Eğitim Bilgileri
1994 - 1998
1994 - 1998Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilimdalı / Pazarlama, Türkiye
1991 - 1994
1991 - 1994Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilimdalı, Türkiye
1987 - 1991
1987 - 1991Lisans
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1998
1998Doktora
Departmanlı Mağazalarda Atmosfer Oluşturma Üzerine Bir Çalışma
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakütesi, İşletme/Pazarlama
1994
1994Yüksek Lisans
Türk Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme/Pazarlama
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDekan
Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorProgram Koordinatörü
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi
1992 - Devam Ediyor
1992 - Devam EdiyorAkademik Kurul Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2013 - 2021
2013 - 2021Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2014 - 2014
2014 - 2014MYO Müdürü
Çukurova Üniversitesi, Karaisalı Meslek Yüksekokulu
2013 - 2014
2013 - 2014Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2006 - 2012
2006 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2006 - 2009
2006 - 2009BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
2005 - 2008
2005 - 2008Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme
Akademi Dışı Deneyim
1992 - Devam Ediyor
1992 - Devam EdiyorÖĞRETİM ÜYESİ
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ÖĞRETİM ÜYESİ
2005 - 2006
2005 - 2006ÜSAM Merkez Danışmanı
TÜBİTAK, Çukurova Üniversitesi, ÜSAM Merkez Danışmanı
Verdiği Dersler
Doktora
Pazarlama Araştırması ve Etik
Perakendecilik Kuramı ve Uygulamaları
Uluslararası Pazarlama
SPSS ile Veri Analizi
İleri Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal medya pazarlamasının tüketici satın alma niyetine etkisinin teknoloji kabul modeli aracılığıyla incelenmesi
Demirci Orel F. (Danışman)
A.ARIK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Hedonik ve faydacı güdülerin müşteri tatminine etkilerinin y ve Z kuşakları açısından incelenmesi
Demirci Orel F. (Danışman)
Ö.KAÇMAZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Çevrimiçi (online) mağaza atmosferinin tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Demirci Orel F. (Danışman)
B.ECEM(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Tüketici Yenilikçiliği ve Algılana Riskin Alışverişte Self Servis Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerindeki Etkileri
DEMİRCİ OREL F.
D.Yaka(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Perakendeci İşletmeler Üzerinde Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F.
M.Bozdemir(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Hizmet İşletmelerinde Mağaza Atmosferi Oluşturmanın Müşteri Tercihleri Üzerindeki Etkisi
DEMİRCİ OREL F.
S.Ercan(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Tedarik Zincirinde Risk Yönetiminin İşletmenin Rekabetçi Konumuna Etkisi, Çukurova Bölgesindeki İşletmeler Üzerinde Bir Araştırma
DEMİRCİ OREL F.
E.Akkan(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Müşteri Memnuniyeti İlişkisi: Özel, Devlet ve Üniversite Hastaneleri Karşılaştırılması
DEMİRCİ OREL F.
E.Yaşa(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Doğrudan Pazarlamada E-Satış ve Seyahat Acenteleri Üzerine Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F.
Ö.Kılıç(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Endüstriyel İşletmelerde Lojistik Fonksiyonlar Aracılığıyla Sunulan Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Tatmini Boyutlarının Ölçülmesi
DEMİRCİ OREL F.
L.Oygür(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Perakendecilik Sektöründe Müşteri Memnuniyet Düzeyinin Belirlenmesi: İndirim Marketleri üzerine Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F.
B.Fırat(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Marka Görsel Kimliği Unsurlarından Logoya Yönelik Tüketici Algıları
DEMİRCİ OREL F.
H.Leblebici(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Lojistikte Dış Kaynak Kullanımı Ve İşletmelerin Bütünleşik Lojistik Fonksiyonlarında Dış Kaynak Kullanımının Yeri : Türkiye'de Endüstriyel İşletmelerde Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F.
S.Derinalp(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Politik Pazarlama Ve Politik Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Eğilimler: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
DEMİRCİ OREL F.
B.Aydoğan(Öğrenci)
2007
2007Doktora
Tarım Satış Kooperatifleri Aracılığıyla Tarımsal Ürünlerin Pazarlama Sorunları: Ortak Üreticiler Üzerine Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F.
M.İsmet(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Müşteri Odaklı Marka Denkliği ve Marka Denkliği Unsurlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi : Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F.
D.Karacan(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
DEMİRCİ OREL F.
E.İplik(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Bağımsız Devletler Topluluğu Ülkelerinden Gelen Turistlerin Türkiye'yi Tercih Etme Sebepleri, Karşılaştıkları Sorunlar ve Beklentileri
DEMİRCİ OREL F.
İ.Memmedov(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. The impact of e-commerce supply chain agility and logistics service quality on repurchase intention in a business-to-consumer context: evidence from an emerging market
Şişman G., DEMİRCİ OREL F.
International Journal of Logistics Management
, 2025 (SSCI, Scopus)
2020
20202. Application of Six Sigma Methodology to Improve Customer Complaint Management
Şişman G., Demirci Orel F.
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences , cilt.19, ss.1-10, 2020 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
2020
20203. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği
Demirci Orel F., Arık A.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.49, ss.146-161, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi
Demirci Orel F., Arık A.
Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , sa.57, ss.239-266, 2020 (TRDizin)
2020
20205. Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
NEVRUZ B. E., DEMİRCİ OREL F.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.50, ss.305-320, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi
DEMİRCİ OREL F., KAÇMAZ Ö.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.28, ss.277-297, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20187. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
DEMİRCİ OREL F., BOZDEMİR M.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.63-79, 2018 (TRDizin)
2018
20188. Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması
DEMİRCİ OREL F., Akkan E.
BEYKOZ AKADEMİ DERGİSİ , cilt.6, sa.1, ss.84-117, 2018 (TRDizin)
2017
20179. Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
DEMİRCİ OREL F., BOZDEMİR M., DEMİRKILIÇ N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.26, sa.3, 2017 (TRDizin)
2017
201710. Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasınaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
DEMİRCİ OREL F., BOZDEMİR M., Demirkılıç N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.26, sa.3, ss.241-256, 2017 (TRDizin)
2014
201411. Supermarket self-checkout service quality, customer satisfaction, and loyalty: Empirical evidence from an emerging market
Demirci Orel F., Kara A.
Journal of Retailing and Consumer Services
, cilt.21, sa.2, ss.118-129, 2014 (Scopus)
2012
201212. Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri
DEMİRCİ OREL F.
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , sa.563, ss.41-58, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201113. Business Students Attitudes towards consumerism government regulations A comparative study of poland and turkey
DEMİRCİ OREL F., ZEREN D.
International Journal of Business and Social Sciences , cilt.2, sa.19, ss.99-109, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201014. İŞLETMELERİN LOJİSTİK SÜREÇLERİNDE DIŞ KAYNAK KULLANIMLARI: ISO 500 İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., NAKIBOĞLU B. G.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.20, sa.2, ss.253-268, 2010 (TRDizin)
2010
201015. Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri
DEMİRCİ OREL F.
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , sa.543, ss.51-64, 2010 (TRDizin)
2010
201016. İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S., NAKIBOĞLU B. G.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.20, sa.2, ss.253-268, 2010 (TRDizin)
2009
200917. Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma
Demirci Orel F., Zeren D.
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , sa.536, ss.61-73, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200818. İndirim Mağazacılığında Yeni Trendler
DEMİRCİ OREL F., NAKIBOĞLU M. A. B.
Bizim Market, Perakende, Pazarlama & Ekonomi Dergisi , cilt.6, sa.62, ss.74-78, 2008 (Hakemsiz Dergi)
2008
200819. Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma
Demirci Orel F.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.103-116, 2008 (TRDizin)
2008
200820. Kalabalık ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Çalışma
Demirci Orel F.
ÖNERİ , cilt.8, sa.29, ss.1-12, 2008 (TRDizin)
2007
200721. Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi
DEMİRCİ OREL F., Karacan D.
Pazarlama Dünyası , sa.2, ss.30-37, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200622. Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar
DEMİRCİ OREL F.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.7, sa.26, ss.37-52, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200623. SÜPERMARKET MÜŞTERİLERİNİN MAĞAZA KARTI TERCİH NEDENLERİNE EN FAZLA ETKİ EDEN DEĞİŞKENLERİN ORTAYA ÇIKARILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., ÖZGÜR GÜLER E.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006 (TRDizin)
2004
200424. Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları
DEMİRCİ OREL F.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.13, sa.2, ss.157-174, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200425. Bağımsız Devletler Topluluğu Ülkelerinden Tatil Amaçlı Gelen Turistlerin Karşılaştıkları Sorunların ve Beklenti Düzeylerinin Türkiye?yi Tekrar Tercih Etmelerine Etkileri
DEMİRCİ OREL F., Memmedov İ.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , cilt.18, ss.245-266, 2004 (TRDizin)
2004
200426. İndirimli Market Müşterilerinin Profili
DEMİRCİ OREL F., NAKIBOĞLU M. A. B.
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.3, sa.10, ss.4-12, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200427. Türk İhracatçı Firmalarının Azerbaycan Pazarına Bakışı ve Bu Pazardaki Türk Mallarına Yönelik Kalite Anlayışı
DEMİRCİ OREL F., Memmedov İ.
Pazarlama Dünyası , sa.2, ss.46-53, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200328. Rekreasyonel Turizmde Müşteri Potansiyelinin Belirlenmesi Üzerine Bir Çalışma
DEMİRCİ OREL F., YAVUZ M. C.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.11, ss.61-76, 2003 (TRDizin)
2003
200329. Gıdaya Dayalı Küçük Ölçekli Perakendecilerin Süper ve Hipermarketler Karşısında Tutunma Yolları
DEMİRCİ OREL F.
İktisat/ İşletme ve Finans Dergisi , sa.209, ss.63-77, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200330. REKREASYONEL TURİZMDE MÜŞTERİ POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
Demirci Orel F., Yavuz M. C.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.11, ss.61-76, 2003 (TRDizin)
1999
199931. Emlak Pazarlaması
DEMİRCİ OREL F., Mazlum M.
Pazarlama Dünyası , sa.74, ss.4-11, 1999 (Hakemli Dergi)
1997
199732. Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi
DEMİRCİ OREL F.
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.193-202, 1997 (Hakemli Dergi)
1997
199733. Japon Pazarlama Anlayışı Üzerine Düşünceler
DEMİRCİ OREL F.
Başak Ekonomi Dergisi , sa.93, ss.106-118, 1997 (Hakemli Dergi)
1995
199534. The Problems Faced by Turkish Textile Exporters to USA
DEMİRCİ OREL F.
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.151-157, 1995 (Hakemli Dergi)
1994
199435. Türk Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
DEMİRCİ OREL F.
Pazarlama Dünyası , sa.45, ss.22-27, 1994 (Hakemli Dergi)
1993
199336. Franchising Sistemi ve Türkiye'deki Uygulaması
DEMİRCİ OREL F.
İktisat/İşletme ve Finans Dergisi , sa.89, ss.53-58, 1993 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği
Demirci Orel F., Arık A.
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.47-57, (Özet Bildiri)
2019
20192. A RESEARCH ON DETERMINATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMERS’ ATTITUDES AND INTENTION USE ON MOBILE SHOPPING APPLICATIONS
DEMİRCİ OREL F., BOZDEMİR M.
III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 Temmuz 2019, ss.74, (Özet Bildiri)
2017
20173. Tüketicilerin Kültürel Etkileşim Düzeylerine Bağlı Alışveriş Eğilimleri : Bir Alt Kültür Grubu Üzerinde İnceleme
DEMİRCİ OREL F.
International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.153-166, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Tüketim Değerleri, Satın Alma Niyeti ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Fonksiyonel Gıdalar Üzerine Bir Çalışma
DEMİRCİ OREL F., BOZDEMİR M., Demirkılıç N.
16.ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.1-4, (Özet Bildiri)
2012
20125. ASSESSING THE ROLE OF SERVICE QUALITY OF RETAIL SELF-CHECKOUTS ON CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY: EMPIRICAL EVIDENCE FROM AN EMERGING MARKET
DEMİRCİ OREL F., Kara A.
Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same..., Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 20 Mayıs 2012, ss.226, (Tam Metin Bildiri)
2014
20146. Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction
DEMİRCİ OREL F., NAKIBOĞLU M. A. B., Kara A.
23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2012
20127. Importance of Medical Tourism: a preliminiary research on a Class Hospitals Websites in Turkey
DEMİRCİ OREL F., Yaşa E.
International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)
2009
20098. İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S., NAKIBOĞLU B. G.
8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2007
20079. How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S., İNAN H.
Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2004
200410. Gıda Dağıtım Modellerini Şekillendiren Temel Unsurlar Üzerine Bir İnceleme: Amerikan-İngiliz Modelleri Mukayesesi ve Türk Gıda Dağıtım Sisteminin Yönelimi
DEMİRCİ OREL F.
9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, ss.237-260, (Tam Metin Bildiri)
2004
200411. Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri
DEMİRCİ OREL F.
Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Türkiye, 07 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)
2003
200312. Tüketici Yandaşlığı Anlayışına (Consumerism) Yönelik Tüketici Tutumlarının Ölçülmesi: Adana İli Örneği
DEMİRCİ OREL F.
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2000
200013. Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri
DEMİRCİ OREL F.
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.301-312, (Tam Metin Bildiri)
1998
199814. Sosyal Sınıfların Departmanlı Mağaza Seçimini Etkileyen Faktörler
DEMİRCİ OREL F., Mazlum M.
