Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745, (Özet Bildiri)

E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Tutundurma Karması İçerisinde Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

Searching the Attitudes of Passengers towards Green Airlines

20th Ebes Conference - Vıenna, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey

International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market

2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109, (Özet Bildiri)

Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Tam Metin Bildiri)

EFFECTS OF ADAPTIVE SELLING BEHAVIOR AND CUSTOMER ORIENTATION ON PERFORMANCE: AN EMPIRICAL ANALYSIS OF PHARMACEUTICAL SALESPEOPLE IN AN EMERGING MARKET

Annual Conference of the Academy-of-Marketing-Science (AMS), Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2009, ss.110, (Tam Metin Bildiri) identifier

DOES BEING GREEN REALLY MATTER FOR CUSTOMER-BASED CORPORATE REPUTATION IN THE BANKING SECTOR?

8th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Verona, İtalya, 16 - 18 Eylül 2015, ss.2507-2510, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647, (Özet Bildiri)

Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Konya, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-454, (Özet Bildiri)

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying

Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region

Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama

I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995, (Tam Metin Bildiri)

Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market

10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Algılanan Seyahat Kısıtlarının Engellilerin Havayolu ile Seyahat Etme Niyetine Etkisi

Current Debates on Social Sciences - Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kahya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, ss.193-211, 2019

Profesyonel Satış Yönetimi

Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2012

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012
Metrikler

Yayın

91

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları