Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A RESEARCH ON DETERMINATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMERS’ ATTITUDES AND INTENTION USE ON MOBILE SHOPPING APPLICATIONS

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 Temmuz 2019, ss.74

ASSESSING THE ROLE OF SERVICE QUALITY OF RETAIL SELF-CHECKOUTS ON CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY: EMPIRICAL EVIDENCE FROM AN EMERGING MARKET

Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same..., Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 20 Mayıs 2012, ss.226 identifier

How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region

Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007

Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri

Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Türkiye, 07 Mayıs 2004

Sosyal Sınıfların Departmanlı Mağaza Seçimini Etkileyen Faktörler

6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1998, ss.336-349

Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market

10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994

Avrupa Topluluğu?na Yapılan Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar

II. Çukurova Uluslararası Tekstil Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 1993, ss.60-67

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

268

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları