SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
NINIAN SMART’IN “YEDİ BOYUTLU DİN MODELİ”NE GÖRE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN OLGUSUNUN YERİ
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.761-801, 2020 (Hakemli Dergi)
Yüksek Din Öğretimi Öğrencilerinin Değer Tercih Sıralamaları: Çukurova Üniversitesi İlâhiyat Fakültesi Örneği
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.1, ss.1-18, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlere Göre İlköğretim DKAB Dersi Öğretim Programının Eğitim Anlayışı
Dinî Araştırmalar
, 2015 (Hakemli Dergi)
Bir Osmanlı Arşiv Belgesi Işığında Cemâleddin Afgânî?de Mehdilik Anlayışı
HİTİT ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.31-50, 2012 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyet Döneminde Din Derslerinin Statüsü ile İlgili Tartışma ve Öneriler
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.52, sa.1, ss.239-254, 2011 (Hakemli Dergi)
Modern Dünyada İnsanın Anlam Arayışına Teolojik Katkı: Hz. İbrahim Kıssası Örneği
BİDDER Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.21-31, 2010 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyet Dönemi Din Öğretimi Program Anlayışları
DİNİ ARAŞTIRMALAR
, cilt.13, sa.36, ss.69-86, 2010 (Hakemli Dergi)
Din Eğitimi Modelleri Çerçevesinde Türkiye?deki Din Eğitimi Üzerine Genel Bir Değerlendirme
DİNİ ARAŞTIRMALAR
, cilt.11, sa.32, ss.107-129, 2008 (Hakemli Dergi)
John Dewey: How We Think, A Restatement of The Relation of Reflective Thinking to the Educative Process
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.48, sa.1, ss.185-188, 2007 (Hakemli Dergi)
Recai Doğan, Recep Yaparel, Nurullah Altaş, Öznur Özdoğan, Remziye Yılmaz: Din Bilimleri I
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.46, sa.2, ss.339-342, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
3. ULUSLARARASI DİNİ ARAŞTIRMALAR VE KÜRESEL BARIŞ SEMPOZYUMU: MEDENİYET VE BİRLİKTE YAŞAMA KÜLTÜRÜ, 17 - 22 Mayıs 2017
İSLAM EĞİTİMCİLERİNE GÖRE ÇOCUKLUK DÖNEMİ DİN EĞİTİMİ
International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017
The Contribution of a Religious Culture and Ethics Course onIntegration of Children of Syrian Refugees: Example of theCity of Adana, Turkey
REA Annual Meeting 2017 Proceedingslearning in encounter, 3 - 05 Kasım 2017
Students’ Opinions of the Faculty of Divinity on Teachers’Professional Ethics (The Case of Cukurova University)
3rd International Conference on Social Sciences EducationResearch, 27 - 29 Nisan 2017
İSLAM EĞİTİMCİLERİNE GÖRE BİREYİN EĞİTİM HAKKIYLA İLGİLİ TEMEL İLKELER
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
BİREYLERİN ALACAKLARI DİN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ TERCİHLERİNİ YAPABİLMESİ PROBLEMİ
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
Farklı Din Anlayışlarına Ayrılan Yer Açısından Türkiye de Cumhuriyet Dönemi Din Öğretimi Programları
5. Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, 13 - 15 Nisan 2016
Contribution of Religious Education to Develop Leadership Skills of Students
Chaos, Complexitiy and Leadership, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2012, ss.1-14
Kitap & Kitap Bölümleri
Din Eğitimi ve Öğretiminin Temelleri
Din Eğitimi, Mustafa Köylü-Nurullah Altaş, Editör, Ensar Yayıncılık, Ankara, ss.70-131, 2017
Temel Hak ve Özgürlükler Bağlamında Din Eğitimi Hakkı
Giriş Dijital Baskı Merkezi, Adana, 2015
Din Eğitimi ve Öğretiminin Temelleri
Din Eğitimi, Köylü M., Altaş N., Editör, Gündüz, Ankara, ss.61-82, 2012
İlk ve Ortaöğretimde Din Öğretimi: Din Dersleri
Din Eğitimi El Kitabı, Doğan R., Ege R., Editör, Grafiker, Ankara, ss.105-137, 2012
Din ve Milliyetçilik
Din Sosyolojisi, Yaşadığımız Dünya, Çapcıoğlu İ., Editör, İmge, Ankara, ss.167-183, 2012
Din ve Devlet
Din Sosyolojisi, Yaşadığımız Dünya, Çapcıoğlu İ., Editör, İmge, Ankara, ss.145-166, 2012
Man?s Search for Meaning in Koran: the Example of Prophet Abraham's Narration
Islamische Theologie und Religionspädagogik, Polat M., Tosun C., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.67-88, 2010