Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
6. Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Bağlılığı Üzerine Etkisi: Devlet Hastanesi Üzerine Bir İnceleme
Ç.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.43-57, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Sosyal Ağlarda Tüketim Temelli Akran İletişiminin İncelenmesi Adana İlinde Bir Uygulama
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.15, ss.309-327, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Çocuk Tüketicilerde Marka Tanınırlığının İncelenmesi Okul Öncesi Çocuklar Üzerinde Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.369-378, 2015 (TRDizin)
10. Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.35-47, 2012 (Hakemli Dergi)
11. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarına ve Markasına Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.191-206, 2006 (Hakemli Dergi)
12. Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar
Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.43-49, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
1. Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2. Assessing the Effects of Virtual Experience Authenticity on Consumer Responses A Preliminary Research on University Students
19th EBES Conference - Istanbul, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.26, (Özet Bildiri)
3. ALGILANAN ELEKTRONIK HIZMET KALITESI UNSURLARININ INCELENMESI SANAL ALISVERIS SITELERI ÜZERINDE BIR UYGULAMA
15. Ulusal Işletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
4. ALGILANAN ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİ UNSURLARININ İNCELENMESİ SANAL ALIŞVERİŞ SİTELERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
5. Factors Influencing Repurchase Intensions of Services
18th Euroasia Business and Economics Society, 8 - 10 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
6. FACTORS INFLUENCING REPURCHASE INTENTIONS OF SERVICES
EBES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 8 - 10 Ocak 2016, ss.8, (Özet Bildiri)
7. A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
8. A GROWING ECONOMIC SEGMENT IN A DEVELOPING ECONOMY: WOMEN ENTREPRENEURS AND THEIR PROBLEMS IN TURKEY
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, cilt.-, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
9. Calculation of the University Student's Ecological Footprint Size: A Pilot Research on Students Living in Adana
2nd INT'L SOCIAL BUSINESS @ ANADOLU CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)
10. Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market
2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109, (Özet Bildiri)
11. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Tam Metin Bildiri)
12. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi Adana İlindeki Girişimciler Üzerinde Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Özet Bildiri)
13. Tüketicilerin Konut Satın Alım Sürecine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Adana İlinde Pilot Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 07 Mayıs 2015 - 09 Mayıs 2017, ss.184-190, (Özet Bildiri)
15. Analyzing the Thoughts of Ecological Footprints of University Students: A Preliminary Research on Turkish Students
International Conference on Strategic Innovative Marketing IC-SIM 2014, Madrid, İspanya, 3 - 07 Eylül 2014, ss.176-184, (Tam Metin Bildiri)
16. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
17. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
18. Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.100, (Tam Metin Bildiri)
19. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647, (Özet Bildiri)
21. Bulanık Bir Model İle Özel Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-456, (Özet Bildiri)
22. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
23. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
24. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
25. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
26. Portrayal of Mother in Turkish Print Advertising
9th Annual International Conference on Business: Accounting, Finance, Management and Marketing, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Temmuz 2011, ss.93, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Tüketici Olma Sürecinde Sosyal Ağlarda Kurulan İletişim
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
2. Büyüyen Yerel Markaların Pazarlama Uygulamaları
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
3. Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi
Pazarlama Teorileri, YAGCI, M. İ. , ÇABUK, S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.265-282, 2014
4. Rekabette Karşılaştırmalı Üstünlük Teorisi
Pazarlama Teorileri, MEHMET İSMAİL YAĞCI, SERAP ÇABUK, Editör, MEDIACAT, ss.265-281, 2014
5. Adana Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2013
6. Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012
7. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012
8. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
New Perspectives of Contemporary Marketing, Edgar Centeno, Cleopatra Veloutsou, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.279-291, 2012
Diğer Yayınlar
1