Prof. Dr. OZAN ŞENKAL


Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri


WoS Araştırma Alanları: Çok Disiplinli Bilimler, Temel Bilimler (Sci), Doğa Bilimleri Genel


Avesis Araştırma Alanları: Fizik, Genel Fizik, Metroloji,ölçüm ve labaratuvar teknikleri, Temel Bilimler

Metrikler

Yayın

108

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

278

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

312

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2003

1998 - 2003

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik, Türkiye

1993 - 1998

1993 - 1998

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik, Türkiye

1988 - 1993

1988 - 1993

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Türkiye Yüzeyine Gelen Güneş Enerjisinin Uydu Verileri Yardımıyla Fiziksel Model Kullanılarak Belirlenmesi.

Çukurova Üniversitesi

1998

1998

Yüksek Lisans

NOAA Uydu Verileri Kullanılarak Çukurova Bölgesinde Bitki Örtüsünün Belirlenmesi.

Çukurova Üniversitesi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2014

2014

İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanlığı C Sınıfı Sertifika

İş Sağlığı ve Güvenliği

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı

2010

2010

İş Güvenliği Eğitici Belgesi

İş Sağlığı ve Güvenliği

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı

1992

1992

Pedagojik Formasyon

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Eğitim Fakültesi

Araştırma Alanları

Fizik

Genel Fizik

Metroloji,ölçüm ve labaratuvar teknikleri

Temel Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İş Sağlığı Ve Güvenliği

2012 - 2017

2012 - 2017

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2006 - 2012

2006 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Karaisalı Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü

1997 - 2006

1997 - 2006

Öğretim Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Karaisalı Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri

2014 - 2017

2014 - 2017

Yönetim Kurulu Üyesi

Çukurova Üniversitesi, İş Sağlığı Ve Güvenliği Eğitim, Uygulama Ve Araştırma Merkezi

2006 - 2011

2006 - 2011

Bölüm Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Karaisalı Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri

2003 - 2006

2003 - 2006

MYO Müdür Yardımcısı

Çukurova Üniversitesi, Karaisalı Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri

Akademi Dışı Deneyim

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Eğitim

YILDIZ TEKNİK AKADEMİ İŞ. YER. HEK. V. İŞ GÜV. UZM. EĞ. Hİ. T. İ. S.V., Eğitim

2013 - 2014

2013 - 2014

Eğitim

SERVET İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ D.V.Ö.E.HİZ.TİC.LTD.ŞTİ., Eğitim

1996 - 1997

1996 - 1997

Uzman

Yaysat A.Ş., Uzman

Makaleler

Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (1)
Scopus (15)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

0

0

1. Buhar basınç Açıklığının Uydu verileriyle Hesaplanması

Şahin M., KANDIRMAZ H., YILDIZ B. Y., PEŞTEMALCI V., ŞENKAL O.

Uzaktan Algılma ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, ss.621, (Tam Metin Bildiri)

0

0

2. Buhar basınç Açıklığının Uydu verileriyle Hesaplanması

Şahin M., KANDIRMAZ H., YILDIZ B. Y., PEŞTEMALCI V., ŞENKAL O.

Uzaktan Algılma ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, ss.621, (Tam Metin Bildiri)

0

0

3. Buhar basınç Açıklığının Uydu verileriyle Hesaplanması

Şahin M., KANDIRMAZ H., YILDIZ B. Y., PEŞTEMALCI V., ŞENKAL O.

Uzaktan Algılma ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, ss.621, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. DİJİTAL ÖYKÜLEME KAVRAMINA YÖNELİK BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1600-1607, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA BECERİLERİNE İLİŞKİN ÖZELLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

SEZGİN M. E., ŞENKAL O.

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 Mayıs - 04 Kasım 2019, ss.57-60, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması

ARSLAN NAMLI N., SEZGİN M. E., ŞENKAL O.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği

SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramına Yönelik Öz Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Schoology Ögrenme Yönetim Sistemine İlişkin Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Görüşleri

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.90-91, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

SEZGİN M. E., ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Schoology Çevrimiçi Ögrenme Yönetim Sistemiyle Tasarlanan Web Ortamının Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. SOSYAL MEDYA/TEKNOLOJİ KULLANIMI VE TUTUMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI

SEZGİN M. E., ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)

2016

2016

16. Fuzzy Logic for Assessing Students Programming Performance

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.26-33, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

17. Türkiye de Günlük Ortalama Aylık Global Güneş Radyasyon Tahmin için Entegre Bir Yapay Sinir Ağı Yaklaşımı

ŞENKAL O.

1st International Mediterranean Science and Engineering Congress, Adana, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS ON DATABASE LESSON: A QUALITATIVE RESEARCH

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

19. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS WHICH DESIGNATED BY FUZZY LOGIC ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENT

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

20. When Virtual Reality Glass Meets Education Teachers Point Of Views

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O., EVLİCE E.

