Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Hitit mutfak kültürünün Çorum yöresel mutfak kültüründeki izleri: Nitel bir araştırma

10th International ZEUGMA Congress on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.834-843, (Tam Metin Bildiri)

2. Sakatat yemekleri tüketme korkusunun altında yatan nedenler: Nitel bir araştırma

10th International ZEUGMA Congress on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.844-853, (Tam Metin Bildiri)

3. Sosyal Medya'da Adana Sokakları Lezzetleri Youtube Örneği

Ege 7.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2022, ss.866-883, (Tam Metin Bildiri)

4. Vegan Beslenmenin Sporcu Performansına Etkisi Üzerine Bir Derleme

22. Ulusal Turizm Kongresi, Burdur, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2022, ss.431-442, (Tam Metin Bildiri)

5. SOKAK SATICILARININ BAKIŞ AÇISINA GÖRE ADANA SOKAK LEZZETLERİ

5.Hagia Sophia International Conference on Multidisciplinary Scientific Studies, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2022, ss.455-469, (Tam Metin Bildiri)

6. SOSYAL VE DAYANIŞMA EKONOMİSİNDE KOOPERATİFÇİLİĞİN ÖNEMİ: KOZAN ÖRNEĞİ

7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, (Tam Metin Bildiri)

7. Tarım Satış Kooperatiflerine Ortakların Katılımları ve Memnuniyet Algıları: Çukobirlik Örneği

6th International Conference on Social Sciences, Adana, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.28, (Özet Bildiri)

9. Ortak Pazarlama Stratejisi ile Bölgesel Kalkınmaya Yönelik Bir Model Önerisi

International Symposium of Regional Development, Yozgat, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010, ss.647-658, (Tam Metin Bildiri)

10. Cooperative Marketing: A Case Study for a Health Tourism Destination in Turkey

LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 3 - 04 Haziran 2010, ss.77-78, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Dönüşen Dünyada Sosyal Pazarlama

Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç. Dr. Şahin Karabulut, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.1-2, 2023

2. Büyük Veri Kaynağı Olarak Sosyal Medyanın Turizm Araştırmalarında Kullanımı

Turizmde Büyük Veri, Dr. Yasemin Koçak Bilgin, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Sinan Başarslan, Doç Dr. Ozan Güler, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.61-77, 2023

3. Lojistik ve Pazarlama Konularının R Diliyle Duygu Analizi: Bir Veri Madenciliği Uygulaması

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12, Meryem Bulut, Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.727-746, 2023

4. Fenomen Pazarlama

Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, Doç. Dr. Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.49-63, 2023

5. 2000-2022 Yılları Lojistik ve Pazarlama Konulu Yayınların Bibliyometrik İncelemesi

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar - IV, Doç. Dr. Ali Turan Bayram, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.93-122, 2023

6. Satış ve Etik

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Doç. Dr. Adem Kara, Dr. Recai Bazancir, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.693-714, 2023

7. Yeşil Pazarlama

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12, Meryem Bulut, Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.1712-1723, 2023

8. Kooperatifçilik ve Markalaşma

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar-VI, Prof. Dr. İbrahim Aslan, Doç. Dr. Yusuf Bozgeyik, Editör, Özgür Yayınevi, Gaziantep, ss.79-93, 2023

9. Gerilla Pazarlama

Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, Doç. Dr. Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.37-47, 2023

10. Hizmet Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar

İşletmelerde Güncel Paradigmalar, Prof. Dr. Fatma Nur İplik, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-28, 2023

11. Sosyal Medya ve Sağlık Turizmi

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Doç. Dr. Adem Kara, Dr. Recai Bazancir, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.669-692, 2023

12. Dijital Pazarlama ve Güncel Yansımaları: Blok Zinciri

İşletmelerde Güncel Paradigmalar, Prof. Dr. Fatma Nur İplik, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.165-178, 2023

13. Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka

Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Prof.Dr. Celile Özçiçek Dölekoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Mithat Turhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.185-207, 2020

14. THE IMPORTANCE OF AGRICULTURAL BIOMASS IN ENERGY CONSUMPTION (CASE OF CUKOBIRLIK)

ENERGY POLICY FOR SUSTAINABLE ENVIRONMENT, Assoc.Prof.Cemil Serhat AKIN,Assoc.Prof.Cengiz AYTUN, Editör, IKSAD PUBLISHING HOUSE, Ankara, ss.153-170, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

66

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları