Akademik Unvanlar
-
1992 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
1992 - Devam Ediyor Akademik Kurul Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Perakendeci İşletmeler Yönetimi
-
Doktora Perakendecilik Kuramı ve Uygulamaları
-
Doktora Uluslararası Pazarlama
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri ve Etik
-
Lisans Perakendecilik
-
Lisans Pazarlama Araştırması
-
Lisans Marketing Research
-
Doktora Veri Analizi
-
Doktora İleri Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Yüksek Lisans Güncel Pazarlama Yaklaşımları
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
-
Lisans Marketing Management
-
Lisans Principles of Marketing
Yönetilen Tezler
-
Tüketici Yenilikçiliği ve Algılana Riskin Alışverişte Self Servis Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerindeki Etkileri
D.Yaka(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Perakendeci İşletmeler Üzerinde Bir Uygulama
M.Bozdemir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Tedarik Zincirinde Risk Yönetiminin İşletmenin Rekabetçi Konumuna Etkisi, Çukurova Bölgesindeki İşletmeler Üzerinde Bir Araştırma
E.Akkan(Öğrenci), Doktora, 2014
-
Hizmet İşletmelerinde Mağaza Atmosferi Oluşturmanın Müşteri Tercihleri Üzerindeki Etkisi
S.Ercan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Müşteri Memnuniyeti İlişkisi: Özel, Devlet ve Üniversite Hastaneleri Karşılaştırılması
E.Yaşa(Öğrenci), Doktora, 2012
-
Doğrudan Pazarlamada E-Satış ve Seyahat Acenteleri Üzerine Bir Uygulama
Ö.Kılıç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
Endüstriyel İşletmelerde Lojistik Fonksiyonlar Aracılığıyla Sunulan Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Tatmini Boyutlarının Ölçülmesi
L.Oygür(Öğrenci), Doktora, 2011
-
Marka Görsel Kimliği Unsurlarından Logoya Yönelik Tüketici Algıları
H.Leblebici(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
Perakendecilik Sektöründe Müşteri Memnuniyet Düzeyinin Belirlenmesi: İndirim Marketleri üzerine Bir Uygulama
B.Fırat(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
Lojistikte Dış Kaynak Kullanımı Ve İşletmelerin Bütünleşik Lojistik Fonksiyonlarında Dış Kaynak Kullanımının Yeri : Türkiye'de Endüstriyel İşletmelerde Bir Uygulama
S.Derinalp(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Tarım Satış Kooperatifleri Aracılığıyla Tarımsal Ürünlerin Pazarlama Sorunları: Ortak Üreticiler Üzerine Bir Uygulama
M.İsmet(Öğrenci), Doktora, 2007
-
Politik Pazarlama Ve Politik Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Eğilimler: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
B.Aydoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Müşteri Odaklı Marka Denkliği ve Marka Denkliği Unsurlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi : Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama
D.Karacan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006
-
Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
E.İplik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
-
Bağımsız Devletler Topluluğu Ülkelerinden Gelen Turistlerin Türkiye'yi Tercih Etme Sebepleri, Karşılaştıkları Sorunlar ve Beklentileri
İ.Memmedov(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003