SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examining Transformation Geometry Concept Definitions of Pre-Service Mathematics Teachers
Bulletin of Education & Research
, cilt.43, sa.2, ss.139-162, 2021 (Hakemli Dergi)
Explanatory Strategies of Preservice Mathematics Teachers About Divisibility by Zero
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.4, ss.1-15, 2019 (Hakemli Dergi)
Algebra is a Dream? Is It a Game?
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.26, ss.45-56, 2017 (Hakemli Dergi)
Teacher competencies according to peer evaluations in micro-teaching applications
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.5, ss.1657-1669, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Özyeterlik ve Problem Çözmeye Yönelik İnançları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.2040-2059, 2016 (Hakemli Dergi)
The Investigation of Algebraic Tasks in Sixth Grades in Terms ofCognitive Demands Mathematics Texbook and ClassroomImplementations
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.2, ss.594-606, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Relationship Between Math Teacher Candidates’ Self efficiency Beliefs For Material Design, Perceptions Of Creativity And Belief of The Use Of Concrete Material
CUKUROVA 6TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021
The Attitude Of Mathematics Teacher Candidates Towards The Instructional Technology Material Design Course And Their Beliefs About The Use Of Concrete Materials
CUKUROVA 6TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021
Errors And Misconceptions of Secondary School 7th Year Students on The Geometry
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dönüşüm Geometrisindeki Kavramlara İlişkin Tanımları
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018
Mathematical Thinking of Mathematics Teacher Candidates
The 1st International Symposiumof Silkroad Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
The Effects of Problem Solving Strategies Instruction on Pre-Service Elementary Mathematics Teachers’ Problem Solving Beliefs and Skills
The 1st International Symposiumof Silkroad Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirde Yaşadıkları Kavram Yanılgıları ve Giderilmesinde Etkinlik Temelli Öğretimin Kullanılması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesine Yönelik Bakış Açılarının İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Cebir Bir Rüya Mı? Harflerle Oyun Mu?
26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Qualification of an İdeal Mathematics Teacher according to elemantary Mathematics preservice Teachers
42nd International Conference on Education and Social Secience, Zürich, İsviçre, 22 - 23 Kasım 2016
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Nitelikleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Öğretmen Adaylarının Hayat Boyu Öğrenmey İlişkin Görüşleri
4th International Conference on Education, 26 - 28 Haziran 2015
Ortaokul 8.Sınıf öğrencilerinin Kareköklü ve Üslü Sayılar konusundaki Yaygın Hatalar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Trabzon, Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016
Evaluating of Instructional Materials of Elementary Mathematics Teachers Candidates
The Sixth Asian Conference on Education, 28 Ekim - 02 Kasım 2014
Ortaokul 5 Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerin Anlamları Açısından İncelenmesi
XI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Simetri Konusundaki Bilgilerinin İncelenmesi
XI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Beliefs of pre service elemantary mathematics teachers about problem posing and problem solving
International Teacher Education Conference, 5 - 07 Şubat 2014
Problem Posing Skills of Pre service Elementary Mathematics Teachers Case of Algebraic Equations
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013
İilköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Günlük Yaşamla İlgili Sözel Problemleri Kurma ve Çözmeye Yönelik Algıları
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Critical Thinking Skills of Teacher Candidates of Elemantary Mathematics.
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, ss.831-835
Beliefs of Pre service Elemantary Mathematics Teachers and Mathematics Department Students about Mathematics
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, ss.742-746
Rutin Olmayan Problemlere Verilen Rutin Cevaplar
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
The Relationship Between Children s Performance in Solving Story Problems and Executing Arithmetic Operations
3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, 12 - 14 Haziran 2006
Öğretmen Adaylarının Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Lise Altyapıları ve Üniversiteye Giriş Sınavı Tercihleri ile İlişkisi ilköğretim Matematik Öğretmen Adayları Örneği
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Türkiye, 6 - 07 Eylül 2005
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geleceğe Yönelik Amaçlarının Matematik ile İlgili Düşüncelerine ve Matematik Başarılarına Etkisi
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 07 Eylül 2005
Matematik Dersine Yönelik Tutumun ve Başarının Cinsiyet ve Öğrenim Türü Değişkenleri Açısından İncelenmesi
XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 07 Eylül 2005
Matematik Öğretiminde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına uygun Çalışma yapraklarının Geliştirilmesi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Etkili Matematik Öğretimi ile Oluşturulan Beceriler
Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-69, 2020
Hacim Ölçme ve Öğretimi
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Prof. Dr. Erhan Ertekin- Doç.Dr. Melihan Ünlü, Editör, Pegem Akadeni, Ankara, ss.677-702, 2020
Cebirin Tarihi
Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, Gülfem Sarpkaya Aktaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2019
Yüzde Gösterimi ve Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, Erhan ERTEKİN ve Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.404-420, 2019
Cebirsel Görevlerin Bilişsel İstem Seviyeleri- Ders Kitabı ve uygulama
Lambert Academic Publishing, Augsburg, 2017
Matematik Öğretiminde Somut Materyaller ve Tasarımları
Pegem Akademi, Ankara, 2017
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yeterlikleri
Sosyal Bilgiler öğretimi, Mustafa Safran, Editör, Pegem Akademi, ss.49-66, 2012