Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Investigating Students Perceptions On Feedback In Distance Education Program A Case Study In Turkey
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.22, no.1, pp.513-528, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
E devlet uygulamalarında bilgi ve paylaşım güvenliği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.16, no.2, pp.219-236, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Çok ortamlı öğrenmede ikili kodlama kuramı ve bilişsel model
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.11, no.11, pp.121-135, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Multimedya uygulamalarında ikili kodlama kuramı
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.15, no.15, pp.29-44, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Üniversite Öğrencilerinin Açık Öğrenme ve Uzaktan Eğitime Bakış Açısı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI PROFESYONEL EĞİTİM KONFERANSI, Nevşehir, Turkey, 23 August 2021
Lise Öğretmenlerinin Teknostres Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI PROFESYONEL EĞİTİM KONFERANSI, Nevşehir, Turkey, 23 August 2021
Öz-Düzenleyici Öğrenme Kavramına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 September 2020
Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018, pp.1
Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2018, pp.1
University Students' Attitudes towards Computer Programming: Sample of a Vocational High School in Turkey
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, vol.1, pp.184
Can Analogies Support Elementary School Students? Meaningful Learning Performance: Classical Analogies versus Participatory Analogies
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, vol.1, pp.201
Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1085-1086
The Effects of Multimedia Courseware Designed Based on Cognitive Theory of Multimedia Learning on Academic Achievement, Cognitive Load and Instructional Efficiency
The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction (ICCI 2015), Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.384
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Bilgi Güvenlik Farkındalıkları
Akademik Bilişim 2014, Turkey, 5 - 07 February 2014
Fatih Projesi Kapsamında Öğretmen Öğrenci veVeli Koordinasyonu ve Bilgisayar Okuryazarlık Düzeyleri
Akademik Bilişim, Turkey, 23 - 25 January 2013, pp.24
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Turkey, 16 - 18 April 2008
İkili Kodlama Kuramına Dayalı Olarak Hazırlanan Multimedya Ders Yazılımının Fen Bilgisi Öğretiminde Akademik Başarıya Etkisi
I. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, 28 - 30 November 2001
Fen Bilgisi Öğretiminde Yeni Tekniklerin Kullanılması
1. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Turkey, 14 - 16 October 1999
Books & Book Chapters
TEKNOLOJİ ODAĞINDA EVDE HAYAT BOYU ÖĞRENME
in: Evde Eğitim ve Öğretim İçin Teknoloji Kullanımı: Teori, Uygulamalar ve Geleceğe Bakış, Köse, Utku, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.31-44, 2021
LEGO NEDİR?
in: KODLARDAN ROBOTLARA, Şenkal Ozan, Editor, PEGEM, Ankara, pp.59-107, 2019
MBOT’U NASILTANIMLARIM?
in: KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editor, PEGEM, Ankara, pp.26-56, 2019
Öğrenme ve Öğretim Stratejileri
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu, Akın Efendioğlu, Editor, Murat Yayınları, Ankara, pp.175-192, 2018
ÖĞRETİM SÜRECİNDE TEKNOLOJİK YAKLAŞIMLAR
in: ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Efendioğlu, A. Hurioğlu, L., Editor, Murat Yayınları, Ankara, pp.257-278, 2018
EĞİTİM KURUMLARINDAGENEL KONTROL ANALİZİ
in: EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, OZAN ŞENKAL, Editor, Akademisyen Yayınevi, Adana, pp.113, 2017
EĞİTİM KURUMLARINDA ZORUNLU SORUMLULUKLAR
in: EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editor, Akademisyen, Ankara, pp.39-50, 2017
EĞİTİM KURUMLARINDA İSG ÇALIŞMALARI
in: EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editor, Akademisyen, Ankara, pp.13-32, 2017
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİNE GİRİŞ
in: EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editor, Akademisyen Kitabevi, Ankara, pp.5-12, 2017
EĞİTİM KURUMLARINDA GENEL KONTROL ANALİZİ
in: EĞİTİM KURUMLARINDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ, ŞENKAL Ozan, Editor, Akademisyen, Ankara, pp.113-148, 2017
Psiko-Motor Davranışların Ölçülmesi
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Baştürk, Savaş, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.351-366, 2014
Her Yönüyle Bilgisayar Eğitimi Yenilenmiş 2. Baskı
Karahan Kitabevi, Adana, 2011
Veri İletim Ortamları
in: Bilgisayar Ağları ve İletişim, KUZU, ABDULLAH, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.35-58, 2009
Her Yönüyle Bilgisayar Eğitimi
Karahan Kitapevi, Adana, 2008