Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. ‘ Web Tabanlı İnteraktif Görsel Romanların Psikolojik Yardım Hizmetlerinde Kullanılması’

11. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 12 - 13 Eylül 2023, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2. Ebeveyn Merkezli Psikolojik Danışmann Çocukların Problem Davranışları, Ebeveyn Stresi ve Çocuk-Ebeveyn ilşiikisine Etkisi

22.ULUSLARARASI PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.253-254, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. İlkokul Çocuklarında Saldırganlıkla Baş Etmede Anne Kendine Yardım Grubu ile Çocuklara Yönelik Psikoeğitim Grubunun Etkisinin Karşılaştırılmas

22.ULUSLARARASI PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.273-274, (Özet Bildiri)

4. Bazı Sosyal Medya Değişkenleri Açısından Ergen Ve Genç Yetişkinlerin Fomo Düzeylerinin İncelenmesi

4. Uluslararası EMI Girişimcilik Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.747-763, (Tam Metin Bildiri)

5. sosyal Medya Bağımlılığı ve Billişsel Hatalar İlişkisi

ERPA, İstanbul, Türkiye, 26 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.645-653, (Tam Metin Bildiri)

6. Investigation to social media addiction in terms of self-concept

ICONASH, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, ss.117-124, (Tam Metin Bildiri)

7. An Experimental Study Regarding Group Guidance On Dealing With Homophobia

Berlin International Social Sciences and Humanities Conference, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.80-81, (Özet Bildiri)

8. Counselor and counselors' students' life and work values

International congress of social science and ecucation research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

9. ERGENLERİN SOSYAL AĞ KULLANIMINA GÖRE BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ

Uluslararası stratejik araştırmalar kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.156-157, (Tam Metin Bildiri)

10. Ergenlerin Beş Faktör Kişilik Sosyal Yetkinlik Bilişsel Esneklik Bilişsel Hatalar ve Anne Baba Beş Faktör Kişilik İlişkisi

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education(ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Ergenlerin Kişilik Özelliklerinin Sınıf Düzeyine Göre Bilişsel Esneklik ile İlişkinin İncelenmsi

25. ulusal eğitim bilimleri kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.605-614, (Tam Metin Bildiri)

12. ., Ergenlerde Görülen Psikolojik Belirti Düzeylerinin Cinsiyet ve Aile İşlevlerine Göre İncelenmesi

18. Ulusal Psikoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 8 - 12 Haziran 2014, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

13. Analysis Of The Relationship Between The Cognitive Flexibility And Anxiety Levels In Adolescents Based On Sex, Socio-economic Status And Educatiın Level

XII. Ulusal PDR Kongresi. İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2013, ss.100, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Anaylsis of the Relationship Between the Cognitive Flexibility, Adaptation and Anxiety Levels in Adolescents Based on Sex, Socio-economic Status and Education Level.

V. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 5 - 09 Mayıs 2013, ss.1687-1696, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Grup Rehberliğinin Sosyal Yetkinlik Beklentisi Üzerindeki Etkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma

III. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2006, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

16. İlköğretim Öğrencilerinin Sorunları İle Değerleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 18 Eylül 2002, ss.293, (Tam Metin Bildiri)

17. Ergen ve Gençlerin Bazı Demografik Değişkenlerine Göre Değerleri ve Değerlerin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarına Göre etkisi

VI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi,, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Ağustos 2001, ss.12-13, (Tam Metin Bildiri)

18. Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi

9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi., Adana, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 1999, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

19. Sosyal Yetkinlik Beklentisini Geliştirmeye Yönelik Grupla Rehberlik Programı

Ulusal EBB Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 1997, ss.23, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 51

5. SONA DOĞRU ÖLÜM VE YAS

Gelişim Psikolojisi II: Yetişkinlik, Yaşlılık ve Ölüm, Ban Yazgan İnanç,Meral Atıcı,Mehmet Bilgin,Sema Bengi Gürkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.129-140, 2019

6. Bedensel ve Devinsel Gelişim

Eğitim Psikolojisi, Binnur Yeşilyaprak, Editör, PegemA, Ankara, ss.58-81, 2019

7. Gelişim Psikolojisi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018

9. Bedensel ve Devinsel gelişim

Eğitim Psikolojisi, Binnur Yeşilyaprak, Editör, Pegem Açık Akademi Yayınları, Ankara, ss.58-81, 2018

10. Bedensel ve Devinsel gelişim

Eğitim Psikolojisi, Binnur Yeşilyaprak, Editör, PegEMA, Ankara, ss.58-81, 2018

11. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

Eğitim Psikolojisi, Binnur Yeşilyaprak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.58-81, 2018

12. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2018

13. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2018

16. Bedensel ve Devinsel gelişim

Eğitim Psikolojisi, Binnur Yeşilyaprak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.58-81, 2017

17. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2017

18. ÖĞRENMEDE DAVRANIŞSAL YAKLAŞIM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ (GELİŞİM-ÖĞRENME-ÖĞRETİM), YEŞİLYAPRAK BİNNUR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.197-243, 2017

19. ÖĞRENMEDE DAVRANIŞSAL YAKLAŞIM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ (GELİŞİM-ÖĞRENME-ÖĞRETİM), YEŞİLYAPRAK BİNNUR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.197-243, 2017

20. Ergenin beş kişilik özelliği, sosyal yetkinlik, bilişsel esneklik, bilişsel hatalar ve anne baba beş kişilik özelliği ilişkisi

Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Hasan Göksu, Editör, Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, ss.35-61, 2016

21. ERGENLERİN BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİĞİ İLE BİLİŞSEL ESNEKLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKLER VE NİTELİK ARAYIŞI E-KİTAP, BİLGİN.M, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.595-604, 2016

22. Ergenlerin beş faktör kişilik özelliği ile bilişsel esneklik arasındaki ilişkinin incelenmesi

Eğitim Bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Kemal Öztemel, Editör, PegemA, Ankara, ss.605-614, 2016

23. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNJUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2016

24. Relations to Adolescenct Five Factor Personality, Social Self-efficacy, Cognitive Flexibility, Cognitive Errors and Five Factor Personality of Parent

Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Hasan Göksu, Editör, Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, ss.35-61, 2016

27. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2015

28. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2015

29. bedensel ve devinsel gelişim

eğitim psikolojisi, Binnur Yeşilyaprak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.58-81, 2014

30. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2014

31. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2014

33. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2013

35. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2012

37. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2011

38. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2011

40. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2010

41. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2010

43. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2009

45. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2008

46. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2007

47. gelişim psikolojisi

Nobel Yayın Dağıtım, Adana, 2006

49. BEDENSEL VE DEVİNSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BİNNUR YEŞİLYAPRAK, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.58-81, 2006

50. gelişim psikolojisi

Nobel Yayın Dağıtım, Adana, 2005
Metrikler

Yayın

107

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2850

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

190

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

349

Proje

9

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları