Prof. Dr. HİLAL İNAN


İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler (Soc), İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: ihilal@cu.edu.tr
Web: https://avesis.cu.edu.tr//ihilal
Ofis: İİBF İşletme Bölümü 2. Blok
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü 01330 Sarıçam-ADANA

Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

16

Proje

7

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1997 - 2002

1997 - 2002

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1989 - 1994

1989 - 1994

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2002

2002

Doktora

Firmalar Arası Pazarlama Faaliyetlerinin Yürütülmesinde İnternet Kullanımının Etkisi: Türkiye Uygulaması

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

1997

1997

Yüksek Lisans

Gümrük Birliği Sonrasında Türk Konfeksiyon İhracatçılarının Rekabet Gücünü Artırmada Pazarlamanın Yeri

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2011 - 2017

2011 - 2017

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2003 - 2011

2003 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2002 - 2003

2002 - 2003

Araştırma Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

1996 - 2002

1996 - 2002

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2003 - 2009

2003 - 2009

Enstitü Müdür Yardımcısı

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Big Data Applications in Services Marketing

İNAN H., GÜREŞ N., AVCILAR M. Y., ARSLAN S.

26th EBES Conference – Prague, 24 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2016

2016

3. Searching the Attitudes of Passengers towards Green Airlines

ÇABUK S., Güreş N., İNAN H., Arslan S.

20th Ebes Conference - Vıenna, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services

Güreş N., İNAN H., Arslan S.

20th ATRS World Conference, Rhodes ? Greece, Rodos, Yunanistan, 23 - 26 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. Determinants of customer loyalty: A field research in aviation industry

Güreş N., İNAN H., Arslan S.

20th ATRS World Conference, Rhodes ? Greece, Rodos, Yunanistan, 23 - 26 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. Factors Influencing Repurchase Intensions of Services

İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

2009

2009

7. Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

8. How Cooperative Members View the Marketing Activities of Çukobirlik: A field Study On Çukurova Region

ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., İNAN H.

Second Annual YÖK-SUNY Collaboration Symposium, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, ss.239-249, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

9. Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey

İNAN H., ZEREN D.

International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

2. The Factors Affecting the Passengers’ Avoidance to Use the Mobile Applications of Airlines

AVCILAR M. Y., GÜNEBAKAN N., İNAN H., ARSLAN S.

Corporate Governance, Sustainability, and Information Systems in the Aviation Sector, , Editör, Springer, Singapore, ss.145-175, 2022

2014

2014

4. Beklenti Teorisi (Prospect Theory)

İNAN H.

Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.283-295, 2014

2010

2010

5. Hizmet Pazarlaması

İNAN H.

Nobel Kitabevi, Adana, 2010

Desteklenen Projeler

2020 - 2021

2020 - 2021

Sosyal Medya Kullanımının ve Benlik Saygısının Gösterişçi Tüketim Üzerindeki Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

İNAN H. (Yürütücü), Torun S.

2016 - 2017

2016 - 2017

SEARCHING THE ATTITUDES OF PASSENGERS TOWARDS GREEN AIRLINES

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

İNAN H. (Yürütücü), ARSLAN S., ÇABUK S., GÜREŞ N.

2015 - 2017

2015 - 2017

Hizmet Sektöründe Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

İNAN H. (Yürütücü), DOĞAN SÜDAŞ H., ZEREN D.

2015 - 2016

2015 - 2016

Hizmetlerde Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerinde Etkili Faktörler

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ZEREN D. (Yürütücü), İNAN H.

2012 - 2015

2012 - 2015

Satış Promosyon Faaliyetleri ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

İNAN H. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1