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.53-54, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Bulanık Mantık ile Belirlenmiş Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Yapay Sinir Ağı Kullanarak Ucuz ve Etkili Güneş Enerjisi Potansiyelinin Tahmini.

ŞENKAL O.

Adım Fizik 5, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2016, ss.54, (Özet Bildiri)

2015

2015

25. ATMOSPHERİC WATER VAPOR DEPENDING LST CALCULATION USING THERMAL SATELLITE DATA

YILDIZ B. Y., PEŞTİMALCİ V., ŞENKAL O., ŞAHİN M., tepecik k.

9th International Physics Conference of the BalkanPhysical Union” (BPU-9), 24 - 27 Ağustos 2015

2015

2015

26. Uzaktan Eğitim Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Nitel Araştırma Durum Çalışması

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar Mı?

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.249-256, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

28. Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Nedir Gelecekte Üniversite Eğitiminin Yerini Tutar mı

NİHAN N. A., ŞENKAL O.

9th International Computer&Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.249-256, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

29. Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar mı?

ARSLAN NAMLI N., Şenkal O.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.108-109, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

30. A Discussion On E Examination System

ŞENKAL O., DİNÇER S.

Pedagogia, 26 - 29 Ocak 2015, cilt.1, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

31. A discussion on e-examinatıon system

Şenkal O., Dinçer S.

Pedagogia 2015, Habana, Küba, 26 - 29 Ocak 2015, cilt.1, sa.10, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

32. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Bilgi Güvenlik Farkındalıkları

SEZGİN M. E., ŞENKAL O.

Akademik Bilişim 2014, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

33. Fatih Projesi kapsamında öğretmen öğrenci ve veli koordinasyonu ve bilgisayar okuryazarlık düzeyleri

Dinçer S., Şenkal O., Sezgin M. E.

Akademik Bilişim 2013, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013, ss.12-16, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

34. The Effects of Using Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning Model in Information Technology Teaching

DİNÇER S., ŞENKAL O.

European Conference on Curriculum Studies, 18 - 19 Ekim 2013, ss.401-407, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

35. The effects of using Jigsaw technique (based on cooperative learning model) in information technology teaching

Dinçer S., Şenkal O., Mavaşoğlu M., Sezgin M. E.

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.401-407, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

37. TRANSFORMING TRADITIONAL CLASSES INTO E-LEARNING PLATFORMS: A MODEL STUDY

Dinçer S., Şenkal O.

8th International Scientific Conference eLearning and Software for Education, Bucharest, Romanya, 26 - 27 Nisan 2012, ss.127-132, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2011

2011

39. Termal Bant Uydu Verilerini Kullanarak Adana İli Atmosferik Su Buharı Miktarının Belirlenmesi

YILDIZ B. Y., ŞENKAL O., ŞAHİN M., PESTIMALCI V.

Türk Fizik Derneği, 28. Uluslararası Fizik Kongresi, 6 - 09 Eylül 2011, ss.640, (Özet Bildiri)

2011

2011

40. NOAA Uydusunun Termal Dalga Boyundan Faydalanarak Buhar Basınç Açıklığının Hesaplanması

ŞAHİN M., YILDIZ B. Y., ŞENKAL O., PESTIMALCI V.

Türk Fizik Derneği, 28. Uluslararası Fizik Kongresi, 6 - 09 Eylül 2011, ss.401, (Özet Bildiri)

2010

2010

41. Hava sıcaklığının NOAA AVHRR uydu verileri kullanılarak hesaplanması

ŞAHİN M., ŞENKAL O., YILDIZ B. Y., PESTIMALCI V.

Türk Fizik Derneği 27. Uluslararası Fizik Kongresi, 14 - 17 Eylül 2010, ss.407, (Özet Bildiri)

2008

2008

43. Basıncı Açıklığının Uydu Verileriyle Hesaplanması

ŞAHİN M., YILDIZ B. Y., ŞENKAL O., PEŞTİMALCİ V.

2. Uzaktan Algılama ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, ss.621-631

2008

2008

44. Atmosferik su buharına bağlı lokal split window algoritması kullanılarak yüzey sıcaklığının hesaplanması

YILDIZ B. Y., ŞAHİN M., ŞENKAL O., KANDIRMAZ H. M., PESTIMALCI V.

2. Uzaktan Algılama ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008, ss.595-602, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

45. Buhar basıncı açıklığının uydu verileriyle hesaplanması

ŞAHİN M., YILDIZ B. Y., KANDIRMAZ H. M., PESTIMALCI V., ŞENKAL O.

2. Uzaktan Algılama ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008, ss.621-631, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

46. Türkiye'nin Yağış Haritasının Uydu Verileriyle Elde Edilmesi

ŞAHİN M., PESTIMALCI V., ŞENKAL O.

25. Uluslararası Fizik Kongresi, 25 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2006

2006

47. Bölgesinde don Riski Taşıyan Bölgelerin Noaa Uydu Verileri İle Belirlenmesi

YILDIZ B. Y., ŞAHİN M., ŞENKAL O., KANDIRMAZ H. M., PEŞTİMALCİ V.

1.UzaktanAlgılama ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2006

1998

1998

49. NOAA uydu verileri kullanılarak Çukurova bölgesinde bitki alanlarının saptanması

ŞENKAL O., PESTIMALCI V., KANDIRMAZ H. M.

Türk Fizik Derneği 17. Fizik Kongresi, Türkiye, 27 - 31 Ekim 1998, ss.215, (Özet Bildiri)

1998

1998

50. NOAA uydu verileri kullanılarak Çukurova bölgesinin yüzey sıcaklık haritasının çıkartılması

PESTIMALCI V., KANDIRMAZ H. M., ŞENKAL O.

Türk Fizik Derneği 17. Fizik Kongresi, Türkiye, 27 - 31 Ekim 1998, ss.355, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. LEGO NEDİR?

ŞENKAL O., SEZGİN M. E.

KODLARDAN ROBOTLARA, Şenkal Ozan, Editör, PEGEM, Ankara, ss.59-107, 2019

2019

2019

2. LEGO NEDİR?

ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

KODLARDAN ROBOTLARA, OZAN ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-107, 2019

2019

2019

3. BLOK TABANLI PROGRAMLAMA

ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, ss.2-26, 2019

2017

2017

5. EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKASI ÇALIŞMALARI

ŞENKAL O., AYDIN M.

Eğitim Kurumlarında İş Sağlığı ve Güvenliği, Ozan Şenkal, Editör, Akademisyen Yayınevi, 2017

2017

2017

6. EĞİTİM KURUMLARINDA ACİL DURUM PLANLARI,YANGINLA MÜCADELE VEİLK YARDIM PLANLARI

ŞENKAL O.

EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, OZAN ŞENKAL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Adana, ss.95, 2017

2017

2017

7. EĞİTİM KURUMLARINDAGENEL KONTROL ANALİZİ

ŞENKAL O., SEZGİN M. E., AYDIN M.

EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, OZAN ŞENKAL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Adana, ss.113, 2017

2017

2017

8. EĞİTİM KURUMLARINDA GENEL KONTROL ANALİZİ

ŞENKAL O., SEZGİN M. E., AYDIN M.

EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.113-148, 2017

2017

2017

9. EĞİTİM KURUMLARINDA RİSK YÖNETİMİ VEDEĞERLENDİRMESİ

ŞENKAL O., AYDIN M.

EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, OZAN ŞENKAL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Adana, ss.51, 2017

2017

2017

10. Sözlük Dergisi Tıp Terimleri Sözlüğü İş Sağlığı ve Güvenliği Terimleri

TANIR F., ŞENKAL O., BAYAT A., YOLDAŞCAN B. E., OKUR Z.

Sözlük Dergisi Tıp Terimleri Sözlüğü İş Sağlığı ve Güvenliği Terimleri, Ferdi Tanır, Editör, Logos. Yayıncılık Tic. A.Ş., ss.1-36, 2017

2016

2016

11. Risk Yönetimi ve Değerlendirmesi

TANIR F., YOLDAŞCAN B. E., BAYAT A., ŞENKAL O., OKUR Z., BAŞIBÜYÜK M., et al.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Prof. Dr. Ferdi Tanır, Editör, Akademisyen Kitabevi, Adana, ss.109-134, 2016

2016

2016

12. Güvenlik Kültürü

TANIR F., YOLDAŞCAN B. E., BAYAT A., BAŞIBÜYÜK M., OKUR Z., ŞENKAL O., et al.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Prof. Dr. Ferdi Tanır, Editör, Akademi Kitabevi, Adana, ss.375-377, 2016

2016

2016

13. Ekranlı Araçlarla Çalışmalarda İş Sağlığı ve Güvenliği

ŞENKAL O.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, FerdiTanır, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayın Dağıtım ve Pazarlama A.Ş., Ankara, ss.265-272, 2016

2016

2016

14. İşyeri Ortamının Ergonomik Risk Etkenleri

TANIR F., YOLDAŞCAN B. E., BAYAT A., BAŞIBÜYÜK M., OKUR Z., ŞENKAL O., et al.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Prof. Dr. Ferdi Tanır, Editör, Akademisyen Kitabevi, Adana, ss.77-78, 2016

2016

2016

15. İşyeri Ortamının Toz Etkenleri

ŞENKAL O.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Ferdi Tanır, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayın Dağıtım ve Pazarlama A.Ş., Ankara, ss.89-96, 2016

2016

2016

16. Elektrik Riskleri ve Korunma

ŞENKAL O.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Ferdi Tanır, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayın Dağıtım ve Pazarlama A.Ş., Ankara, ss.273-280, 2016

2016

2016

17. Acil Durum Planları

ŞENKAL O.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Ferdi Tanır, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayın Dağıtım ve Pazarlama A.Ş., Ankara, ss.181-196, 2016

2016

2016

18. İş Ekipmanları Güvenliği

TANIR F., YOLDAŞCAN B. E., BAYAT A., BAŞIBÜYÜK M., OKUR Z., ŞENKAL O., et al.

Temel İş sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Prof. Dr. Ferdi Tanır, Editör, Akademi Kitabevi, Adana, ss.281-288, 2016

2016

2016

19. Ergonomi

TANIR F., YOLDAŞCAN B. E., BAYAT A., BAŞIBÜYÜK M., OKUR Z., ŞENKAL O., et al.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Prof. Dr. Ferdi Tanır, Editör, Akademi Kitabevi, Adana, ss.231-241, 2016

2016

2016

20. Elle Kaldırma ve Taşıma İşlerinde İş Sağlığı ve Güvenliği

TANIR F., YOLDAŞCAN B. E., BAYAT A., BAŞIBÜYÜK M., OKUR Z., ŞENKAL O., et al.

Temel İş sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Prof. DR. Ferdi Tanır, Editör, Akademi Kitabevi, Adana, ss.307-317, 2016

2016

2016

21. İşyeri Ortamının Fiziksel Risk Etkenleri

ŞENKAL O.

Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, Ferdi Tanır, Editör, Akademisyen Kitabevi Yayın Dağıtım ve Pazarlama A.Ş., Ankara, ss.47-59, 2016

2015

2015

22. Kurumsal Yapılabilecekler ve Gelecek Önerileri

ŞENKAL O.

Çukurova Üniversitesi Gıda Çalışanları Hijyen Eğitim Rehberi, Ferdı Tanır, Editör, Çukurova Üniversitesi Basımevi, Adana, ss.31-34, 2015

2014

2014

23. İletişim Teknikleri

YOLDAŞCAN B. E., ŞENKAL O.

Çukurova Üniversitesi İş Sağlığı Güvenliği Kurulları Eğitim Rehberi, Ferdi Tanır, Editör, Çukurova Üniversitesi Basımevi, Adana, ss.76-78, 2014

2014

2014

24. İş Yerlerine Ait Özel Riskler

URAL S., ŞENKAL O.

Çukurova Üniversitesi İşSağlığı Güvenliği Kurulları Eğitim Rehberi, Ferdi Tanır, Editör, Çukurova Üniversitesi Basımevi, Adana, ss.64-75, 2014

2009

2009

25. Teknolojinin bilimsel ilkeleri

ŞENKAL O.

Teknolojinin bilimsel ilkeleri, SAFFET NEZİR, OZAN ŞENKAL, Editör, Lisans, İstanbul, 2009

Desteklenen Projeler

2017 - 2019

2017 - 2019

ROBOTİK LABORATUVARI KURULUMU

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı

ŞENKAL O. (Yürütücü), SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., KILINÇ O.

2017 - 2018

2017 - 2018

Yenilenebilir Eneji Kaynakları hakkında e-bilgi PlatformuSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞENKAL O. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N., EVLİCE E., SEZGİN M. E.

2016 - 2017

2016 - 2017

Ön Ergen Bireylerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

DİNÇER S. (Yürütücü), SEZGİN M. E., ŞENKAL O., MAVAŞOĞLU M.

2016 - 2017

2016 - 2017

Sosyal Medya/Teknoloji Kullanımı ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SEZGİN M. E. (Yürütücü), ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

2015 - 2016

2015 - 2016

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Mobil Üniversite" Uygulaması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞENKAL O. (Yürütücü), EVLİCE E., ARSLAN NAMLI N.

2013 - 2015

2013 - 2015

Üniversite Elektronik Sınav Portalı Tasarımı

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞENKAL O. (Yürütücü)

2012 - 2014

2012 - 2014

Bilişim Teknolojileri Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yaklaşımı Temelinde (JigSaw) Ayrılıp-Birleşme Tekniğinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞENKAL O. (Yürütücü)

2006 - 2006

2006 - 2006

Seralarda Modern Teknik ve Teknolojiler

AB Destekli Diğer Projeler

ŞENKAL O.

1993 - 1993

1993 - 1993

Şanlıurfa Ovaları Hilvan 2. Kısım Sulama Proje Sahası Detaylı Toprak Etüdleri

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

ŞENKAL O.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 280

h-indeksi (WOS): 7