SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yazdıkları Öyküleyici Metinlerin Bağdaşıklık Görünümlerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.332-354, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
5 VE 6. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ OKUMA ETKİNLİKLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.239-254, 2024 (Hakemli Dergi)
Türkçe Ders Kitaplarında Bir Metin Türü: Çizgi Romanlar
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.610-632, 2022 (Hakemli Dergi)
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRASIN AKTARIMI
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.288-312, 2020 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİNE YÖNELİK OLARAK KULLANDIKLARI ÜSTBİLİŞ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.1, ss.158-182, 2017 (Hakemli Dergi)
YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN SÜREGELEN UYGULAMALARIN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI 2006 ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1921-1945, 2016 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ZAMAN, KİP VE BAKIŞI ALGILAMA DÜZEYLERİ
ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM (TEKE) DERGİSİ
, cilt.5, sa.4, ss.1912-1944, 2016 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUR ÖZ YETERLİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA ADANA İLİ ÖRNEĞİ
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.21, ss.908-936, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmenlerinin Belirli Gün ve Haftalara İlişkin Görüşleri Nitel Bir Araştırma
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.8-20, 2014 (Hakemli Dergi)
Sixth grade students' skills for reading levels in achieving their goals
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.3, sa.4, ss.128-138, 2012 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE KONUŞMA EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ NİTEL BİR ÇALIŞMA
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.342-356, 2012 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.59-72, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dersi Öğretim Programı Ölçme Değerlendirme Ögesi Hakkında Öğretmen Görüşleri
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.3, sa.37, ss.92-107, 2009 (Hakemli Dergi)
Türkçe dersi öğretim programının ölçme değerlendirme ögesi hakkında öğretmen görüşleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.37, ss.92-107, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kurgusal Nitelikli Çocuk Kitaplarında Kültür Aktarımı
3. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 04 Ocak 2022
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Söz Varlığına Yönelik Kazanımlar Açısından İncelenmesi
III. EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 25 - 27 Haziran 2019, ss.826-844
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN YAZILI ANLATIMLARININ KALIPLAŞMIŞ DİL BİRİMLERİ AÇISINDAN GÖRÜNÜMÜ
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
SURİYELİLERE TÜRKÇE EĞİTİMİ VERECEK OLAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, ss.15-32
Suriyelilere Türkçe Eğitimi Verecek Olan Türkçe Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, ss.31
6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Zaman, Kip ve Bakışı Algılama Düzeyleri
2. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Belgrad, Sırbistan Ve Karadağ, 25 - 28 Mayıs 2016, ss.99-101
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ZAMAN KİP VE BAKIŞI ALGILAMA DÜZEYLERİ
2th International Symposium on Language Education and Teaching - ISLET, 25 - 28 Mayıs 2016
Turkish Language and Literature Teachers Views on Performance Assessment A Qualitative Research
The 15th International Academic Conference, 14 - 17 Nisan 2015
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fiil Çekimlerindeki Birleşik Yapılara Ulaşma Düzeyleri: Nitel Bir Araştırma
4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications, 25 - 27 Nisan 2013
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Dinleme/İzleme Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinliklerin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Mersin, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2012, ss.60
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretim İkinci Kademede Görev Yapan Türkçe Öğretmenlerinin Bitişik Eğik El Yazısı Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bitişik Eğik El Yazısına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Dersi Dinleme/İzleme Becerisine Yönelik Kazanımlara Ulaşılma Düzeyinin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Türkçe Eğitimi veÖğretimi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 28 Mart 2008, ss.413-430
Kitap & Kitap Bölümleri
Suriyelilere Türkçe Eğitimi Verecek Olan Türkçe Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ve Yabancı Dil Öğretimi Araştırmaları, M. Ertan Gökmen, Nazan Tutaş, Sebahat Alan, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.15-31, 2017
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı -Süreç ve Etkinlikler-
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Doç. Dr. Faruk YILDIRIM, Okt. Burak TÜFEKÇİOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.325-352, 2016