Prof. Dr. SERAP ÇABUK


İktisadi ve İdari Bil. Fak., İşletme

Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

91

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1983 - 1988

1983 - 1988

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

1988

1988

Doktora

İşletmelerde Pazarlama Karması Optimizasyonu ve Bir Endüstride Faaliyet Gösteren İki Firmanın Modeller Yardımıyla Rekabet İlişkilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygualama

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademi Dışı Deneyim

1980 - Devam Ediyor

1980 - Devam Ediyor

Öğretim Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Öğretim Üyesi

Makaleler

Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (28)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

2. Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları

ÇABUK S., DEMİR D., YILDIZ S. Y.

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. İnovatif ürün tercihlerinde e-ağızdan ağıza iletişimin etkisi

ÇABUK S., YILDIZ S. Y., DEMİR D.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. E-Devlet Sistemine Adaptasyonun Teknoloji Kabul Modeliyle Araştırılması

ÇABUK S., ZEREN D., Gökdağlı N.

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Tutundurma Karması İçerisinde Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği

ATÇEKEN K., DOĞRUL Ü., ÇABUK S.

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. Searching the Attitudes of Passengers towards Green Airlines

ÇABUK S., Güreş N., İNAN H., Arslan S.

20th Ebes Conference - Vıenna, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. Assessing the Effects of Virtual Experience Authenticity on Consumer Responses A Preliminary Research on University Students

ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., Kara A.

19th EBES Conference - Istanbul, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.26, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey

ÇABUK S., KÖKSAL ARAÇ S., DOĞAN SÜDAŞ H.

International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

11. Measuring Consumers? Luxury Brand Perceptions of Apparels in an Emerging Market

DOĞAN SÜDAŞ H., Kara A., ÇABUK S.

2015 Istanbul International AcademicConference, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2015, ss.108-109, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama

ÇABUK S., DOĞAN SÜDAŞ H., KÖKSAL ARAÇ S.

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

13. EFFECTS OF ADAPTIVE SELLING BEHAVIOR AND CUSTOMER ORIENTATION ON PERFORMANCE: AN EMPIRICAL ANALYSIS OF PHARMACEUTICAL SALESPEOPLE IN AN EMERGING MARKET

Kara A., TURAN M., ÇABUK S.

Annual Conference of the Academy-of-Marketing-Science (AMS), Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2009, ss.110, (Tam Metin Bildiri) identifier

2015

2015

14. DOES BEING GREEN REALLY MATTER FOR CUSTOMER-BASED CORPORATE REPUTATION IN THE BANKING SECTOR?

ÇABUK S., KÖKSAL ARAÇ S.

8th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Verona, İtalya, 16 - 18 Eylül 2015, ss.2507-2510, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

15. Global ve Yerel Ürünlere İlişkin Tüketici Tutumları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın İmajlarına İlişkin Algıları

DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S., ZEREN D.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.645-647, (Özet Bildiri)

2012

2012

17. Bulanık Bir Model ile Alışveriş Sitelerinin Değerlendirilmesi

Çabuk S., Doğan Südaş H., Bulğurcu B.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Konya, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.452-454, (Özet Bildiri)

2012

2012

18. Kadın Dergi Okuyucularının Reklamlardaki Kadın Profiline İlişkin Algıları

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

19. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., ÇABUK S.

9th Annual International Conference on Marketing, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

2009

2009

20. Sustainable Retailing: Marketing Influence on Consumer Decisions

İNAN H., ÇABUK S., ZEREN D.

Global Business and Technology Association Eleventh International Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

22. Market Segment Of One: Influences on the Purchases of Customized Offers

ÖZGÜR GÜLER E., ÇABUK S., ZEREN D.

International Conference on Multivariate Statistical Modelling & High Dimensional Data Mining, Kayseri, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2007

2007

23. Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying

ÇABUK S., NAKIBOĞLU M. A. B., NAKIBOĞLU B. G.

Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

24. How Cooperative Members View The Marketing Activities of Cukobirlik: A Field Study On Cukurova Region

DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S., İNAN H.

Second Annual Yök-Suny Collaboration Symposium - Scientific Collaboration For Sustainable Development, Adana, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

1995

1995

25. Etkin Bir Satışgücü Oluşturulması ve Beyaz Eşya Sektöründe Bir Uygulama

DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S.

I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Ekim 1995, (Tam Metin Bildiri)

1994

1994

26. Textile Quotas Against Turkiye and her Rivals in the EC Market

DEMİRCİ OREL F., ÇABUK S.

10th IMP Annual Conference, Groningen, Hollanda, 29 Eylül - 01 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. Algılanan Seyahat Kısıtlarının Engellilerin Havayolu ile Seyahat Etme Niyetine Etkisi

ÇABUK S., GÜREŞ N., AVCILAR M. Y., ARSLAN S., YILMAZ H., YÜKSEL C.

Current Debates on Social Sciences - Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kahya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, ss.193-211, 2019

2013

2013

3. Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım

ÇABUK S., Yağcı M. İ.

Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2013

2012

2012

5. Profesyonel Satış Yönetimi

ÇABUK S.

Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2012

2012

2012

6. Portrayal of Mothers in Turkish Print Advertising

ÇABUK S., ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H.

New Perspectives of Contemporary Marketing, Centeno, E.; Veloutsou, C., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.279-291, 2012

Desteklenen Projeler

2020 - 2021

2020 - 2021

Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.

2016 - 2017

2016 - 2017

SEARCHING THE ATTITUDES OF PASSENGERS TOWARDS GREEN AIRLINES

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

İNAN H. (Yürütücü), ARSLAN S., ÇABUK S., GÜREŞ N.