Eğitim Bilgileri
1999 - 2005
1999 - 2005Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
İlköğretim 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Görsel Öğrenme Stiline Göre Düzenlenen Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığına Etkisi.
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı
1999
1999Yüksek Lisans
Hayat Bilgisi Dersinde Bazı Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2013
2013Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği
Kişisel Gelişim
Çağdaş Drama Derneği
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretmen Eğitimi
Eğitimde Yaratıcı Drama
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2021 - 2024
2021 - 2024Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2005 - 2007
2005 - 2007Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2000 - 2005
2000 - 2005Öğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2012 - 2012
2012 - 2012visiting profesor
Universitat Duisburg Essen
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf insan hakları yurttaşlık ve demokrasi ders kitabının farklılıklara saygı değeri bakımından incelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
E.İÇTÜZER(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin öğrenci direnç davranış algıları ilesınıf içi iletişim becerileri arasındaki ilişki
Kaf Ö. (Danışman)
S.ALĞAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Kaf Ö. (Danışman)
T.KARABÖRK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Öğrenme Stillerine Göre Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarına, Akademik Başarılarına ve Kalıcılığa Etkisi
Kaf Ö. (Danışman)
Ö.Uygungül(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Dördüncü sınıf öğrencilerinin toplumsal değer algılarının incelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
H.Çetin(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum ve İnançlarının İncelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
H.Akdemir(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri İle Bazı Derslerdeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
H.Toğrul(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Öğretme Stillerinin İncelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
S.Altay(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Oldukları Baskın Öğrenme Stillerine Göre Sosyal Bilgiler Dersinde Kullandıkları Soru Türlerinin İncelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
E.Beskisiz(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Kaf Ö. (Danışman)
Y.Dikbaş(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ölçme ve Değerlendirme Öğesinin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
S.Algan(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Algısal Öğrenme Stilleri Açısından İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının ve Öğretmen Uygulamalarının İncelenmesi
Kaf Ö. (Danışman)
N.Uğur(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Investigation of Primary School Textbooks and Cognitive Structures of Students in the Context of Thinking Skills Concepts
Erbagci N., KAF Ö.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , cilt.45, sa.204, ss.383-399, 2020 (SSCI)
2013
2013The Effectiveness of Psycho-educational School-based Child Sexual Abuse Prevention Training Program on Turkish Elementary Students
Cecen-Erogul A. R., Hasirci O. K.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI , cilt.13, sa.2, ss.725-729, 2013 (SSCI)
2011
2011Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
KAF HASIRCI Ö., SADIK F.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.2, ss.195-210, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024İlkokul Öğrencilerine Yönelik Günlük Yaşam Durumlarında Karar Verme Becerileri Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirme Çalışması
ERBAĞCI N., KAF Ö.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024An Investigation of The Human Rights, Citizenship And Democracy Textbook in Terms of Respect for Differences
İÇTÜZER ŞENER E., KAF Ö.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.29-63, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Transformative impact: A meta-analysis of authentic learning activities on course attitudes
Erdem E., Kaf Ö.
African Educational Research Journal , cilt.11, sa.4, ss.608-615, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Effect of Learning Styles on AcademicAchievement: A MetaAnalysis
Erdem E., KAF Ö.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.26-43, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Metaforik Algıları
Erdem E., KAF Ö.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.21, sa.82, ss.480-494, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Covid-19 salgın sürecinin öğrencilerin akademik ve sosyal davranışlarına yansımalarıyla ilgili öğretmen görüşleri
İncetaş F., KAF Ö.
Ulusal Eğitim Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.156-175, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin İnanç ve Tutumları
AKDEMİR H., KAF Ö.
International Journal of Active Learning , cilt.6, sa.1, ss.1-13, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Programı Katılımcılarının Sosyal Uyuma İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ETİ İ., KAF Ö.
Yaratıcı Drama Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.62-72, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇAKMAK N., KAF Ö.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.103-115, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019The Effects of Creative Drama Method on Students' Attitude towards Social Studies With Respect to Learning Styles
Yilmaz O. U., KAF Ö.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.48, sa.2, ss.1340-1366, 2019 (ESCI)
2017
2017Ögretmen Adaylarının Sosyal Bilgilerde Yaratıcı Drama DersineYönelik Tutumları ve Sürece Iliskin Görüsleri
KAF Ö.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.931-947, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama ve Müze
KAF Ö.
