Education
1999 - 2005
1999 - 2005Doctorate
Cukurova University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Turkey
1995 - 1999
1995 - 1999Postgraduate
Cukurova University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Turkey
1991 - 1995
1991 - 1995Undergraduate
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı, Turkey
Dissertations
2005
2005Doctorate
İlköğretim 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Görsel Öğrenme Stiline Göre Düzenlenen Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığına Etkisi.
Cukurova University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı
1999
1999Postgraduate
Hayat Bilgisi Dersinde Bazı Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisi
Cukurova University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretimi
Foreign Languages
B2 Upper Intermediate
B2 Upper IntermediateEnglish
Certificates, Courses and Trainings
2013
2013Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği
Personal Evolution
Çağdaş Drama Derneği
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Education
Educational Sciences
Curriculum Development
Curriculum Development and Teaching Methods
Teacher Training
Creative Drama in Education
Academic Positions
2024 - Continues
2024 - ContinuesProfessor
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2021 - 2024
2021 - 2024Associate Professor
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2005 - 2007
2005 - 2007Lecturer PhD
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2000 - 2005
2000 - 2005Lecturer
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Managerial Experience
2022 - Continues
2022 - ContinuesHead of Department
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Non Academic Experience
2012 - 2012
2012 - 2012visiting profesor
Universitat Duisburg Essen, visiting profesor
Supervised Theses
2022
2022Postgraduate
İlkokul 4. sınıf insan hakları yurttaşlık ve demokrasi ders kitabının farklılıklara saygı değeri bakımından incelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
E.İÇTÜZER(Student)
2020
2020Postgraduate
Sınıf öğretmenlerinin öğrenci direnç davranış algıları ilesınıf içi iletişim becerileri arasındaki ilişki
Kaf Ö. (Advisor)
S.ALĞAN(Student)
2020
2020Postgraduate
İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Kaf Ö. (Advisor)
T.KARABÖRK(Student)
2016
2016Postgraduate
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Öğrenme Stillerine Göre Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarına, Akademik Başarılarına ve Kalıcılığa Etkisi
Kaf Ö. (Advisor)
Ö.Uygungül(Student)
2016
2016Postgraduate
Dördüncü sınıf öğrencilerinin toplumsal değer algılarının incelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
H.Çetin(Student)
2014
2014Postgraduate
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum ve İnançlarının İncelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
H.Akdemir(Student)
2014
2014Postgraduate
İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri İle Bazı Derslerdeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
H.Toğrul(Student)
2009
2009Postgraduate
Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Öğretme Stillerinin İncelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
S.Altay(Student)
2009
2009Postgraduate
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sahip Oldukları Baskın Öğrenme Stillerine Göre Sosyal Bilgiler Dersinde Kullandıkları Soru Türlerinin İncelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
E.Beskisiz(Student)
2008
2008Postgraduate
Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Kaf Ö. (Advisor)
Y.Dikbaş(Student)
2008
2008Postgraduate
İlköğretim 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ölçme ve Değerlendirme Öğesinin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
S.Algan(Student)
2008
2008Postgraduate
Algısal Öğrenme Stilleri Açısından İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının ve Öğretmen Uygulamalarının İncelenmesi
Kaf Ö. (Advisor)
N.Uğur(Student)
Articles
2024
20241. İlkokul Öğrencilerine Yönelik Günlük Yaşam Durumlarında Karar Verme Becerileri Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirme Çalışması
ERBAĞCI N., KAF Ö.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, pp.370-400, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2024
20242. An Investigation of The Human Rights, Citizenship And Democracy Textbook in Terms of Respect for Differences
İÇTÜZER ŞENER E., KAF Ö.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.8, no.1, pp.29-63, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2023
20233. Transformative impact: A meta-analysis of authentic learning activities on course attitudes
Erdem E., Kaf Ö.
African Educational Research Journal , vol.11, no.4, pp.608-615, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
20234. Effect of Learning Styles on AcademicAchievement: A MetaAnalysis
Erdem E., KAF Ö.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.7, no.1, pp.26-43, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
20225. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Metaforik Algıları
Erdem E., KAF Ö.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.82, pp.480-494, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
20226. Covid-19 salgın sürecinin öğrencilerin akademik ve sosyal davranışlarına yansımalarıyla ilgili öğretmen görüşleri
İncetaş F., KAF Ö.
Ulusal Eğitim Dergisi , vol.2, no.1, pp.156-175, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
20217. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin İnanç ve Tutumları
AKDEMİR H., KAF Ö.
International Journal of Active Learning , vol.6, no.1, pp.1-13, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2020
20208. Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Programı Katılımcılarının Sosyal Uyuma İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ETİ İ., KAF Ö.
Yaratıcı Drama Dergisi , vol.15, no.1, pp.62-72, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
20209. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇAKMAK N., KAF Ö.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.103-115, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202010. Investigation of Primary School Textbooks and Cognitive Structures of Students in the Context of Thinking Skills Concepts
Erbagci N., KAF Ö.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, vol.45, no.204, pp.383-399, 2020 (SSCI)
2019
201911. The Effects of Creative Drama Method on Students' Attitude towards Social Studies With Respect to Learning Styles
Yilmaz O. U., KAF Ö.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.48, no.2, pp.1340-1366, 2019 (ESCI)
2017
201712. Ögretmen Adaylarının Sosyal Bilgilerde Yaratıcı Drama DersineYönelik Tutumları ve Sürece Iliskin Görüsleri
KAF Ö.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.931-947, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
201713. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama ve Müze
KAF Ö.
Yaratıcı Drama Dergisi , vol.12, no.2, pp.137-146, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
201714. Effects of Creative Drama Method on Students? Attitude towards Social Studies, Academic Achievement and Retention in Turkey
KAF Ö., Uygungül Yılmaz Ö.
European Journal of Educational Research , vol.6, no.3, pp.289-298, 2017 (Scopus)
2017
201715. Social values perceptions of fourth grade primary school students
ÇETİN H., KAF Ö.
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL , vol.13, no.19, pp.88-96, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2013
201316. The Effectiveness of Psycho-educational School-based Child Sexual Abuse Prevention Training Program on Turkish Elementary Students
Cecen-Erogul A. R., Hasirci O. K.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, vol.13, no.2, pp.725-729, 2013 (SSCI)
2013
201317. Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşlerinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
KAF HASIRCI Ö., SARI M.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.3, no.5, pp.25-42, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2012
201218. Öğretmenlerin öğrenme stillerinin sosyal bilgiler dersi öğretim stillerine etkisi
BULUT M. S., KAF HASIRCI Ö.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.3, pp.31-45, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2011
201119. Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
KAF HASIRCI Ö., SADIK F.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.195-210, 2011 (SCI-Expanded)
2008
200820. Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumlarına Etkisi
Dikbaş Y., KAF Ö.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.69-76, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
2008
200821. Öğretmen adaylarının yaratıcı drama dersinin bireysel ve akademik kazanımlarına ilişkin görüşleri
KAF Ö., ÖZSEZER M. S., İFLAZOĞLU SABAN A.
Yaratıcı Drama Dergisi , vol.3, no.6, pp.63-87, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
2007
200722. Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin öğretim stillerine etkisi
KAF HASIRCI Ö., Bulut M. S.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33, pp.43-49, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
2006
200623. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri: Çukurova Üniversitesi Örneği
KAF HASIRCI Ö.
Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.2, no.1, pp.15-25, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
2005
200524. Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
KAF HASIRCI Ö.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.299-314, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
2000
200025. Hayat bilgisi dersinde bazı sosyal becerilerin kazandırılmasında yaratıcı drama yönteminin etkisi
KAF Ö.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.6, pp.173-184, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2021
20211. İlkokul (1-4.) Sınıf Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programı İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Demirhan M., KAF Ö.
BİLTEK-V International Symposium on Current Developments In Science, Technology and Social Sciences, Malatya, Turkey, 3 - 05 December 2021, (Summary Text)
2019
20192. Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği Programı Katılımcılarının Sosyal Uyuma İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
KAF Ö., ETİ İ.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Turkey, 24 - 27 October 2019, pp.150-151, (Summary Text)
2019
20193. Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Yeterlikleri İleYaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
KAF Ö., ÜLKER M.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 24 - 26 October 2019, (Summary Text)
2019
20194. İlkokul (1-4. Sınıf) Matematik Dersi Öğretim Programı İle İlgili Çalışmaların Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
KAF Ö., Türkmenoğlu M.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019, pp.41-42, (Full Text)
2019
20195. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Üzerine Hazırlanmış Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
KAF Ö., Erdem E.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019, pp.25-26, (Full Text)
2019
20196. Hayat Bilgisi Öğretim Programları İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KAF Ö., Çakmak N.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2019, pp.64-65, (Summary Text)
2018
20187. Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi
KAF Ö., CANBAZOĞLU H. B., Ülker M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.751-754, (Summary Text)
2018
20188. Prospective Teachers’ Approaches to Learning and Study According to Learning Styles
KAF Ö.
Universal Academic Cluster International Spring Conference, 11 - 13 May 2018, pp.25, (Summary Text)
2018
20189. İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabının Değerler Açısından İncelenmesi
KAF Ö., Ülker M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.1147-1149, (Summary Text)
2018
201810. Fen Bilimleri Öğretim Programları Üzerine YapılanÇalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelen-mesi: 2004-2017 Yılları
Çetin G., KAF Ö.
17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.634-635, (Summary Text)
2017
201711. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki
KAF Ö.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.161-162, (Summary Text)
2017
201712. Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları
TARIM K., KAF Ö.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.100, (Summary Text)
2017
201713. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama ve Müze (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö.
27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 2 - 05 March 2017, (Summary Text)
2017
201714. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama Ve Müze
KAF Ö.
27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Bursa, Turkey, 2 - 05 March 2017, pp.121, (Full Text)
2016
201615. Effects of Creative Drama Method on Students Attitude towards Social Studies Academic Achievement and Retention in Turkey (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., Gözük Ö.
Business, Economics, and Social Science Humanities- BESSH-2016, Bangkok, Thailand, 19 - 20 January 2016, (Summary Text)
2015
201516. Effect of Creative Drama Method on Students? Attitude towards Social Studies, Academic Achievement and Retention According to Learning Styles
KAF Ö., Gözük Ö.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.422, (Summary Text)
2015
201517. Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
KAF HASIRCI Ö., ÖZSEZER M. S.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 October 2015, (Summary Text)
2015
201518. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlerin Liderlik Özellikleri İle İlgili Görüşleri
KAF Ö., ÖZSEZER M. S.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.108, (Summary Text)
2015
201519. Views of Prospective Teachers about the Leadership Qualities of Teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra araştırma kitabında makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., ÖZSEZER M. S.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, (Summary Text)
2014
201420. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
KAF Ö.
V. Avrupa Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Konferansı, 9 - 14 September 2014, (Summary Text)
2014
201421. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri İle Bazı Derslerdeki Akademik Başarılarının İncelenmesi
TOĞRUL H., KAF HASIRCI Ö.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, pp.60, (Summary Text)
2013
201322. Kadın Öğretmen Adaylarında Toplumda Kadına Yönelik Ayrımcılığa İlişkin Farkındalık Çalışması
ŞAHİN S., KAF HASIRCI Ö.
23. Uluslararası Eğitimde Drama Kongresi, Ankara, Turkey, 13 - 17 November 2013, pp.62, (Summary Text)
2012
201223. Sınıf Öğretmenlerinin Çok Kültürlülük Tutumları İle Düşünme Stilleri Arasındaki İlişki
KAF HASIRCI Ö., Gözük Ö.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.294-295, (Summary Text)
2012
201224. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
KAF HASIRCI Ö.
3. Uluslar arası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 12 - 15 September 2012, pp.269-270, (Summary Text)
2011
201125. Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
ÖZSEZER M. S., KAF Ö.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.561-562, (Summary Text)
2011
201126. Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
ÖZSEZER M. S., KAF Ö.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5 - 08 October 2011, (Summary Text)
2011
201127. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., SARI M.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.593-595, (Summary Text)
2011
201128. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi
KAF HASIRCI Ö., SARI M.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 October - 08 November 2011, pp.593-594, (Summary Text)
2011
201129. Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi
Bulut M. S., KAF HASIRCI Ö.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.561-562, (Summary Text)
2011
201130. Öğretmenlerin öğrenme stillerine göre sordukları soru türleri ve bilişsel düzeylerinin incelenmesi
Beskisiz E., KAF HASIRCI Ö.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, pp.437, (Summary Text)
2011
201131. Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Öğretme Stillerinin İncelenmesi
Altay S., KAF HASIRCI Ö.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, pp.485, (Summary Text)
2010
201032. İlköğretim 4. ve 5. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Proje ve Performans Görevlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
KAF HASIRCI Ö., Bolat Y.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.96-97, (Summary Text)
2009
200933. Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin belirlenmesi
KAF HASIRCI Ö., SADIK F.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Turkey, 1 - 03 October 2009, vol.1, pp.451, (Summary Text)
2009
200934. An Evaluation of the Effectiveness of School-Based Sexual Abuse Prevention Programme for Turkish Primary School Students
Çeçen-Eroğul A. R., KAF HASIRCI Ö.
XIV European Conference on Developmental Psycholog, Vilnius, Lithuania, 18 - 22 August 2009, pp.200, (Summary Text)
2008
200835. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersinin Bireysel ve Akademik Kazanımlarına İlişkin Görüşleri
KAF HASIRCI Ö., Bulut M. S., İFLAZOĞLU SABAN A.
13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Turkey, 21 - 23 November 2008, pp.152, (Summary Text)
2008
200836. Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutum Ve Sosyal Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği
KAF HASIRCI Ö., Akıllı S.
13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Turkey, 21 - 23 November 2008, pp.406-415, (Full Text)
2008
200837. Öğretmen adaylarının uygulama okullarındaki sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleriyle baş etme davranışlarına ilişkin algıları
SADIK F., Kaf Hasırcı Ö.
International Conference on Educational Sciences, Magusa, Cyprus (Kktc), 23 - 25 July 2008, vol.3, pp.1604-1615, (Full Text)
2007
200738. Okulöncesi Öğretmenlerinin Günlük Planlarının Eğitim Programının Boyutları Açısından İncelenmesi.
AKTAŞ ARNAS Y., DERETARLA GÜL E., KAF HASIRCI Ö.
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 24 - 27 October 2007, (Full Text)
2007
200739. Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin Ve Ders Işlenişinde Kullanımının Ögrencilerin Akademik Başarılarına veTutumlarına Etkisi
DİKBAŞ Y., KAF HASIRCI Ö.
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, (Full Text)
2007
200740. Algısal Öğrenme Stilleri Açısından İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabında Yer Alan Etkinlikler, Bu Etkinliklere İlişkin Öğretmen Uygulamaları ve Görüşlerinin İncelenmesi
Uğur N., KAF HASIRCI Ö.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, pp.25, (Summary Text)
2007
200741. Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Dikbaş Y., KAF HASIRCI Ö.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, pp.232-239, (Full Text)
2007
200742. Pre-service teachers? and classroom discipline
SADIK F., Kaf Hasırcı Ö., Sadık S.
Affective Education in Action, Adana, Turkey, 28 - 30 July 2007, vol.1, pp.262-289, (Full Text)
2007
200743. The Use of Learning Strategies of Student from Different Departments According to Their Learning Styles
KAF HASIRCI Ö., DİKBAŞ Y.
European Affective Education Network, Affectice Education In Action, Adana, Turkey, 28 - 30 June 2007, pp.228-242, (Full Text)
2007
200744. Pre-service Teachers’ Perceptions of Misbehaviour
SADIK F., KAF Ö., SADIK KRUPKA S.
European Affective Education Network: Affectice Education In Action, Adana, Turkey, 28 - 30 June 2007, pp.262-289, (Full Text)
2007
200745. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Kullanımının Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutumlara Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
Dikbaş Y., KAF Ö.
3. Sosyal Bilimler Kongresi, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana, Turkey, 18 - 20 June 2007, (Summary Text)
2007
200746. Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Kullanımının Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutumlara Etkisi
Dikbaş Y., KAF HASIRCI Ö.
3. Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Turkey, 18 - 20 June 2007, (Summary Text)
2006
200647. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Düzenledikleri Öğretimin Belirlenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
KAF Ö., ÖZSEZER M. S.
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Turkey, 13 - 15 September 2006, (Summary Text)
2006
200648. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Düzenledikleri Öğretimin Belirlenmesi
KAF HASIRCI Ö., ÖZSEZER M. S.
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Turkey, 13 - 15 September 2006, pp.534, (Full Text)
2005
200549. İlköğretim 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Görsel Öğrenme Stiline Göre Düzenlenen Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
KAF HASIRCI Ö., Türkoğlu A.
14.Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.230-237, (Full Text)
Books
2021
20211. 30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ"UYUM"
Kaf Ö. (Editor), Adıgüzel Ö. (Editor), Canbazoğlu H. B. (Editor), Sarıbaş Ş. (Editor)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
2021
20212. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları
KAF Ö., TARIM K.
in: Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan- Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editor, Anı Yayıncılık, Adana, pp.349-362, 2021
2021
20213. Sınıf Öğretmenlerinin İletişim Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ALĞAN S., KAF Ö.
in: Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan-Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editor, Anı Yayıncılık, Adana, pp.523-536, 2021
2019
20194. Amaç, Ders Ve Yöntem Olarak Yaratıcı Drama
KAF Ö.
in: Çocuk ve Drama, Aktaş Arnas, Y. , Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, pp.1-18, 2019
2016
20165. Ögretimin Yönetimi
KAF Ö.
in: Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. Sadık, F. , Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.87-101, 2016
2016
20166. Yaratıcı Drama:Bir Sanat, Bir Sosyalleştirme Etkinliği ve Bir Öğrenme Yolu
KAF Ö., KIR E., AKTAŞ ARNAS Y., ETİ İ., ÖZTÜRK A., AYKAÇ N.
in: Yaratıcı Drama Sınıf İçinde ve Dışında, Pınar Özdemir Şimşek, Editor, Nobel, Ankara, pp.2-21, 2016
2016
20167. Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers
ÖZSEZER M. S., KAF Ö.
in: Current Advances in Education, Emin Atasoy,Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.172-180, 2016
2010
20108. Erken Çocuklukta Drama (uluslararası 14. drama seminer kitabı)
AKTAŞ ARNAS Y., KAF HASIRCI Ö.
Natürel Yayınevi, Adana, 2010
2009
20099. Hayat Bilgisi Öğretiminde Yaratıcı Drama
TAY B., ŞİMŞEK S., NALÇACI A., ÇAYCI B., DEVECİ H., KAF Ö.
in: Hayat bilgisi öğretimi, Bayram Tay, Editor, Maya Akademi, Ankara, pp.263-274, 2009
2008
200810. Eğitim Etkinliklerinin Planlanması ve Uygulanması
KAF HASIRCI Ö.
in: Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y., Sadık, F. , Editor, Kök Yayıncılık, Ankara, pp.136-160, 2008
Funded Projects
2019 - 2023
2019 - 2023Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Direnç Algıları İle Sınıf İçi İletişim Becerileri Arasındaki İlişki
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP MSc
KAF Ö. (Executive), ALĞAN S.
2018 - 2022
2018 - 2022İLKOKUL 1. SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP MSc
KAF Ö. (Executive), KARABÖRK T.
2016 - 2019
2016 - 2019Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Öğrenme ve Ders Çalışma Alışkanlıkları
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Research Project
KAF Ö. (Executive)
2017 - 2017
2017 - 2017Social Values Perceptions Of Fourth Grade Primary School Students
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Other
KAF Ö. (Executive), ÇETİN H.
2016 - 2016
2016 - 2016Effects of Creative Drama Method on Students Attitude towards Social Studies Academic Achievement and Retention in Turkey
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Other
KAF Ö. (Executive)
2014 - 2015
2014 - 2015Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Other
KAF Ö. (Executive)
Memberships and Roles in Scientific Organizations
2010 - Continues
2010 - ContinuesEğitim Programları ve Öğretimi Derneği
Member
1996 - Continues
1996 - ContinuesÇağdaş Drama Derneği
Member
Peer Reviews in Scientific Publications
May 2016
May 2016Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2015
May 2015Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
March 2012
March 2012Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
June 2011
June 2011Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
National Scientific Refreed Journal
April 2007
April 2007Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dersisi
National Scientific Refreed Journal
Roles in Event Organizations
Ekim 2019
Ekim 201930. INTERNATIONAL CONGRESS ON CREATIVE DRAMA IN EDUCATION "ADAPTATION"
Scientific Congress
Günay Bilaloğlu R., Aktaş Arnas Y., Tarım K., İflazoğlu Saban A., Kaf Ö., Özdemir Şimşek P., et al.
Adana, Turkey
Congress and Symposium Activities
01 September 1995 - 01 September 1995
01 September 1995 - 01 September 19952. Eğitim Bilimleri Kongresi
Attendee
Ankara-Turkey
Citations
Total Citations (WOS): 13
h-index (WOS): 1
Jury Memberships
September-2011
September 2011Doctorate
- Çukurova Üniversitesi
December-2010
December 2010Doctorate
- Çukurova Üniversitesi
September-2008
September 2008Post Graduate
- Çukurova Üniversitesi
June-2008
June 2008Post Graduate
- Çukurova Üniversitesi
June-2006
June 2006