Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
3. Investigating Students Perceptions On Feedback In Distance Education Program A Case Study In Turkey
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.513-528, 2013 (Hakemli Dergi)
4. E Devlet Uygulamalarında Bilgi ve Paylaşım Güvenliği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.219-236, 2007 (Hakemli Dergi)
5. E devlet uygulamalarında bilgi ve paylaşım güvenliği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.219-236, 2007 (Hakemli Dergi)
6. Çok ortamlı öğrenmede ikili kodlama kuramı ve bilişsel model
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.121-135, 2003 (Hakemli Dergi)
7. Multimedya uygulamalarında ikili kodlama kuramı
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.29-44, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Üniversite Öğrencilerinin Açık Öğrenme ve Uzaktan Eğitime Bakış Açısı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI PROFESYONEL EĞİTİM KONFERANSI, Nevşehir, Türkiye, 23 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)
2. Lise Öğretmenlerinin Teknostres Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI PROFESYONEL EĞİTİM KONFERANSI, Nevşehir, Türkiye, 23 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)
3. Öz-Düzenleyici Öğrenme Kavramına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
8. Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Can Analogies Support Elementary School Students? Meaningful Learning Performance: Classical Analogies versus Participatory Analogies
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.201, (Özet Bildiri)
12. University Students' Attitudes towards Computer Programming: Sample of a Vocational High School in Turkey
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.184, (Özet Bildiri)
13. Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)
15. The Effects of Multimedia Courseware Designed Based on Cognitive Theory of Multimedia Learning on Academic Achievement, Cognitive Load and Instructional Efficiency
The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction (ICCI 2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.384, (Özet Bildiri)
16. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Bilgi Güvenlik Farkındalıkları
Akademik Bilişim 2014, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
19. Fatih Projesi Kapsamında Öğretmen Öğrenci veVeli Koordinasyonu ve Bilgisayar Okuryazarlık Düzeyleri
Akademik Bilişim, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013, ss.24, (Özet Bildiri)
20. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
22. İkili Kodlama Kuramına Dayalı Olarak Hazırlanan Multimedya Ders Yazılımının Fen Bilgisi Öğretiminde Akademik Başarıya Etkisi
I. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, 28 - 30 Kasım 2001, (Tam Metin Bildiri)
24. Fen Bilgisi Öğretiminde Yeni Tekniklerin Kullanılması
1. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
17
2. TEKNOLOJİ ODAĞINDA EVDE HAYAT BOYU ÖĞRENME
Evde Eğitim ve Öğretim İçin Teknoloji Kullanımı: Teori, Uygulamalar ve Geleceğe Bakış, Köse, Utku, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.31-44, 2021
3. MBOT’U NASILTANIMLARIM?
KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.26-56, 2019
4. LEGO NEDİR?
KODLARDAN ROBOTLARA, Şenkal Ozan, Editör, PEGEM, Ankara, ss.59-107, 2019
5. ÖĞRETİM SÜRECİNDE TEKNOLOJİK YAKLAŞIMLAR
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Efendioğlu, A. Hurioğlu, L., Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.257-278, 2018
6. Eğitim Programı ve Öğretim Hedefleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Dr Öğretim Üyesi Lili HURİOĞLU, Doç. Dr. Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.19-42, 2018
7. Öğrenme ve Öğretim Stratejileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu, Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.175-192, 2018
8. EĞİTİM KURUMLARINDAGENEL KONTROL ANALİZİ
EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, OZAN ŞENKAL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Adana, ss.113, 2017
9. EĞİTİM KURUMLARINDA ZORUNLU SORUMLULUKLAR
EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.39-50, 2017
10. EĞİTİM KURUMLARINDA İSG ÇALIŞMALARI
EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.13-32, 2017
11. İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİNE GİRİŞ
EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.5-12, 2017
12. EĞİTİM KURUMLARINDA GENEL KONTROL ANALİZİ
EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.113-148, 2017
14. Psiko-Motor Davranışların Ölçülmesi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Baştürk, Savaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.351-366, 2014
15. Her Yönüyle Bilgisayar Eğitimi Yenilenmiş 2. Baskı
Karahan Kitabevi, Adana, 2011
16. Veri İletim Ortamları
Bilgisayar Ağları ve İletişim, KUZU, ABDULLAH, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.35-58, 2009
17. Her Yönüyle Bilgisayar Eğitimi
Karahan Kitapevi, Adana, 2008