Yaratıcı Drama Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.137-146, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Social values perceptions of fourth grade primary school students
ÇETİN H., KAF Ö.
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL , cilt.13, sa.19, ss.88-96, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Effects of Creative Drama Method on Students? Attitude towards Social Studies, Academic Achievement and Retention in Turkey
KAF Ö., Uygungül Yılmaz Ö.
European Journal of Educational Research , cilt.6, sa.3, ss.289-298, 2017 (Scopus)
2013
2013Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşlerinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
KAF HASIRCI Ö., SARI M.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.3, sa.5, ss.25-42, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Öğretmenlerin öğrenme stillerinin sosyal bilgiler dersi öğretim stillerine etkisi
BULUT M. S., KAF HASIRCI Ö.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.31-45, 2012 (Hakemli Dergi)
2008
2008Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumlarına Etkisi
Dikbaş Y., KAF Ö.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.69-76, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
2008Öğretmen adaylarının yaratıcı drama dersinin bireysel ve akademik kazanımlarına ilişkin görüşleri
KAF Ö., ÖZSEZER M. S., İFLAZOĞLU SABAN A.
Yaratıcı Drama Dergisi , cilt.3, sa.6, ss.63-87, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin öğretim stillerine etkisi
KAF HASIRCI Ö., Bulut M. S.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.33, ss.43-49, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri: Çukurova Üniversitesi Örneği
KAF HASIRCI Ö.
Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.15-25, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
2005Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
KAF HASIRCI Ö.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.299-314, 2005 (Hakemli Dergi)
2000
2000Hayat bilgisi dersinde bazı sosyal becerilerin kazandırılmasında yaratıcı drama yönteminin etkisi
KAF Ö.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.6, ss.173-184, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2021
2021İlkokul (1-4.) Sınıf Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programı İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Demirhan M., KAF Ö.
BİLTEK-V International Symposium on Current Developments In Science, Technology and Social Sciences, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021
2019
2019Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği Programı Katılımcılarının Sosyal Uyuma İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
KAF Ö., ETİ İ.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.150-151
2019
2019Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Yeterlikleri İleYaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
KAF Ö., ÜLKER M.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 24 - 26 Ekim 2019
2019
2019İlkokul (1-4. Sınıf) Matematik Dersi Öğretim Programı İle İlgili Çalışmaların Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
KAF Ö., Türkmenoğlu M.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.41-42
2019
2019Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Üzerine Hazırlanmış Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
KAF Ö., Erdem E.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.25-26
2019
2019Hayat Bilgisi Öğretim Programları İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KAF Ö., Çakmak N.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2019, ss.64-65
2018
2018Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi
KAF Ö., CANBAZOĞLU H. B., Ülker M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.751-754
2018
2018Prospective Teachers’ Approaches to Learning and Study According to Learning Styles
KAF Ö.
Universal Academic Cluster International Spring Conference, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.25
2018
2018İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabının Değerler Açısından İncelenmesi
KAF Ö., Ülker M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1147-1149
2018
2018Fen Bilimleri Öğretim Programları Üzerine YapılanÇalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelen-mesi: 2004-2017 Yılları
Çetin G., KAF Ö.
17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.634-635
2017
2017Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki
KAF Ö.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.161-162
2017
2017Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları
TARIM K., KAF Ö.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.100
2017
2017Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama ve Müze (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö.
27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 2 - 05 Mart 2017
2017
2017Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama Ve Müze
KAF Ö.
27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Bursa, Türkiye, 2 - 05 Mart 2017, ss.121
2016
2016Effects of Creative Drama Method on Students Attitude towards Social Studies Academic Achievement and Retention in Turkey (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., Gözük Ö.
Business, Economics, and Social Science Humanities- BESSH-2016, Bangkok, Tayland, 19 - 20 Ocak 2016
2015
2015Effect of Creative Drama Method on Students? Attitude towards Social Studies, Academic Achievement and Retention According to Learning Styles
KAF Ö., Gözük Ö.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.422
2015
2015Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
KAF HASIRCI Ö., ÖZSEZER M. S.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015
2015
2015Öğretmen Adaylarının Öğretmenlerin Liderlik Özellikleri İle İlgili Görüşleri
KAF Ö., ÖZSEZER M. S.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.108
2015
2015Views of Prospective Teachers about the Leadership Qualities of Teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra araştırma kitabında makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., ÖZSEZER M. S.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
2014
2014Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
KAF Ö.
