Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. “WIE BITTE A1.1” VE “PLUS DEUTSCH A1.1”İN METİN VE RESİMLERDEKİ ÖZGÜNLÜK SORUNU AÇISINDAN İNCELENMESİ

9. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mart 2024, ss.237-251, (Tam Metin Bildiri)

2. ALMANCA DERS KİTABI “PLUS+DEUTSCH A.1.1”İN SOSYOKÜLTÜREL BİLGİ AKTARIMI AÇISINDAN İNCELEMESİ

3. INTERNATIONAL SELÇUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Konya, Türkiye, 17 - 18 Şubat 2024, ss.129-141, (Tam Metin Bildiri)

3. GRİMM MASALLARINDA TANRI: CEZA VE ÖDÜL

7. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, ss.586-594, (Tam Metin Bildiri)

5. GRİMM MASALLARINDAKİ ŞİDDET ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

5. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Haziran 2023, ss.655-665, (Tam Metin Bildiri)

6. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI KÜTÜPHANESİ ÜZERİNDEN BÖLÜM/ANABİLİM DALI KÜTÜPHANELERİNİN SORUNLARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA

4. INTERNATIONAL HASANKEYF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Batman, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2023, ss.712-720, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN KÜTÜPHANE KULLANIM ALIŞKINLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

TOKYO 7TH INTERNATIONAL INNOVATIVE STUDIES & CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Tokyo, Japonya, 21 - 23 Nisan 2023, ss.621-630, (Tam Metin Bildiri)

8. The Issue Of Authenticity In Secondary Education German Textbook “Wie Bitte A1.1”

3. INTERNATIONAL HASANKEYF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Batman, Türkiye, 17 Aralık 2022, ss.866-868, (Özet Bildiri)

9. PİSA-2018, ABİDE-2018 VE TYT-2020 SINAVLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN OKUMA BECERİLERİ DÜZEYİNE İLİŞKİN DURUM TESPİTİ VE İNCELEMESİ

Cukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 5 - 06 Mart 2021, ss.22-35, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Yabancı Dil Eğitmeni Bakış Açısıyla MEB 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Metinleri ve Etkinliklerin Okuduğunu Anlama Becerisine Yönelik Katkısının İncelenmesi

Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi 2. Uluslararası Dil ve Edebiyat Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2020, ss.26, (Özet Bildiri)

11. „Wie bitte?“ ve „Deutsch macht Spaß“ MEB Yabancı Dil Almanca Ders Kitaplarında Türk imajı/imgesi

13. Uluslararası Dil, Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2020, cilt.3, ss.973-985, (Tam Metin Bildiri)

12. YAPITLARDA ÖNSÖZ ÇEŞİTLERİNE GENEL BİR BAKIŞ

12. Uluslararası Dil, Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2020, cilt.3, ss.1178-1183, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Okuma Metinleri ve Etkinliklerin Okuduğunu Anlama Becerisine Yönelik Katkısının Yabancı Dil Eğitmeni Bakış Açısıyla İncelenmesi

Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları, Kırmızı, Alhrdan, Yapıcı, Ekinci, Editör, Aybil Yayınevi, Konya, ss.15-25, 2020

2. NIVEAUBEWUSSTSEIN UND EIGENBEWERTUNGDER IM 5./6. SEMESTER STUDIERENDEN AN DERDEUTSCHLEHRERABTEILUNG DER ÇUKUROVA UNIVERSITÄT

Schriften zur Sprache und Literatur IV, Tahir Balcı, Ali Osman Öztürk, Munise Aksöz, Editör, IJOPEC Publication Limited, ss.261-270, 2020

3. Einsatzmöglichkeiten Von Authentischen Texten als Lernteste im Grammatikbereich des Fremdsprachenunterrichts

SCHRIFTEN ZUR SPRACHE UND LITERATUR, "Balcı T., Holzapfel O., Serindağ E.", Editör, IJOPEC, London, ss.116-129, 2017

4. Einsatzmöglichkeiten Von Authentischen Texten als Lerntexte im Grammatikbereich des Fremdsprachenunterrichts

SCHRIFTEN ZUR SPRACHE UND LITERATUR, Prof. Dr. Tahir Balcı,Prof. Dr. Otto Holzapfel,Prof. Dr. Ergün Serindağ, Editör, IJOPEC, London, ss.116-129, 2017
Metrikler

Yayın

26

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları