Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

3. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPAY ZEKÂYA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. THE EFFECT OF REALISTIC MATHEMATICS EDUCATION PRACTICE ON PRIMARY SCHOOL SECOND GRADE STUDENTS' ACHIEVEMENT IN DATA PROCESSING LEARNING DOMAIN IN TERMS OF VARIOUS INDEPENDENT VARIABLES

13TH INTERNATIONAL “BASKENT” CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. 2014 İLE 2024 YILLARI ARASINDA “OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ” ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ-2024, Edirne, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

7. Eğitimde Finansal Okuryazarlık Becerisinin Bibliyometrik Analizi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

8. İngiltere ve Türkiye İlkokul 1. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Uzamsal Dil Kullanımının Karşılaştırmalı Analizi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

9. İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Matematiksel Düşüncelerini Çözmek: Niteliksel Bir Keşif

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

10. Anne Babaların Çocuklarıyla Birlikte Uzamsal Becerilere Yönelik Etkinliklere Katılma Sıklıklarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

11. Farklı Problem Türlerinin Öğrencilerin Problem Çözmelerine Yansımaları

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)

12. Gerçekçi Problemlerle Hazırlanan Kavram Karikatürlerindeki Öğrencilerin Tahmin Stratejileri Tercihi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görsel Tahmin Becerileri ve Kullandıkları Stratejiler

ERPA International Science and Mathematics Education Congress_2021, Türkiye, 03 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

15. İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin İşlemsel Tahmin Stratejileri

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021), Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

16. PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT LEARNING AND EVALUATION PROCESSES WITHIN THE CONSTRUCTIVIST UNDERSTANDING

7th International Congress on Curriculum and ınstruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.179-180, (Özet Bildiri)

17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. Determination Of Pre-Service Classroom Teachers' Opinions About The Concept Of Early Algebra

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Öğrencilerin Uzamsal Akıl Yürütme Becerilerinin Matematiksel Düşünme Profilleri Bağlamında İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Examination of Realistic Problem Solving Ability of Preservice Teacher

International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

22. Comparison of Spatial Visualization and Geometric Thinking Abilities of Preservice Teachers

International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

23. İlkokul Öğrencilerinin Uzamsal Düşünme ile Yapboz Oyunlarındaki Becerileri Arasındaki İlişki

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-USOS 2017, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.16, sa.1, (Özet Bildiri)

24. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Yapılarının Belirlenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-USOS 2017, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.16, sa.1, (Özet Bildiri)

25. Geometri öz-yeterliği ve uzamsal kaygı geometriye yönelik tutumu etkiler mi?

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3330-3332, (Özet Bildiri)

26. Instructors? Perceptions On The Concepts Of ?syllabus? And ?instruction?: A Metaphorical Study

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.3330-3331, (Özet Bildiri)

27. İlk Mezunlarını Verme Sürecinde 4+4+4 Eğitim Sistemini Yeniden Değerlendirmek

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.55-56, (Özet Bildiri)

28. GÖRSEL GRUPLAMA UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN GEOMETRİ PROBLEMLERİ ÇÖZÜM SÜRECİNE YANSIMALARI

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 10 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİĞİ İLE MATEMATİĞE KARŞI TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİ

III. ULUSLAR ARASI İLKOKUL EĞİTİMİ KONFERANSI (08-10 EKİM 2015), Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1-10, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

33. 4 Sınıf TIMSS 2011 Matematik Soruları ile Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - XI. UFBMEK, ADANA, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.982-996, (Özet Bildiri)

34. 4. Sınıf TIMMS 2011 Matematik Soruları Ile Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMMS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - XI. UFBMEK, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.982-996, (Özet Bildiri)

35. Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

36. Okul Öncesi Eğitimde Tablet Kullanımı Üzerine Literatür Taraması

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

37. Literature review on the use of tablet computers in preschool education.

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. STEM Eğitimi ve Yapay Zeka Uygulamaları

Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları, Hamdi Karakaş, Editör, Vizetek, Ankara, ss.2, 2025

2. Our Road Map Developing Refugee Student's Spatial Skills

Foundational Education of Primary-Level Refugee Students: Advancing Fundamental Subject Knowledge, Serhat Semercioğlu,Ahmet Oğuz Akçay, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.52-75, 2025

3. Sustaining Mathematics Education in the AI Era: Opportunities, Challenges, and Future Directions

The Convergence of Mathematics and AI: A New Paradigm in Education, Ali Mazı, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.1-2, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

4. DİJİTAL OYUNLAŞTIRMA VE EĞİTSEL OYUNLAR: MOTİVASYONU ARTIRAN YAKLAŞIMLAR

EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ-12: Dijitalleşme ve Yeni Pedagojiler, Doç. Dr. Aysel KIZILKAYA, Editör, Reference Works , Ankara, ss.1-2, 2025

5. İlkokulda Zorluk Yaşayan Öğrencilere Yönelik Ölçme Öğretimi

Zorluk Yaşayan İlkokul Öğrencilerine Matematik Öğretimi: Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Prof. Dr. Gönül Güneş,Dr. Öğr. Üyesi Tunahan Filiz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2025

7. Sürdürülebilir Bir Gelecek İnşa Etmek: Matematik Eğitiminde Uzamsal Becerilerin Geliştirilmesi

İlköğretim Matematik Eğitiminde Fikirler, Beceriler ve Dönüşümler, ULUM HAKAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.72-82, 2024

8. MATEMATİKSEL TEMSİLLERİN İLKOKULDA KULLANIMI

İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları, Alper Yorulmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.56-68, 2023

9. DÜŞÜK SOSYOEKONOMİK DÜZEYE SAHİP ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ

Risk Altındaki Çocukların Eğitimi, İrem Gürgah Oğul, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2022

10. PERFORMANSA DAYALI STRATEJİLERİ KULLANARAK DEĞERLENDİRME

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Seval ÖRDEK İNCEOĞLU,Derya EVRAN, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-12, 2022

11. COVID-19 SALGINI İLE HORMONLU EĞİTİME GEÇİŞ

Teknoloji Çağında Eğitim ve Güncel Yaklaşımlar, Tarık TALAN, Editör, EFE Akademi, İstanbul, ss.1-12, 2022

12. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRSEL TAHMİN BECERİLERİ VE KULLANDIKLARI STRATEJİLER

EĞİTİM & BİLİM 2021-III, Songül KARABATAK, Editör, EE, Cheltenham, UK , İstanbul, ss.165-184, 2021

13. Kavram Karikatürleri

EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ-4 , Aysel KIZILKAYA NAMLI, Editör, EE, Cheltenham, UK , İstanbul, ss.191-214, 2021

14. Ölçme

İlkokulda Matematik Öğretimi, Doç. Dr. Veli TOPTAŞ,Prof. Dr. Sinan OLKUN,Dr. Öğr. Üyesi Sıtkı ÇEKİRDEKÇİ,Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Hayri SARI, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.369-424, 2020 Creative Commons License

15. The Reflection of the Visual Chunking and Coloring Applications on Elementary School Students? Geometry Success

Studies in Subject Specific Education, KARA Ö. T., ULUM Ö. G., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.103-118, 2020

16. Ölçme

İlkokulda Temel Matematik, Toptaş V., Editör, Vizetek Temel Yayınları, İstanbul, ss.1-10, 2019
Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

317

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (Sobiad)

189

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

53

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları