Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Dekan
Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi
-
2020 - Devam Ediyor Program Koordinatörü
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
-
2013 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi
-
2013 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi
-
1992 - Devam Ediyor Akademik Kurul Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2013 - 2021 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2014 - 2014 MYO Müdürü
Çukurova Üniversitesi, Karaisalı Meslek Yüksekokulu
-
2013 - 2014 Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
-
2006 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
-
2006 - 2009 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
-
2005 - 2008 Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
Akademi Dışı Deneyim
-
1992 - Devam Ediyor ÖĞRETİM ÜYESİ
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
-
2005 - 2006 ÜSAM Merkez Danışmanı
TÜBİTAK, Çukurova Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Doktora Pazarlama Araştırması ve Etik
-
Yüksek Lisans Perakendeci İşletmeler Yönetimi
-
Doktora Perakendecilik Kuramı ve Uygulamaları
-
Doktora Uluslararası Pazarlama
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri ve Etik
-
Lisans Perakendecilik
-
Lisans Pazarlama Araştırması
-
Lisans Marketing Research
-
Doktora SPSS ile Veri Analizi
-
Doktora İleri Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Yüksek Lisans Güncel Pazarlama Yaklaşımları
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
-
Lisans Marketing Management
-
Lisans Principles of Marketing
Yönetilen Tezler
-
Sosyal medya pazarlamasının tüketici satın alma niyetine etkisinin teknoloji kabul modeli aracılığıyla incelenmesi
Demirci Orel F. (Danışman)
A.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çevrimiçi (online) mağaza atmosferinin tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Demirci Orel F. (Danışman)
B.ECEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Hedonik ve faydacı güdülerin müşteri tatminine etkilerinin y ve Z kuşakları açısından incelenmesi
Demirci Orel F. (Danışman)
Ö.KAÇMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketici Yenilikçiliği ve Algılana Riskin Alışverişte Self Servis Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerindeki Etkileri
D.Yaka(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Perakendeci İşletmeler Üzerinde Bir Uygulama
M.Bozdemir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Tedarik Zincirinde Risk Yönetiminin İşletmenin Rekabetçi Konumuna Etkisi, Çukurova Bölgesindeki İşletmeler Üzerinde Bir Araştırma
E.Akkan(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Hizmet İşletmelerinde Mağaza Atmosferi Oluşturmanın Müşteri Tercihleri Üzerindeki Etkisi
S.Ercan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Müşteri Memnuniyeti İlişkisi: Özel, Devlet ve Üniversite Hastaneleri Karşılaştırılması
E.Yaşa(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Doğrudan Pazarlamada E-Satış ve Seyahat Acenteleri Üzerine Bir Uygulama
Ö.Kılıç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Endüstriyel İşletmelerde Lojistik Fonksiyonlar Aracılığıyla Sunulan Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Tatmini Boyutlarının Ölçülmesi
L.Oygür(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Marka Görsel Kimliği Unsurlarından Logoya Yönelik Tüketici Algıları
H.Leblebici(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Perakendecilik Sektöründe Müşteri Memnuniyet Düzeyinin Belirlenmesi: İndirim Marketleri üzerine Bir Uygulama
B.Fırat(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Lojistikte Dış Kaynak Kullanımı Ve İşletmelerin Bütünleşik Lojistik Fonksiyonlarında Dış Kaynak Kullanımının Yeri : Türkiye'de Endüstriyel İşletmelerde Bir Uygulama
S.Derinalp(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Politik Pazarlama Ve Politik Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Eğilimler: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
B.Aydoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Tarım Satış Kooperatifleri Aracılığıyla Tarımsal Ürünlerin Pazarlama Sorunları: Ortak Üreticiler Üzerine Bir Uygulama
M.İsmet(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Müşteri Odaklı Marka Denkliği ve Marka Denkliği Unsurlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi : Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama
D.Karacan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
E.İplik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Bağımsız Devletler Topluluğu Ülkelerinden Gelen Turistlerin Türkiye'yi Tercih Etme Sebepleri, Karşılaştıkları Sorunlar ve Beklentileri
İ.Memmedov(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003