Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Social Studies Teachers' In-service Training Needs towards Project Tasks: A Comparative Case Study

Universal Journal of Educational Research, vol.5, no.12, pp.2137-2148, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)

Determining Teachers? Educational Needs Regarding School Education Projects within the Scope of Erasmus + Programme

Journal of Education and Training Studies, vol.5, no.11, pp.32-43, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI

e-Turkish Studies, vol.11, no.19, pp.491-510, 2016 (Refereed Journals of Other Institutions)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019, pp.257-258

PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT LEARNING AND EVALUATION PROCESSES WITHIN THE CONSTRUCTIVIST UNDERSTANDING

7th International Congress on Curriculum and ınstruction, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019, pp.179-180

Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının ve Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi

VI. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.1

Perception of Faculty Members ' Teaching Competencies Scale (Pfmtcs ): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.225-228

Perceptions of the Preservice Elementary Teachers on the Group Work Process

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.1

Motivation of the Secondary School Students towards Science Learning: A Mixed Method Study

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.1

Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 29 October 2017, pp.105-106

Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 29 October 2017, pp.107-108

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık İle Farklılıklara Saygı Düzeyleri Arasındaki İlişki

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 4 - 06 May 2017, vol.1, no.1, pp.1

Instructors? Perceptions On The Concepts Of ?syllabus? And ?instruction?: A Metaphorical Study

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Turkey, 20 - 22 April 2017, pp.3330-3331

Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.1

Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine Yönelik İhtiyaç Analizi

IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016, vol.11, pp.1

Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.121-123

BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015

Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi

III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014

Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.124

Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.124