Eğitim Bilgileri
1997 - 2002
1997 - 2002Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1989 - 1994
1989 - 1994Lisans
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Firmalar Arası Pazarlama Faaliyetlerinin Yürütülmesinde İnternet Kullanımının Etkisi: Türkiye Uygulaması
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
1997
1997Yüksek Lisans
Gümrük Birliği Sonrasında Türk Konfeksiyon İhracatçılarının Rekabet Gücünü Artırmada Pazarlamanın Yeri
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2011 - 2017
2011 - 2017Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2003 - 2011
2003 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2002 - 2003
2002 - 2003Araştırma Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
1996 - 2002
1996 - 2002Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yönetimsel Görevler
2003 - 2009
2003 - 2009Enstitü Müdür Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetilen Tezler
2015
2015Doktora
Türkiye?de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin ve Medikal Turistlerin Motivasyonel Davranışları ile Algılarının İncelenmesi
İNAN H.
M.Canoğlu(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Satış Promosyon Faaliyetleri ile Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama
İNAN H.
O.Çelik(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Türk, Amerikan, İngiliz ve Fransız Şirketlerinin Web Siteleri Aracılığı İle Gerçekleştirdikleri Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi Üzerine Bir Araştırma
İNAN H.
M.Gülmez(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Maya Sektöründe Pazar Bölümleme ve Belirlenen Her Bir Bölümü İçin Kritik Başarı Faktörlerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma
İNAN H.
U.Emrah(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İnternet Tüketicisinin Satınalma Davranışlarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
İNAN H.
K.Eren(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Çocukların Reklamı Anlama ve Algılama Düzeyleri ile Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Mersin İlinde Bir Araştırma
İNAN H.
F.Çerçi(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Mobil Telekomünikasyon Sektöründe Bayilere Uygulanan Satış Geliştirme Çabalarının Değerlendirilmesi
İNAN H.
Ü.Dinçer(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi ve Tüketiciler Üzerinde Bir Uygulama
İNAN H.
Ö.Şahin(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Müşteri Odaklı Web Sitelerinin Tasarlanması ve Bu Sitelerin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Uygulama
İNAN H.
H.Doğan(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)
2023
20231. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ VE BENLİK SAYGISININ GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
TORUN S., Inan H.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.685-701, 2023 (TRDizin)
2022
20222. OPTİMUM UYARILMA SEVİYESİ VE KEŞİFSEL BİLGİ ARAMANIN ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
DEMİR D., İNAN H.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.266-278, 2022 (TRDizin)
2020
20203. Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi ve Türkiye'deki Yeri Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
GÜLMEZ M., İNAN H.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.3, ss.29-48, 2020 (TRDizin)
2019
20194. A Survey on the Attitudes of Passengers Towards Green Airlines
ÇABUK S., GÜREŞ N., İNAN H., ARSLAN S.
Journal of Yaşar University , cilt.14, sa.55, ss.237-250, 2019 (TRDizin)
2018
20185. Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services
Gures N., İNAN H., Arslan S.
JOURNAL OF AIR TRANSPORT MANAGEMENT
, cilt.71, ss.215-219, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20186. DETERMINANTS OF CUSTOMER LOYALTY: A FIELD RESEARCH IN AVIATION INDUSTRY
GÜREŞ N., İNAN H., ARSLAN S.
The Journal of Air Transport Studies , 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Hizmet Sektöründe Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.20, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168. The Motivational Behaviors and Perceptions of the Medical Tourists The Case of Turkey
CANOĞLU M., İNAN H., ÖZGÜR GÜLER E.
International Journal of Health Management and Tourism , cilt.1, sa.3, ss.46-67, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20169. İnternet Bankacılığına İlişkin Tüketici Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Bir Pilot Uygulama.
İNAN H., NAKIBOĞLU M. A. B., DOĞAN SÜDAŞ H.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.3, ss.165-182, 2016 (TRDizin)
2016
201610. Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama
İNAN H., Çelik O.
Asos Journal
, sa.27, ss.127-146, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. Havayolu İşletmelerinde Yolcu Sadakatinin Temel Unsurları
Güreş N., İNAN H., Arslan S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.25, sa.3, ss.245-256, 2016 (TRDizin)
2016
201612. Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi
İNAN H., CANOĞLU M.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.25, sa.2, ss.113-126, 2016 (TRDizin)
2012
201213. Sektöründe Sözsüz İletişim Algısı Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Penpece D., İNAN H.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.66-83, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201014. Gıda Perakendecilerinin Çevre Duyarlılığı Üzerine Bir İnceleme
ÇABUK S., İNAN H., DOĞAN SÜDAŞ H.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200915. Kobi?lerin İhracatta Karşılaştıkları Engellerin Belirlenmesine Yönelik Mobilya Sektöründe Gerçekleştirilen Bir Araştırma
İNAN H., NAKIBOĞLU M. A. B.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.228-246, 2009 (TRDizin)
2009
200916. Kobilerin ihracatta Karşilaştiklari Engellerin Belirlenmesine Yönelik Mobilya Sektöründe Gerçekleştirilen Bir Araştirma
İNAN H., NAKIBOĞLU M. A. B.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.228-246, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200917. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin tasarlanması ve Bu Sitelerin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Uygulama
İnan H., Doğan Südaş H.
