Eğitim Bilgileri
2004 - 2009
2004 - 2009Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim/Fen Bilimleri/Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Kimya Öğretmenliği, Türkiye
1998 - 2004
1998 - 2004Yüksek Lisans-Tezsiz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim/Fen Bilimleri/Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Kimya Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Kavramsal Değişim Koşullarına Dayalı İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Motivasyona ve Tepkime Hızı Konusunu Anlamaya Etkisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Kimya Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2017 - 2025
2017 - 2025Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2009 - 2013
2009 - 2013Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2015 - 2016
2015 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Güncel Konular
Fen Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme: Kuram ve Uygulamaları
FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI
UZMANLIK ALAN DERSİ
Lisans
Lisans
Bilimin Doğası ve Öğretimi
Özel Öğretim Yöntemleri II
Özel Öğretim Yöntemleri I
GENEL KİMYA
GENEL KİMYA I
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II
GENEL KİMYA
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI II
FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
KİMYADA ÖZEL KONULAR
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Çevrimiçi işbirlikli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel muhakeme becerileri, motivasyonları ve fen öğretimine yönelik öz- yeterliklerine etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
A.ÇİÇEKDAĞ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İşbirlikli öğrenme yöntemine dayalı mikroöğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterliklerine ve fen öğretiminde işbirlikli öğrenme yöntemini kullanmaya yönelik inançlarına etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
G.YILDIZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerine saf madde ve karışımlar ünitesini öğretmede süreç odaklı rehberli sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının etkililiği
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
L.ALAKOYUN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bilimin doğası öğretiminde sosyobilimsel konuların kullanılmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının bilimin doğasını anlamalarına etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
Y.KASAR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
6. Sınıf Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesinin Öğretiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Sorgulayıcı Öğrenme Becerisi Algıları ve Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
M.Özkanbaş(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
2024
20241. Bilimin Doğasını Öğretmede Bilim Haberleri Kullanmanın Etkileri
ASLANGÖZ B., KIRIK Ö.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.12, sa.24, ss.446-475, 2024 (TRDizin)
2024
20242. Relationship between Democratic Attitudes and Attitudes Toward Implementing Cooperative Learning: A Cross-sectional Study of Pre-service Science Teachers
Kırık Ö.,
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.19, sa.2, ss.22-41, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. The Impact of Online Cooperative Learning on Scientific Reasoning Skills and Motivation
Çiçekdağ A., Kırık Ö.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.53, sa.2, ss.504-537, 2024 (ESCI, TRDizin)
2023
20234. Middle school students’ reflections on process oriented guided inquiry learning (POGIL®)
Özkanbaş M., Taştan Kırık Ö.
JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.116, sa.5, ss.280-292, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20235. Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenmenin Motivasyon ve Mantıksal Düşünme Becerilerine Etkisi
Alakoyun L., Kırık Ö.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.284-303, 2023 (ESCI)
2020
20206. Implementing collaborative inquiry in a middle school science course
Özkanbaş M., Taştan Kırık Ö.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.21, ss.1199-1217, 2020 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2016
20167. Ortaokul öğrencilerinin küresel ısınma ve ozontabakasının incelmesi konularındaki bilişsel yapıları
Taştan Kırık Ö., Pekel F.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.1, ss.308-357, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
20148. 6. sınıf öğrencilerinin hücre konusundaki kavramsal yapıları hakkında nitel bir çalışma
Taştan Kirik Ö., Kaya H.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.3, ss.737-760, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20139. Science Teaching Efficacy of Preservice Elementary Teachers: Examination of the Multiple Factors Reported as Influential
Kirik O. T.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.43, sa.6, ss.2497-2515, 2013 (SSCI, Scopus)
2012
201210. Is case-based learning an effective teaching strategy to challenge students' alternative conceptions regarding chemical kinetics?
Yalcinkaya E., Tastan-Kirik O., BOZ Y., Yildiran D.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
, cilt.30, sa.2, ss.151-172, 2012 (SSCI, Scopus)
2012
201211. Cooperative learning instruction for conceptual change in the concepts of chemical kinetics
Kirik O. T., BOZ Y.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.13, sa.3, ss.221-236, 2012 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201012. Pre-service chemistry teachers' ideas about reaction mechanism
Taştan Kırık Ö., Yalçınkaya E., Boz Y.
Journal of Turkish Science Education , cilt.7, sa.1, ss.47-60, 2010 (Scopus)
2009
200913. Turkish high school students' conceptions about energy in chemical reactions
Yalçınkaya E., Taştan Kırık Ö., Boz Y.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.26, ss.1-11, 2009 (ESCI)
2008
200814. Effectiveness of Conceptual Change Text-oriented Instruction on Students' Understanding of Energy in Chemical Reactions
Tastan O., Yalcinkaya E., BOZ Y.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.17, sa.5, ss.444-453, 2008 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Bilimin doğasını öğretmede bilim haberleri kullanmanın etkileri
Aslangöz B., TAŞTAN KIRIK Ö.
9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20222. Çevrimiçi işbirlikli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterliklerine etkisi
ÇİÇEKDAĞ A., TAŞTAN KIRIK Ö.
9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Motivasyonlarına Etkisi
ÇİÇEKDAĞ A., TAŞTAN KIRIK Ö.
9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2019
20194. Impact of process oriented guided inquiry learning (POGIL) on middle school students’ performance
Alakoyun L., Taştan Kırık Ö.
European Science Education Research Association (ESERA) Conference , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2019
20195. Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy
ÖZKANBAŞ M., TAŞTAN KIRIK Ö.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Effect of process oriented guided inquiry learning on motivation and logical thinking ability.
Alakoyun L., Taştan Kırık Ö.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.138-139, (Özet Bildiri)
2019
20197. Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy
Özkanbaş M., Taştan Kırık Ö.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.224-225, (Özet Bildiri)
2019
20198. Impact of microteaching practices based on cooperative learning on pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs.
Yıldız G., Taştan Kırık Ö.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.164-165, (Özet Bildiri)
2018
20189. Süreç odaklı rehberli sorgulamayla öğrenme yönteminin 7. sınıf fen bilimleri öğrencilerinin motivasyonları ve akademik başarıları üzerine etkisi
ALAKOYUN L., TAŞTAN KIRIK Ö.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100, (Özet Bildiri)
2018
201810. Bilimin Doğası Öğretiminde Sosyobilimsel Konuların Kullanılmasının Fen Bilimleri ÖğretmenAdaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi
YELİZ K., TAŞTAN KIRIK Ö.
27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. The Effect of socioscientific issues in nature of science instruction on preservice science teachers’ nature of science conceptions
Kasar Y., Taştan Kırık Ö.
27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK) , Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2140-2143, (Özet Bildiri)
2018
201812. Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenmenin (SORSÖ) 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasının Etkileri
Özkanbaş M., TAŞTAN KIRIK Ö.
27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2144-2146, (Özet Bildiri)
2016
201613. PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI KİMYA GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN GAZLAR KONUSUNDAKİ ALTERNATİF KAVRAMALARI
Özkabaş M., TAŞTAN KIRIK Ö.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133, (Özet Bildiri)
2016
201614. Pedagojik formasyon sertifika programı kimya grubu öğrencilerinin tepkime hızı konusundaki kavramsal anlamaları
Fındıkkıran Ç., TAŞTAN KIRIK Ö.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.195, (Özet Bildiri)
2016
201615. Pedagojik formasyon sertifika programi kimya grubu ögrencilerinin gazlar konusundaki alternatif kavramaları
Özkanbaş M., TAŞTAN KIRIK Ö.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133, (Özet Bildiri)
2016
201616. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
TAŞTAN KIRIK Ö., FETTAHLIOĞLU P.
3. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, sa.1, (Özet Bildiri)
2016
201617. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
FETTAHLIOĞLU P., TAŞTAN KIRIK Ö.
EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.891-892, (Özet Bildiri)
2016
201618. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
TAŞTAN KIRIK Ö., FETTAHLIOĞLU P.
III. International Eurasian Educational Research (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.891, (Özet Bildiri)
2014
201419. Küresel ısınma ve ozon tabakasi ile ilgili öğrenci çizimlerinin nitel bir analizi
PEKEL F., TAŞTAN KIRIK Ö.
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
201420. The Analyses Of Pre Service Science Teachers' Perceived Social And Environmental Problems By Grade Level
FETTAHLIOĞLU P., taştan kırık ö.
International Journal of Arts & Sciences? (IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 09 Nisan 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2012
201221. İlköğretim öğretmen adaylarının fen öğretiminde işbirlikli öğrenmeyi kullanmaları ile ilgili inançları
TAŞTAN KIRIK Ö., MARKIC S.
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
2012
201222. The self-efficacy of pre-service elementary teachers using cooperative learning in science teaching
TAŞTAN KIRIK Ö., Markic S.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5005-5009, (Tam Metin Bildiri)
2011
201123. Is case based learning an effective method to remedy students misconceptions in chemical kinetics
YALÇINKAYA ÖNDER E., TAŞTAN KIRIK Ö., DEMET Y., BOZ Y.
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
2010
201024. Öğrencileri güdülemede işbirlikçi öğrenme
TAŞTAN KIRIK Ö., BOZ Y.
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
2009
200925. Pre Service Chemistry Teachers Ideas About the Effect of Catalyst on Rate of Reaction
TAŞTAN Ö., YALÇINKAYA ÖNDER E., BOZ Y.
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
2008
200826. Turkish High School Students Conceptions about Endothermic and Exothermic Reactions
TAŞTAN Ö., YALÇINKAYA ÖNDER E.
XIII. Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008
2008
200827. Turkish High School Students Conceptions about Energy in Chemical Reactions
YALÇINKAYA ÖNDER E., TAŞTAN Ö.
The European Conference on Educational Research (ECER), GÖTEBORG, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008
2008
200828. Effectiveness of conceptual change text oriented instruction on students understanding of energy in chemical reactions
TAŞTAN Ö., YALÇINKAYA ÖNDER E.
The European Conference on Educational Research (ECER), GÖTEBORG, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008
2008
200829. Pre Service Chemistry Teachers Conceptions about Reaction Rate
TAŞTAN Ö., YALÇINKAYA ÖNDER E., BOZ Y.
9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008
Kitaplar
2024
20241. Fen Öğretiminde Kavram Karikatürleri
KIRIK Ö.
Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.151-172, 2024
Desteklenen Projeler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyor6 sınıf Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesinin Öğretiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri ve Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIRIK Ö. (Yürütücü), Özkanbaş M.
2021 - 2023
2021 - 2023Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Muhakeme Becerileri Motivasyonları ve Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterliliklerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIRIK Ö. (Yürütücü), ÇİÇEKDAĞ A.
2018 - 2021
2018 - 2021İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNE DAYALI MİKROÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİNE VE FEN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİ KULLANMAYA YÖNELİK İNANÇLARINA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIRIK Ö. (Yürütücü), Yıldız G.
2018 - 2020
2018 - 2020Ortaokul Öğrencilerine Saf Madde ve Karışımlar Ünitesini Öğretmede Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIRIK Ö. (Yürütücü), ALAKOYUN L.
2017 - 2020
2017 - 2020Bilimin Doğası Öğretiminde Sosyobilimsel Konuların Kullanılmasının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamalarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KIRIK Ö. (Yürütücü), Kasar Y.
2013 - 2016
2013 - 2016Süreç Odaklı Kılavuzlanmış Sorgulama: Genel Kimya II Dersinde İşbirliği Öğrenme Ortamı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KIRIK Ö. (Yürütücü), FETTAHLIOĞLU P.
2013 - 2014
2013 - 2014Fen Biligisi Öğretmeni Adaylarının Algıladıkları Sosyal ve Çevresel Sorunların Çevre Okuryazarlık Düzeyine Göre Analizi.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü), TAŞTAN KIRIK Ö.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorINTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
Değerlendirme Kurul Üyesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorEĞİTİM VE BİLİM
Değerlendirme Kurul Üyesi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorCHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
Değerlendirme Kurul Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorFen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği (FEAD)
Üye
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Kasım 2018
Kasım 2018TÜBİTAK Projesi
Mart 2018
Mart 2018TÜBİTAK Projesi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 201813. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
Katılımcı
Denizli-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 201827. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016III. International Eurasian Educational Research (EJER)
Katılımcı
Muğla-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 66
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Mersin Üniversitesi
Ağustos-2011
Ağustos 2011