Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Bağlılığı Üzerine Etkisi: Devlet Hastanesi Üzerine Bir İnceleme
Ç.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.43-57, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağlarda Tüketim Temelli Akran İletişiminin İncelenmesi Adana İlinde Bir Uygulama
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.15, ss.309-327, 2015 (Hakemli Dergi)
Çocuk Tüketicilerde Marka Tanınırlığının İncelenmesi Okul Öncesi Çocuklar Üzerinde Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.369-378, 2015 (Hakemli Dergi)
Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.35-47, 2012 (Hakemli Dergi)
Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarına ve Markasına Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.191-206, 2006 (Hakemli Dergi)
Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar
Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.43-49, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018
Assessing the Effects of Virtual Experience Authenticity on Consumer Responses A Preliminary Research on University Students
19th EBES Conference - Istanbul, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.26
ALGILANAN ELEKTRONIK HIZMET KALITESI UNSURLARININ INCELENMESI SANAL ALISVERIS SITELERI ÜZERINDE BIR UYGULAMA
15. Ulusal Işletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016
ALGILANAN ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİ UNSURLARININ İNCELENMESİ SANAL ALIŞVERİŞ SİTELERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 Mayıs 2016
Factors Influencing Repurchase Intensions of Services
18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016
FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES
EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8
A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17
A GROWING ECONOMIC SEGMENT IN A DEVELOPING ECONOMY: WOMEN ENTREPRENEURS AND THEIR PROBLEMS IN TURKEY
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, cilt.-, ss.1-17
Calculation of the University Student's Ecological Footprint Size: A Pilot Research on Students Living in Adana
2nd INT'L SOCIAL BUSINESS @ ANADOLU CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.153-160
Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market
2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109
Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232
Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi Adana İlindeki Girişimciler Üzerinde Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232
Tüketicilerin Konut Satın Alım Sürecine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Adana İlinde Pilot Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 07 Mayıs 2015 - 09 Mayıs 2017, ss.184-190
Analyzing the Thoughts of Ecological Footprints of University Students: A Preliminary Research on Turkish Students
International Conference on Strategic Innovative Marketing IC-SIM 2014, Madrid, İspanya, 3 - 07 Eylül 2014, ss.176-184
Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014
Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.100
Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647
Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-456
Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012
Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012
Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011
Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011
Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketici Olma Sürecinde Sosyal Ağlarda Kurulan İletişim
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
Büyüyen Yerel Markaların Pazarlama Uygulamaları
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi
Pazarlama Teorileri, YAGCI, M. İ. , ÇABUK, S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.265-282, 2014
Rekabette Karşılaştırmalı Üstünlük Teorisi
Pazarlama Teorileri, MEHMET İSMAİL YAĞCI, SERAP ÇABUK, Editör, MEDIACAT, ss.265-281, 2014
Adana Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2013
Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012
Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012
Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
New Perspectives of Contemporary Marketing, Edgar Centeno, Cleopatra Veloutsou, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.279-291, 2012