Eğitim Bilgileri
2012 - 2019
2012 - 2019Doktora
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine Yönelik Öğretim Programı Geliştirme Çalışması
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları Ve Öğretim
2012
2012Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerinin Empatik Beceri Düzeylerinin Sosyo-Demografik Değişkenlere Ve Tercih Edilen Disiplin Türlerine Göre İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü;/Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017Akademik Okul Çalıştayları
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Çukurova Üniversitesi-PegemA Yayıncılık
2016
2016Alan Uzmanlarıyla Nitel Temelli Araştırmalara Yolculuk
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Uludağ Üniversitesi (TÜBİTAK PROJESİ)
2013
2013Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi-Nvivo 10
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2015 - 2016
2015 - 2016Değişim Öğrencisi
Üniversite, Gent Universitesi, Eğitim Bilimleri, Değişim Öğrencisi
2015 - 2016
2015 - 2016Doktora Öğrencisi
Ghent University, Doktora Öğrencisi
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Gelişim Semineri-Aksaray
Kurumsal Temsil, Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye, Aksaray, 2023 - 2023
Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Gelişim Semineri-Istanbul
Kurumsal Temsil, Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye, İstanbul, 2023 - 2023
Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Gelişim Semineri-Adıyaman
Kurumsal Temsil, Milli Eğitim Bakanlığı , Türkiye, Adıyaman, 2022 - 2022
Makaleler
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
2026
20261. Mediating Effects of Humor Styles on the Relationship Between Cognitive Flexibility and Interpersonal Problem-Solving Skills
Yerlikaya E. E., Karaçoban F.
ANALES DE PSICOLOGÍA , cilt.42, sa.1, ss.1-11, 2026 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2026
20262. Adding one more dimension into the instructional analogy: what does the participatory analogy contribute?
Arici F., Efendioglu A., KARAÇOBAN F.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, cilt.59, 2026 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Hizmet Kalitesine Yönelik Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi
KARAÇOBAN GÜRBÜZ F., YEŞİLPINAR UYAR M.
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, ss.81-98, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Improving Students’ Reading Comprehension Performance in Elementary Schools: The Impact of Various Multimedia Animation Types
Özdemir O., KARAÇOBAN F., EFENDİOĞLU A.
Reading and Writing Quarterly
, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20235. Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının, Okula Aidiyet Duygusunun ve Bu Değişkenler Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
KARAÇOBAN F., Sarı M.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1297-1318, 2023 (TRDizin)
2022
20226. Birleştirilmiş ve Müstakil Sınıfta Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Çelik Kırtan M., EFENDİOĞLU A., KARAÇOBAN GÜRBÜZ F.
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.297-344, 2022 (TRDizin)
2022
20227. Evaluation of the curriculum of the teaching in the multigrade classrooms course: Participatory evaluation approach
Karaçoban F., Karakuş M.
Pegem Journal of Education and Instruction , cilt.12, sa.1, ss.84-99, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2021
20218. Öğretim elemanlarının öğretim yeterliklerini değerlendirme ölçeği (ÖYDÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Doğanay A., Yeşilpınar Uyar M., Dinçer S., Karakuş F.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.201-214, 2021 (TRDizin)
2017
20179. Social Studies Teachers' In-service Training Needs towards Project Tasks: A Comparative Case Study
YEŞİLPINAR UYAR M., KARAKUŞ F.
Universal Journal of Educational Research , cilt.5, sa.12, ss.2137-2148, 2017 (Scopus)
2017
201710. Examining Teaching of Professional Concepts in Teacher Training and Investigating Students? Cognitive Structures Regarding Professional Concepts
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
Educational Research and Reviews , cilt.12, sa.24, ss.1230-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201711. Determining Teachers? Educational Needs Regarding School EducationProjects within the Scope of Erasmus + Programme
Karakuş F., Yeşilpınar Uyar M., Balbağ N. L.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.11, ss.32-43, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ F.
İlköğretim Online , cilt.16, sa.2, ss.509-524, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201613. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI
KARAKUŞ F.
e-Turkish Studies , cilt.11, sa.19, ss.491-510, 2016 (TRDizin)
2015
201514. The Examination of Empathetic Skill Levels of Primary Education Teachers Regarding Socio-Demographic Variables and Their Preferred Discipline Types
KARAKUŞ F., TÜMKAYA S.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.5, sa.4, ss.397-418, 2015 (ESCI, TRDizin)
2014
201415. Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KARAKUŞ F., TÜMKAYA S., BAL L.
Ilkogretim Online , cilt.13, sa.2, ss.412-424, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Preparing Teachers for Multilingual Classrooms: Voices of Teacher Educators and Teachers in the U.S.
Karaçoban F., Coady M.
13th International Congress on Curriculum and Instruction, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 Ekim - 28 Kasım 2025, ss.410-413, (Özet Bildiri)
2025
20252. Evaluation of the Mentoring Program for Teachers in Rural Areas Affected by Disasters: Perspectives of Mentor and Mentee
Koyuncu F., Bakioğlu M., Karaçoban F., Ekinci Mechik M.
34th European Conference on Educational Research, Belgrade, Sırbistan, 8 - 12 Eylül 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
20213. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Tekin G., Efendioğlu A., Karaçoban F.
12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK-2021), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. Investigation of the Mediating Effect of Humor Styles on the Relationship Between Cognitive Flexibility and Interpersonal Problem Solving Skills
Yerlikaya E. E., Karaçoban F.
VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
20215. İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Akıl ve Zeka Oyunlarına Yönelik Görüşleri
Kahraman T., Karaçoban F., Efendioğlu A.
VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
20196. PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT LEARNING AND EVALUATION PROCESSES WITHIN THE CONSTRUCTIVIST UNDERSTANDING
KARAKUŞ F., ÇİLİNGİR E., İFLAZOĞLU SABAN A.
7th International Congress on Curriculum and ınstruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.179-180, (Özet Bildiri)
2019
20197. AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE
KARAKUŞ F., KARAKUŞ M.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258, (Özet Bildiri)
2018
20188. Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının ve Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi
KARAKUŞ F., SARI M.
VI. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
20189. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
Doğanay A., Yeşilpınar Uyar M., Dinçer S., Karakuş F.
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)
2018
201810. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
Doğanay A., Yeşilpınar Uyar M., Karakuş F., Dinçer S.
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
2018
201811. Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları
KARAKUŞ F., YEŞİLPINAR UYAR M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Motivation of the Secondary School Students towards Science Learning: A Mixed Method Study
KARAKUŞ F., KARADUMAN B., BALBAĞ M. Z.
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201713. Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables
YEŞİLPINAR UYAR M., KARAKUŞ F., DOĞANAY A.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108, (Özet Bildiri)
2017
201714. Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study
YEŞİLPINAR UYAR M., DOĞANAY A., KARAKUŞ F.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106, (Özet Bildiri)
2017
201715. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri
YEŞİLPINAR UYAR M., KARAKUŞ F.
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201716. Educational needs of social sciences teachers for planning, implementation and evaluation processes of project tasks
YEŞİLPINAR UYAR M., KARAKUŞ F.
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.76-77, (Özet Bildiri)
2017
201717. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık İle Farklılıklara Saygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
BALBAĞ N. L., KARAKUŞ F.
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201718. Instructors? Perceptions On The Concepts Of ?syllabus? And ?instruction?: A Metaphorical Study
KARAKUŞ F., ÇİLİNGİR E.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.3330-3331, (Özet Bildiri)
2017
201719. Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project
KARAKUŞ F., YEŞİLPINAR UYAR M., BALBAĞ N. L.
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201620. Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine Yönelik İhtiyaç Analizi
KARAKUŞ F.
IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF ÖĞRETMENİ OLMAYA YÖNELİK YETERLİK ALGILARI
KARAKUŞ F., GÖZ BALBAĞ N. L.
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, cilt.11, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201522. Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .
KARAKUŞ F., KARAKUŞ M.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123, (Özet Bildiri)
2015
201523. BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
201424. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Program Tasarımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN B., KARAKUŞ F.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.98, (Özet Bildiri)
2014
201425. Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2012
201226. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK BECERİ DÜZEYLERİNİN SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE VE TERCİH EDİLEN DİSİPLİN TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
KARAÇOBAN F., TÜMKAYA S.
II. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2011
201127. Öğretmen Adaylarının Eğitme-Öğretme Özyetkinlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
TÜMKAYA S., BAL L., KARAÇOBAN F.
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.124, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Farklı İhtiyaçlar, Ortak Hedefler: Birleştirilmiş Sınıflarda Farklılaştırılmış Öğretim
Karaçoban F.
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VII, Akın Efendioğlu,Tugay Akbulut, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.139-164, 2025
2021
20212. Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları
Efendioğlu A., Karaçoban F.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021
2021
20213. Dünyada Birleştirilmiş Sınıflar
Karaçoban F.
İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, Nihal YILDIZ YILMAZ, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.81-106, 2021
2021
20214. Hayat Bilgisi Öğretiminde Otantik Öğrenme Yaklaşımı
Karaçoban F.
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Aslı GÜNDOĞAN,Zeynep KILIÇ, Editör, Vizetek , Ankara, ss.163-193, 2021
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Teacher Training Practices in Supporting Bilingual Students' Participation in Education in Rural Areas: The Case of the United States and a Proposal for Turkey
TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
Karaçoban F. (Yürütücü), Coady M.
2021 - 2023
2021 - 2023Bilişsel Esneklik ve Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki Üzerinde Mizah Tarzlarının Aracı Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YERLİKAYA E. E. (Yürütücü), KARAKUŞ F.
2019 - 2020
2019 - 2020Öğrenirken Öğrenmede Yapılandırmacı Yaklaşım: Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenmeye ve Öğrenme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İFLAZOĞLU SABAN A. (Yürütücü), KARAKUŞ F., ÇİLİNGİR E.
2015 - 2019
2015 - 2019BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), KARAKUŞ F.
2017 - 2018
2017 - 2018Öğretim Elemanlarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Hizmet İçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞANAY A. (Yürütücü), KARAKUŞ F., DİNÇER S., YEŞİLPINAR UYAR M.
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorThe Carolina Association for Bilingual Education (CarABE)
Üye
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorThe American Educational Research Association (AERA)
Üye
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorEğitim Programları ve Öğretim Derneği
Üye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 20164th INTERNATIONAL CONFERENCE on CURRICULUM and INSTRUCTION
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 20153th INTERNATIONAL CONFERENCE on CURRICULUM and INSTRUCTION
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014XI. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Katılımcı
GAZİANTEP-Türkiye
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013
01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMDEN YANSIMALAR
Katılımcı
ADANA-Türkiye
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012II. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Katılımcı
BOLU-Türkiye
01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011
01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011I. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION
Katılımcı
ESKİŞEHİR-Türkiye
Burslar
2023 - 2024
2023 - 2024