Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.18, ss.63-79, 2018 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması
BEYKOZ AKADEMİ DERGİSİ, cilt.6, ss.84-117, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasınaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.26, ss.241-256, 2017 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Business Students Attitudes towards consumerism government regulations A comparative study of poland and turkey
International Journal of Business and Social Sciences, cilt.2, ss.99-109, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İŞLETMELERİN LOJİSTİK SÜREÇLERİNDE DIŞ KAYNAK KULLANIMLARI: ISO 500 İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.20, ss.253-268, 2010 (Hakemli Üniversite Dergisi)
İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.20, ss.253-268, 2010 (Hakemli Üniversite Dergisi)
İndirim Mağazacılığında Yeni Trendler
Bizim Market, Perakende, Pazarlama & Ekonomi Dergisi, cilt.6, ss.74-78, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Çalışma
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi, cilt.8, ss.1-12, 2008 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi
Pazarlama Dünyası, ss.30-37, 2007 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.7, ss.37-52, 2006 (Hakemli Üniversite Dergisi)
SÜPERMARKET MÜŞTERİLERİNİN MAĞAZA KARTI TERCİH NEDENLERİNE EN FAZLA ETKİ EDEN DEĞİŞKENLERİN ORTAYA ÇIKARILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.13, ss.157-174, 2004 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Türk İhracatçı Firmalarının Azerbaycan Pazarına Bakışı ve Bu Pazardaki Türk Mallarına Yönelik Kalite Anlayışı
Pazarlama Dünyası, ss.46-53, 2004 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Bağımsız Devletler Topluluğu Ülkelerinden Tatil Amaçlı Gelen Turistlerin Karşılaştıkları Sorunların ve Beklenti Düzeylerinin Türkiye?yi Tekrar Tercih Etmelerine Etkileri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, cilt.18, ss.245-266, 2004 (Hakemli Üniversite Dergisi)
İndirimli Market Müşterilerinin Profili
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, cilt.3, ss.4-12, 2004 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
REKREASYONEL TURİZMDE MÜŞTERİ POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.11, ss.61-76, 2003 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Gıdaya Dayalı Küçük Ölçekli Perakendecilerin Süper ve Hipermarketler Karşısında Tutunma Yolları
İktisat/ İşletme ve Finans Dergisi, ss.63-77, 2003 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Emlak Pazarlaması
Pazarlama Dünyası, ss.4-11, 1999 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.12, ss.193-202, 1997 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Japon Pazarlama Anlayışı Üzerine Düşünceler
Başak Ekonomi Dergisi, ss.106-118, 1997 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Problems Faced by Turkish Textile Exporters to USA
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.5, ss.151-157, 1995 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Türk Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
Pazarlama Dünyası, ss.22-27, 1994 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Franchising Sistemi ve Türkiye'deki Uygulaması
İktisat/İşletme ve Finans Dergisi, ss.53-58, 1993 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
16.ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.1-4
Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction
23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014
Importance of Medical Tourism: a preliminiary research on a Class Hospitals Websites in Turkey
International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012
İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009
How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region
Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007
Gıda Dağıtım Modellerini Şekillendiren Temel Unsurlar Üzerine Bir İnceleme: Amerikan-İngiliz Modelleri Mukayesesi ve Türk Gıda Dağıtım Sisteminin Yönelimi
9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, ss.237-260
Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri
Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Türkiye, 07 Mayıs 2004
Tüketici Yandaşlığı Anlayışına (Consumerism) Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi: Adana İli Örneği
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003
Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.301-312
Sosyal Sınıfların Departmanlı Mağaza Seçimini Etkileyen Faktörler
6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1998, ss.336-349
Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995
Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market
10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994
Avrupa Topluluğu?na Yapılan Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar
II. Çukurova Uluslararası Tekstil Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 1993, ss.60-67
Kitap & Kitap Bölümleri
Çocukların Mağaza İçi Sağlıksız Gıda Alışveriş Davranışlarında Ebeveyn Tarzları ve Medya Etkisi
TOPLUMSAL DEĞİŞİMİN EĞİTİM, MİMARİ, EDEBİYAT ve KADIN HAYATINA ETKİLERİ, Leyla AYDEMİR, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.17-34, 2019
Perakende Pazarlama Yönetimi
Birleşik Yayıncılık, İzmir, 2006
Turizmde Hizmet Pazarlaması (Türkiye Açısından Rusya Pazarı)
Karahan Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2003