Articles
36
All (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (16)
Other Publications (18)
2. Application of Six Sigma Methodology to Improve Customer Complaint Management
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
, vol.19, pp.1-10, 2020 (Conference Book)
3. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.49, pp.146-161, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
5. Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.50, pp.305-320, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
7. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.18, no.1, pp.63-79, 2018 (TRDizin)
8. Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması
BEYKOZ AKADEMİ DERGİSİ
, vol.6, no.1, pp.84-117, 2018 (TRDizin)
13. Business Students Attitudes towards consumerism government regulations A comparative study of poland and turkey
International Journal of Business and Social Sciences
, vol.2, no.19, pp.99-109, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
14. İŞLETMELERİN LOJİSTİK SÜREÇLERİNDE DIŞ KAYNAK KULLANIMLARI: ISO 500 İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.20, no.2, pp.253-268, 2010 (TRDizin)
16. İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.20, no.2, pp.253-268, 2010 (TRDizin)
17. Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, no.536, pp.61-73, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
18. İndirim Mağazacılığında Yeni Trendler
Bizim Market, Perakende, Pazarlama & Ekonomi Dergisi
, vol.6, no.62, pp.74-78, 2008 (Non Peer-Reviewed Journal)
20. Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Çalışma
ÖNERİ
, vol.8, no.29, pp.1-12, 2008 (TRDizin)
21. Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi
Pazarlama Dünyası
, no.2, pp.30-37, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
22. Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.7, no.26, pp.37-52, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
24. Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.13, no.2, pp.157-174, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
26. İndirimli Market Müşterilerinin Profili
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, vol.3, no.10, pp.4-12, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
27. Türk İhracatçı Firmalarının Azerbaycan Pazarına Bakışı ve Bu Pazardaki Türk Mallarına Yönelik Kalite Anlayışı
Pazarlama Dünyası
, no.2, pp.46-53, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
28. Rekreasyonel Turizmde Müşteri Potansiyelinin Belirlenmesi Üzerine Bir Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.11, no.11, pp.61-76, 2003 (TRDizin)
29. Gıdaya Dayalı Küçük Ölçekli Perakendecilerin Süper ve Hipermarketler Karşısında Tutunma Yolları
İktisat/ İşletme ve Finans Dergisi
, no.209, pp.63-77, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
30. REKREASYONEL TURİZMDE MÜŞTERİ POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.11, no.11, pp.61-76, 2003 (TRDizin)
31. Emlak Pazarlaması
Pazarlama Dünyası
, no.74, pp.4-11, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
32. Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.2, pp.193-202, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
33. Japon Pazarlama Anlayışı Üzerine Düşünceler
Başak Ekonomi Dergisi
, no.93, pp.106-118, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
34. The Problems Faced by Turkish Textile Exporters to USA
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.1, pp.151-157, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
35. Türk Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
Pazarlama Dünyası
, no.45, pp.22-27, 1994 (Peer-Reviewed Journal)
36. Franchising Sistemi ve Türkiye'deki Uygulaması
İktisat/İşletme ve Finans Dergisi
, no.89, pp.53-58, 1993 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
17
4. Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
16.ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.1-4, (Summary Text)
6. Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction
23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Turkey, 24 - 28 June 2014, (Full Text)
7. Importance of Medical Tourism: a preliminiary research on a Class Hospitals Websites in Turkey
International Marketing Trends Conference, Venedik, Italy, 19 - 21 January 2012, (Full Text)
8. İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Turkey, 7 - 09 May 2009, (Full Text)
9. How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region
Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Turkey, 23 - 25 May 2007, (Full Text)
10. Gıda Dağıtım Modellerini Şekillendiren Temel Unsurlar Üzerine Bir İnceleme: Amerikan-İngiliz Modelleri Mukayesesi ve Türk Gıda Dağıtım Sisteminin Yönelimi
9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Turkey, 7 - 08 October 2004, pp.237-260, (Full Text)
11. Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri
Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Turkey, 07 May 2004, (Full Text)
12. Tüketici Yandaşlığı Anlayışına (Consumerism) Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi: Adana İli Örneği
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Turkey, 16 - 19 October 2003, (Full Text)
13. Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Turkey, 16 - 18 November 2000, pp.301-312, (Full Text)
14. Sosyal Sınıfların Departmanlı Mağaza Seçimini Etkileyen Faktörler
6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ankara, Turkey, 12 - 14 November 1998, pp.336-349, (Full Text)
15. Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 27 - 29 October 1995, (Full Text)
16. Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market
10th IMP Annual Conference, Groningen, Netherlands, 29 September - 01 November 1994, (Full Text)
17. Avrupa Topluluğu?na Yapılan Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar
II. Çukurova Uluslararası Tekstil Sempozyumu, Adana, Turkey, 29 - 30 October 1993, pp.60-67, (Full Text)
Books
8
6. Perakende Pazarlama Yönetimi
Birleşik Yayıncılık, İzmir, 2006
7. Turizmde Hizmet Pazarlaması (Türkiye Açısından Rusya Pazarı)
Karahan Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2003