Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)
1. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ VE BENLİK SAYGISININ GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.685-701, 2023 (Hakemli Dergi)
2. OPTİMUM UYARILMA SEVİYESİ VE KEŞİFSEL BİLGİ ARAMANIN ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.266-278, 2022 (Hakemli Dergi)
4. A Survey on the Attitudes of Passengers Towards Green Airlines
Journal of Yaşar University
, cilt.14, sa.55, ss.237-250, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Hizmet Sektöründe Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.20, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
8. The Motivational Behaviors and Perceptions of the Medical Tourists The Case of Turkey
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.1, sa.3, ss.46-67, 2016 (Hakemli Dergi)
9. İnternet Bankacılığına İlişkin Tüketici Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Bir Pilot Uygulama.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.165-182, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama
Asos Journal
, sa.27, ss.127-146, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Havayolu İşletmelerinde Yolcu Sadakatinin Temel Unsurları
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.245-256, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.113-126, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Sektöründe Sözsüz İletişim Algısı Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.66-83, 2012 (Hakemli Dergi)
14. Gıda Perakendecilerinin Çevre Duyarlılığı Üzerine Bir İnceleme
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
15. Kobi?lerin İhracatta Karşılaştıkları Engellerin Belirlenmesine Yönelik Mobilya Sektöründe Gerçekleştirilen Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.228-246, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Kobilerin ihracatta Karşilaştiklari Engellerin Belirlenmesine Yönelik Mobilya Sektöründe Gerçekleştirilen Bir Araştirma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.228-246, 2009 (Hakemli Dergi)
17. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin tasarlanması ve Bu Sitelerin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Uygulama
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.135-146, 2009 (Hakemli Dergi)
18. GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.85-96, 2007 (Hakemli Dergi)
19. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarına ve Markasına Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.191-206, 2006 (Hakemli Dergi)
20. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.191-206, 2006 (Hakemli Dergi)
21. Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar
Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.43-49, 2005 (Hakemsiz Dergi)
22. İnternet Aracılığıyla Bankacılık Hizmetlerinin Pazarlaması
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi
, cilt.6, sa.23, ss.23-34, 2005 (Hakemli Dergi)
23. Tedarik Zinciri Yönetiminde Yeni Yaklaşım: İnternet
Pazarlama Dünyası
, ss.42-47, 2003 (Hakemsiz Dergi)
26. Gümrük Birliği?nin Türk Konfeksiyon Sektörü Üzerindeki Etkileri
Sosyal Bilimler Dergisi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.5, sa.5, ss.73-86, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Big Data Applications in Services Marketing
26th EBES Conference – Prague, 24 - 26 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2. Determining the factors influencing the passengers’ avoidance to use the mobile applications of airline companies
23th EBES Conference – Madrid, 27 - 29 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
6. Factors Influencing Repurchase Intensions of Services
18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
8. How Cooperative Members View the Marketing Activities of Çukobirlik: A field Study On Çukurova Region
Second Annual YÖK-SUNY Collaboration Symposium, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, ss.239-249, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
4. Beklenti Teorisi (Prospect Theory)
Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.283-295, 2014
5. Hizmet Pazarlaması
Nobel Kitabevi, Adana, 2010
Diğer Yayınlar
1