Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745

Tutundurma Karması İçerisinde Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.20

Searching the Attitudes of Passengers towards Green Airlines

20th Ebes Conference - Vıenna, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016

A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey

International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17 Sürdürülebilir Kalkınma

Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market

2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109

EFFECTS OF ADAPTIVE SELLING BEHAVIOR AND CUSTOMER ORIENTATION ON PERFORMANCE: AN EMPIRICAL ANALYSIS OF PHARMACEUTICAL SALESPEOPLE IN AN EMERGING MARKET

Annual Conference of the Academy-of-Marketing-Science (AMS), Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2009, ss.110 identifier

DOES BEING GREEN REALLY MATTER FOR CUSTOMER-BASED CORPORATE REPUTATION IN THE BANKING SECTOR?

8th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Verona, İtalya, 16 - 18 Eylül 2015, ss.2507-2510 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647

Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Konya, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-454

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011

Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1

Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying

Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region

Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007

Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market

10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994

Kitap & Kitap Bölümleri

Algılanan Seyahat Kısıtlarının Engellilerin Havayolu ile Seyahat Etme Niyetine Etkisi

Current Debates on Social Sciences - Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kahya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, ss.193-211, 2019

Profesyonel Satış Yönetimi

Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2012

Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012

Metrikler

Yayın

91

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları