Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (9)

22. Counselling in Turkey

Anima Indonesian Psychological Journal , cilt.17, sa.3, ss.227-233, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 74

2. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1310, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sınıf İçi Sosyal Uyumu Artıracak Bir Drama Uygulaması

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.252-262, (Tam Metin Bildiri)

6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları

USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Okulöncesi Öğretmenlerinin Açık Alanda Yürütülen Matematik Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

12. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

14. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma

ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

16. Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme

II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

17. NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Alma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi

2nd InternationalCongress on Multidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Annelerin Davranış Değiştirme Amaçlı Ceza Kullanma Yaşantıları

5.International Eurasion Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

20. Sorun Davranış Gösteren Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Bilişsel Kurguları: Bir Repertuar Ağı Çalışması

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

21. Sorun Davranış Gösteren Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Bilişsel Kugları: Bir Repertuar Ağı Çalşması

17. Uluslararası Sınıf Öğretmliği Sepozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Öğrencilerin Öğretmenlik ile İlgili Korkularının Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. ÇOCUK HİKÂYE KİTAPLARINDA RESİM: ÇOCUK BAKIŞ AÇISI

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.188-189, (Tam Metin Bildiri)

25. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akıllı Telefon Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Toplumsal Cinsiyeti Algılama: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Örneği

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumda, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.99-100, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Tam Metin Bildiri)

29. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Özet Bildiri)

31. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Muğla, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Özet Bildiri)

32. Analysis of classroom teachers? behaviours for gaining and sustaining attention in management of instructional activities

Pedagogia 2017 Encuentro ınternacional por la unidad de los educadores, Havana, Küba, 30 Ocak - 03 Şubat 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimini etkileyen etkenler hakkındaki görüşleri Geçmişe bir bakış

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

34. İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetimne ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

IIIrd International Eurasion Educational Reech Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.291-299, (Tam Metin Bildiri)

35. Toplumsal Cinsiyeti Algılama:Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Örneği

II. ULUSLARARASI FELSEFE, EĞİTİM, SANAT VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

36. Okul öncesi kurumuna devam eden lider ve gruba dahil çocukların akran ilişkilerinin incelenmesi

International Contemproray Education Research Congress, 29 Eylül - 01 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

37. A Qualitative research regardng classroom teachers s ideas with respect to time management in the classroom

6th International Conference on Business, Economics, Social Science and Humanities, Taipei, Tayvan, 12 - 13 Temmuz 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

38. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimini etkileyen etkenler hakkındaki görüşleri geçmişe bakış

IIIrd International Eurasion Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

39. Çocukların oyun ve oyuncak algısı üzerine bir inceleme

IIIrd International Eurasion Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

40. Sınıf Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Sınıfa Yansımaları Hakkındaki Görüşleri

18. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

41. SIXTH GRADE STUDENTS VIEWS ON COMPUTER ASSISTED MATHEMATICS EDUCATION

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

42. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

43. Öğretmen adaylarının karşılaşabilecekleri örnek durumlara verecekleri tepkiler Sınıf yönetimi bağlamında bir inceleme

VIII International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

45. Sınıf Öğretmenlerinin Zaman Yönetimine İlişkin Görüş ve Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

46. A Qualitative Research regarding classroom teachers ideas with respect to time management in the classroom.

6th International Conference on Business, Economics, Social Science and Humanities, 19 - 20 Şubat 2016, cilt.49, (Tam Metin Bildiri)

47. Prospective teachers views on how will they see themselves as a teacher in the future

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

49. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlerin Liderlik Özellikleri İle İlgili Görüşleri

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.108, (Özet Bildiri)

50. Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

51. Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

52. Okullarda zorbalığı önleme ve müdahale etmeye yönelik psikolojik danışman görüşleri

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

54. Öğretmen adaylarının sınıf atmosferini olumlu etkileyen davranışlar hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

IInd International Eurasion Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

55. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine yönelik tutum ve inançlarının incelenmesi (Çukurova Üniversitesi Örneği).

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.77-79, (Özet Bildiri)

57. The investigation on teacher candidates perception about physical dimension of classroom management

). International Congress on Education for the future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

58. The Investigation on Teacher Candidates Perceptions about Physical Dimension of Classroom Management

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

60. Öğretmen adaylarının kadın erkek öğretmen olgusuna ilişkin metaforları

1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

62. Children’s Emotional Attributions and Moral Reasoning

3. International Congress on Early Childhood Education, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

63. Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.561-562, (Özet Bildiri)

66. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersinin Bireysel ve Akademik Kazanımlarına İlişkin Görüşleri

13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.152, (Özet Bildiri)

67. Multi Perspective Assessment of First Years of School: A Retrospective Study

9. International Conference of Europea Affective Education Network, 28 - 30 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

70. An Introduction of a Whole School Pastoral Care Approach

1. Uluslararası Okulöncesi Eğitimi Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.3, ss.170-183, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

73. Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları

14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.95, (Özet Bildiri)
Kitaplar 17

1. Çocukların Duygusal Atıfları ve Ahlaki Yargılamaları

PROF. DR. ADİL TÜRKOĞLU’NA ARMAĞAN Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatoş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.300-315, 2021

2. Gelişim Kuramları

Yaşamboyu Gelişim, Filiz Yurtal, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.24-63, 2019

3. Sürdürebilirliğin Boyutlarından Olan Ekonomik Sürdürülebilirliğin Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi

Modern Dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Handan Asude Başal, Yasemin Öztürk, Mine Nazan Kerimak Öner, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.807-824, 2018

4. A Study of Espoused-Theory and Theory -in-Use in a Group of Human Relations Facilitators in a Higher Education Institute

Researches on Science and Art in 21 st Century Turkey, ARAPGİRLİOĞLU H., ATİK A., ELLIOTT R. L., TURGEON E., Editör, Gece Kitaplığı, İstanbul, ss.1, 2017

5. A Study of Espoused-Theory and Theory -in-Use in a Group of Human Relations Facilitators in a Higher Education Institute

Researches on Science and Art in 21 st Century Turkey, Prof. Hasan ARAPGİRLİOĞLU, Assit. Prof. Atilla ATİK, Prof Robert L. ELLIOTT, Assoc. Prof. Edward TURGEON, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.2800-2815, 2017

6. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics

Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA, Sofija, ss.99-113, 2017

7. Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofıa, ss.1, 2016

8. Sınıf Atmosferini Olumlu Yönde Geliştiren Etkili İletişim Becerileri

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas Y., Sadık F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1, 2016

9. Çalışma Becerileri Öğretimi

Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler, Mustafa ŞAHİN Taner AlLTUN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.269-291, 2016

10. Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.172-181, 2016

11. Okul Öncesi Sınıflarında Zaman Yönetimi

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, ss.103120, 2016

12. Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers

Current Advances in Education, Emin Atasoy,Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.172-180, 2016

13. Sınıf Atmosferini Olumlu Yönde Geliştiren Etkili İletişim Becerileri

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, ss.124-137, 2016

14. Evdeki görev ve sorumlulukların cinsiyete göre değerlendirilmesi: çocukların görüşleri

Türkiye de ve Dünyada Kadın Araştırmaları, Prof. Dr. Gülseren Ağrıdağ, Editör, Çukurova Üniversitesi, ss.215-222, 2015

15. Okul Öncesi Eğitim Ortamında Etkili İletişim

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. , Sadık, F., Editör, Kök, ss.192-212, 2008

16. Okul Öncesi Sınıflarında Zaman Yönetimi

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. , Sadık, F., Editör, Kök, ss.164-189, 2008

17. Effects of multiple intelligence based mathematic course on students’xx math anxiety and students’xx views about the course

Learning Beyond Cognition, Niels Kryger Birte Ravn, Editör, Danish University of Education Press, Copenhagen, ss.221-242, 2007
Metrikler

Yayın

113

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

10

Tez Danışmanlığı

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları