Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Preparing Teachers for Multilingual Classrooms: Voices of Teacher Educators and  Teachers  in  the  U.S.

13th  International  Congress on Curriculum and Instruction, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 Ekim - 28 Kasım 2025, ss.410-413, (Özet Bildiri)

3. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK-2021), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

4. Investigation of the Mediating Effect of Humor Styles on the Relationship Between Cognitive Flexibility and Interpersonal Problem Solving Skills

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Akıl ve Zeka Oyunlarına Yönelik Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT LEARNING AND EVALUATION PROCESSES WITHIN THE CONSTRUCTIVIST UNDERSTANDING

7th International Congress on Curriculum and ınstruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.179-180, (Özet Bildiri)

7. AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258, (Özet Bildiri)

8. Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının ve Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi

VI. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)

10. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)

11. Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894, (Tam Metin Bildiri)

12. Motivation of the Secondary School Students towards Science Learning: A Mixed Method Study

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

13. Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108, (Özet Bildiri)

14. Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106, (Özet Bildiri)

15. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık İle Farklılıklara Saygı Düzeyleri Arasındaki İlişki

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Instructors? Perceptions On The Concepts Of ?syllabus? And ?instruction?: A Metaphorical Study

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.3330-3331, (Özet Bildiri)

19. Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

20. Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine Yönelik İhtiyaç Analizi

IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, cilt.11, ss.1, (Özet Bildiri)

22. Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123, (Özet Bildiri)

23. BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

24. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Program Tasarımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.98, (Özet Bildiri)

25. Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi

III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.124, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Farklı İhtiyaçlar, Ortak Hedefler: Birleştirilmiş Sınıflarda Farklılaştırılmış Öğretim

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VII, Akın Efendioğlu,Tugay Akbulut, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.139-164, 2025

2. Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021

3. Dünyada Birleştirilmiş Sınıflar

İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Nihal YILDIZ YILMAZ, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.81-106, 2021

4. Hayat Bilgisi Öğretiminde Otantik Öğrenme Yaklaşımı

Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Aslı GÜNDOĞAN,Zeynep KILIÇ, Editör, Vizetek , Ankara, ss.163-193, 2021
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları