Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Birleştirilmiş ve Müstakil Sınıfta Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.297-344, 2022 (Hakemli Dergi)
Social Studies Teachers' In-service Training Needs towards Project Tasks: A Comparative Case Study
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.12, ss.2137-2148, 2017 (Scopus)
Examining Teaching of Professional Concepts in Teacher Training and Investigating Students? Cognitive Structures Regarding Professional Concepts
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.24, ss.1230-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
Determining Teachers? Educational Needs Regarding School EducationProjects within the Scope of Erasmus + Programme
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.11, ss.32-43, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.2, ss.509-524, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ilkogretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.412-424, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258
Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224
Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının ve Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi
VI. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1
Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228
Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894
Motivation of the Secondary School Students towards Science Learning: A Mixed Method Study
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Motivation of Secondary School Students Towards Science Learning: A Mixed Method Study
27th International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106
Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108
Educational needs of social sciences teachers for planning, implementation and evaluation processes of project tasks
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.76-77
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık İle Farklılıklara Saygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine Yönelik İhtiyaç Analizi
IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, cilt.11, ss.1
Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK BECERİ DÜZEYLERİNİN SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE VE TERCİH EDİLEN DİSİPLİN TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
II. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.124
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021
Dünyada Birleştirilmiş Sınıflar
İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Nihal YILDIZ YILMAZ, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.81-106, 2021
Hayat Bilgisi Öğretiminde Otantik Öğrenme Yaklaşımı
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Aslı GÜNDOĞAN,Zeynep KILIÇ, Editör, Vizetek , Ankara, ss.163-193, 2021
Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat Tuncer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.48-75, 2021