Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (15)
1. Investigation of the concept of gamification in mathematics education: Research in Web of Science database
CYPRIOT JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.20, sa.4, ss.188-200, 2025 (Scopus)
2. Unravelling the Creative Mathematical Thinking of Primary School Children: A Qualitative Exploration
JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.118, sa.6, ss.1-20, 2025 (SSCI)
3. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zekâya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
IPERJ
, cilt.1, sa.1, ss.1-2, 2025 (Hakemli Dergi)
5. Hidden Codes, Silent Concepts: Spatial Language in Primary Math Textbooks from Türkiye and England
Education Mind
, cilt.1, sa.1, ss.1, 2025 (Hakemli Dergi)
13. An Investigation of Students' Performances in Solving Different Types of Problems
International Journal of Progressive Education
, cilt.18, sa.5, ss.291-300, 2022 (Hakemli Dergi)
14. İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.36, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Do Geometry Self-Efficacy and Spatial Anxiety Predict the Attitudes Towards Geometry?
Mimbar Sekolah Dasar (Elementary School Forum)
, cilt.8, sa.2, ss.205-2016, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Gerçekçi Matematik Eğitimi Üzerine Bir Kuramsal Çalışma
Eğitim ve Teknoloji
, cilt.3, sa.1, ss.48-73, 2021 (Hakemli Dergi)
19. İLKOKUL İKİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DOĞRUSUNU KULLANABİLME DÜZEYLERİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.59, ss.279-310, 2021 (Hakemli Dergi)
20. INVESTIGATING THE SPATIAL REASONING SKILLS OF STUDENTS IN THE CONTEXT OF MATHEMATICAL THINKING PROFILES
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.11, ss.26-38, 2018 (Hakemli Dergi)
21. İlk Mezunlarını Verme Sürecinde 4+4+4 Eğitim Sistemini YenidenDeğerlendirmek
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.45-61, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Relationship between Spatial Thinking and Puzzle Games of Elementary School Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.1, ss.75-87, 2018 (Hakemli Dergi)
27. 4. SINIF TIMMS 2011 MATEMATİK SORULARI İLE MATEMATİK DERS KİTABINDAKİ SORULARIN TIMSS BİLİŞSEL ALANLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Turkish Studies - Eğitim Bilimleri
, cilt.11, sa.21, ss.79-94, 2016 (Hakemli Dergi)
28. TABLET BİLGİSAYARLARIN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DESTEK MATERYALİ OLARAK KULLANILMASININ İNCELENMESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.2, ss.335-348, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Literature Review On The Use Of Tablet Computers In Preschool Education
European Journal of Research on Social Studies
, cilt.1, sa.1, ss.80-83, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
1. İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerine Toplama İşlemi Öğretiminde Dijital Oyunların Etkisi
USOS 2025, Türkiye, 23 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2. Dijital Pedagoji ve Web 2.0: Öğretmen Adaylarının İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına Bakışı
USOS 2025, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
3. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPAY ZEKÂYA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
4. THE EFFECT OF REALISTIC MATHEMATICS EDUCATION PRACTICE ON PRIMARY SCHOOL SECOND GRADE STUDENTS' ACHIEVEMENT IN DATA PROCESSING LEARNING DOMAIN IN TERMS OF VARIOUS INDEPENDENT VARIABLES
13TH INTERNATIONAL “BASKENT” CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)
5. Gerçekçi Matematik Eğitimi Uygulamasının Birinci Sınıflar İçin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Başarıya Etkisi
XVIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)
6. 2014 İLE 2024 YILLARI ARASINDA “OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ” ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ-2024, Edirne, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)
7. Eğitimde Finansal Okuryazarlık Becerisinin Bibliyometrik Analizi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)
8. İngiltere ve Türkiye İlkokul 1. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Uzamsal Dil Kullanımının Karşılaştırmalı Analizi
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)
10. Anne Babaların Çocuklarıyla Birlikte Uzamsal Becerilere Yönelik Etkinliklere Katılma Sıklıklarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
11. Farklı Problem Türlerinin Öğrencilerin Problem Çözmelerine Yansımaları
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
12. Gerçekçi Problemlerle Hazırlanan Kavram Karikatürlerindeki Öğrencilerin Tahmin Stratejileri Tercihi
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik İnançları ve Akademik Yılmazlıkları Arasındaki İlişkide Akademik Öz Düzenlemenin Aracı Rolü
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Yayınlanmadı)
14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görsel Tahmin Becerileri ve Kullandıkları Stratejiler
ERPA International Science and Mathematics Education Congress_2021, Türkiye, 03 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
15. İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin İşlemsel Tahmin Stratejileri
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021), Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
18. Determination Of Pre-Service Classroom Teachers' Opinions About The Concept Of Early Algebra
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
19. Öğrencilerin Uzamsal Akıl Yürütme Becerilerinin Matematiksel Düşünme Profilleri Bağlamında İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
21. Examination of Realistic Problem Solving Ability of Preservice Teacher
International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Comparison of Spatial Visualization and Geometric Thinking Abilities of Preservice Teachers
International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
24. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Yapılarının Belirlenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-USOS 2017, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.16, sa.1, (Özet Bildiri)
25. Geometri öz-yeterliği ve uzamsal kaygı geometriye yönelik tutumu etkiler mi?
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3330-3332, (Özet Bildiri)
27. İlk Mezunlarını Verme Sürecinde 4+4+4 Eğitim Sistemini Yeniden Değerlendirmek
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.55-56, (Özet Bildiri)
29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİĞİ İLE MATEMATİĞE KARŞI TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİ
III. ULUSLAR ARASI İLKOKUL EĞİTİMİ KONFERANSI (08-10 EKİM 2015), Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1-10, (Özet Bildiri)
30. İLKOKULDA GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (GME) İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA, GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞINA VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
EJERCongress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.761-762, (Özet Bildiri)
31. İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
EJERCongress 2015, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
34. 4. Sınıf TIMMS 2011 Matematik Soruları Ile Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMMS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - XI. UFBMEK, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.982-996, (Özet Bildiri)
37. Literature review on the use of tablet computers in preschool education.
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
17
1. STEM Eğitimi ve Yapay Zeka Uygulamaları
Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları, Hamdi Karakaş, Editör, Vizetek, Ankara, ss.2, 2025
2. Our Road Map Developing Refugee Student's Spatial Skills
Foundational Education of Primary-Level Refugee Students: Advancing Fundamental Subject Knowledge, Serhat Semercioğlu,Ahmet Oğuz Akçay, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.52-75, 2025
5. İlkokulda Zorluk Yaşayan Öğrencilere Yönelik Ölçme Öğretimi
Zorluk Yaşayan İlkokul Öğrencilerine Matematik Öğretimi: Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Prof. Dr. Gönül Güneş,Dr. Öğr. Üyesi Tunahan Filiz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2025
6. İlkokul 1. Sınıf Matematik Ders Kitabı
MEB yayınları, Manisa, 2024
7. Sürdürülebilir Bir Gelecek İnşa Etmek: Matematik Eğitiminde Uzamsal Becerilerin Geliştirilmesi
İlköğretim Matematik Eğitiminde Fikirler, Beceriler ve Dönüşümler, ULUM HAKAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.72-82, 2024
8. MATEMATİKSEL TEMSİLLERİN İLKOKULDA KULLANIMI
İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları, Alper Yorulmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.56-68, 2023
9. DÜŞÜK SOSYOEKONOMİK DÜZEYE SAHİP ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ
Risk Altındaki Çocukların Eğitimi, İrem Gürgah Oğul, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2022
10. PERFORMANSA DAYALI STRATEJİLERİ KULLANARAK DEĞERLENDİRME
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Seval ÖRDEK İNCEOĞLU,Derya EVRAN, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-12, 2022
11. COVID-19 SALGINI İLE HORMONLU EĞİTİME GEÇİŞ
Teknoloji Çağında Eğitim ve Güncel Yaklaşımlar, Tarık TALAN, Editör, EFE Akademi, İstanbul, ss.1-12, 2022
15. The Reflection of the Visual Chunking and Coloring Applications on Elementary School Students? Geometry Success
Studies in Subject Specific Education, KARA Ö. T., ULUM Ö. G., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.103-118, 2020
16. Ölçme
İlkokulda Temel Matematik, Toptaş V., Editör, Vizetek Temel Yayınları, İstanbul, ss.1-10, 2019