SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.81-101, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
International Journal of Social Science
, cilt.74, ss.89-109, 2019 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF LESSON STUDY ON THE PERCEPTIONS OF MATHEMATICS TEACHERS ABOUT SUBJECT AREA COMPETENCIES
European Journal of Education Studies
, cilt.5, sa.8, ss.371-394, 2018 (Hakemli Dergi)
Picture in Children's Story Books: Children's Perspective
International Journal of Educational Methodology
, cilt.4, sa.4, ss.205-217, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimine İlişkin Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1032-1052, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Teacher Candidates? Perceptions About Physical Dimension of Classroom Management
European Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.2, ss.199-212, 2017 (Scopus)
Prevention/Intervention Strategies of Bullying in Schools: Perspectives of School Counsellor
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.52, ss.57-70, 2016 (Hakemli Dergi)
An investigation on teacher candidates? perspectives about behaviors positively affecting classroom atmosphere.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.1, ss.139-158, 2016 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum Ve İnançlarının İncelenmesi
Journal of Turkish Studies
, cilt.10, sa.15, ss.749-770, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin öğrenme stillerinin sosyal bilgiler dersi öğretim stillerine etkisi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.31-45, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının yaratıcı drama dersinin bireysel ve akademik kazanımlarına ilişkin görüşleri
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.63-87, 2008 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.3, sa.32, ss.152-164, 2006 (Hakemli Dergi)
The Do's of Doing: Looking Experiential Learning Within A Wide Perspective
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.139-151, 2005 (Hakemli Dergi)
An Introduction of a Whole School Pastoral Care Approach : Circle Time
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.27, ss.50-59, 2004 (Hakemli Dergi)
Counselling in Turkey
Anima Indonesian Psychological Journal
, cilt.17, sa.3, ss.227-233, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020
İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1310
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Bağlamında Matematik Etkinliği Geliştirmesineİlişkin Yansıtıcı Görüşleri
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020
Sınıf İçi Sosyal Uyumu Artıracak Bir Drama Uygulaması
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.252-262
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları
USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1
Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında EkonomikSürdürülebilirliğe İlişkin Yürütülen UygulamalarınÖğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
Uluslarası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.807-824
Okulöncesi Öğretmenlerinin Açık Alanda Yürütülen Matematik Etkinliklerine İlişkin Görüşleri
Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.1
İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.1
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sorumluluk alma durumlarının öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018
Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1
İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1
Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında Ekonomik Sürdürülebilirliğe İlişkin Yürütülen Uygulamaların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Uluslarası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.1
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Alma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
2nd InternationalCongress on Multidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1
Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme
II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1
Annelerin Davranış Değiştirme Amaçlı Ceza Kullanma Yaşantıları
5.International Eurasion Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1
Sorun Davranış Gösteren Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Bilişsel Kurguları: Bir Repertuar Ağı Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1
Sorun Davranış Gösteren Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Bilişsel Kugları: Bir Repertuar Ağı Çalşması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmliği Sepozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Çocuk Hikaye Kitaplarında Resim: Çocuk Bakış Açısı (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Öğrencilerin Öğretmenlik ile İlgili Korkularının Değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme
7. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017
ÇOCUK HİKÂYE KİTAPLARINDA RESİM: ÇOCUK BAKIŞ AÇISI
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.188-189
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akıllı Telefon Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.1
Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278
Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278
Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi
7. International Congress of Research in Education, Muğla, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219
Analysis of classroom teachers? behaviours for gaining and sustaining attention in management of instructional activities
Pedagogia 2017 Encuentro ınternacional por la unidad de los educadores, Havana, Küba, 30 Ocak - 03 Şubat 2017, ss.1
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimini etkileyen etkenler hakkındaki görüşleri Geçmişe bir bakış
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetimne ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
IIIrd International Eurasion Educational Reech Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.291-299
Toplumsal Cinsiyeti Algılama:Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Örneği
II. ULUSLARARASI FELSEFE, EĞİTİM, SANAT VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2016, ss.1
Okul öncesi kurumuna devam eden lider ve gruba dahil çocukların akran ilişkilerinin incelenmesi
International Contemproray Education Research Congress, 29 Eylül - 01 Ekim 2016
A Qualitative research regardng classroom teachers s ideas with respect to time management in the classroom
6th International Conference on Business, Economics, Social Science and Humanities, Taipei, Tayvan, 12 - 13 Temmuz 2016, ss.1
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimini etkileyen etkenler hakkındaki görüşleri geçmişe bakış
IIIrd International Eurasion Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Çocukların oyun ve oyuncak algısı üzerine bir inceleme
IIIrd International Eurasion Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Sınıf Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Sınıfa Yansımaları Hakkındaki Görüşleri
18. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.1
ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1
Öğretmen adaylarının karşılaşabilecekleri örnek durumlara verecekleri tepkiler sınıf yönetimi bağlamında bir inceleme
8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Zaman Yönetimine İlişkin Görüş ve Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1
Öğretmen adaylarının karşılaşabilecekleri örnek durumlara verecekleri tepkiler Sınıf yönetimi bağlamında bir inceleme
VIII International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1
A Qualitative Research regarding classroom teachers ideas with respect to time management in the classroom.
6th International Conference on Business, Economics, Social Science and Humanities, 19 - 20 Şubat 2016, cilt.49
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlerin Liderlik Özellikleri İle İlgili Görüşleri
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.108
Prospective teachers views on how will they see themselves as a teacher in the future
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Views of Prospective Teachers about the Leadership Qualities of Teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra araştırma kitabında makale olrak yayınlanmıştır)
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015
Views of prospective teachers about the leadership qualities of teachers
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Okullarda zorbalığı önleme ve müdahale etmeye yönelik psikolojik danışman görüşleri
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
Okullarda Zorbalığı Önleme ve Müdahale Etmeye Yönelik Psikolojik Danışman Görüşleri (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine yönelik tutum ve inançlarının incelenmesi (Çukurova Üniversitesi Örneği).
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.77-79
Öğretmen adaylarının sınıf atmosferini olumlu etkileyen davranışlar hakkındaki görüşlerinin incelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
IInd International Eurasion Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015
Öğretmen adaylarının sınıf atmosferini olumlu etkileyen davranışlar hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
IInd International Eurasion Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1
The investigation on teacher candidates perception about physical dimension of classroom management
). International Congress on Education for the future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.1
Evdeki görev ve sorumlulukların cinsiyete göre değerlendirilmesi çocukların görüşleri (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi (09-11 Nisan), Adana, Türkiye., 9 - 11 Nisan 2015
Öğretmen adaylarının kadın erkek öğretmen olgusuna ilişkin metaforları
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1
Children’s Emotional Attributions and Moral Reasoning
3. International Congress on Early Childhood Education, 12 - 15 Eylül 2012
Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Stillerine Etkisi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olrak yayınlanmıştır)
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.561-562
Çocukların Kilo Durumları İle Benlik Algısı Denetim Odağı ve Beden İmajı Algısı Üzerine Bir Çalışma
X. Ulusal Pskolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009
Sınıf Öğretmenlerinin Etkili İletişim Becerileri Hakkındaki Farkındalıklarının Belirlenmesi:Nitel Bir Çalışma Örneği
International Conference on Educational Science, 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.409-419
Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersinin Bireysel ve Akademik Kazanımlarına İlişkin Görüşleri
13. Uluslararası Eğitimde Drama Ve Tiyatro Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.152
Multi Perspective Assessment of First Years of School: A Retrospective Study
9. International Conference of Europea Affective Education Network, 28 - 30 Haziran 2007
Anasınıfı öğretmenleri ile öğretmen adaylarının sınıfta karşılaştıkları problem davranışlar ve bu davranışlara yönelik geliştirdikleri stratejiler nitel bir çalışma örneği
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2006
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Düzenledikleri Öğretimin Belirlenmesi: Sınıf Yönetimi Açısından Bir Değerlendirme (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
XV Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
An Introduction of a Whole School Pastoral Care Approach
1. Uluslararası Okulöncesi Eğitimi Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.3, ss.170-183
Okulöncesi Öğretmenlerinin Hikaye Etkinliklerindeki Matematiksel Kavramlara Yönelik Farkındalık Düzeyi Oluşturma İle İlgili Nitel Bir Çalışma Örneği
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.23-39
Ana sınıfı öğretmeleri ile öğretmen adaylarının sınıfta karşılaştıkları problem davranışlar ve bu davranışlara yönelik geliştirdikleri stratejiler Nitel bir çalışma örneği
Avrupa Biriliği Sürecinde Okulöncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslar arası Katılımlı), 27 - 30 Haziran 2006
Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları
14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.95
Anasınıfı öğretmenleri ile öğretmen adaylarının sınıf yönetimine bakış açıları Nitel bir çalışma örneği
I. Uluslararası Okul öncesi Eğitimi Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Çocukların Duygusal Atıfları ve Ahlaki Yargılamaları
PROF. DR. ADİL TÜRKOĞLU’NA ARMAĞAN Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatoş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.300-315, 2021
Gelişim Kuramları
Yaşamboyu Gelişim, Filiz Yurtal, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.24-63, 2019
A Study of Espoused-Theory and Theory -in-Use in a Group of Human Relations Facilitators in a Higher Education Institute
Researches on Science and Art in 21 st Century Turkey, ARAPGİRLİOĞLU H., ATİK A., ELLIOTT R. L., TURGEON E., Editör, Gece Kitaplığı, İstanbul, ss.1, 2017
A Study of Espoused-Theory and Theory -in-Use in a Group of Human Relations Facilitators in a Higher Education Institute
Researches on Science and Art in 21 st Century Turkey, Prof. Hasan ARAPGİRLİOĞLU, Assit. Prof. Atilla ATİK, Prof Robert L. ELLIOTT, Assoc. Prof. Edward TURGEON, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.2800-2815, 2017
An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics
Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA, Sofija, ss.99-113, 2017
Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofıa, ss.1, 2016
Sınıf Atmosferini Olumlu Yönde Geliştiren Etkili İletişim Becerileri
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas Y., Sadık F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1, 2016
Çalışma Becerileri Öğretimi
Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler, Mustafa ŞAHİN Taner AlLTUN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.269-291, 2016
Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.172-181, 2016
Okul Öncesi Sınıflarında Zaman Yönetimi
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, ss.103120, 2016
Views of Prospective Teachers on the Leadership Qualities of Teachers
Current Advances in Education, Emin Atasoy,Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.172-180, 2016
Sınıf Atmosferini Olumlu Yönde Geliştiren Etkili İletişim Becerileri
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, ss.124-137, 2016
Evdeki görev ve sorumlulukların cinsiyete göre değerlendirilmesi: çocukların görüşleri
Türkiye de ve Dünyada Kadın Araştırmaları, Prof. Dr. Gülseren Ağrıdağ, Editör, Çukurova Üniversitesi, ss.215-222, 2015
Okul Öncesi Eğitim Ortamında Etkili İletişim
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. , Sadık, F., Editör, Kök, ss.192-212, 2008
Okul Öncesi Sınıflarında Zaman Yönetimi
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas, Y. , Sadık, F., Editör, Kök, ss.164-189, 2008
Effects of multiple intelligence based mathematic course on students’xx math anxiety and students’xx views about the course
Learning Beyond Cognition, Niels Kryger Birte Ravn, Editör, Danish University of Education Press, Copenhagen, ss.221-242, 2007