Eğitim Bilgileri
1983 - 1988
1983 - 1988Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
1988
1988Doktora
İşletmelerde Pazarlama Karması Optimizasyonu ve Bir Endüstride Faaliyet Gösteren İki Firmanın Modeller Yardımıyla Rekabet İlişkilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygualama
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademi Dışı Deneyim
1980 - Devam Ediyor
1980 - Devam EdiyorÖğretim Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Öğretim Üyesi
Makaleler
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (28)
2022
20221. SOCIAL MEDIA CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND BUSINESS PERFORMANCE: EMPIRICAL EVIDENCE FROM AN EMERGING MARKET
DOĞAN SÜDAŞ H., Kara A., ÇABUK S., Kaya K.
STUDIES IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.17, sa.2, ss.90-107, 2022 (ESCI, Scopus)
2019
20192. Consumers’ Perceptions and Buying Intentions of Online Groceries in an Emerging Market
DOĞAN SÜDAŞ H., KARA A., ÇABUK S.
Journal of Euromarketing , ss.6-17, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20193. E-Kitap Kabulü: Çukurova Üniversitesi İşletme Bölümü Öğrencileri Örneği
ZEREN D., ÇABUK S., Töge B.
Gençlik Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.19, ss.147-162, 2019 (TRDizin)
2019
20194. TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÇABUK S., ŞAHİN A., ATILGAN K. Ö.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2019 (TRDizin)
2019
20195. E-PERAKENDE SİTELERİNDE YAŞANAN AKIŞ DENEYİMİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM VE AYAKKABI SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN MARKALAR ÜZERİNDE BİR İNCELEME
ÇABUK S., KUŞ A. S.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.7, sa.3, ss.257-279, 2019 (TRDizin)
2019
20196. A Survey on the Attitudes of Passengers Towards Green Airlines
ÇABUK S., GÜREŞ N., İNAN H., ARSLAN S.
Journal of Yaşar University , cilt.14, sa.55, ss.237-250, 2019 (TRDizin)
2019
20197. SOSYAL MEDYA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ FAALİYETLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., KAYA L.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.206-221, 2019 (TRDizin)
2018
20188. The effects of website interactivity authenticity on consumer attitudes and behavior: Evidence from an emerging markets
DOĞAN SÜDAŞ H., KARA A., ÇABUK S.
Journal of Euromarketing , ss.82-101, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20189. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi
DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. The role of sustainable environment attributes in luxury product perceptions: Evidence from an emerging market
DOĞAN SÜDAŞ H., KARA A., ÇABUK S.
Journal of Transnational Management
, cilt.24, sa.1, ss.3-20, 2018 (Scopus)
2018
201811. Tutundurmada Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği
ATÇEKEN K., DOĞRUL Ü., ÇABUK S.
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD) , cilt.10, sa.18, ss.146-157, 2018 (TRDizin)
2017
201712. E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.26, sa.3, ss.140-154, 2017 (TRDizin)
2017
201713. İNTERNETTEN ALIŞVERİŞTE TÜKETİCİLER TARAFINDAN ALGILANAN RİSKİN ETKİLERİ VE CİNSİYET FARKLILIKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÇABUK S., CÖDDÜ M. B., TANRIKULU C.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, ss.982-994, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. SANAL BİRLİKLERE KATILIM DÜZEYİNİN OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK MARKAYA DUYULAN TÜKETİCİ GÜVENİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., K:undakçıoğlu N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.26, sa.3, ss.184-199, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Algılanan Elektronik Hizmet Kalitesi Unsurlarının Incelenmesi Sanal Alısveris Siteleri Üzerinde Bir Uygulama
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., TÖGE B.
Eurasian Academy of SciencesEurasian Business & Economics Journal , sa.2, ss.307-318, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Materyalizmin moda giyim ilgilenimine etkisi üzerine bir araştırma
Çabuk S., Köksal Araç S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.3, ss.109-128, 2016 (TRDizin)
2015
201517. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerinde Bir Uygulama
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., KÖKSAL ARAÇ S.
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, sa.31, ss.423-441, 2015 (TRDizin)
2015
201518. Shopping Orientations for Apparel: A Research on Female Consumers in Adana
DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.
KARABUK UNIVERSITY JOURNAL OF INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES , cilt.5, sa.2, ss.205-214, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Sahip Olmak Yerine Paylaşmak: Tüketicilerin Paylaşma Davranışlarının Unsurlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., ZEREN D.
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.151-168, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201420. Understanding organic food consumption: attitude as a mediator
ÇABUK S., Tanrikulu C., GELİBOLU L.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
, cilt.38, sa.4, ss.337-345, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201421. The Role of Perceived Risk, Uncertainty Avoidance, and Innovativeness in Willingness-To-Buy Genetically Modified Foods
ÇABUK S., TANRIKULU C.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.100-122, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201422. Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi
ÇABUK S., TANRIKULU C., GELIBOLU L.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.397-420, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201323. İŞLETME YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİNİN VE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN İŞLETME ETİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRKİYE?DE BÜYÜK ÖLÇEKLİ SANAYİİ İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ÇABUK S., ŞENGÜL S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.171-180, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201324. PSİKOGRAFİK BİR PAZAR BÖLÜMLENDİRME DEĞİŞKENİ OLARAK CİNSİYET KİMLİĞİ: TÜKETİM ARAŞTIRMALARINDA CİNSİYET KİMLİĞİ KAVRAMININ İNCELENMESİ
Çabuk S., Köksal Araç S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.27-40, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201325. Çevreci Bir Bakış Açısıyla Kadın Tüketicilerin Kozmetik Ürün Tüketim Davranışlarının İncelenmesi
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.115-131, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201326. An examination of the effects of adaptive selling behavior and customer orientation on performance of pharmaceutical salespeople in an emerging market
Kara A., Andaleeb S. S., TURAN M., ÇABUK S.
Journal of Medical Marketing
, cilt.13, sa.2, ss.102-114, 2013 (Scopus)
2013
201327. Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler
ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B., CANOĞLU M.
ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.24, sa.1, ss.96-108, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201228. Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., BULĞURCU B.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.35-47, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201129. Acceptance of mobile service innovations
ÇABUK S., ZEREN D.
IKTISAT ISLETME VE FINANS
, cilt.26, sa.309, ss.51-82, 2011 (SSCI)
2011
201130. KADIN TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI MARKA DENKLİĞİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLER: MARKALI HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
ÇABUK S., Atılgan K. Ö.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.12, sa.1, ss.83-95, 2011 (TRDizin)
2011
201131. Satış Yönetiminde Cinsiyet ve İş Tatmini
ÇABUK S., TANRIKULU C.
e Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.1, ss.18-33, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201032. Gıda Perakendecilerinin Çevre Duyarlılığı Üzerine Bir İnceleme
ÇABUK S., İNAN H., DOĞAN SÜDAŞ H.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201033. İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Araştırma
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S., NAKIBOĞLU B. G.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.20, sa.2, ss.253-268, 2010 (TRDizin)
2009
200934. Emlak Pazarında Satış Etiği
ÇABUK S., ZEREN D.
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , cilt.8, sa.31, ss.1-8, 2009 (TRDizin)
2008
200835. Tüketicilerin Yeşil (Ürün) Satın Alma Davranışlarının Sosyo-demografik Değişkenler Açısından incelenmesi
ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B., KELEŞ C.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.85-102, 2008 (TRDizin)
2008
200836. Marka Karakteristikleri ile Marka Ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki ilişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.103-116, 2008 (TRDizin)
2008
200837. Kalabalık Ve Zaman Baskısı Altındaki Tüketicilerin Alışverişten Duydukları Tatmin Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., İPLİK E.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi , cilt.8, sa.29, ss.1-12, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200738. GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ
ÇABUK S., İNAN H., Mutlu S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.85-96, 2007 (TRDizin)
2006
200639. Sanatsal Ürün ve Hizmetlerin Pazarlaması
ÇABUK S., ZEREN D.
