Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
8. 6. sınıf öğrencilerinin hücre konusundaki kavramsal yapıları hakkında nitel bir çalışma
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.3, ss.737-760, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. Bilimin doğasını öğretmede bilim haberleri kullanmanın etkileri
9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2. Çevrimiçi işbirlikli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterliklerine etkisi
9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
3. Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Motivasyonlarına Etkisi
9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
5. Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
9. Süreç odaklı rehberli sorgulamayla öğrenme yönteminin 7. sınıf fen bilimleri öğrencilerinin motivasyonları ve akademik başarıları üzerine etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100, (Özet Bildiri)
10. Bilimin Doğası Öğretiminde Sosyobilimsel Konuların Kullanılmasının Fen Bilimleri ÖğretmenAdaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi
27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenmenin (SORSÖ) 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasının Etkileri
27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2144-2146, (Özet Bildiri)
13. PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI KİMYA GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN GAZLAR KONUSUNDAKİ ALTERNATİF KAVRAMALARI
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133, (Özet Bildiri)
14. Pedagojik formasyon sertifika programı kimya grubu öğrencilerinin tepkime hızı konusundaki kavramsal anlamaları
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.195, (Özet Bildiri)
15. Pedagojik formasyon sertifika programi kimya grubu ögrencilerinin gazlar konusundaki alternatif kavramaları
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133, (Özet Bildiri)
16. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
3. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, sa.1, (Özet Bildiri)
17. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.891-892, (Özet Bildiri)
18. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı
III. International Eurasian Educational Research (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.891, (Özet Bildiri)
19. Küresel ısınma ve ozon tabakasi ile ilgili öğrenci çizimlerinin nitel bir analizi
XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
20. The Analyses Of Pre Service Science Teachers' Perceived Social And Environmental Problems By Grade Level
International Journal of Arts & Sciences? (IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 09 Nisan 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
21. İlköğretim öğretmen adaylarının fen öğretiminde işbirlikli öğrenmeyi kullanmaları ile ilgili inançları
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
23. Is case based learning an effective method to remedy students misconceptions in chemical kinetics
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
24. Öğrencileri güdülemede işbirlikçi öğrenme
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
25. Pre Service Chemistry Teachers Ideas About the Effect of Catalyst on Rate of Reaction
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
26. Turkish High School Students Conceptions about Endothermic and Exothermic Reactions
XIII. Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008
27. Turkish High School Students Conceptions about Energy in Chemical Reactions
The European Conference on Educational Research (ECER), GÖTEBORG, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008
28. Effectiveness of conceptual change text oriented instruction on students understanding of energy in chemical reactions
The European Conference on Educational Research (ECER), GÖTEBORG, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008
29. Pre Service Chemistry Teachers Conceptions about Reaction Rate
9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008
Kitaplar
1
1. Fen Öğretiminde Kavram Karikatürleri
Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.151-172, 2024