V. Avrupa Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Konferansı, 9 - 14 Eylül 2014
2014
2014İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri İle Bazı Derslerdeki Akademik Başarılarının İncelenmesi
TOĞRUL H., KAF HASIRCI Ö.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.60
2013
2013Kadın Öğretmen Adaylarında Toplumda Kadına Yönelik Ayrımcılığa İlişkin Farkındalık Çalışması
ŞAHİN S., KAF HASIRCI Ö.
23. Uluslararası Eğitimde Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2013, ss.62
2012
2012Sınıf Öğretmenlerinin Çok Kültürlülük Tutumları İle Düşünme Stilleri Arasındaki İlişki
KAF HASIRCI Ö., Gözük Ö.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.294-295
2012
2012Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
KAF HASIRCI Ö.
3. Uluslar arası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.269-270
2011
2011Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
ÖZSEZER M. S., KAF Ö.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.561-562
2011
2011Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
ÖZSEZER M. S., KAF Ö.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011
2011
2011Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., SARI M.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.593-595
2011
2011Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi
KAF HASIRCI Ö., SARI M.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 Ekim - 08 Kasım 2011, ss.593-594
2011
2011Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi
Bulut M. S., KAF HASIRCI Ö.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.561-562
2011
2011Öğretmenlerin öğrenme stillerine göre sordukları soru türleri ve bilişsel düzeylerinin incelenmesi
Beskisiz E., KAF HASIRCI Ö.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.437
2011
2011Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Öğretme Stillerinin İncelenmesi
Altay S., KAF HASIRCI Ö.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.485
2010
2010İlköğretim 4. ve 5. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Proje ve Performans Görevlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
KAF HASIRCI Ö., Bolat Y.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.96-97
2009
2009Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin belirlenmesi
KAF HASIRCI Ö., SADIK F.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.451
2009
2009An Evaluation of the Effectiveness of School-Based Sexual Abuse Prevention Programme for Turkish Primary School Students
Çeçen-Eroğul A. R., KAF HASIRCI Ö.
XIV European Conference on Developmental Psycholog, Vilnius, Litvanya, 18 - 22 Ağustos 2009, ss.200
2008
2008Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersinin Bireysel ve Akademik Kazanımlarına İlişkin Görüşleri
KAF HASIRCI Ö., Bulut M. S., İFLAZOĞLU SABAN A.
13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.152
2008
2008Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutum Ve Sosyal Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği
KAF HASIRCI Ö., Akıllı S.
13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.406-415
2008
2008Öğretmen adaylarının uygulama okullarındaki sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleriyle baş etme davranışlarına ilişkin algıları
SADIK F., Kaf Hasırcı Ö.
International Conference on Educational Sciences, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.1604-1615
2007
2007Okulöncesi Öğretmenlerinin Günlük Planlarının Eğitim Programının Boyutları Açısından İncelenmesi.
AKTAŞ ARNAS Y., DERETARLA GÜL E., KAF HASIRCI Ö.
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007
2007
2007Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin Ve Ders Işlenişinde Kullanımının Ögrencilerin Akademik Başarılarına veTutumlarına Etkisi
DİKBAŞ Y., KAF HASIRCI Ö.
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
2007
2007Algısal Öğrenme Stilleri Açısından İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabında Yer Alan Etkinlikler, Bu Etkinliklere İlişkin Öğretmen Uygulamaları ve Görüşlerinin İncelenmesi
Uğur N., KAF HASIRCI Ö.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.25
2007
2007Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Dikbaş Y., KAF HASIRCI Ö.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.232-239
2007
2007Pre-service teachers? and classroom discipline
SADIK F., Kaf Hasırcı Ö., Sadık S.
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2007, cilt.1, ss.262-289
2007
2007The Use of Learning Strategies of Student from Different Departments According to Their Learning Styles
KAF HASIRCI Ö., DİKBAŞ Y.
European Affective Education Network, Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.228-242
2007
2007Pre-service Teachers’ Perceptions of Misbehaviour
SADIK F., KAF Ö., SADIK KRUPKA S.
European Affective Education Network: Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.262-289
2007
2007Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Kullanımının Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutumlara Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
Dikbaş Y., KAF Ö.
3. Sosyal Bilimler Kongresi, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007
2007
2007Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Kullanımının Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutumlara Etkisi
Dikbaş Y., KAF HASIRCI Ö.
3. Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007
2006
2006Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Düzenledikleri Öğretimin Belirlenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., ÖZSEZER M. S.
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
2006
2006Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Düzenledikleri Öğretimin Belirlenmesi
KAF HASIRCI Ö., ÖZSEZER M. S.
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.534
2005
2005İlköğretim 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Görsel Öğrenme Stiline Göre Düzenlenen Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
KAF HASIRCI Ö., Türkoğlu A.
14.Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.230-237
Kitap & Kitap Bölümleri
2021
202130. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ"UYUM"
Kaf Ö. (Editör), Adıgüzel Ö. (Editör), Canbazoğlu H. B. (Editör), Sarıbaş Ş. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
2021
2021İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları
KAF Ö., TARIM K.
Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan- Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editör, Anı Yayıncılık, Adana, ss.349-362, 2021
2021
2021Sınıf Öğretmenlerinin İletişim Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ALĞAN S., KAF Ö.
Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan-Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editör, Anı Yayıncılık, Adana, ss.523-536, 2021
2019
2019Amaç, Ders Ve Yöntem Olarak Yaratıcı Drama
KAF Ö.
Çocuk ve Drama, Aktaş Arnas, Y. , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-18, 2019
2016
2016Ögretimin Yönetimi
KAF Ö.
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. Sadık, F. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-101, 2016
2016
2016Yaratıcı Drama:Bir Sanat, Bir Sosyalleştirme Etkinliği ve Bir Öğrenme Yolu
KAF Ö., KIR E., AKTAŞ ARNAS Y., ETİ İ., ÖZTÜRK A., AYKAÇ N.
Yaratıcı Drama Sınıf İçinde ve Dışında, Pınar Özdemir Şimşek, Editör, Nobel, Ankara, ss.2-21, 2016
2016
2016Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers
ÖZSEZER M. S., KAF Ö.
Current Advances in Education, Emin Atasoy,Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.172-180, 2016
2010
2010Erken Çocuklukta Drama (uluslararası 14. drama seminer kitabı)
AKTAŞ ARNAS Y., KAF HASIRCI Ö.
Natürel Yayınevi, Adana, 2010
2009
2009Hayat Bilgisi Öğretiminde Yaratıcı Drama
TAY B., ŞİMŞEK S., NALÇACI A., ÇAYCI B., DEVECİ H., KAF Ö.
Hayat bilgisi öğretimi, Bayram Tay, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.263-274, 2009
2008
2008Eğitim Etkinliklerinin Planlanması ve Uygulanması
KAF HASIRCI Ö.
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y., Sadık, F. , Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.136-160, 2008
Desteklenen Projeler
2018 - 2022
2018 - 2022İLKOKUL 1. SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KAF Ö. (Yürütücü), KARABÖRK T.
2016 - 2019
2016 - 2019Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Öğrenme ve Ders Çalışma Alışkanlıkları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KAF Ö. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Social Values Perceptions Of Fourth Grade Primary School Students
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KAF Ö. (Yürütücü), ÇETİN H.
2016 - 2016
2016 - 2016Effects of Creative Drama Method on Students Attitude towards Social Studies Academic Achievement and Retention in Turkey
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KAF Ö. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KAF Ö. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorEğitim Programları ve Öğretimi Derneği
Üye
1996 - Devam Ediyor
1996 - Devam EdiyorÇağdaş Drama Derneği
Üye
Bilimsel Hakemlikler
Mayıs 2016
Mayıs 2016Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2012
Mart 2012Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2011
Haziran 2011Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2007
Nisan 2007Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dersisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2019
Ekim 201930. INTERNATIONAL CONGRESS ON CREATIVE DRAMA IN EDUCATION "ADAPTATION"
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Günay Bilaloğlu R., Aktaş Arnas Y., Tarım K., İflazoğlu Saban A., Kaf Ö., Özdemir Şimşek P., et al.
Adana, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 1995 - 01 Eylül 1995
01 Eylül 1995 - 01 Eylül 19952. Eğitim Bilimleri Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Eylül-2011
Eylül 2011Tez Savunma (Doktora)
Tez Savunma Jürisi - Çukurova Üniversitesi
Aralık-2010
Aralık 2010Tez Savunma (Doktora)
Tez Savunma Jürisi - Çukurova Üniversitesi
Eylül-2008
Eylül 2008Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma Jürisi - Çukurova Üniversitesi
Haziran-2008
Haziran 2008Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma Jürisi - Çukurova Üniversitesi
Haziran-2006
Haziran 2006