Arş.Gör. ABDİL ARIK
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Çukurova Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Çevrimiçi Alışverişte Risk Algısı ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi
Demirci Orel F.
,
Arık A.
,
Arslan İ. D.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.61-71, 2022 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Mobil Uygulamaları Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Tüketim Değerleri Çerçevesinde İncelenmesi
Arık A.
,
Baçkır F.
,
Doğan Südaş H.
International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies
, cilt.2, sa.1, ss.36-50, 2022 (Hakemli Dergi)
Adana İli Hane Halkı Tüketim Davranışları Üzerine Boylamsal Bir Araştırma
Çabuk S.
,
Zeren D.
,
Doğan Südaş H.
,
Nakıboğlu M. A. B.
,
Köksal Araç S.
,
Arık A.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.10-27, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi
Demirci Orel F.
,
Arık A.
Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, sa.57, ss.239-266, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği
Demirci Orel F.
,
Arık A.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.49, ss.146-161, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Çevrimiçi Alışverişte Risk Algıları
Demirci Orel F.
,
Arık A.
,
Arslan İ. D.
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.1-10
Üniversite Öğrencilerinin Sanal Asistanları Benimseme Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Arık A.
,
Zeren D.
International Congress on Business and Marketing 2021, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2021, ss.1-10
Tüketicilerin Mobil Uygulamaları Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Tüketim Değerleri Çerçevesinde İncelenmesi
Doğan Südaş H.
,
Arık A.
,
Baçkır F.
5. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2020, ss.7-8
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği
Demirci Orel F.
,
Arık A.
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.47-57
Kitap & Kitap Bölümleri
Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması
Çabuk S.
,
Arık A.
Müşteri Şikayet Yönetimi, Prof. Dr. Ayşe Şahin,Dr. Öğr. Üyesi Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.83-98, 2021
Görev Teknoloji Uyum Modeli
Çabuk S.
,
Arık A.
Pazarlama Teorileri 2, Prof. Dr. Mehmet İsmail Yağcı,Prof. Dr. Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.177-192, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları