Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

5. Factors Influencing Repurchase Intensions of Services

18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

6. FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES

EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8, (Özet Bildiri)

7. A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey

International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. A GROWING ECONOMIC SEGMENT IN A DEVELOPING ECONOMY: WOMEN ENTREPRENEURS AND THEIR PROBLEMS IN TURKEY

International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, cilt.-, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)

9. Calculation of the University Student's Ecological Footprint Size: A Pilot Research on Students Living in Adana

2nd INT'L SOCIAL BUSINESS @ ANADOLU CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)

10. Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market

2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109, (Özet Bildiri)

11. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Tam Metin Bildiri)

13. Tüketicilerin Konut Satın Alım Sürecine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Adana İlinde Pilot Bir Uygulama

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 07 Mayıs 2015 - 09 Mayıs 2017, ss.184-190, (Özet Bildiri)

14. Analyzing the Thoughts of Ecological Footprints of University Students: A Preliminary Research on Turkish Students

Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Madrid, İspanya, 1 - 04 Eylül 2014, cilt.175, ss.176-184, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

15. Analyzing the Thoughts of Ecological Footprints of University Students: A Preliminary Research on Turkish Students

International Conference on Strategic Innovative Marketing IC-SIM 2014, Madrid, İspanya, 3 - 07 Eylül 2014, ss.176-184, (Tam Metin Bildiri)

16. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

17. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

18. Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.100, (Tam Metin Bildiri)

19. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647, (Özet Bildiri)

20. Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Konya, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-454, (Özet Bildiri)

21. Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-456, (Özet Bildiri)

22. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

23. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

24. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

25. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

26. Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising

9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

3. Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi

Pazarlama Teorileri, YAGCI, M. İ. , ÇABUK, S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.265-282, 2014

4. Rekabette Karşılaştırmalı Üstünlük Teorisi

Pazarlama Teorileri, MEHMET İSMAİL YAĞCI, SERAP ÇABUK, Editör, MEDIACAT, ss.265-281, 2014

7. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012

8. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

New Perspectives of Contemporary Marketing, Edgar Centeno, Cleopatra Veloutsou, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.279-291, 2012
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları