Yayınlar & Eserler

Makaleler 55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (31)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 78

1. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÇOKLU TEMSİL TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ

4. BİLSEL INTERNATIONAL SUR SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. SON 10 YILDA MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMIYLA İLGİLİ YAPILAN TEZLERİN İNCELENMESİ

6. BİLSEL INTERNATIONAL WORLD SCIENTIFIC AND RESEARCH CONGRESS 25-26 DECEMBER, 2024 İSTANBUL/TÜRKİYE, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİ

6. BİLSEL INTERNATIONAL WORLD SCIENTIFIC AND RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. 9. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÇOKLU TEMSİLLER BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

4. BİLSEL INTERNATIONAL SUR SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

5. MATEMATİKSEL MODELLEME YAKLAŞIMININ ÖĞRETİM ORTAMINDA KULLANILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

5. BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİKLERİYLE YAPILAN ÖĞRETİM SÜRECİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

5. BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES, Bitlis, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

7. MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİKLERİYLE YAPILAN ÖĞRETİM SÜRECİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

1. INTERNATIONAL TRANSYLVANIA SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Romanya, 14 - 15 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ

1. INTERNATIONAL TRANSYLVANIA SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Romanya, 14 - 15 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretmen Adayları için Proje Geliştirme Sürecine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

10. DEVELOPMENT OF A CRITICAL THINKING SKILLS SCALE FOR MIDDLE SCHOOL STUDENTS IN TURKEY

4th International Conference on Social Science Studies (IConSoS), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

11. DEVELOPMENT OF A SCALE TO DETERMINE SECONDARY SCHOOL STUDENTS' HOPE LEVELS IN TURKEY

4th International Conference on Social Science Studies (IConSoS), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

12. INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' OPINIONS ON GAME-BASED MATHEMATICS TEACHING

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 Eylül 2023, ss.346-357, (Tam Metin Bildiri)

13. INVESTIGATION OF GEOMETRIC REPRESENTATIONS ON THE SUBJECT OF FRACTIONS IN TURKIYE AND CANADA TEXTBOOKS

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 Eylül 2023, ss.338-345, (Tam Metin Bildiri)

14. PATTERN GENERALIZATION STRATEGIES OF 7TH GRADE STUDENTS

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerisi Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.213, (Özet Bildiri)

16. EXAMINATION OF SPECIAL TALENT STUDENTS' PERCEPTIONS FOR HOMEWORK

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, TURKEY, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

17. Development of math thinking scale for special students: validity and reliabilıity.

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

18. Examınation of special talent students' perceptions for homework.

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

19. DEVELOPING THE SELF-EFFICACY SCALE FOR ESTIMATION SKILLS FOR PRE SERVICE TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) March 24-27, 2022, Antalya, TURKEY, Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022, (Özet Bildiri)

20. DEVELOPING THE AN ESTIMATION SKILLS SELF-EFFICACY SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY

INTERNATIONAL ONLINE CONFERENCE ON MATHEMATICS EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

21. Developing the an Estimation Skills Self-Efficacy Scale: Validity and Reliability (Not: Ortaokul öğrencileri için)

NTERNATIONAL ONLINE CONFERENCE ON MATHEMATICS EDUCATION May 26-29, 2021 Istanbul / TURKEY, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

22. Development of Self-Efficacy Scale of Differentiated Instruction for Teachers

https://edu.icomaas.com/wp-content/uploads/2021/02/ICOME21_Abstract-Book.pdf, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

23. Development Of Mathematical Values Scale: Validity And Reliability

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.371-372, (Özet Bildiri)

24. Investıgatıon Of The Mathematıcal Modelıng Actıvıtıes Of Class Teacher Candıdates In TheStem Context

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Eskişehir, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.353, (Özet Bildiri)

25. A Study Of Attıtude Scale For Secondary School Students ’xxuse Of Eba-Contented Actıvıtıes

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.372, (Özet Bildiri)

26. Awareness Of Primary School Teacher Candidates For Stem Education

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19-22 Kasım 2020, Eskişehir, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.249, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM’e Yönelik Tutumları

VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.977-983, (Tam Metin Bildiri)

29. MATEMATİĞİ NASIL ÖĞRENMEK İSTERİZ?

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.41-47, (Tam Metin Bildiri)

30. MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİNE GÖRE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİKONGRE KÜNYESİKONGRE ADIÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİİ, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.48-55, (Tam Metin Bildiri)

31. EĞİTSEL MATEMATİK OYUNLARA YÖNELİK SINIFÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

6. INTERNATIONAL CONFERENCE ONMATHEMATICS, ENGINEERING, NATURAL MEDICAL SCIENCES, 8 - 10 Mart 2019, ss.253-261, (Tam Metin Bildiri)

32. The Effect of Differentiated Instruction on Mathematical Attitudes of Students

6TH INTERNATIONALEURASIAN CONFERENCEONMATHEMATICAL SCIENCESANDAPPLICATIONS, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.238, (Özet Bildiri)

33. The Analysis of Mistakes and Solution Strategies Applıed in Algebraic Verbal Problems

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017), Budapest, Macaristan, 15 Ağustos 2917 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.319, (Özet Bildiri)

34. Learning Implementations about Cooperative Learning Method: A Case Study in Türkiye

6 TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.258-259, (Özet Bildiri)

35. Examining Teacher Candidates’ Thinking Skills

6 TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.262-263, (Özet Bildiri)

36. Teachers perceptions about written examination preparation process

VI. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Aplications (IECMSA), Budapeşte, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.318, (Tam Metin Bildiri)

37. Examination of Geometrical Transformation in Precehoolers According to Age levels

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatjıa, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

38. Sınıf Öğretmenleri Gerçekçi Cevap Vermeyi Gerektiren Problemlere Yaklaşımı

6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

39. Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Sınavlarda Sordukları Sorular Üzerine Bir Değerlendirme

IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.81-94, (Tam Metin Bildiri)

40. Comparison of Spatial Visualization and Geometric Thinking Abilities of Preservice Teachers

International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

41. ANALYSIS OF WORD PROBLEMS STRUCTURES BASED ON ADDITION ANDSUBTRACTION IN PRIMARY MATH TEXTBOOKS

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.73, (Özet Bildiri)

42. The Impact of Differentiated Instructional Approach on the Attitudes of TeacherCandidates in Mathematics Teaching1

2nd International Scientific Researches Congresson Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.75, (Özet Bildiri)

43. Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Turks Ve Caicos Adaları, 20 - 23 Nisan 2017, ss.75, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. The Effect of Pedagogic Formation Training on Vocational Attitudes of Mathematics Teacher Candidates

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.87, (Özet Bildiri)

45. THE ANALYSIS OF ALGEBRAIC WORD PROBLEM SOLVING STRATEGIES AND MISTAKES

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.88, (Özet Bildiri)

46. An application example on the realistic mathematics education

2nd International Conference on Social Sciences & Education Research (ICCSER), İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Dersinde Farklılaşmış Öğretim Yaklaşımını UygulamaSüreçleri

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. SIXTH GRADE STUDENTS VIEWS ON COMPUTER ASSISTED MATHEMATICS EDUCATION

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

49. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

50. THE REPRESENTATIONS OF PRE-SERVICE ELEMENTARY TEACHERS APPLIED IN SOLVING NON-ROUTINE MATHEMATICAL PROBLEMS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.758-765, (Tam Metin Bildiri)

51. The Analysis of 6 8 Grades Students Algebraic Word Problem SolvingStrategies and Errors

The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.427-429, (Özet Bildiri)

53. Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Eğitim Yaklaşımının Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.657-658, (Özet Bildiri)

54. EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN SECONDARYSCHOOL TEXTBOOKS IN ACCORDANCE WITH THE OPINIONS OF TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.531-537, (Tam Metin Bildiri)

55. STUDENTS ALGEBRAIC THINKING LEVELS AND THE LEVELS OF USE OF THEREPRESENTATIONS

International Conference on education in mathematics, science & techology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.90, (Özet Bildiri)

56. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme Dersinde Geliştirdikleri Materyallere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), April 23 - 26, 2015 Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.645-650, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

57. EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN HIGH SCHOOL TEXTBOOKS IN ACCORDANCE WITHTHE OPINIONS OF TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST-2015), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.531-537, (Tam Metin Bildiri)

58. EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN MATHS TEXTBOOKS OF NINTH GRADE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, cilt.48, ss.437-445, (Tam Metin Bildiri)

59. Examining Pre service Elementary Teachers Changing Beliefs within the Context of Mathematics Education Course

7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, ss.240, (Özet Bildiri)

60. Skills Of Using And Transform Multiple Representations Of The Prospective Teachers

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.582-588, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

62. Cebirsel Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi, Atina, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

63. 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünmesi Düzeyleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi, Atina, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

64. The Representations Of Pre Service Elementary Teachers Used İn Solving Mathematical Problems

International Conference On Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1022-1027, (Tam Metin Bildiri)

65. Solution Strategies Used by Both Mathematics and Classroom Teachers about Non Routine Problem Types

International Conference On Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.897-902, (Tam Metin Bildiri)

66. The Effects Of Problem Based Learning Technique On Sixth Grade Students Attitudes Toward Mathematics

International Conference On Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.961-964, (Tam Metin Bildiri)

67. ÖĞRETMENLERİN RUTİN OLMAYAN MATEMATİKSEL PROBLEMLERİ ÇÖZMEDE KULLANDIKLARI STRATEJİLER

ICEMST, Konya, Türkiye, 16 Mayıs 2014 - 18 Mayıs 0204, (Tam Metin Bildiri)

68. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Çözmede Kullandıkları Temsiller

1. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

69. Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümünde Okuyan Öğrencilerinin Epistemolojik İnanç ve Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki Düzeyi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.246, (Özet Bildiri)

70. Öğretmen adaylarının geometrik düşünme düzeyleri ve geometrik tutumları

1. uluslararası Eğitim ve Programları ve öğretim kongresi, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

71. İlköğretim Matematik Öğretim Programının Ölçme Değerlendirilme Boyutuna ilişkin Öğretmen görüşleri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

72. İlköğretim Matematik Öğretiminde Kullanılan Öğretim Stratejilerinin Çoklu Zeka Kuramı Açısından Analizi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

74. Yeni ilköğretim 6. sınıf matematik programının pilot uygulamasının değerlendirilmesi.

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

75. Öğretmen Adaylarının Matematik Dersindeki Güdülenme Düzeyleri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.454-463, (Tam Metin Bildiri)

77. Öğrencilerin Matematik Başarısı ve Düşünme Stilleri

Muğla: XV. Ulusal Muğla Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

78. İlköğretim Öğrencilerinin Ordinal Sıra Sayılar İçeren Problemleri Çözme Becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.596-604, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Farklılaştırılmış Öğretimin Kuramsal Çerçevesi

TEORİ VE UYGULAMADA SOSYAL BİLİMLER 1, , Editör, Duvar Yayınevi, ss.240-256, 2024

2. MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI

MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER, , Editör, Serüven yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2024

4. Investigation of STEM Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates in Terms of Problem Solving and Gender Variables

Internalization of STEM Education, Dr. Augusto Z. Macalalag,Dr. Ismail Sahin,Dr. Joseph Johnson,Dr. Ali Bicer, Editör, Istes Organization, District Of Columbia, ss.1-255, 2022

5. An overview of program evaluation approaches in education

International Research in Education II., Elif Bengü, Editör, : Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti, Konya, ss.21-42, 2022

6. Investigation of STEM awareness levels of classroom teacher candidates in terms of problem solving and gender variables.

Internalization of STEM Education, Dr. Augusto Z. Macalalag, Dr. Ismail Sahin, Dr. Joseph Johnson, Dr. Ali Bicer, Editör, ISTES Organization, Monument, CO, ss.141-158, 2022

7. Blended Learning

InsacSocial and Education Sciences, Mehmet Dalkılıç ve Betül Serbest Yılmaz, Editör, Duvar Kitapevi, İzmir, ss.567-578, 2021

8. STEM EDUCATION AND MATHEMATICAL MODELING

ACADEMIC RESEARCH & REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES, DENİZ BESTE ÇEVİK KILIÇ, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.1-16, 2021

9. Matematik Başarısını Ölçme ve Değerlendirme

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım Güney Hacıömerlioğlu, Editör, PegemA yayınevi, Ankara, ss.265-292, 2019

10. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GERÇEKÇİ CEVAP VERMEYİ GEREKTİREN PROBLEMLERE YAKLAŞIMI

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, GÜRKAN KALKAN, Editör, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, BEAU BASSIN, ss.163-170, 2017

11. Pre-Service Teachers’ Problem-Solving Beliefs and Their Attitudes towards Mathematics

Contemporary Perspectives and Researchon Early Childhood Education, M. Yasar O. Ozkan J. Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.144-152, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

212

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

115

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

254

Proje

21

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları