SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
E-Kitap Kabulü: Çukurova Üniversitesi İşletme Bölümü Öğrencileri Örneği
Gençlik Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.19, ss.147-162, 2019 (Hakemli Dergi)
Consumers’ Perceptions and Buying Intentions of Online Groceries in an Emerging Market
Journal of Euromarketing
, ss.6-17, 2019 (Hakemli Dergi)
A Survey on the Attitudes of Passengers Towards Green Airlines
Journal of Yaşar University
, cilt.14, sa.55, ss.237-250, 2019 (Hakemli Dergi)
SOSYAL MEDYA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ FAALİYETLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.206-221, 2019 (Hakemli Dergi)
Tutundurmada Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD)
, cilt.10, sa.18, ss.146-157, 2018 (Hakemli Dergi)
E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.140-154, 2017 (Hakemli Dergi)
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞTE TÜKETİCİLER TARAFINDAN ALGILANAN RİSKİN ETKİLERİ VE CİNSİYET FARKLILIKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, ss.982-994, 2017 (Hakemli Dergi)
SANAL BİRLİKLERE KATILIM DÜZEYİNİN OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK MARKAYA DUYULAN TÜKETİCİ GÜVENİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.184-199, 2017 (Hakemli Dergi)
Materyalizmin moda giyim ilgilenimine etkisi üzerine bir araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.109-128, 2016 (Hakemli Dergi)
Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerinde Bir Uygulama
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, sa.31, ss.423-441, 2015 (Hakemli Dergi)
Shopping Orientations for Apparel: A Research on Female Consumers in Adana
KARABUK UNIVERSITY JOURNAL OF INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.5, sa.2, ss.205-214, 2015 (Hakemli Dergi)
Sahip Olmak Yerine Paylaşmak: Tüketicilerin Paylaşma Davranışlarının Unsurlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.151-168, 2015 (Hakemli Dergi)
The Role of Perceived Risk, Uncertainty Avoidance, and Innovativeness in Willingness-To-Buy Genetically Modified Foods
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.100-122, 2014 (Hakemli Dergi)
Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.397-420, 2014 (Hakemli Dergi)
Çevreci Bir Bakış Açısıyla Kadın Tüketicilerin Kozmetik Ürün Tüketim Davranışlarının İncelenmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.115-131, 2013 (Hakemli Dergi)
Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler
ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.24, sa.1, ss.96-108, 2013 (Hakemli Dergi)
Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.35-47, 2012 (Hakemli Dergi)
KADIN TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI MARKA DENKLİĞİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLER: MARKALI HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.83-95, 2011 (Hakemli Dergi)
Satış Yönetiminde Cinsiyet ve İş Tatmini
e Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.18-33, 2011 (Hakemli Dergi)
Gıda Perakendecilerinin Çevre Duyarlılığı Üzerine Bir İnceleme
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.20, sa.2, ss.253-268, 2010 (Hakemli Dergi)
Emlak Pazarında Satış Etiği
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, cilt.8, sa.31, ss.1-8, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Yeşil (Ürün) Satın Alma Davranışlarının Sosyo-demografik Değişkenler Açısından incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.85-102, 2008 (Hakemli Dergi)
Kalabalık Ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi
, cilt.8, sa.29, ss.1-12, 2008 (Hakemli Dergi)
GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.85-96, 2007 (Hakemli Dergi)
Sanatsal Ürün ve Hizmetlerin Pazarlaması
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.24-30, 2006 (Hakemli Dergi)
Anlık Alışveriş
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.2, ss.15-19, 2005 (Hakemli Dergi)
Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili
Pazarlama Dünyası
, sa.2, ss.24-29, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Tüketici Davranışı Araştırmalarında Bir Yolculuk ve Değişen Tüketici
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, 2005 (Hakemsiz Dergi)
İnternet Aracılığıyla Bankacılık Hizmetlerinin Pazarlaması
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi
, cilt.6, sa.23, ss.23-34, 2005 (Hakemli Dergi)
Adana'da Rekreasyonel Hizmetler Arz Yapısının Araştırılması Üzerine Bir Çalışma
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.4-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Çevreci Pazarlama ve Tüketicilerin Çevreci Tutumlarının Satın Alma Davranışlarına Etkileri İle İlgili Bir Uygulama
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.12, ss.39-54, 2003 (Hakemli Dergi)
Beyaz Eşya Sektöründe Çalışan Satış Elemanlarının Satış Rollerinin Belirlenmesi
Pazarlama Dünyası
, sa.78, 1999 (Hakemli Dergi)
Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi
Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.115-125, 1995 (Hakemli Dergi)
Geleceğe Yönelik Pazarlama Stratejilerinin Önemi
Pazarlama Dünyası
, sa.41, 1993 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745
Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
Tutundurma Karması İçerisinde Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği
XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.20
Assessing the Effects of Virtual Experience Authenticity on Consumer Responses A Preliminary Research on University Students
19th EBES Conference - Istanbul, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.26
ALGILANAN ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİ UNSURLARININ İNCELENMESİ SANAL ALIŞVERİŞ SİTELERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 Mayıs 2016
A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17
Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market
2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109
Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232
Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647
Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012
Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011
İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Uygulama
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009
Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers
International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1
Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying
Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007
How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region
Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007
Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995
Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market
10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994
Kitap & Kitap Bölümleri
Büyüyen Yerel Markaların Pazarlama Uygulamaları
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2013
Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012
Profesyonel Satış Yönetimi
Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2012
Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012