Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
-
2000 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
Verdiği Dersler
-
Lisans Türkçe-İngilizce Çeviri
-
Lisans TURKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLMESİ 1
-
Doktora Special Studies
-
Lisans DİLBİLİM 1
-
Lisans YAZMA BECERILERI 2
-
Lisans OKUMA BECERİLERİ 1
-
Yüksek Lisans SPECIAL STUDIES
-
Lisans İngilizce Türkçe Çeviri
-
Lisans Yazma Becerileri 1
-
Lisans Bağlamsal Dilbilgisi
-
Lisans Dilbilim I
-
Lisans İngilizce-Türkçe Çeviri
-
Lisans Türkçe-İngilizce Çeviri
-
Lisans İngilizce Türkçe Çeviri
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Dilbilim I
-
Lisans Dilbilim II
-
Lisans Sözcük Bilgisi
-
Lisans İngilizce-Türkçe Çeviri
-
Doktora Special studies
-
Yüksek Lisans Special studies
-
Lisans Edebiyat ve Dil Öğretimi I
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Edebiyat ve Dil Öğretimi I
-
Lisans İngilizce-Türkçe Çeviri
-
Lisans Ruhdilbilim
-
Lisans Sözcük Bilgisi
-
Yüksek Lisans Computer Corpus Linguistics
-
Yüksek Lisans Special Studies
-
Lisans Edebiyat ve Dil Öğretimi
-
Lisans İngiliz Edebiyatı II
-
Yüksek Lisans Computer Corpus Linguistics
Yönetilen Tezler
-
The Differential Effect of Explicit and Implicit Instruction on secondary School Learners' Collocational Knowledge
B.Yaldız(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The views of 5th graders on the application of content and language integrated learning in social and science classes
Kilimci A. (Danışman)
D.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
TEACHING COLLOCATIONS THROUGH DATA-DRIVEN LEARNING ACTIVITIES IN A TRANSLATION COURSE FOR PROSPECTIVE ELT TEACHERS
A.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Recurrent Phrases in Learner English: A Corpus Driven Approach
A.Şahin(Öğrenci), Doktora, 2013 -
The Noticing of Formulaic Sequences by Turkish Learners of English
E.Gürsoy(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
The Written Performance of the Turkish Advanced University Students of English withReference to the Use of Conjuncts from the Quantitative and Functional Perspectives
D.Bayrakçı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004