Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Gastronomy Brand Value Components on Travel Intention: A Case of a Route
Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi, cilt.6, sa.2, ss.276-295, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Konaklama İşletmelerinde E Pazarlama Uygulamaları E Medya Araçları Temelinde Bir Model Önerisi
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.9, sa.2, ss.116-137, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
TÜKETİCİLERİ E ALIŞVERİŞE YÖNLENDİREN FAKTÖRLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.19, sa.3, ss.211-224, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SOSYAL VE DAYANIŞMA EKONOMİSİNDE KOOPERATİFÇİLİĞİN ÖNEMİ: KOZAN ÖRNEĞİ
7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020
Tarım Satış Kooperatiflerine Ortakların Katılımları ve Memnuniyet Algıları: Çukobirlik Örneği
6th International Conference on Social Sciences, Adana, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.28
Dört ve Beş Yıldızlı Otel Yöneticilerinin Teknoloji Kullanım Düzeylerinin Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeline Göre İncelenmesi
1. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Adana, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, ss.192-202
Cooperative Marketing: A Case Study for an Health Tourism Destination in Turkey
European Marketing Conference, Munich, Almanya, 1 - 03 Haziran 2010, ss.71-78
Tüketicilerin E Perakendeciliğe İlişkin Tutumlarının Tespitine Yönelik Bir Araştırma Çukurova Bölgesi Üniversitelerinde Bir Pilot Uygulama
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2009
Sürdürülebilir Satış ve Etik Çukurova Bölgesinde Yer Alan İlaç Dağıtım Firmalarında Çalışan Tıbbi Satış Mümessillerinin Satıştaki Etik Tutum ve Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.13-27
Kitap & Kitap Bölümleri
Diğer Yayınlar
Adana Sürdürülebilir Gelişim Eylem Planı 2012
Teknik Rapor, ss.1-71, 2012