Prof. Dr. ÖZLEM KAF


Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Program Geliştirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretmen Eğitimi, Eğitimde Yaratıcı Drama

E-posta: ozlemkaf@cu.edu.tr
İş Telefonu: +90 322 338 6076 Dahili: 38
Web: https://avesis.cu.edu.tr//ozlemkaf
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fak. İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı 01 330 Sarıçam Adana Türkiye

Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

51

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

7

Tez Danışmanlığı

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1999 - 2005

1999 - 2005

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

İlköğretim 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Görsel Öğrenme Stiline Göre Düzenlenen Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığına Etkisi.

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretimi Anabilim Dalı

1999

1999

Yüksek Lisans

Hayat Bilgisi Dersinde Bazı Sosyal Becerilerin Kazandırılmasında Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisi

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2013

2013

Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği

Kişisel Gelişim

Çağdaş Drama Derneği

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Program Geliştirme

Eğitim Programları ve Öğretim

Öğretmen Eğitimi

Eğitimde Yaratıcı Drama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2021 - 2024

2021 - 2024

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2005 - 2007

2005 - 2007

Öğretim Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2000 - 2005

2000 - 2005

Öğretim Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Akademi Dışı Deneyim

2012 - 2012

2012 - 2012

visiting profesor

Universitat Duisburg Essen, visiting profesor

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitimde Drama

İlkokulda Drama

Ölçme veDeğerlendirme

Drama

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. İlkokul (1-4.) Sınıf Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programı İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Demirhan M., KAF Ö.

BİLTEK-V International Symposium on Current Developments In Science, Technology and Social Sciences, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği Programı Katılımcılarının Sosyal Uyuma İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

KAF Ö., ETİ İ.

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.150-151, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Yeterlikleri İleYaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

KAF Ö., ÜLKER M.

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 24 - 26 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. İlkokul (1-4. Sınıf) Matematik Dersi Öğretim Programı İle İlgili Çalışmaların Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

KAF Ö., Türkmenoğlu M.

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.41-42, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

5. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Üzerine Hazırlanmış Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi

KAF Ö., Erdem E.

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.25-26, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Hayat Bilgisi Öğretim Programları İle İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

KAF Ö., Çakmak N.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2019, ss.64-65, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Öğretmen Adaylarının Kültürel Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi

KAF Ö., CANBAZOĞLU H. B., Ülker M.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.751-754, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Prospective Teachers’ Approaches to Learning and Study According to Learning Styles

KAF Ö.

Universal Academic Cluster International Spring Conference, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.25, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabının Değerler Açısından İncelenmesi

KAF Ö., Ülker M.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1147-1149, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Fen Bilimleri Öğretim Programları Üzerine YapılanÇalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelen-mesi: 2004-2017 Yılları

Çetin G., KAF Ö.

17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.634-635, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki

KAF Ö.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.161-162, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

TARIM K., KAF Ö.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.100, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama ve Müze (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)

KAF Ö.

27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 2 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaratıcı Drama Ve Müze

KAF Ö.

27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Bursa, Türkiye, 2 - 05 Mart 2017, ss.121, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

16. Effect of Creative Drama Method on Students? Attitude towards Social Studies, Academic Achievement and Retention According to Learning Styles

KAF Ö., Gözük Ö.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.422, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)

KAF HASIRCI Ö., ÖZSEZER M. S.

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

18. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlerin Liderlik Özellikleri İle İlgili Görüşleri

KAF Ö., ÖZSEZER M. S.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.108, (Özet Bildiri)

2014

2014

20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

KAF Ö.

V. Avrupa Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Konferansı, 9 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

21. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri İle Bazı Derslerdeki Akademik Başarılarının İncelenmesi

TOĞRUL H., KAF HASIRCI Ö.

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.60, (Özet Bildiri)

2013

2013

22. Kadın Öğretmen Adaylarında Toplumda Kadına Yönelik Ayrımcılığa İlişkin Farkındalık Çalışması

ŞAHİN S., KAF HASIRCI Ö.

23. Uluslararası Eğitimde Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2013, ss.62, (Özet Bildiri)

2012

2012

23. Sınıf Öğretmenlerinin Çok Kültürlülük Tutumları İle Düşünme Stilleri Arasındaki İlişki

KAF HASIRCI Ö., Gözük Ö.

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.294-295, (Özet Bildiri)

2012

2012

24. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki

KAF HASIRCI Ö.

3. Uluslar arası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.269-270, (Özet Bildiri)

2011

2011

25. Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)

ÖZSEZER M. S., KAF Ö.

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.561-562, (Özet Bildiri)

2011

2011

27. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)

KAF Ö., SARI M.

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.593-595, (Özet Bildiri)

2011

2011

28. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi

KAF HASIRCI Ö., SARI M.

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 Ekim - 08 Kasım 2011, ss.593-594, (Özet Bildiri)

2011

2011

29. Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi

Bulut M. S., KAF HASIRCI Ö.

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.561-562, (Özet Bildiri)

2011

2011

30. Öğretmenlerin öğrenme stillerine göre sordukları soru türleri ve bilişsel düzeylerinin incelenmesi

Beskisiz E., KAF HASIRCI Ö.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.437, (Özet Bildiri)

2011

2011

31. Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Öğretme Stillerinin İncelenmesi

Altay S., KAF HASIRCI Ö.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.485, (Özet Bildiri)

2010

2010

32. İlköğretim 4. ve 5. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Proje ve Performans Görevlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

KAF HASIRCI Ö., Bolat Y.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.96-97, (Özet Bildiri)

2009

2009

33. Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin belirlenmesi

KAF HASIRCI Ö., SADIK F.

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.451, (Özet Bildiri)

2009

2009

34. An Evaluation of the Effectiveness of School-Based Sexual Abuse Prevention Programme for Turkish Primary School Students

Çeçen-Eroğul A. R., KAF HASIRCI Ö.

XIV European Conference on Developmental Psycholog, Vilnius, Litvanya, 18 - 22 Ağustos 2009, ss.200, (Özet Bildiri)

2008

2008

35. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersinin Bireysel ve Akademik Kazanımlarına İlişkin Görüşleri

KAF HASIRCI Ö., Bulut M. S., İFLAZOĞLU SABAN A.

13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.152, (Özet Bildiri)

2008

2008

36. Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutum Ve Sosyal Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği

KAF HASIRCI Ö., Akıllı S.

13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.406-415, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

37. Öğretmen adaylarının uygulama okullarındaki sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleriyle baş etme davranışlarına ilişkin algıları

SADIK F., Kaf Hasırcı Ö.

International Conference on Educational Sciences, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.1604-1615, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

38. Okulöncesi Öğretmenlerinin Günlük Planlarının Eğitim Programının Boyutları Açısından İncelenmesi.

AKTAŞ ARNAS Y., DERETARLA GÜL E., KAF HASIRCI Ö.

II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

41. Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminin ve Ders İşlenişinde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi

Dikbaş Y., KAF HASIRCI Ö.

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.232-239, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

42. Pre-service teachers? and classroom discipline

SADIK F., Kaf Hasırcı Ö., Sadık S.

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2007, cilt.1, ss.262-289, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

43. The Use of Learning Strategies of Student from Different Departments According to Their Learning Styles

KAF HASIRCI Ö., DİKBAŞ Y.

European Affective Education Network, Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.228-242, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

44. Pre-service Teachers’ Perceptions of Misbehaviour

SADIK F., KAF Ö., SADIK KRUPKA S.

European Affective Education Network: Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.262-289, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

48. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Düzenledikleri Öğretimin Belirlenmesi

KAF HASIRCI Ö., ÖZSEZER M. S.

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.534, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

2. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

KAF Ö., TARIM K.

Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan- Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editör, Anı Yayıncılık, Adana, ss.349-362, 2021

2021

2021

3. Sınıf Öğretmenlerinin İletişim Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

ALĞAN S., KAF Ö.

Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan-Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editör, Anı Yayıncılık, Adana, ss.523-536, 2021

2019

2019

4. Amaç, Ders Ve Yöntem Olarak Yaratıcı Drama

KAF Ö.

Çocuk ve Drama, Aktaş Arnas, Y. , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-18, 2019

2016

2016

5. Ögretimin Yönetimi

KAF Ö.

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. Sadık, F. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-101, 2016

2016

2016

6. Yaratıcı Drama:Bir Sanat, Bir Sosyalleştirme Etkinliği ve Bir Öğrenme Yolu

KAF Ö., KIR E., AKTAŞ ARNAS Y., ETİ İ., ÖZTÜRK A., AYKAÇ N.

Yaratıcı Drama Sınıf İçinde ve Dışında, Pınar Özdemir Şimşek, Editör, Nobel, Ankara, ss.2-21, 2016

2016

2016

7. Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers

ÖZSEZER M. S., KAF Ö.

Current Advances in Education, Emin Atasoy,Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.172-180, 2016

2009

2009

9. Hayat Bilgisi Öğretiminde Yaratıcı Drama

TAY B., ŞİMŞEK S., NALÇACI A., ÇAYCI B., DEVECİ H., KAF Ö.

Hayat bilgisi öğretimi, Bayram Tay, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.263-274, 2009

2008

2008

10. Eğitim Etkinliklerinin Planlanması ve Uygulanması

KAF HASIRCI Ö.

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y., Sadık, F. , Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.136-160, 2008

Desteklenen Projeler

2019 - 2023

2019 - 2023

Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Direnç Algıları İle Sınıf İçi İletişim Becerileri Arasındaki İlişki

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KAF Ö. (Yürütücü), ALĞAN S.

2018 - 2022

2018 - 2022

İLKOKUL 1. SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KAF Ö. (Yürütücü), KARABÖRK T.

2016 - 2019

2016 - 2019

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Öğrenme ve Ders Çalışma Alışkanlıkları

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KAF Ö. (Yürütücü)

2017 - 2017

2017 - 2017

Social Values Perceptions Of Fourth Grade Primary School Students

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

KAF Ö. (Yürütücü), ÇETİN H.

2016 - 2016

2016 - 2016

Effects of Creative Drama Method on Students Attitude towards Social Studies Academic Achievement and Retention in Turkey

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

KAF Ö. (Yürütücü)

2014 - 2015

2014 - 2015

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

KAF Ö. (Yürütücü)

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Eğitim Programları ve Öğretimi Derneği

Üye

1996 - Devam Ediyor

1996 - Devam Ediyor

Çağdaş Drama Derneği

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2016

Mayıs 2016

Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2012

Mart 2012

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2011

Haziran 2011

Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2007

Nisan 2007

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dersisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 1995 - 01 Eylül 1995

01 Eylül 1995 - 01 Eylül 1995

2. Eğitim Bilimleri Kongresi

Katılımcı

Ankara-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 13

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Eylül-2011

Eylül 2011

Tez Savunma (Doktora)

- Çukurova Üniversitesi

Aralık-2010

Aralık 2010

Tez Savunma (Doktora)

- Çukurova Üniversitesi

Eylül-2008

Eylül 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Çukurova Üniversitesi

Haziran-2008

Haziran 2008

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Çukurova Üniversitesi

Haziran-2006

Haziran 2006

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Çukurova Üniversitesi