Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Matematik Eğitimi ve Üstbilişsel Farkındalık Üzerine Yazılmış Ulusal Tezlerin Bibliyometrik Analizi.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024

Ortaokul Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Olumsuz Tutumlarının Nedenleri: Öğrenci Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Çocuklar İçin Felsefeye Yönelik Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024

2023 TIMSS Grade-8 Mathematics Questions Of Superior And Normal Students' Opinions

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023

Web 2.0 Destekli Matematik Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Becerilerine Ve Tutumlarına Etkisi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 19 Haziran 2022, ss.1699-1715

Matematik Eğitiminde Oyun Kullanımına Yönelik Bilimsel Araştırmaların İncelenmesi

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021

Errors And Misconceptions of Secondary School 7th Year Students on The Geometry

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Mathematical Thinking of Mathematics Teacher Candidates

The 1st International Symposiumof Silkroad Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesine Yönelik Bakış Açılarının İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Cebir Bir Rüya Mı? Harflerle Oyun Mu?

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Qualification of an İdeal Mathematics Teacher according to elemantary Mathematics preservice Teachers

42nd International Conference on Education and Social Secience, Zürich, İsviçre, 22 - 23 Kasım 2016

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Nitelikleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Ortaokul 8.Sınıf öğrencilerinin Kareköklü ve Üslü Sayılar konusundaki Yaygın Hatalar

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Trabzon, Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016

Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Simetri Konusundaki Bilgilerinin İncelenmesi

XI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Critical Thinking Skills of Teacher Candidates of Elemantary Mathematics.

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, ss.831-835

Beliefs of Pre service Elemantary Mathematics Teachers and Mathematics Department Students about Mathematics

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Brüksel, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, ss.742-746

Reflection of primary school 6 th grade mathematics activities on the development of students mathematical thinking

World Conference on Educational Sciences WCES, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.1163-1167 identifier identifier

Rutin Olmayan Problemlere Verilen Rutin Cevaplar

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007

The Relationship Between Children s Performance in Solving Story Problems and Executing Arithmetic Operations

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, 12 - 14 Haziran 2006
Kitaplar

Matematiksel Dil ve İletişim

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİ EĞİLİMLER, ORÇAN KAÇAN MAİDE, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.4-26, 2024

Yapay Zekanın Matematik Eğitiminde Yükselen Rolü

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİ EĞİLİMLER, ORÇAN KAÇAN MAİDE, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.46-71, 2024

Çocuklarda Matematik Kaygısının Edinimi Gelişimi ve Sürdürülmesi

Matematik Kaygısı, Bülent Dilmaç ve Erhan Ertekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.78-89, 2022

Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri

Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, Feride Özyıldırım Gümüş, Editör, Nobel, Ankara, ss.233-258, 2022

Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi

Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Feride Özyıldırım Gümüş, Editör, Nobel, Ankara, ss.205-229, 2022

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yeterlikleri

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Mustafa Safran, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.49-66, 2021

Cebirin Tarihi

Uygulama Örnekleriyle cebirsel Düşünme ve Öğretimi, Gülfem Sarpkaya Aktaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-23, 2021

Hacim Ölçme ve Öğretimi

Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Prof. Dr. Erhan Ertekin- Doç.Dr. Melihan Ünlü, Editör, Pegem Akadeni, Ankara, ss.677-702, 2020

Etkili Matematik Öğretimi ile Oluşturulan Beceriler

Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-69, 2020

Yüzde Gösterimi ve Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, Erhan ERTEKİN ve Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.404-420, 2019

Cebirin Tarihi

Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, Gülfem Sarpkaya Aktaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2019

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yeterlikleri

Sosyal Bilgiler öğretimi, Mustafa Safran, Editör, Pegem Akademi, ss.49-66, 2012
Metrikler

Yayın

69

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

73

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları