Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

2. Küçük Çocuklu Ailelerle Danışma: Deneyim Odaklı Etkileşimsel bir Yaklaşım

I. Ulusal Aile Psikolojik Danışmanlığı Sempozyumu, Adana, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

3. Güvenli Bağlanmayı Destekleyici Uygulamalar

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi ve Proje Kapanış Toplantısı, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

4. Okul Öncesi Eğitimde Çocuk Katılımı: Okul Turu Yöntemi ile Çocukların Görüşlerinin Belirlenmesi

EDU Congress 2024 International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

5. Göç ve Yerinden Edilme Bağlamında Kapsayıcı Eğitim [Inclusive Education in the Context of Migration and Displacement]

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.23-32, (Tam Metin Bildiri)

6. Decoding prejudice in prospective teachers: A structural model analysis

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.354-355, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. What do metaphors reveal about preschool teachers' perceptions and understanding of gender?

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1278-1280, (Özet Bildiri)

8. Çocukların Katılımcı Olduğu Araştırmalarda Etik: Sistematik Tarama (PRISMA)

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

10. Is It Worth the Messiness? Using Multiple Data Sources to Understand Family-Level Processes

Qualitative Methods Conference 2018, Bannf, Kanada, 1 - 03 Mayıs 2018, cilt.17, ss.25-26, (Özet Bildiri)

13. Mesleki Gelişimde Örnek Bir Uygulama: e-Mente:OÖÖ

26. Eğitim Ulusalararası Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

14. Kent ve köy bağlamında çocuk ve ebeveynlerin oyun algıları

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.124-129, (Özet Bildiri)

15. How Children Spend Their Time: Play or Media?

2nd International Conference on Social Sciences and Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.190, (Özet Bildiri)

16. Cinsel Yönelim Bazlı Nefret Cinayetlerinin Yazılı Basına Yansıması: Ahmet Yıldız

26. Uluslararası Toplumsal Cinsiyet ve Eğitimde Drama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Farklı Cinsel Yönelimi Olan Bireyler ile ilgili Lisansüstü Tezlerde Kuram Kullanımı Meta Analiz Bir İnceleme

1.Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi (KADUM), Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

22. 7th World Conference on Educational05 07 February 2015 Athens Greece

WCES-2015 7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

25. Screen Viewing Habits of 4- to 10-Year-Old Turkish Children

Asian American Conference for Academic Disciplines Conference, Singapur, Singapur, 13 - 16 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)

26. Once Concept Two Perspectives Police Fathers And Their Early Childhood Children Perceptions Of Fatherhood

3rd International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

27. What I think may be different from what you think: Comparing perceptions of parenting styles of children and parents

3rd International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

28. Once concept two perspectives: Police fathers? and their early childhood children?s perceptions of fatherhood

3rd International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

29. One Concept Two Perpective: Police Father's and Their Early Childhood Children^s Perceptions of Faterhood

3rd International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

31. Impacts of father education on low-income Turkish fathers? parenting attitudes and behaviors

The European Conference on Educational Research (ECER 2011), Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

33. What would you say about your parents? Perceived parental child rearing styles and self-concept in Turkish adolescents

15the European Conference on Developmental Psychology (ECDP), Bergen, Norveç, 23 - 27 Ağustos 2011, (Tam Metin Bildiri)

34. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Uygulanan Lisans Programına Dair Algıları

Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi: Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2011, ss.117-123, (Tam Metin Bildiri)

36. Okul öncesi öğretmen adaylarının uygulanan lisans eğitimi programına dair kaygıları

Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

37. "I am a man, but i am a pre-school education teacher": Self- and social-perception of male pre-school teachers

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3199-3204, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

38. Self-efficacy and satisfaction of pre-service early childhood education teachers as a function of perceived needs and experiences

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.539-544, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

39. Examining different perspectives on fatherhood: a socio-cultural approach

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.364-368, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

41. Assessing theory of mind (ToM) of 4 to 6-year old Turkish children

3rd International Conference for Theory and Practice in Education: Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

42. Are patterns of attachment universal? An evidence from Turkey

3rd International Conference for Theory and Practice in Education: Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

43. Financial crisis and the father: A social-historical perspective on father concept and breadwinning

14th European Conference on Developmental Pscyhology (ECDP), Vilnius, Litvanya, 18 Ağustos - 22 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

44. Needs and experiences of novice teachers: A touch of a mentor's hand

World Council for Curriculum and Instruction (WCCI) 13th World Conference in Education, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, ss.116, (Özet Bildiri)

45. Day care center: What is it anyway?

13th European Conference on Developmental Psychology (ECDP), Jena, Almanya, 21 - 25 Ağustos 2007, ss.129, (Tam Metin Bildiri)

46. Novice teachers' job satisfaction in Turkey as a function of administrative support

26th International Congress of Applied Psychology (ICAP), Atina, Yunanistan, 16 - 21 Temmuz 2006, ss.191, (Tam Metin Bildiri)

47. The most and the least satisfied early childhood education teachers in Turkey: What are their characteristics?

64th Annual Convention of International Council of Psychologists (ICP), Kos, Yunanistan, 10 - 13 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Mesleki deneyimi az olan okul öncesi öğretmenlerinin bireysel yetkinlik algılarını etkileyen faktörler

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslararası Katılımlı), Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, ss.140-141, (Özet Bildiri)

49. Zihin engelli çocuğu olan ailelerde ebeveyn stresinin toplumsal destek sistemleri bağlamında incelenmesi

14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

50. Dinsel tutumların ve anne-babanın psikolojik kontrolü ile katı disiplin tekniklerinin aile rolleri algısına etkisi

XIII. Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 2004, ss.235-236, (Özet Bildiri)

51. Küreselleşme ve yoksulluk

XI. Ulusal Sosyal Hizmetler Konferansı, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2004, ss.255-2623, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. A review of utilization of family theories in empirical research on household division of labor

Graduate Student Symposium on Gender `04: Gender Across Borders, Buffalo, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Mart 2004, ss.21-22, (Özet Bildiri)

53. Spousal satisfaction with division of childcare labor in families of mentally delayed, learning disabled, multiple disabled, and normal children

Annual Conference of the National Council on Family Relations (NCFR), Vancouver, Kanada, 19 - 22 Kasım 2003, ss.14, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Ekonomik yoksunluğun aile üzerindeki etkileri: Babanın rolüne bakış

Sosyal Hizmet Sempozyumu 2003: Yoksulluk ve Sosyal Hizmetler, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2003, ss.72, (Tam Metin Bildiri)

55. Parenting stress in Turkish families with atypical and typical children

Biennial Meetings of the Society for Research in Child Development (SRCD), Tampa, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Nisan 2003, ss.115, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 25

3. Sosyal Öğrenme Kuramı

Eğitim Psikolojisi, Aral N.ve Tayyip D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.320-339, 2017

4. Sosyal Öğrenme Kuramı

Eğitim Psikolojisi, Aral Neriman, Duman Tayyip, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-338, 2017

5. Cinsiyet Rolü Gelişimi ve Bu Gelişimi Etkileyen Faktörler

Cinsel Eğitim ve Toplumsal Cinsiyet, Sevcan YAĞAN GÜDER, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-97, 2016

6. Çocuklarda Öğrenme ve Gelişimin Değerlendirilmesi

Effective Practices in Early Childhood Education: Building a Foundation [Erken çocukluk eğitiminde etkili uygulamalar], İnan H.Z., İnan, T., Editör, Pearson Publishing [Nobel], Ankara, ss.340-372, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Çocuk Gelişimi Kuramları

Çocuk Gelişimi 1: Bebeklik Döneminde Gelişim, Turan F., İpek Yükselen, A., Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.45-79, 2014

9. Parenting styles: Comparing perceptions of parents and their young children

Contemporary perspectives and research on early childhood education, Mustafa Yaşar, Özkan Özgün, Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.350-359, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Contemporary perspectives and research on early childhood education: An introduction

Contemporary perspectives and research on early childhood education, Mustafa Yaşar, Özkan Özgün, Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.1-7, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Dil, Okuryazarlık Ve Okullaşma

Early Childhood Development : A Multicultural Perspective [Erken Çocukluk Döneminde Gelişim: Çok Kültürlü Bir Bakış Açısı], Akman B., Editör, Nobel, Ankara, ss.392-425, 2013

14. Bebeklikte Sosyal ve Duygusal Gelişim

Early Childhood Development : A Multicultural Perspective [Erken Çocukluk Döneminde Gelişim: Çok Kültürlü Bir Bakış Açısı], Akman B., Editör, Nobel, Ankara, ss.168-195, 2013

15. Erken çocuklukta aile eğitimi ve aile eğitimine yönelik uygulanan programlar

Aile eğitimi ve okul öncesinde aile katılımı, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.21-52, 2011

16. Aile ile ilgili temel kavramlar ve tarihsel süreçte çocuğun eğitiminde aile

Aile eğitimi ve okul öncesinde aile katılımı, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.11-19, 2011

17. Uyum problemi olan ve problem davranışlar sergileyen çocukların aileleri ile çalışma

Aile eğitimi ve okul öncesinde aile katılımı, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.181-198, 2011

18. Bağlanma kuramı

Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, Orakçı A., Gürsoy N. F., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınevi, Ankara, ss.241-250, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Ebeveynlikle ilgili kuramlar ve araştırmalar

Aile eğitimi ve erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmaları, Z. F. Temel, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.71-107, 2010

20. Bağlanma Kuramı

Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, Komisyon, Editör, M.E.B. Yayınları, Ankara, ss.241-250, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Bağlanma Kuramı

Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, Komisyon, Editör, M.E.B. Yayınları, ss.241-250, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Sınıfta istenmeyen davranışlar, nedenleri, yönetimi

Okul öncesi dönemde sınıf yönetimi, Y. A. Arnas, F. Sadık, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.243-276, 2008

24. Ahlak gelişimi

Erken çocukluk döneminde gelişim, M. E. Deniz, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.285-304, 2008

25. Parental stres and social support differences in Turkish families with normative and non-normative children

Mental health for today's world, E. Grotberg, A. D. Thomas, H. Janzen , Editör, Education Clinic, Edmonton, ss.10-14, 2003 Sürdürülebilir Kalkınma
Diğer Yayınlar 7
Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

49

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

48

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

18

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları