Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

2. A RESEARCH ON DETERMINATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMERS’ ATTITUDES AND INTENTION USE ON MOBILE SHOPPING APPLICATIONS

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 Temmuz 2019, ss.74, (Özet Bildiri)

3. Tüketicilerin Kültürel Etkileşim Düzeylerine Bağlı Alışveriş Eğilimleri : Bir Alt Kültür Grubu Üzerinde İnceleme

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.153-166, (Tam Metin Bildiri)

5. ASSESSING THE ROLE OF SERVICE QUALITY OF RETAIL SELF-CHECKOUTS ON CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY: EMPIRICAL EVIDENCE FROM AN EMERGING MARKET

Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same..., Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 20 Mayıs 2012, ss.226, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction

23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

7. Importance of Medical Tourism: a preliminiary research on a Class Hospitals Websites in Turkey

International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)

9. How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region

Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

11. Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri

Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Türkiye, 07 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

13. Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri

5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.301-312, (Tam Metin Bildiri)

14. Sosyal Sınıfların Departmanlı Mağaza Seçimini Etkileyen Faktörler

6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1998, ss.336-349, (Tam Metin Bildiri)

15. Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama

I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995, (Tam Metin Bildiri)

16. Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market

10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)

17. Avrupa Topluluğu?na Yapılan Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar

II. Çukurova Uluslararası Tekstil Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 1993, ss.60-67, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

63

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

214

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

268

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

30

Proje

5

Tez Danışmanlığı

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları