Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2013 - 2017 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2003 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1998 - 2003 Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2021 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2013 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2013 - 2017 Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2010 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2005 - 2008 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Akademi Dışı Deneyim
-
2018 - 2019 Araştırmacı
Montclair State University
-
1996 - 1998 Öğretmen
Bilge Özel Eğitim Merkezi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Çocukların duygu düzenleme becerileri ve problem davranışları ile öğretmen ve ebeveynlerinin duygu düzenleme ve öğretmenlerin sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi
Sığırtmaç A. (Danışman)
-
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilim Eğitimine Özgü Pedagojik Alan Bilgileri ile Çocukların Kavram ve Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişki: Bir Aracılık Modeli Çalışması
Sığırtmaç A. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitim alan çocukların öz-düzenleme gelişiminin öğretmen ve okul öncesi eğitimle ilişkisi
Sığırtmaç A. (Danışman)
Ş.HÜLYA(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Okul öncesi dönemde erken müdahale programları kapsamında bir kaynaştırma/bütünleştirme uygulamasına ilişkin durum çalışması
Sığırtmaç A. (Danışman)
O.KELEŞ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Anasınıfı çocukları ve ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin ilkokul algıları
Sığırtmaç A. (Danışman)
R.RUDVAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Özel gereksinimli bir birey olan ailelerdeki ebeveynlerin ve kardeşlerin duygu ve düşünceleri
Sığırtmaç A. (Danışman)
N.TAŞCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çocuklar için felsefe eğitimi programı'nın 48-72 aylık çocukların zihin kuramı ve yaratıcılıklarına etkisi
Sığırtmaç A. (Danışman)
I.TAŞ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okul Dışı Etkinliklerinin İncelenmesi
D.Karabiber(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul Öncesi Eğitimde Sorgulama Temelli Fen Etkinliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Eylem Araştırması
İ.Eti(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Boşanmış Ailelerden Gelen Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Becerileri ve Akran İlişkilerinin İncelenmesi
S.Şahin(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden 48-60 Ay ve 61-72 Ay Grubu Çocukların Anadil Gelişimleri ile İkinci Dil Öğrenmeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
H.Özer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Okulöncesi Dönemde Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Öğretmen ve Ebeveyn Tutumları ile Kaynaştırma Eğitimi Uygulanan Sınıflarda Akran İlişkilerinin İncelenmesi
H.Çulhaoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimine İlişkin Görüşleri ve Uygulamalarının İncelenmesi
S.Özbek(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Okulöncesinde Yabancı Dil Eğitimi Konusunda Eğitimcilerin ve Ailelerin Görüşleri
M.Küçük(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Altı Yaş Çocuklarının Sayı ve İşlem Kavramlarını Kazanmalarında Müzikli Oyun Etkinliklerinin Kullanılmasının Etkisi
E.Yılmaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006