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.5, sa.16, ss.24-30, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200640. SÜPERMARKET MÜŞTERİLERİNİN MAĞAZA KARTI TERCİH NEDENLERİNE EN FAZLA ETKİ EDEN DEĞİŞKENLERİN ORTAYA ÇIKARILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., ÖZGÜR GÜLER E.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006 (TRDizin)
2005
200541. Anlık Alışveriş
ÇABUK S., ZEREN D.
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.2, ss.15-19, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200542. Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili
ÇABUK S., ZEREN D.
Pazarlama Dünyası , sa.2, ss.24-29, 2005 (Hakemsiz Dergi)
2005
200543. Tüketici Davranışı Araştırmalarında Bir Yolculuk ve Değişen Tüketici
ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B.
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, 2005 (Hakemsiz Dergi)
2005
200544. İnternet Aracılığıyla Bankacılık Hizmetlerinin Pazarlaması
ÇABUK S., İNAN H.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi , cilt.6, sa.23, ss.23-34, 2005 (Hakemli Dergi)
2003
200345. Adana'da Rekreasyonel Hizmetler Arz Yapısının Araştırılması Üzerine Bir Çalışma
Çabuk S., Yavuz M. C.
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , cilt.3, sa.6, ss.4-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
2003
200346. Çevreci Pazarlama ve Tüketicilerin Çevreci Tutumlarının Satın Alma Davranışlarına Etkileri İle İlgili Bir Uygulama
ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.12, ss.39-54, 2003 (TRDizin)
2003
200347. Türkiye'de Pazarlama Yaklaşımındaki Değişikliklerin Tespiti ve Gıda, Tekstil ve Yağ Sektörlerinde Bir Uygulama
ÇABUK S., Güreş N., İNAN H.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.271-286, 2003 (Hakemli Dergi)
2000
200048. Bitkisel Yağ Sanayiinde Ve Beyaz Eşya Sektöründe Çalışan Satış Elemanlarının Kişilikle İlgili Özelliklerinin Ve Sosyal Özelliklerinin Karşılaştırılması
ÇABUK S., ŞENGÜL S.
Pazarlama Dünyası , sa.79, 2000 (Hakemli Dergi)
1999
199949. Beyaz Eşya Sektöründe Çalışan Satış Elemanlarının Satış Rollerinin Belirlenmesi
ÇABUK S., ŞENGÜL S.
Pazarlama Dünyası , sa.78, 1999 (Hakemli Dergi)
1999
199950. Müşteri Yönelimli Satışı Etkileyen Kişisel Ve Sosyal Değerler: Adana'da Bitkisel Yağ Sanayiinde Çalışan Satış Elemanları Örneği
ÇABUK S., ŞENGÜL S.
Pazarlama Dünyası , sa.76, 1999 (Hakemli Dergi)
1999
199951. Ailelerin Evde ve Ev Dışında Gıda Tüketimlerinin Switching Regresyon Yöntemiyle Belirlenmesi
ÇABUK S., ŞENGÜL S.
İstatistik Araştırma Sempozyumu , 1999 (Hakemli Dergi)
1995
199552. Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi
ÇABUK H. A., ÇABUK S.
Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.115-125, 1995 (Hakemli Dergi)
1995
199553. Bir Endüstride Faaliyet Gösteren İki Firmanın Bölgesel Düzeyde Rekabet İlişkilerinin Pazarlama Karması Elemanları Yardımıyla İncelenmesi
ÇABUK S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.3, ss.127-137, 1995 (Hakemli Dergi)
1995
199554. Üst Düzey Kadın Yöneticilerin Karşılaştıkları Sorunların Tespit Ve Analizine Yönelik Bir Alan Çalışması
ÇABUK S., YALÇIN A.
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, 1995 (Hakemli Dergi)
1993
199355. Geleceğe Yönelik Pazarlama Stratejilerinin Önemi
ÇABUK S.
Pazarlama Dünyası , sa.41, 1993 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Algılanan Seyahat Kısıtlarının Engellilerin Havayolu ile Seyahat Etme Niyetine Etkisi
ÇABUK S., GÜREŞ N., AVCILAR M. Y., ARSLAN S., YILMAZ H., YÜKSEL C.
2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019
2018
20182. Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları
ÇABUK S., DEMİR D., YILDIZ S. Y.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2017
20173. İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi
ÇABUK S., YILDIZ S. Y., DEMİR D.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745, (Özet Bildiri)
2017
20174. Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi
ÇABUK S., ŞAHİN A., ATILGAN K. Ö.
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması
ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Tutundurma Karması İçerisinde Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği
ATÇEKEN K., DOĞRUL Ü., ÇABUK S.
XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.20, (Özet Bildiri)
2016
20167. Searching the Attitudes of Passengers towards Green Airlines
ÇABUK S., Güreş N., İNAN H., Arslan S.
20th Ebes Conference - Vıenna, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
20168. Assessing the Effects of Virtual Experience Authenticity on Consumer Responses A Preliminary Research on University Students
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., Kara A.
19th EBES Conference - Istanbul, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.26, (Özet Bildiri)
2016
20169. ALGILANAN ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİ UNSURLARININ İNCELENMESİ SANAL ALIŞVERİŞ SİTELERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., BUĞRA T.
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201510. A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey
ÇABUK S., KÖKSAL ARAÇ S., DOĞAN SÜDAŞ H.
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
2015
201511. Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market
DOĞAN SÜDAŞ H., Kara A., ÇABUK S.
2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109, (Özet Bildiri)
2015
201512. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama
ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., KÖKSAL ARAÇ S.
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Tam Metin Bildiri)
2009
200913. EFFECTS OF ADAPTIVE SELLING BEHAVIOR AND CUSTOMER ORIENTATION ON PERFORMANCE: AN EMPIRICAL ANALYSIS OF PHARMACEUTICAL SALESPEOPLE IN AN EMERGING MARKET
Kara A., TURAN M., ÇABUK S.
Annual Conference of the Academy-of-Marketing-Science (AMS), Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2009, ss.110, (Tam Metin Bildiri)
2015
201514. DOES BEING GREEN REALLY MATTER FOR CUSTOMER-BASED CORPORATE REPUTATION IN THE BANKING SECTOR?
ÇABUK S., KÖKSAL ARAÇ S.
8th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Verona, İtalya, 16 - 18 Eylül 2015, ss.2507-2510, (Tam Metin Bildiri)
2014
201415. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2012
201216. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları
DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647, (Özet Bildiri)
2012
201217. Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi
Çabuk S., Doğan Südaş H., Bulğurcu B.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Konya, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-454, (Özet Bildiri)
2012
201218. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201119. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.
9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
2009
200920. Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions
İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.
Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
200921. İşletmelerin Lojistik Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımları: ISO 500 İşletmelerinde Bir Uygulama
ÇABUK S., DEMİRCİ OREL F., NAKIBOĞLU B. G.
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009
2008
200822. Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers
ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.
International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2007
200723. Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying
ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B., NAKIBOĞLU B. G.
Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200724. How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S., İNAN H.
Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
1995
199525. Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S.
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995, (Tam Metin Bildiri)
1994
199426. Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market
DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S.
10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Algılanan Seyahat Kısıtlarının Engellilerin Havayolu ile Seyahat Etme Niyetine Etkisi
ÇABUK S., GÜREŞ N., AVCILAR M. Y., ARSLAN S., YILMAZ H., YÜKSEL C.
Current Debates on Social Sciences - Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kahya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, ss.193-211, 2019
2015
20152. Büyüyen Yerel Markaların Pazarlama Uygulamaları
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
Karahan Kitabevi Yayınları, Adana, 2015
2012
20124. Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Çabuk S., Nakıboğlu M. A. B., Zeren D., Doğan Südaş H., Köksal Araç S.
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012
2012
20126. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising
ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.
New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.
2016 - 2017
2016 - 2017SEARCHING THE ATTITUDES OF PASSENGERS TOWARDS GREEN AIRLINES
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
İNAN H. (Yürütücü), ARSLAN S., ÇABUK S., GÜREŞ N.
2016 - 2016
2016 - 2016Assessing the Effects of Virtual Experience Authenticity on Consumer Responses A Preliminary Research on University Students
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
DOĞAN SÜDAŞ H. (Yürütücü), KARA A., ÇABUK S.