Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.50, ss.305-320, 2020 (Hakemli Dergi)
Application of Six Sigma Methodology to Improve Customer Complaint Management
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
, cilt.19, ss.1-10, 2020 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması
BEYKOZ AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.84-117, 2018 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.63-79, 2018 (Hakemli Dergi)
Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, sa.563, ss.41-58, 2012 (Hakemli Dergi)
Business Students Attitudes towards consumerism government regulations A comparative study of poland and turkey
International Journal of Business and Social Sciences
, cilt.2, sa.19, ss.99-109, 2011 (Hakemli Dergi)
İŞLETMELERİN LOJİSTİK SÜREÇLERİNDE DIŞ KAYNAK KULLANIMLARI: ISO 500 İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.20, sa.2, ss.253-268, 2010 (Hakemli Dergi)
Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, sa.543, ss.51-64, 2010 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.20, sa.2, ss.253-268, 2010 (Hakemli Dergi)
Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, sa.536, ss.61-73, 2009 (Hakemli Dergi)
İndirim Mağazacılığında Yeni Trendler
Bizim Market, Perakende, Pazarlama & Ekonomi Dergisi
, cilt.6, sa.62, ss.74-78, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Çalışma
ÖNERİ
, cilt.8, sa.29, ss.1-12, 2008 (Hakemli Dergi)
Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi
Pazarlama Dünyası
, sa.2, ss.30-37, 2007 (Hakemli Dergi)
Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.26, ss.37-52, 2006 (Hakemli Dergi)
Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.13, sa.2, ss.157-174, 2004 (Hakemli Dergi)
Türk İhracatçı Firmalarının Azerbaycan Pazarına Bakışı ve Bu Pazardaki Türk Mallarına Yönelik Kalite Anlayışı
Pazarlama Dünyası
, sa.2, ss.46-53, 2004 (Hakemli Dergi)
İndirimli Market Müşterilerinin Profili
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.10, ss.4-12, 2004 (Hakemli Dergi)
Rekreasyonel Turizmde Müşteri Potansiyelinin Belirlenmesi Üzerine Bir Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.61-76, 2003 (Hakemli Dergi)
REKREASYONEL TURİZMDE MÜŞTERİ POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.61-76, 2003 (Hakemli Dergi)
Gıdaya Dayalı Küçük Ölçekli Perakendecilerin Süper ve Hipermarketler Karşısında Tutunma Yolları
İktisat/ İşletme ve Finans Dergisi
, sa.209, ss.63-77, 2003 (Hakemli Dergi)
Emlak Pazarlaması
Pazarlama Dünyası
, sa.74, ss.4-11, 1999 (Hakemli Dergi)
Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.193-202, 1997 (Hakemli Dergi)
Japon Pazarlama Anlayışı Üzerine Düşünceler
Başak Ekonomi Dergisi
, sa.93, ss.106-118, 1997 (Hakemli Dergi)
The Problems Faced by Turkish Textile Exporters to USA
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.151-157, 1995 (Hakemli Dergi)
Türk Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
Pazarlama Dünyası
, sa.45, ss.22-27, 1994 (Hakemli Dergi)
Franchising Sistemi ve Türkiye'deki Uygulaması
İktisat/İşletme ve Finans Dergisi
, sa.89, ss.53-58, 1993 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
16.ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.1-4
Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction
23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014
Importance of Medical Tourism: a preliminiary research on a Class Hospitals Websites in Turkey
International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012
İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009
How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region
Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007
Gıda Dağıtım Modellerini Şekillendiren Temel Unsurlar Üzerine Bir İnceleme: Amerikan-İngiliz Modelleri Mukayesesi ve Türk Gıda Dağıtım Sisteminin Yönelimi
9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, ss.237-260
Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri
Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Türkiye, 07 Mayıs 2004
Tüketici Yandaşlığı Anlayışına (Consumerism) Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi: Adana İli Örneği
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003
Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.301-312
Sosyal Sınıfların Departmanlı Mağaza Seçimini Etkileyen Faktörler
6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1998, ss.336-349
Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995
Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market
10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994
Avrupa Topluluğu?na Yapılan Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar
II. Çukurova Uluslararası Tekstil Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 1993, ss.60-67
Kitap & Kitap Bölümleri
Perakende Pazarlama Yönetimi
Birleşik Yayıncılık, İzmir, 2006
Turizmde Hizmet Pazarlaması (Türkiye Açısından Rusya Pazarı)
Karahan Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2003