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , cilt.8, sa.32, ss.135-146, 2009 (Hakemli Dergi)
2007
200718. GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ
ÇABUK S., İNAN H., Mutlu S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.85-96, 2007 (TRDizin)
2006
200619. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarına ve Markasına Etkisi
İNAN H., DOĞAN SÜDAŞ H.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.191-206, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200620. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi
İNAN H., DOĞAN H.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.191-206, 2006 (TRDizin)
2005
200521. Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar
İNAN H., DOĞAN SÜDAŞ H.
Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.4, sa.14, ss.43-49, 2005 (Hakemsiz Dergi)
2005
200522. İnternet Aracılığıyla Bankacılık Hizmetlerinin Pazarlaması
ÇABUK S., İNAN H.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi , cilt.6, sa.23, ss.23-34, 2005 (Hakemli Dergi)
2003
200323. Tedarik Zinciri Yönetiminde Yeni Yaklaşım: İnternet
İNAN H., NAKIBOĞLU B. G.
Pazarlama Dünyası
, ss.42-47, 2003 (Hakemsiz Dergi)
2003
200324. Türkiye'de Pazarlama Yaklaşımındaki Değişikliklerin Tespiti ve Gıda, Tekstil ve Yağ Sektörlerinde Bir Uygulama
ÇABUK S., Güreş N., İNAN H.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.271-286, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200225. Yeni Bir Pazarlama Aracı Olarak İnternet ve Firmalar Arası Pazarlamada İnternet Kullanımını Etkileyen Faktörlerin Sınıflandırılması
İNAN H.
Sosyal Bilimler Dergisi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , cilt.9, sa.9, ss.123-135, 2002 (Hakemli Dergi)
1998
199826. Gümrük Birliği?nin Türk Konfeksiyon Sektörü Üzerindeki Etkileri
İNAN H.
Sosyal Bilimler Dergisi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , cilt.5, sa.5, ss.73-86, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Big Data Applications in Services Marketing
İNAN H., GÜREŞ N., AVCILAR M. Y., ARSLAN S.
26th EBES Conference – Prague, 24 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2017
20172. Determining the factors influencing the passengers’ avoidance to use the mobile applications of airline companies
AVCILAR M. Y., GÜREŞ N., İNAN H., ARSLAN S.
23th EBES Conference – Madrid, 27 - 29 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2016
20163. Searching the Attitudes of Passengers towards Green Airlines
ÇABUK S., Güreş N., İNAN H., Arslan S.
20th Ebes Conference - Vıenna, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
20164. Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services
Güreş N., İNAN H., Arslan S.
20th ATRS World Conference, Rhodes ? Greece, Rodos, Yunanistan, 23 - 26 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
20165. Determinants of customer loyalty: A field research in aviation industry
Güreş N., İNAN H., Arslan S.
20th ATRS World Conference, Rhodes ? Greece, Rodos, Yunanistan, 23 - 26 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
20166. Factors Influencing Repurchase Intensions of Services
İNAN H., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
2009
20097. Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions
İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.
Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2007
20078. How Cooperative Members View the Marketing Activities of Çukobirlik: A field Study On Çukurova Region
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., İNAN H.
Second Annual YÖK-SUNY Collaboration Symposium, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, ss.239-249, (Tam Metin Bildiri)
2005
20059. Developing Marine Tourism Marketing Strategies for Turkey
İNAN H., ZEREN D.
International Marine and Coastal Tourism Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. İklim Değişikliği ve Çevrecilik Ekseninde Yeşil Pazarlama
İNAN H., Savaş N. E.
Gazi Kitabevi, 2022
2022
20222. The Factors Affecting the Passengers’ Avoidance to Use the Mobile Applications of Airlines
AVCILAR M. Y., GÜNEBAKAN N., İNAN H., ARSLAN S.
Corporate Governance, Sustainability, and Information Systems in the Aviation Sector, , Editör, Springer, Singapore, ss.145-175, 2022
2014
20144. Beklenti Teorisi (Prospect Theory)
İNAN H.
Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.283-295, 2014
Diğer Yayınlar
2005
20051. Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar
İNAN H., DOĞAN SÜDAŞ H.
Diğer, ss.7, 2005
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Sosyal Medya Kullanımının ve Benlik Saygısının Gösterişçi Tüketim Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
İNAN H. (Yürütücü), Torun S.
2017 - 2018
2017 - 2018DETERMINING THE FACTORS INFLUENCING THE PASSENGERS' AVOIDANCE TO USE THE MOBILE APPLICATIONS OF AIRLINE COMPANIES
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
İNAN H. (Yürütücü), AVCILAR M. Y., GÜREŞ N., ARSLAN S.
2016 - 2017
2016 - 2017SEARCHING THE ATTITUDES OF PASSENGERS TOWARDS GREEN AIRLINES
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
İNAN H. (Yürütücü), ARSLAN S., ÇABUK S., GÜREŞ N.
2015 - 2017
2015 - 2017Hizmet Sektöründe Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İNAN H. (Yürütücü), DOĞAN SÜDAŞ H., ZEREN D.
2015 - 2016
2015 - 2016Hizmetlerde Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerinde Etkili Faktörler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ZEREN D. (Yürütücü), İNAN H.
2013 - 2016
2013 - 2016Türkiye?de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örgütsel Pazarlama Etkinliği İle Promosyon Stratejilerinin ve Medikal Turistlerin Motivasyonel Davranışları İle Algılarının İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
İNAN H. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015Satış Promosyon Faaliyetleri ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
İNAN H. (Yürütücü)