6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1998, ss.336-349, (Tam Metin Bildiri)
1995
199515. Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S.
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995, (Tam Metin Bildiri)
1994
199416. Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S.
10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)
1993
199317. Avrupa Topluluğu?na Yapılan Tekstil Ürünleri İhracatında Karşılaşılan Sorunlar
DEMİRCİ OREL F.
II. Çukurova Uluslararası Tekstil Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 1993, ss.60-67, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Çocuk Tüketiciler ve Endüstriyel Gıdalar Tüketici Sosyalleşmesinde Ebeveyn ve Medya İlişkisi
DEMİRCİ OREL F., DEMİRKILIÇ N.
NOBEL, Ankara, 2021
2016
20162. Uluslararası Perakendecilik ve Tedarik Zinciri Yönetimi
DEMİRCİ OREL F., NAKIBOĞLU B. G.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2016
2015
20154. Assessing the Role of Service Quality of Retail Self-Checkouts on Customer Satisfaction and Loyalty: Empirical Evidence from an Emerging Market
Demirci Orel F., Kara A.
Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same…, Leroy RobinsonJr., Editör, SpringerLink, New York, ss.226, 2015
2003
20037. Turizmde Hizmet Pazarlaması (Türkiye Açısından Rusya Pazarı)
DEMİRCİ OREL F.
Karahan Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2003
2000
20008. Perakendecilikte Mağaza Düzenlemesi
DEMİRCİ OREL F.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2000
Desteklenen Projeler
2018 - 2021
2018 - 2021Çocukların Tüketici Olarak Sosyalizasyonu Sürecinde Sosyalleşme Aracıları, Bezdirme Gücü Ve Ebeveyn Satın Alma Davranışı İlişkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DEMİRCİ OREL F. (Yürütücü), Demirkılıç N.
2012 - 2021
2012 - 2021
"Bilişim Teknolojilerinin Firmaların Tedarik Zinciri Yetenekleri ve Pazarlama Performansları Üzerindeki Etkisi: Perakendecilik Sektörü Üzerine Bir Uygulama"
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DEMİRCİ OREL F. (Yürütücü)
2016 - 2019
2016 - 2019ÇEVRİMİÇİ (ONLINE) MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
DEMİRCİ OREL F. (Yürütücü), Nevruz B. E.
2017 - 2018
2017 - 2018Tüketicilerin Kültürel Etkileşim Düzeylerine Bağlı Alışveriş Eğilimleri Bir Alt Kültür Grubu Üzerinde İnceleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
DEMİRCİ OREL F. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2018
Mayıs 2018Journal: Computer Standards & Interfaces
SCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2015
Mart 2015Annual World Business Congress (Track Co-Chair)
Diğer Dergiler
Eylül 2014
Eylül 2014Journal of Retailing and Consumer Services
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2014
Temmuz 2014Journal of Retailing and Consumer Services
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2014
Mart 2014Journal of Retailing and Consumer Services
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2013
Kasım 2013Journal of Retailing and Consumer Services
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2013
Eylül 2013Journal of Retailing and Consumer Services
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2014 - 2014
2014 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK-SOBAG
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme, Türkiye
2014 - 2014
2014 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK-SOBAG
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme, Türkiye
2014 - 2014
2014 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK-SOBAG
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme, Türkiye
2014 - 2014
2014 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK-SOBAG
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme, Türkiye
2014 - 2014
2014 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK-SOBAG
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme, Türkiye
2014 - 2014
2014 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK-SOBAG
Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme, Türkiye
2005 - 2006
2005 - 2006Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
TUBİTAK Üniversite Sanayi Ortak Araştırma Merkezi / Adana
Türkiye
Ödüller
Burslar
2019 - 2019
2019 - 2019Erasmus Plus
Avrupa Birliği Komisyonu
2013 - 2013
2013 - 2013Erasmus Plus
Avrupa Birliği Komisyonu
2011 - 2011
2011 - 2011Visiting Scholar
Üniversite
2010 - 2010
2010 - 2010Erasmus Plus
Avrupa Birliği Komisyonu
2007 - 2007
2007 - 2007Advanced International Course on Marketing of Organic Products
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 214
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ekim-2018
Ekim 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Çukurova Üniiversitesi
Aralık-2017
Aralık 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversitelerarası Kurul
Aralık-2017
Aralık 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversitelerarası Kurul
Aralık-2016
Aralık 2016Doçentlik Sınavı
- Üniversitelerarası Kurul
Aralık-2016
Aralık 2016Doçentlik Sınavı
- Üniversitelerarası Kurul
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2006 - 2012
2006 - 2012