SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Birleştirilmiş ve Müstakil Sınıfta Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.297-344, 2022 (Hakemli Dergi)
Social Studies Teachers' In-service Training Needs towards Project Tasks: A Comparative Case Study
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.12, ss.2137-2148, 2017 (Scopus)
Examining Teaching of Professional Concepts in Teacher Training and Investigating Students? Cognitive Structures Regarding Professional Concepts
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.24, ss.1230-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
Determining Teachers? Educational Needs Regarding School EducationProjects within the Scope of Erasmus + Programme
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.11, ss.32-43, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.2, ss.509-524, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ilkogretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.412-424, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258
Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224
Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının ve Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi
VI. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1
Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228
Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894
Motivation of the Secondary School Students towards Science Learning: A Mixed Method Study
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Motivation of Secondary School Students Towards Science Learning: A Mixed Method Study
27th International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106
Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108
Educational needs of social sciences teachers for planning, implementation and evaluation processes of project tasks
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.76-77
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık İle Farklılıklara Saygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine Yönelik İhtiyaç Analizi
IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, cilt.11, ss.1
Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK BECERİ DÜZEYLERİNİN SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE VE TERCİH EDİLEN DİSİPLİN TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
II. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.124
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021
Dünyada Birleştirilmiş Sınıflar
İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Nihal YILDIZ YILMAZ, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.81-106, 2021
Hayat Bilgisi Öğretiminde Otantik Öğrenme Yaklaşımı
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Aslı GÜNDOĞAN,Zeynep KILIÇ, Editör, Vizetek , Ankara, ss.163-193, 2021
Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat Tuncer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.48-75, 2021