, 1 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

15. Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy

DEMİREL T., KARAKUŞ M., UÇAR S.

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50, (Özet Bildiri)

2016

2016

17. The connection between the human rights and responsible science teaching

UÇAR S.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. INTEGRATION OF THE SCIENCE CURRICULUM WITHENTRAPRENEURSHIP IN ELEMENTARY SCHOOL

UÇAR S.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. A CASE STUDY ABOUT DIDACTICAL PREFERENCES OF TWO FACULTY MEMBERS WHO LECTURE THE SAME SUBJECT IN TWO DIFFERENT PROGRAMS”

KARADUMAN B., DOĞANAY A., UÇAR S.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.3-4, (Özet Bildiri)

2015

2015

20. The effect of nature on development of communication tools Whistle language

UÇAR S.

European Educational Conference “Mediteranean Sea Connects Us: Progress in Education with Local Communities”, 9 - 13 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

21. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

Karaduman B., Doğanay A., Uçar S.

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1219-1220, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

22. Where are we in integrating entrepreneurship in science curricula

UÇAR S.

Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020 - Science with and for SocietySymposium, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

23. The trends to integrate entrepreneurship educaiton into school curriculum

UÇAR S.

International Journal of Arts and Science Conference, 13 - 16 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

2012

2012

25. The effect of argument-driven inquiry on pre-service science teachers' attitudes and argumentation skills

Demircioğlu T., UÇAR S.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5035-5039, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

26. Primary Teachers’ Views about Science, Scientist, and Science Teaching.

UÇAR S., DEMİRCİOĞLU T.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

27. Preservice science teachers’ views about science, scientist, and science teaching

UÇAR S., DEMİRCİOĞLU T.

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

28. Changes in Achievement and Argumentativeness within Argument-Driven Inquiry Based Laboratory.

DEMİRCİOĞLU T., UÇAR S.

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

29. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Akkuyu Nükleer Santrali Konusunda Ürettikleri Yazılı Argümanların İncelenmesi

DEMİRCİOĞLU T., UÇAR S.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.117, (Özet Bildiri)

2008

2008

32. ”The Effects Of Computer Based And Computer Aided Instruction On Students? Academic Success And Retention Of Information On The Content Of ?Particulate Nature Of Matter?”,

KARADUMAN B., EMRAHOĞLU N., UÇAR S.

WCCI 13th World Conference in Education, 2nd Biennial World Conference, Antalya, Türkiye, 02 Eylül 2008 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2007

2007

33. Classroom Connectivity In Promoting Achievement in Algebra & Physical Science: Implementation Fidelity.

Irving K., Şanalan V. A., Abrahamson L., UÇAR S.

IES Research Conference, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 08 Haziran 2007, ss.9, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

34. The impact of inquiry-based and technology supported instruction on pre-service teachers? conceptions of tides.

UÇAR S., Trundle K. C., Krissek L.

National Association of Research in Science Teaching, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Nisan 2007, ss.342, (Özet Bildiri)

2007

2007

35. Classroom Connectivity Preliminary Results.

Pape S., Owens D., Irving K., Şanalan V. A., Abrahamson L., Kaya Ş., et al.

T3 International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Mart 2007, ss.10, (Özet Bildiri)

2007

2007

36. Pre-sevice teachers' conceptions of tides before and after inquiry-based and technology supported instruction

UÇAR S., Trundle K. C., Krissek L.

Association for the Science Teachers Education, Clearwater Beach, Fl, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Ocak 2007, ss.42, (Özet Bildiri)

2006

2006

37. Inservice Teachers' Use of Multiple Representations to Teach Standards-based Earth Science Concepts

Trundle K. C., Krissek L., UÇAR S.

National Association for Research in Science Teaching, San Fransisco, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Nisan 2006, ss.52, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

38. Preservice teachers? understanding of standards-based Earth Science content for Grades K-4.

UÇAR S., Trundle K. C., Krissek L.

Association for the Science Teachers Education, Portland, Or, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Ocak 2006, ss.58, (Özet Bildiri)

2005

2005

39. Using Multiple Representations to Train Teachers to Teach Standards-based Earth Science Concepts

Trundle K. C., Krissek L., UÇAR S.

Association for the Education of Teachers in Science, Colorado Spring, Co, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ocak 2005, ss.19, (Özet Bildiri)

2005

2005

40. Development and validation of geology content knowledge assessment.

Beilfuss M., Krissek L., Boone W., Trundle K. C., White O., UÇAR S.

Association for the Education of Teachers in Science, Colorado Spring, Co, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ocak 2005, ss.19, (Özet Bildiri)

2004

2004

41. Don?t treat soil like dirt: Learning cycle lessons on soil for grade K-4.

UÇAR S., Sackes M., Trundle K. C., Krissek L.

School Science and Mathematic Association, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2004, ss.46, (Özet Bildiri)

2003

2003

42. Factors Affecting Academic Achievement of International Graduate Students in Education Departments.

Işık H., UÇAR S., Çağlayan F. M.

School Science and Mathematic Association, Columbus, Oh, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Ekim 2003, ss.59, (Özet Bildiri)

2003

2003

43. Does culture influence science?

UÇAR S., ışık h.

School Science and Mathematic Association, Columbus, Oh, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Ekim 2003, ss.71, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. How Do Anti-bullying Programs Target Immigrant Children and Youth and What Is Their Evidence Base? An Analysis in Five European Countries

Gutzwiller-Helfenfinger E., Bozic A., Støen J., Uçar S., Resuli V., Mocanu A.

International Perspectives on Migration, Bullying, and School Implications for Schools, Refugees, and Migrants , Hildegunn Fandrem,James O’Higgins Norman, Editör, Routledge, New York, ss.105-123, 2024

2024

2024

2. Cross-National Legal Frameworks Relating to School Bullying and Migration in Six Countries

Støen J., Gutzwiller-Helfenfinger E., Uçar S., Bozic ., Resuli V., Mocanu A., et al.

International Perspectives on Migration, Bullying, and School Implications for Schools, Refugees, and Migrants , Hildegunn Fandrem,James O’Higgins Norman, Editör, Roudedge, New York, ss.90-104, 2024

2023

2023

3. Erken Çocuklukta Bilim İletişimi

Kılıçay V., Uçar S.

Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Melek Merve Yılmaz,Ayperi Dikici Sığırtmaç, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.203-220, 2023

2023

2023

4. Entrepreneurial STEM for Global Epidemics

KAYA CAPOCCI S., UÇAR S.

Integrated Education and Learning, Rezaei Nima, Editör, Springer, ss.467-487, 2023

2021

2021

5. Artırılmış Gerçeklik ile Modelleme ve Fen Öğretiminindeki Örnekleri

Demircioğlu T., Uçar S.

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Aynacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-185, 2021

2020

2020

7. Fen Öğretiminde Güncel Eğilimler ve Sorunlar

Uçar S., Demircioğlu T.

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.130-155, 2020

2019

2019

8. Girişimcilik Eğitimi ve Okul Dışı Öğrenme Ortamları

UÇAR S.

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.45-60, 2019

2018

2018

9. Fen Eğitiminde Girişimcilik

UÇAR S.

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Ahmet Tekbıyık, Gültekin Çakmakçı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.353-367, 2018

2018

2018

10. Girişimcilik ve STEM Eğitimi

UÇAR S.

Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, Devrim Akgündüz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.97-112, 2018

2018

2018

11. Hedef Koyma ve Özdeğerlendirme

UÇAR S.

Stem Öğretimi için 20 Strateji, Soner Durmuş, Ali Sabri İpek, Bahadır Yıldız, Editör, ANI, ss.229-234, 2018

2016

2016

12. Dünya ve Ötesi

UÇAR S.

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren FEN ÖĞRETİMİ, Türkmen Hakan, Sağlam Murat, Pekmez Esin Şahin, Editör, Nobel, Ankara, ss.129-155, 2016

2015

2015

13. The Use of Technology in Teaching Science to Young Children

Uçar S.

Research in Early Childhood Science Education, Trundle K. C.,Saçkes M., Editör, Springer, London/Berlin , Dordrecht, ss.167-184, 2015

Desteklenen Projeler

2017 - 2019

2017 - 2019

İşitme Engelli Öğrencilerin Ayın Evreleri ve Oluşumu Konusunda Kavram Değişimlerinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

UÇAR S. (Yürütücü), Karadağ E.

2017 - 2018

2017 - 2018

ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM FELSEFELERİ VE PROGRAM YÖNELİMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARADUMAN B. (Yürütücü), UÇAR S.

2017 - 2018

2017 - 2018

How does the preservice teachers entrepreneurial belief changes during the science teacher training program.

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

UÇAR S. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2012 - 2013

2012 - 2013

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Nisan 2014

Nisan 2014

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2014

Ocak 2014

Eurosian Journal of Educational Research (EJER)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2014

Ocak 2014

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2014

Ocak 2014

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2013

Kasım 2013

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2013

Eylül 2013

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2013

Eylül 2013

School Science and Mathematics

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2013

Ağustos 2013

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2013

Nisan 2013

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2013

Mart 2013

Computers & Education

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2012

Nisan 2012

PEGEM EĞİTİM ÖĞRETİM Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2012

Mart 2012

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2012

Mart 2012

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2012

Ocak 2012

School Science and Mathematics

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2011

Aralık 2011

Computers & Education

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2011

Aralık 2011

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2011

Aralık 2011

İlköğretim Online

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2011

Ekim 2011

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2011

Temmuz 2011

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2011

Haziran 2011

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2011

Mayıs 2011

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2010

Kasım 2010

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2010

Kasım 2010

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2010

Ekim 2010

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2010

Temmuz 2010

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2010

Temmuz 2010

School Science and Mathematics

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2010

Nisan 2010

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2010

Mart 2010

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2010

Ocak 2010

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2010

Ocak 2010

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2009

Aralık 2009

Journal of Research in Science Teaching

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2009

Kasım 2009

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2009

Ekim 2009

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUFED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2009

Haziran 2009

Journal of Research in Science Teaching

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2009

Nisan 2009

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2009

Şubat 2009

Journal of Research in Science Teaching

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2009

Ocak 2009

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2008

Temmuz 2008

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2008

Nisan 2008

Journal of Science Education and Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mart 2014

Mart 2014

TÜBİTAK Projesi

Ocak 2014

Ocak 2014

TÜBİTAK Projesi

Ocak 2014

Ocak 2014

TÜBİTAK Projesi

Aralık 2013

Aralık 2013

TÜBİTAK Projesi

Mayıs 2012

Mayıs 2012

TÜBİTAK Projesi

Mart 2011

Mart 2011



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 118

h-indeksi (WOS): 6

Jüri Üyelikleri

Ağustos-2013

Ağustos 2013

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Çukurova Üniversitesi

Mart-2013

Mart 2013

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

Mart-2013

Mart 2013

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Mersin Üniversitesi