Dr. Öğr. Üyesi HABİBE ALDAĞ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Çukurova Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Investigation of University Students' Critical Thinking Disposition and Perceived Problem Solving Skills
TÜMKAYA S.
,
AYBEK B.
,
ALDAĞ H.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.36, ss.57-74, 2009 (SSCI)
Öğrenme ve öğretmede A. Paivio'nun İkili Kodlama Kuramı.
ALDAĞ H.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.29-48, 2005 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reasoning Scaffold Model for Instructional Simulation Development and Application
ALDAĞ H.
,
DOĞANAY A.
,
Sema Koroglu-Ulutas L.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.44, sa.1, ss.143-169, 2015 (ESCI)
Toulmin Tartışma Modeli
ALDAĞ H.
Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.13-34, 2006 (Hakemli Dergi)
Çok ortamlı öğrenmede ikili kodlama kuramı ve bilişsel model
ALDAĞ H.
,
SEZGİN M. E.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.121-135, 2003 (Hakemli Dergi)
Multimedya uygulamalarında ikili kodlama kuramı
ALDAĞ H.
,
SEZGİN M. E.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.29-44, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effects Of Textual And Graphıcal-Textual Argumentatıon Software As Cognıtıve Tools On Development Of Argumentatıon Skılls
ALDAĞ H.
,
DOĞANAY A.
Sixth International Conference for the International Society for the Study of Argumentation, Hollanda, ss.43
Öğrenme ve Öğretme Stilleri İlişkisi
köymen ü.
,
KUTLU M. O.
,
ALDAĞ H.
,
SCHREGLMANN S.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Haziran 2017
Cognitive Load Measurement and Game-Based Learning
ALDAĞ H.
,
Meşe C.
ICITS 2017 - 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.218-219
Öğrenme Ve Öğretme Stilleri ilişkisi
ALDAĞ H.
,
SCHREGLMANN S.
,
KUTLU M. O.
,
Köymen Ü.
ICITS 2017 - 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.670-672
SCRATCH YAZILIMI İLE PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN DURUMU BİR DOKÜMAN İNCELEMEÇALIŞMASI
ALDAĞ H.
,
TEKDAL M.
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.236-243
Temellendirilmiş Kuram
ALDAĞ H.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, sa.1, ss.14
Bilgisayar Kullanımı ve Programlama Öğretiminde Cinsiyet Farklılıkları
ALDAĞ H.
,
TEKDAL M.
1.ULUSLARARASI ÇUKUROVA KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.225
An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills
TÜMKAYA S.
,
AYBEK B.
,
ALDAĞ H.
Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretim Teknolojisine Giriş
KUTLU M. O.
,
ALDAĞ H.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu, M.O, Aldağ, H, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.9-35, 2005
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Atıf (WoS)
27
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
36
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Tez Danışmanlığı
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları