Desteklenen Projeler
-
2017 - Devam Ediyor İran ve Türkiyede İngilizce Öğretmenlerinin Yabancı Dil Olarak İngilizce Dersinde ve Ders Kitaplarında Hedef Kültürün İşlenmesine Yönelik Tutumları Algıları ve Deneyimlerinin İncelenmesi An Investigation of Iranian and Turkish English Language Teachers Views Perspectives and Experiences of Teaching Cultural Content in English Courses and Coursebooks
-
2020 - 2021 İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Deneyimlerinde Soru Sorma Becerilerinin Gelişimi Progression of Questioning Skills of Pre-service English Language Teachers in Practicum
-
2019 - 2021 Evaluation of an English Preparatory Program through the Context Input Process and Product CIPP Model Bağlam Girdi Süreç Ürün BGSÜ Modelini Kullanarak Bir İnglizce Hazırlık Programının Değerlendirilmesi
-
2018 - 2021 POTENTIAL EFFECTS OF DIFFERENT ENGLISH ACCENTS ON NON-NATIVE ENGLISH SPEAKERS? LISTENING COMPREHENSION AND PERCEPTIONS FARKLI İNGİLİZCE AKSANLARININ İNGİLİZCE ANADİL KONUŞUCUSU OLMAYANLARIN DİNLEME-ANLAMA BECERİSİ VE ALGILARI ÜZERİNE ETKİLERİ
-
2017 - 2021 Türkiyede Lingua Franca olarak İngilizceyi Öğretmek Otoetnografik bir çalışma
-
2019 - 2020 Dinlediğini Anlama Becerisi Gelişimi için Mobil Destekli Bireyselleştirilmiş Dinleme Uygulaması
-
2018 - 2019 TOPLUMDİLBİLİMSEL BİR OLGU OLARAK TÜRKİYE VE ALMANYADAKİ PAZAR DİLİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
DARANCIK Y. (Yürütücü), BALCI U., SERİNDAĞ E., AKSÖZ M., BALCI T., ÖZKAN Y.
-
2018 - 2019 Integrating Alternative Assessment into ELT Research Methods Course in Turkish Higher Education Context İngilizce Öğretmeni Yetiştirme Programında Yer Alan Araştırma Yöntemleri Dersine Alternatif Değerlendirme Yaklaşımının Entegre Edilmesi
-
2018 - 2019 ÇÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ HAZIRLIK SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BEKLENTİ VE BAŞARI DURUMLARININ ANALİZİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
AKSÖZ M. (Yürütücü), BALCI T., SERİNDAĞ E., DARANCIK Y., ÖZKAN Y., YAVUZ N., et al.
-
2017 - 2019 Perceptions and Practices of English Instructors on ELF and ELF-related Issues in Turkish Higher Education Context
-
2017 - 2019 Hizmet Öncesi Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Kritik Olay Çalışmaları ve Bu Çalışmaların Staj Deneyimlerine Yansımaları (Preservice Teachers' Reflections on Critical Incidents During Practicum)
-
2016 - 2019 İngilizce Okutmanlarının Dinamik Değerlendirmeye İlişkin Dönüşümleri:Üniversite Hazırlık Programında Konuşma Becerisi Öğretme Deneyimi (Transformation of English Language Instructors in Dynamic Assessment An Oral Skill Teaching Experience in University Preparatory Program)
-
2018 - 2018 Güney Adana Kalkınma Programı, Kalkınma Bakanlığı
-
2014 - 2018 Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasında Karşılaştığı Stres ve Bununla Başa Cıkma Davranışlarının Profili (Practicum Stress and Coping Strategies of Preservice Language Teachers)
-
2014 - 2018 A CASE STUDY ON ELF-AWARE PRE-SERVICE LANGUAGE TEACHER EDUCATION MODEL: THEORY INTO PRACTICE
-
2017 - 2017 Implementation of ELF Pedagogy in PreService Language Teacher Education Program
-
2015 - 2017 Yüksek öğrenim gören çeşitli kültüre mensup öğrencilerinin İngilizce konuşma becerilerini geliştirmede duyuşsal faktörlerle başa çıkma stratejilerinin karşılaştırılması
-
2015 - 2017 Hizmet öncesi yabancı dil öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme aracı olarak öğrenci gelişim dosyalarını kullanmaları ve bu uygulamanın öğretmen adaylarının akademik ve kişisel gelişimlerine yansımaları (Portfolio utilization as a formative assessment tool by preservice language teachers)
-
2013 - 2017 Yabancı Dil Öğretmeni Eğitiminde Yapılandırmacı Yaklaşım Çerçevesinde Podcast Kullanımı (Podcasting in Pre-service Teacher Education: A Constructivist Perspective)
-
2016 - 2016 Blogging for preservice English language learners
-
2015 - 2016 Üniversitedeki öğretmen ve öğrencilerin kültürlerarası farkındalıklarına bakış (Exploring university teachers' and students' perceptions of intercultural awareness)
-
2014 - 2016 Türkiyede okutmanlar tarafından kullanılan yansıtıcı öğretim araçlarının kullanımı hakkında bir durum çalışması A Case Study Of Reflective Tools Used By Instructors In Turkey
-
2012 - 2016 Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Blog Tabanlı İngilizce Dilbilgisi Ders İşlenişinin Değerlendirilmesi
-
2014 - 2015 İngiliz Dili Öğretiminde Motivasyonu ve Öğretme İstemi Arasındaki İlişki
-
2011 - 2015 Birey Odaklı Dil Öğrenimi ve Öğretimi (Individualized Instruction: Inclusion or Exclusion)