Eğitim Bilgileri
2008 - 2012
2008 - 2012Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü , İlköğretim Anabilim Dalı Fen Bilgisi Öğretmneliği Bilim Dalı , Türkiye
2005 - 2008
2005 - 2008Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Bilim Dalı , Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Gazi Üniversitesi, Termodinamik Ve Isı Tekniği, İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı , Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIĞININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK OLARAK ARGÜMANTASYON İLE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü , İlköğretim Anabilim Dalı Fen Bilgisi Öğretmneliği Bilim Dalı
2008
2008Yüksek Lisans
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ, ÖĞRENME STİLLERİ VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı Fen Bilgisi Öğretmneliği Bilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2012
2012ESERA Summer School
Eğitim Yönetimi ve Planlama
ESERA
2011
2011Lisrell yazılımı eğitim kursu
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Anı yayıncılık
2011
2011Nvivo yazılım eğitimi kursu
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Anı yayıncılık
2010
2010argümantasyon uygulamaları
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Universidade de Santiago de Compostela
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2018
2014 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2008 - 2013
2008 - 2013Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Termodinamik Ve Isı Tekniği, İlköğretim
2006 - 2008
2006 - 2008Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Developing Environmentally Responsible Behaviours Through the Implementation of Argumentation- and Problem-Based Learning Models
FETTAHLIOĞLU P., AYDOĞDU M.
Research In Science Education , cilt.50, sa.3, ss.987-1025, 2020 (SSCI)
2012
2012An Interview with David Hestenes: His life and achievements
Tasar M. F., Bilici S. C., Fettahlioglu P.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION , cilt.8, sa.2, ss.139-153, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018
2018Algılanan Çevresel Sorunların Çevre Okuryazarlık DüzeyineGöre Analizi
Fettahlıoğlu P.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.404-425, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Online Argumentation Implementation in the Development of Critical Thinking Disposition
Fettahlıoğlu P., Kaleci D.
Journal of Education and Training Studies , cilt.6, sa.3, ss.127-136, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018The Effects of Argumentation Implementation on Environmental EducationSelf Efficacy Beliefs and Perspectives According to EnvironmentalProblems
FETTAHLIOĞLU P.
Journal of Education and Training Studies , cilt.6, sa.4, ss.199-211, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Mantıksal Düşünme Becerilerinin Öğrenme Stillerine Göre Analizi
FETTAHLIOĞLU P.
International Journal of Active Learning , cilt.3, sa.1, ss.44-56, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
2016Çevirim İçi Argümantasyon Uygulaması İle DestekliArgümantasyona Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Çevreye YönelikBilgi ve Farkındalık Becerisi Üzerine Etkisi
FETTAHLIOĞLU P.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.12, sa.6, ss.1311-1336, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Environmental Affective Dispositions Scale EADS The Study of Validity and Reliability and Adaptation to Turkish
FETTAHLIOĞLU P., TİMUR S., TİMUR B.
International Journal of Environmental and Science Education , cilt.11, sa.10, ss.3179-3199, 2016 (Scopus)
2015
2015Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançları İle Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Analizi
FETTAHLIOĞLU P., EKİCİ G., MATYAR F.
Milli Eğitim , sa.125, ss.125-149, 2015 (Scopus)
2014
2014Biyoloji Öz Yeterlik İnancı İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz Yeterlik İnancının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Yordama Gücü
EKİCİ G., SERT ÇIBIK A., FETTAHLIOĞLU P.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.34, sa.1, ss.23-41, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012Fen bilgisi öğretmenlerininöğretmenlik öz-yeterlik inanç düzeylerine göre öğretim programının boyutları hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi,
FETTAHLIOĞLU P., yücedağ m., öztürk n., kartal t., ekici g.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.103-134, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Biology Self Efficacy Beliefs of the Students Studying in the Department of Biology and Department of Biology Teaching
FETTAHLIOĞLU P., sert çıbık A., ekici g.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.4, sa.1, ss.39-49, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
FETTAHLIOĞLU P., GÜVEN E., İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A., AYDOĞDU M.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi KEFAD , cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
FETTAHLIOĞLU P., ekici g.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.3, ss.2157-2174, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010Biyoloji bölümü ve biyoloji eğitimi anabilim dalı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırılması
FETTAHLIOĞLU P., ekici g., sert çıbık a.
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , cilt.12, sa.3, ss.12-19, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
2008Sınıf Öğretmenliği ABD’de Okuyan 4 Sınıf Öğrencilerinin İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Alan Bilgilerinin Belirlenmesi Çukurova Üniversitesi Örneği
FETTAHLIOĞLU P., ÖZCAN M., MATYAR F.
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.303-312, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2021
2021Sorgulama Temelli 7R Eğitim Programının Öğretmen Adaylarının Argüman Seviyelerinin Gelişimine Etkisi
TEMİZ N., FETTAHLIOĞLU P.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021
2019
2019“Güncel Öğrenme Yaklaşımları ile Fen Eğitimi” İsimli TÜBİTAK Projesi Uygulamasına Yönelik 3. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
FETTAHLIOĞLU P.
International Symposium on Active Learning, 6 - 08 Eylül 2019
2019
2019Argümantasyon Destekli STEM EğitimiUygulamalarının 3. Sınıf Fen BilgisiÖğretmen Adaylarının Fizik KonularıÜzerindeki Bilişsel YapılarınınGelişimine Etkisi
FETTAHLIOĞLU P., TİMUR B., KALECİ D.
Uluslararası STEMÖğretmenler Konferansı, 13 - 14 Haziran 2019
2019
2019Örnek Bir STEM Eğitimi Etkinliği: 8. Sınıf Öğrencilerinin Basit Makineler İle İlgili Bilişsel Yapılarının Gelişimi Nasıl Desteklenir?
FETTAHLIOĞLU P., YILDIZHAN Y., EKMEKÇİ M., TOPUKSAK A.
International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology Education, 12 - 14 Nisan 2019
2019
2019Fen Bilgisi Öğretmenlerin Sosyobilimsel Argüman Yapılarının Üstbilişsel Farkındalık Düzeylerine Göre Analizi
FETTAHLIOĞLU P., KAYA Ş.
International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology Education, 12 - 14 Nisan 2019
2019
2019Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Çevre Problemlerine Yönelik Kavramsal Yapılarının Genel Analizi
FETTAHLIOĞLU P.
International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology Education, 12 - 14 Nisan 2019
2019
2019Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Zor Olarak Algıladıkları Fen Konularının, Nedenlerinin Ve Çözüm Önerilerinin Fene Yönelik Motivasyon Düzeylerine Göre Analizi
KAYA M., FETTAHLIOĞLU P., GÜLNAZ O.
International Conference on Science,Mathematics, Entrepreneurship andTechnology Education, 12 - 14 Nisan 2019
2018
2018DEBATE ON SELF EFFICACY BELIEFS: HOW COMPETENT ARE PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS IN ENVIRONMENTAL EDUCATION
FETTAHLIOĞLU P., ÖZCAN M., MATYAR F.
Conference of the International Journal of Arts & Sciences, Freiburg, Almanya, 3 - 06 Aralık 2018, cilt.11, sa.3, ss.125-126
2017
2017Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretmenlik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerine Göre FenEğitiminde Kullanılan Stem Etkinlikleri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
FETTAHLIOĞLU P., ÖZMANSUR N.
5. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
2017
2017Usage of Argumentation Based and Problem Based Learning Approaches Intended for Developing The Envıronmental Cognitive Skills of Preservice Science Teachers
FETTAHLIOĞLU P., AYDOĞDU M.
Uluslararası Sağlık ve Çevre Kongresi, Adana, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2017
2016
2016The Analysis of Prospective Science Teachers’ Critical Thinking Ability According to Their Learning Styles
EMRAHOĞLU N., MATYAR F., FETTAHLIOĞLU P.
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 15 - 18 Ekim 2016
2016
2016The Analysis of Prospective Science Teachers’xx Critical Thinking Ability According to Their Learning Styles
EMRAHOĞLU N., MATYAR F., FETTAHLIOĞLU P.
Int. Journal of Arts Sciences-IJAS International Conference for Physical Life and Health Sciences, 15 - 19 Kasım 2016
2016
2016Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
FETTAHLIOĞLU P., KALECİ D.
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.63
2016
2016Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
TAŞTAN KIRIK Ö., FETTAHLIOĞLU P.
3. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, sa.1
2016
2016The Usage of Argumentation Based and Problem Based Learning Approaches Intended for Developing the Environmental Knowledge of Pre Service Science Teachers
FETTAHLIOĞLU P.
New Perspectives in Science Education, Floransa, 6 - 07 Nisan 2016
2015
2015Investigation of Factors Affecting Critical Thinking Skills
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
Academy of Business Retail Management, Paris, Fransa, 10 - 11 Ağustos 2015, sa.4
2015
2015The Analyze of Prospective Science Teachers Logical Thinking Ability According to Their Learning Styles
FETTAHLIOĞLU P.
Academy of Business and Retails Management (ABRM), Paris, Fransa, 10 - 11 Ağustos 2015
2015
2015Probleme Dayalı Öğrenme ve Argümantasyon Uygulamaları İle Çevreye Yönelik Sorumlu Davranışların Geliştirilmesi
FETTAHLIOĞLU P.
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
2015
2015Eleştirel Düşünme Beceri Gelişiminde Online Argümantasyon Uygulaması
FETTAHLIOĞLU P., KALECİ D.
Akademik Bilişim Konferansı, 4 - 06 Şubat 2015
2015
2015Investigating Prospective Science Teachers? Academic Self-Efficacy Beliefs
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
International Conference for Academic Disciplines, 13 - 16 Ocak 2015
2014
2014THE EFFECTS OF ARGUMENTATION APPLICIATION ON ENVIRONMENTAL EDUCATION SELF EFFICACY BELIEFS AND PERSPECTIVES ACCORDING TO ENVIRONMENTAL PROBLEMS
FETTAHLIOĞLU P.
INTERNATIONAL SOCIETY OF EDUCATIONAL RESEARCH, Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.1
2014
2014Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Eğitimi Öz Yeterlik İnançları Ile Çevre Sorunlarına Yönelik Bakış Açıları Üzerine Etkisi
FETTAHLIOĞLU P.
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 18 - 20 Eylül 2014
2014
2014Ortaöğretim Öğrencilerinin Fiziğe Yönelik Öz-yeterliklerinin Çeşitli Faktörlere Göre İncelenmesi
SERT ÇIBIK A., FETTAHLIOĞLU P., BAYRAM S., BEZCİ K.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
2014The Analyses Of Pre Service Science Teachers' Perceived Social And Environmental Problems By Grade Level
FETTAHLIOĞLU P., taştan kırık ö.
International Journal of Arts & Sciences? (IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 09 Nisan 2014, ss.1
2014
2014THE EFFECTS OF THE INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DESIGN COURSE ON PRESERVICE SCIENCE TEACHERS? SCIENCE TEACHING SELF-EFFICACY BELIEFS
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
(IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 10 Nisan 2014, ss.2
2014
2014The effect of science teaching course processed by the method of online argumentation on classroom prospective teachers? attitudes towards science teaching
FETTAHLIOĞLU P., ÖZCAN M., MATYAR F.
(IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 10 Nisan 2014, ss.3
2012
2012Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Gözüyle Öğretim Elemanlarının Genel Profili
UYGUR D., ÖZGEL Z. T., FETTAHLIOĞLU P.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Türkiye, 27 - 20 Haziran 2012
2012
2012Çevre Bilimi Dersinde Ders İçi ve Çevrimiçi Argümantasyon Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Çevreye Yönelik Bakış Açılarına Etkisi
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F., AYDOĞDU M.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 Haziran - 30 Aralık 2012, ss.69
2012
2012The effectiveness of the computer-assisted teaching method on students achievement in science education.
FETTAHLIOĞLU P., sert çıbık a., aydoğdu m., doğan a., ince aka e., güven e.
12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2012, cilt.3, ss.129-138
2012
2012The analyze of factors affecting preservice biology teachers' teacher efficacy beliefs.
FETTAHLIOĞLU P., ekici g., sert çıbık a.
12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2012, ss.87-98
2012
2012Examining Elementary Second Grade Students' Level of Knowledge about Air Pollution
FETTAHLIOĞLU P., ince aka e., sert çıbık a., güven e., doğan a.
12th Annual International Conference on Education, Atına, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2012, cilt.3, ss.311-322
2011
2011The analysis of using self-regulated learning strategies according to gender factor.
FETTAHLIOĞLU P.
3rd World Conference on Educational Sciences,, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2748-2752
2011
2011Affect of teacher candidates? academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences.
FETTAHLIOĞLU P., ekici g.
3rd World Conference on Educational Sciences,, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2808-2812
2010
2010Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi
FETTAHLIOĞLU P., sert çıbık a., doğan a.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1
2009
2009Elimination Of Misconceptions Trough The Use Of Concept Maps
FETTAHLIOĞLU P., doğan a., gül a., ılgaz g.
The European Conference on Educational Research, Viyana, Avusturya, 25 - 26 Ekim 2009, ss.15
2009
2009Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Analizi,
FETTAHLIOĞLU P., ekici g.
Uluslar Arası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, sa.1, ss.183-186
2009
2009Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz-Yeterlik Inançalarını Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi
FETTAHLIOĞLU P., ekici g.
Uluslar Arası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, sa.1, ss.450-453
2009
2009Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri İle Akademik Öz-Yeterlikleri İlişkisinin Değerlendirilmesi
FETTAHLIOĞLU P., sert çıbık a., ekici g., ılgaz g., çevik m.
1.Uluslararası 5.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, cilt.1, ss.2117-2126
2009
2009Meslek Yüksekokulunda Görevli Öğretim Elemanlarının Kullandıkları Öğretim Yaklaşımlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri Açısından Analizi Kolb Öğrenme Stili Örneği
ILGAZ G., FETTAHLIOĞLU P., EKİCİ G., SERT ÇIBIK A., ÇEVİK M.
1.Uluslararası 5.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 6 - 08 Mayıs 2009
2009
2009Meslek Yüksekokullarında Görevli Öğretim Elemanlarının İletişim Davranışlarının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
ILGAZ G., SERT ÇIBIK A., EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., ÇEVİK M.
1.Uluslararası 5.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 6 - 08 Mayıs 2009
2009
2009Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Öz Yeterlikleri İle Öğretim Elemanlarının Öğretmen İletişim Davranışları İlişkisinin İncelenmesi
ILGAZ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A., EKİCİ G., ÇEVİK M.
1.Uluslararası 5.Ulusal Meslek Yüksekokulları, 6 - 08 Mayıs 2009
2009
2009Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutum ve Öz Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
SERT ÇIBIK A., EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., ÇEVİK M., ILGAZ G.
1.Uluslararası 5.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 6 - 08 Mayıs 2009
2008
2008Sınıf Ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Dersine Yönelik Tutumlarının, Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin Ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin Değerlendirilmesi
FETTAHLIOĞLU P., uzun n., ekici g.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1
2008
2008Milli Eğitim Bakanlığı?na Bağlı Resmi Okullarda ve Özel Dershanelerde Görevli Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretmen İletişim Davranışlarının Öğrenci Görüşlerine Göre Karşılaştırılması
FETTAHLIOĞLU P., ekici g., uzun n.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, ss.1-11
2008
2008Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri İle Fen Bilgisi Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi,
FETTAHLIOĞLU P., matyar f., ekici g.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1
2007
2007'Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi'
FETTAHLIOĞLU P., EMRAHOĞLU N., MATYAR F., GÜLNAZ O., ÖZCAN M., KARADUMAN B.
VII. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Malatya, Türkiye, 07 Eylül 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
2019
2019Komunite Ekolojisi- Canlılar ve Enerji İlişkileri
FETTAHLIOĞLU P.
Çevre Eğitimi, gamze hastürk, Editör, Anı, Ankara, ss.87-114, 2019
2017
2017Fen Öğretiminde Probleme Dayalı Yaklaşım
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, Hastürk H.G., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-243, 2017
2017
2017Fen Bilimlerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Özgür Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.299-316, 2017
2016
2016Biyoloji Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğretimi, Aydın Solmaz, YALMANCI GÜRBÜZOĞLU Sibel, Editör, pegemA, Ankara, ss.156-198, 2016
2016
2016Biyoloji Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
FETTAHLIOĞLU P., MATYAR F.
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğretimi, Solmaz Aydın, Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.155-201, 2016
2014
2014XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
FETTAHLIOĞLU P., KELEŞ O., ÇİLİNGİR E.
Online, Adana, 2014
2014
2014Argümantasyona Dayalı Öğrenme Öğretme Yaklaşımı
FETTAHLIOĞLU P.
Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, GÜLAY EKİCİ, MERAL GÜVEN, Editör, Pegem A, Ankara, ss.158-198, 2014
2009
2009İlaçların ve Kozmetik Ürünlerin Geliştirilme Süreçleri ve Doğa Üzerindeki Etkileri
FETTAHLIOĞLU P., sert çıbık a.
Biyolojide Özel Konular, Aydoğdu M., Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.81-95, 2009
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023Sürdürülebilir Gelecek İçin Yeşil Adımlar
TÜBİTAK Projesi
Demircioğlu T., Fettahlıoğlu P., Gülnaz O., Karaduman B.
2019 - 2023
2019 - 2023ARGÜMANTASYON DESTEKLİ STEM EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN MATEMATİK MÜHENDİSLİK VE TEKNOLOJİ İLE 21 YÜZYIL BECERİLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
MATYAR F. (Yürütücü), FETTAHLIOĞLU P.
2020 - 2022
2020 - 2022Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin STEM Eğitimine Yönelik Tutumlarının Fene Yönelik Kaygı ve Tutum Düzeylerine Göre İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Fettahlıoğlu P. (Yürütücü), Öksüz N.
2017 - 2020
2017 - 2020FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü), ÖZCAN M., MATYAR F.
2017 - 2019
2017 - 2019Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretmenlik ÖzYeterlik İnanç Düzeylerine Göre Fen Eğitiminde Kullanılan STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü), ÖZMANSUR N.
2016 - 2017
2016 - 2017MOODLE DESTEKLİ TAHMİN GÖZLEM AÇIKLAMA YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü), KALECİ D.
2016 - 2016
2016 - 2016The Analyze of Prospective Science Teachers Critical Thinking Ability According to Their Learning Styles
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
EMRAHOĞLU N. (Yürütücü), MATYAR F., FETTAHLIOĞLU P.
2016 - 2016
2016 - 2016THE USAGE OF ARGUMENTATIONBASED AND PROBLEMBASED LEARNING APPROACHES INTENDED FOR DEVELOPING THE ENVIRONMENTAL KNOWLEDGE OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü)
2013 - 2016
2013 - 2016Süreç Odaklı Kılavuzlanmış Sorgulama: Genel Kimya II Dersinde İşbirliği Öğrenme Ortamı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TAŞTAN KIRIK Ö. (Yürütücü), FETTAHLIOĞLU P.
2015 - 2015
2015 - 2015FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE ANALİZİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü), MATYAR F., ÖZCAN M.
2015 - 2015
2015 - 2015PROBLEME DAYALI ÖĞRENME VE ARGÜMANTASYON UYGULAMALARI İLE ÇEVREYE YÖNELİK SORUMLU DAVRANIŞLARIN GELİŞTİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
MATYAR F. (Yürütücü), FETTAHLIOĞLU P., ÇOLAKOĞLU A., AS C.
2014 - 2015
2014 - 2015Investigating Prospective Science Teachers Academic SelfEfficacy Beliefs Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Akademik ÖzYeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
MATYAR F. (Yürütücü), FETTAHLIOĞLU P.
2014 - 2015
2014 - 2015Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Eğitimi Öz-Yeterlik İnançları ile Çevre Sorunlarına Yönelik Bakış Açıları Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Online Argümantasyon Yöntemi ile İşlenen Fen Öğretimi Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fenne ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÖZCAN M. (Yürütücü), MATYAR F., FETTAHLIOĞLU P.
2013 - 2014
2013 - 2014Fen Biligisi Öğretmeni Adaylarının Algıladıkları Sosyal ve Çevresel Sorunların Çevre Okuryazarlık Düzeyine Göre Analizi.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P. (Yürütücü), TAŞTAN KIRIK Ö.
2009 - 2010
2009 - 2010Ankara'daki Genç Sağlık Ara Elemanlarının İstihdamı
AB Çerçeve Programları Destekli Proje
FETTAHLIOĞLU P.
2008 - 2009
2008 - 2009"Eğitim Kurumlarında Görev Alacak Öğretmenlerin Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının AB Ülkelerindeki Uygulamalarını Öğrenmeleri
AB Çerçeve Programları Destekli Proje
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorNATIONAL GEOGRAPHY
Üye
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorNARST
Üye
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorESERA
Üye
Bilimsel Hakemlikler
Eylül 2013
Eylül 2013PEDEGOG
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2013
Eylül 2013CU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ödüller
Nisan 2012
Nisan 2012bilim projeleri şenliği danışmanlığı
batı koleji
Şubat 2011
Şubat 2011derneğe yardım
eğitenler kültür ve dayanışma derneği
Mart 2004
Mart 2004okula yapılan destek
şırnak valiliği istiklal ilköğretim okulu
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Şubat 2011 - 01 Şubat 2011
01 Şubat 2011 - 01 Şubat 20113rd World Conference on Educational Sciences,
Katılımcı
İSTANBUL -Türkiye
01 Eylül 2010 - 01 Eylül 2010
01 Eylül 2010 - 01 Eylül 20109. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi
Katılımcı
İZMİR-Türkiye
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 201012th Annual International Conference on Education.
Katılımcı
ATİNA -Yunanistan
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009Uluslar Arası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi,
Katılımcı
EDİRNE-Türkiye
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009The European Conference on Educational Research
Katılımcı
VİYANA-Avustralya
01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009
01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 20091.Uluslararası 5.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu
Katılımcı
KONYA-Türkiye
01 Eylül 2008 - 01 Eylül 2008
01 Eylül 2008 - 01 Eylül 200817. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Katılımcı
SAKARYA-Türkiye
01 Ağustos 2008 - 01 Ağustos 2008
01 Ağustos 2008 - 01 Ağustos 20088. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi
Katılımcı
BOLU-Türkiye
01 Eylül 2007 - 01 Eylül 2007
01 Eylül 2007 - 01 Eylül 2007VII. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi
Katılımcı
MALATYA-Türkiye
Burslar
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam Ediyor