Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Bilimin doğasını öğretmede bilim haberleri kullanmanın etkileri

9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2. Çevrimiçi işbirlikli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterliklerine etkisi

9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

3. Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Motivasyonlarına Etkisi

9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. Impact of process oriented guided inquiry learning (POGIL) on middle school students’ performance

European Science Education Research Association (ESERA) Conference , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)

5. Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

6. Effect of process oriented guided inquiry learning on motivation and logical thinking ability.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.138-139, (Özet Bildiri)

7. Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.224-225, (Özet Bildiri)

8. Impact of microteaching practices based on cooperative learning on pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.164-165, (Özet Bildiri)

11. The Effect of socioscientific issues in nature of science instruction on preservice science teachers’ nature of science conceptions

27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK) , Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2140-2143, (Özet Bildiri)

12. Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenmenin (SORSÖ) 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasının Etkileri

27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2144-2146, (Özet Bildiri)

13. PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI KİMYA GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN GAZLAR KONUSUNDAKİ ALTERNATİF KAVRAMALARI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133, (Özet Bildiri)

14. Pedagojik formasyon sertifika programı kimya grubu öğrencilerinin tepkime hızı konusundaki kavramsal anlamaları

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.195, (Özet Bildiri)

15. Pedagojik formasyon sertifika programi kimya grubu ögrencilerinin gazlar konusundaki alternatif kavramaları

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133, (Özet Bildiri)

16. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı

3. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, sa.1, (Özet Bildiri)

17. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı

EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.891-892, (Özet Bildiri)

18. Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı

III. International Eurasian Educational Research (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.891, (Özet Bildiri)

19. Küresel ısınma ve ozon tabakasi ile ilgili öğrenci çizimlerinin nitel bir analizi

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

20. The Analyses Of Pre Service Science Teachers' Perceived Social And Environmental Problems By Grade Level

International Journal of Arts & Sciences? (IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 09 Nisan 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

22. The self-efficacy of pre-service elementary teachers using cooperative learning in science teaching

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5005-5009, (Tam Metin Bildiri) identifier

24. Öğrencileri güdülemede işbirlikçi öğrenme

IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

25. Pre Service Chemistry Teachers Ideas About the Effect of Catalyst on Rate of Reaction

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009

26. Turkish High School Students Conceptions about Endothermic and Exothermic Reactions

XIII. Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008

27. Turkish High School Students Conceptions about Energy in Chemical Reactions

The European Conference on Educational Research (ECER), GÖTEBORG, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008

29. Pre Service Chemistry Teachers Conceptions about Reaction Rate

9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008
Kitaplar 1

1. Fen Öğretiminde Kavram Karikatürleri

Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.151-172, 2024
Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

8

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları