-
2023 - 2024 K12 ÖĞRETİM PROGRAMLARI GELİŞTİRME -TÜRKİYE YÜZYILI MODELİ
-
2023 - 2024 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarına Yönelik TÜBİTAK 2209-A Proje Hazırlama Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Artut P. (Yürütücü), Er Z., Çilingir E.
-
2023 - 2024 Sürdürülebilir Yaşam İçin Eğitim Projesi
-
2023 - 2023 Kriz Dönemlerinde Eğitsel Senaryo, Oyunlaştırma ve Kaçış Odaları ile Öğretmenlerin Güçlendirilmesi
-
2021 - 2023 Gelişimsel Olarak Diyagramatik Temsil ve Sözel Problem Çözme Temsillerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇİLİNGİR ALTINER E. (Yürütücü), ÖNAL H.
-
2017 - 2022 Matematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ARTUT P. (Yürütücü), BAL A. P., ÇİLİNGİR E.
-
2019 - 2020 Öğrenirken Öğrenmede Yapılandırmacı Yaklaşım: Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenmeye ve Öğrenme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İFLAZOĞLU SABAN A. (Yürütücü), KARAKUŞ F., ÇİLİNGİR E.
-
2013 - 2015 THE EFFECT OF THE REALISTIC MATHEMATIC EDUCATION (RME) APPROACH ON VISUAL MATH LITERACY SELF EFFICACY PERCEPTIONS AND PROBLEM SOLVING ACHIEVEMENT OF 4th GRADE STUDENTS